به سایت آذین لوله *لوله بازکنی جنوب تهران* خوش آمدید


لوله بازکنی یافت آباد جزء مناطق پررونق لوله بازکنی جنوب تهران می باشد. یکی از مناطق اصلی کسب و کار شرکتهای لوله بازکنی محله یافت آباد تهران می باشد.

آذین لوله لوله بازکنی یافت آباد را برای همشهریان به ارمغان آورده است. اگر شما هم ساکن یافت آباد هستید میتوانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید.

فقط با یک تماس از خدمات متنوع و تخصصی آذین لوله استفاده کنید. ما رضایت شما را جلب خواهیم کرد.

100%تضمینی به صورت فوری و شبانه روزی

☎️09127906021☎️

☎️02155145044☎️

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید

متخصصین شرکت آذین لوله  در 24 ساعتِ 7 روز هفته آماده خدمت رسانی بدون تعطیلی (حتی در ایام تعطیل) هستند.


 لوله بازکنی  یافت آباد

علت خیلی از گرفتگی لوله های فاضلاب، آشپزخانه و فاضلاب لباسشویی، این است که روغن و ته مانده ی غذا و کولک لباسها می باشد که وارد لوله ها میشود و در داخل لوله ته نشین میشود و به مرور زمان روی هم انباشته شده و موجب میشود لوله فاضلاب رسوب ببندد.

لوله بازکنی یافت آباد
رسوب و جرم گرفتگی لوله های فاضلاب به دلیل ورود فضولات داخل لوله

رفع گرفتگی لوله و بازکردن لوله فاضلاب یکی از کارهای مهمی است که اگر به آن اهمیت داده نشود مشکلاتی پیش می آید.


تخلیه چاه در یافت آباد

تخلیه چاه و فاضلاب به عمل خالی کردن فاضلاب ساختمانها با استفاده از پمپ های لجن کش و حمل آن توسط تانکرهای لجن کش تخلیه چاه گفته میشود.

لوله بازکنی یافت آباد
خالی کردن چاه از انواع لجن با پمپ های مکنده و …

علائم متعددی وجود دارد که نشان میدهد چاه فاضلاب پر شده است. از مهمترین این علائم میتوان به نشانه های زیر اشاره کرد

اگر به چاه رسیدگی نشود و به موقع خالی نشود باعث ایجاد خطراتی در ساختمان میشود اگر شما به موقع چاه را خالی نکنید میتواند خطرات جانی و مالی در پیش داشته باشد.


لیست خدمات مجموعه آذین لوله

چرا شرکت آذین لوله؟

آذین لوله با هدف ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی و…، شروع به فعالیت کرد. این مجموعه با گذشت زمان و جلب رضایت مشتریان، با استفاده از دستگاه های پیشرفته‌ و بروز و سرویسکاران حرفه ای و مجرب در امر خدمات تاسیساتی به عنوان یکی از شرکت های با کیفیت شناخته شده است. 

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.


افتادن اجسام داخل چاه توالت و درآوردن آن بصورت تضمینی

پس از افتادن اجسام در چاه توالت و یا هر شی در چاه توالت کافیست جهت درآوردن تضمینی اجسام و اشیاء در کمتر از 30 دقیقه با متخصصین آذین لوله تماس بگیرید.

ما به شما عزیزان این قول را می دهیم حتی کوچکترین اشیاء را بصورت تضمینی و در کمترین زمان ممکن بصورت حرفه ای از چاه توالت و لوله های فاضلاب و غیره با استفاده از سرویسکاران باتجربه و حرفه ای خارج نماییم.


علت بوی بد فاضلاب چیست؟

بوی گند و زننده فاضلاب در خانه موضوعی است که احتمال دارد برای هر کسی اتفاق بیفتد. بوی بد فاضلاب نشان دهنده وجود گاز های سمی هیدروژن و یا گاز های فاضلابی در داخل ساختمان است. گاز مذکور در محل های تجمع فاضلابی مانند تصفیه خانه فاضلاب و یا لوله های فاضلاب و یا در چاه های فاضلاب تولید شده، یافت می شوند.

 

این گاز ها بوی بسیار گند و زننده ای دارند و علت بوی بد فاضلاب می تواند همین گاز ها باشد. چاه فاضلاب و یا لوله های فاضلاب انباشته از این گاز ها است و این امر موجب می شود تا این گاز ها از طریق لوله های فاضلاب به‌داخل ساختمان راه پیدا کنند و در نتیجه موجب اذیت و آزار ساکنین می شود.

لوله بازکنی یافت آباد
ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در محیط خانه و ساختمان

وجود این نوع گاز ها در محیط ساختمان موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود. این نوع بو ها می توانند دائمی باشند و یا گاز ها می توانند بسیار غلیظ باشند و یا بوی بسیار رقیقی داشته باشند.

برای از بین بردن این نوع بو ها باید ابتدا علت و منبع منتشر کننده بوی فاضلابی را پیدا کنید. البته وجود بوی گند و زننده فاضلاب در ساختمان دلایل دیگری نیز داشته باشد که در ادامه آن ها را به صورت موردی نام برده ایم:

گاز های سپتیک

فاضلاب در داخل چاه فاضلاب به وسیله باکتری های موجود در حال تجزیه شدن هستند و این کار موجب تولید گاز هایی مانند متان و آمونیاک و… می شود که به مجموعه این نوع گاز ها، گاز های سپتیک می گویند. 

لوله بازکنی یافت آباد
ایجاد بوی گند و زننده توسط گاز های سپتیک

این گاز ها در غلظت های پایین موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود که گاهی اوقات شما آن را استشمام می کنید. ولی در غلظت های بالا می تواند موجب صدمه دیدن دستگاه تنفسی انسان بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *