لوله بازکنی جنوب تهران

لوله بازکنی یاخچی آباد:تاحالا مشاهده کرده اید که لوله فاضلاب یاخچی آباد گرفته

و آب به سختی و یا اصلا در آن عبور نمی کند

این جای سوال است که چرا این مشکل پیش می آید و گرفتگی لوله های فاضلاب بیشتر به چشم میخورد که این لوله های فاضلاب موادی غیر از آب هستند

که در آن جریان داشته و به مرور این مواد ته نشین شده و باعث گرفتگی جریان لوله شده

و باعث کیپ شدن لوله می شود برای جلوگیری از این مشکل باید سعی شود

غیر از آب چیز اضافی در داخل لوله جریان نداشته باشد

میتوانید برای حل مشکلات خود با ماتماس بگیرید

0912-7906021

021-55145044

نحوه ی بازکردن لوله در یاخچی آباد

  • بررسی محل گرفتگی
  • روشن کردن دستگاه لوله بازکنی
  • با توجه به متراژ فاضلاب و یا چاه فنر می زنیم
  • وارد کردن فنر به محل گرفتگی
  • روشن کردن دستگاه
  • خارج کردن مواد زائد
  • در صورت مشاهده گرفتگی تکرار می شود
  • با رفع گرفتگی لوله آب را داخل لوله می ریزیم(چند بار تکرار می شود)

لوله بازکنی یاخچی آباد

لوله بازکنی تهران به عملیاتی میگویند

که در هنگام گرفتگی لوله های فاضلاب انجام میدهیم

تا موانع ایجاد شده در لوله را برطرف

و مسیر عبور آب و فضولات را باز کنیم

تخلیه چاه

به فرآیند تخلیه چاه از هرگونه لجن،جامدات و مواد دیگر را تخلیه چاه میگویند

لوله بازکنی یاخچی آباد فوری

تخلیه چاه باید با استفاده از تانکر لجن کش انجام شود

تا علاوه بر آب فاضلاب،جامدات نیز به خوبی و تضمینی تخلیه شوند.

تخلیه چاه تهران در جنوب تهران با دستگاه های مکانیزه

و بدون کثیف کاری توسط شرکت آذین لوله صورت می گیرد

متخصصین لوله بازکنی شرکت آذین لوله

24 ساعتِ7 روز هفته آمده خدمت رسانی

بدون تعطیلی(حتی روزهای تعطیل)

خدمات لوله بازکنی یاخچی آباد

لوله بازکنی

حفر چاه

تخلیه چاه

لایروبی چاه

طوقه چینی

باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب

لوله کشی

نشت یابی

رفع نم و رطوبت

رفع بوی نامطبوع

تشخیص ترکیدگی

چاه بازکنی

دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب یاخچی آباد

  • وجود هر گونه جرم و رسوب در دیواره لوله های فاضلاب
  • لوله کشی نامناسب 
  • انداختن شی خارجی
  • وجود روغن و چربی
  • و…
  • وجود هر گونه شی مصالح ساختمانی مانند سیمان و قیر و گچ و…درون لوله ها

تمامی این دلایل میتوانند موجب یک گرفتگی سخت و پیچیده بشوند.گاهی اوقات هر یک از این عوامل میتوانند باعث کم شدن قطر لوله ها و مسدود کردن کامل لوله های فاضلاب بشوند.

لوله بازکنی یاخچی آباد بدون تعطیلی

لوله بازکنی یاخچی آباد تضمینی

یکی از مهم ترین ویژگی های ما هنگام ارائه خدمات لوله بازکنی تضمین و ارائه فاکتور است.به همین دلیل برخی از موارد مثل جلب رضایت مشتری و اطمینان شما و … بهتر است تمامی خدمات را با فاکتور ارائه بدهیم.هنگام رفع مشکلات فاضلابی سرویسکاران این مجموعه تلاش می کنند تا مشکل را از ریشه رفع نمایند.هزینه قبل از انجام کار اعلام می شود و در صورت رضایت شما عزیزان خدمات را انجام می دهند.بعد از رفع گرفتگی ما به شما عزیزان اطمینان می دهیم و تضمین می کنیم که مشکلات فاضلابی به طور کاملی رفع شده اند و دیگر جای نگرانی نیست.پس با خیال راحت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و بلافاصله پس از تماس شما عزیزان سرویسکار به محل اعزام می شود و مشکل پیش آمده را رفع می کند.

لوله بازکنی یاخچی آباد بدون تعطیلی

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب یاخچی آباد با استفاده از دستگاه ژنراتور برقی

روش های زیادی از جمله پمپ تراکم هوا و… وجود دارد اما تمامی این روش ها انسداد لوله های فاضلاب را به صورت 100% باز نمی کنند.بهترین روشی که امروزه تمامی شرکت های تاسیساتی از آن استفاده می کنند دستگاه ژنراتور برقی نام دارد.این ابزار تمامی مواد درون لوله ها را از بین می برد و موجب باز شدن می شود و همچنین عمر آنها را افزایش می دهد.رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توسط یکی از بهترین و با تجربه ترین سرویکاران این مجموعه انجام می شود و به علت مطمئن بودن باز شدن کامل و همچنین جلب رضایت مشتریان عزیز انسداد را با ضمانت کتبی رفع می نماییم.این مجموعه بصورت 24 ساعته در سراسر مناطق تهران درحال فعالیت است.

هزینه لوله بازکنی یاخچی آباد

هزینه ارائه خدمات تاسیساتی زیر قیمت همکاران با کمترین قیمت بهینه شده ارائه داده می شود.قیمت رفع گرفتگی بستگی به برخی از موارد دارد که به مهم ترین آنها پرداخته ایم:استفاده از دستگاه ژنراتور برقی هزینه ای کاملا مناسب و و با توجه به طول فنر هزینه را قبل از انجام کار اعلام می کنیم.شدت گرفتگی نیز در هزینه بسیار موثر است.ممکن است گرفتگی در 10 دقیقه با فنر زدن باز شود و یا امکان دارد لوله فاضلاب سیمانی و رسوب زده باشد و ساعت ها در از کردن آن تلاش کرد در این مواقع هزینه افزایش می یابد.مهمترین عوامل مربوط به هزینه رفع گرفتگی در بالا گفته شده و برای اطلاع دقیق از هزینه ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

لوله بازکنی یاخچی آباد فوری

زمان رسیدن سرویسکار به آدرس پستی داده شده یکی از مهم ترین موارد هنگام ارائه خدمات است.زمان رسیدن سرویسکاران این مجموعه کمتر از 30 دقیقه است و ما سعی میکنیم تا حد امکان کاهش دهیم.ما سرویسکارانی را در این منطقه مستقر کرده ایم تا پس از تماس شما عزیزان سریعا در محل حاضر بشوند.

لوله بازکنی یاخچی آباد شبانه روزی

این مجموعه می تواند بهترین خدمات خود را به صورت شبانه روزی و فوری و با قیمتی ارزان به شما عزیزان ارائه بدهد.برای استفاده از این خدمات نیاز به هیچگونه تخصص و مهارتی نیست و شما عزیزان می توانید در کمتر از 2 دقیقه با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.این مجموعه خدمات خود را به همراه بهترین سرویسکار در این منطقه ارائه می دهد.ما همیشه به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیلات رسمی در سراسر تهران در حال فعالیت هستیم.سرویسکاران ما در کمتر از 30 دقیقه در هر کجای تهران که ساکن باشید خودشان را از طریق خیابان های نزدیک به محل مورد نظر می رسانند.

لوله بازکنی یاخچی آباد و حومه

میثاق، بهمنیار، گودرزی، دانش و سایر مناطق نزدیک به این منطقه.

لوله بازکنی یاخچی آباد

این محله یکی از محلات جنوب تهران است و در منطقه 16 شهرداری تهران و در جنوب نازی آباد و شرق خانی آباد واقع شده است.این محله از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان و از شرق به شهید رجایی و از غرب به بهمنیار منتهی می شود.سرویسکاران خود را در کمتر از 30 دقیقه به محل می رسانند و خدمات مورد نیاز را ارائه می کنند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

لوله بازکنی در جنوب تهران جهت ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی و دیگر خدمات مرتبط در خدمت شما عزیزان می باشد. اگر شما عزیزان نیاز به خدمات لوله بازکنی در جنوب تهران دارید، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار فورا به محل مورد نظر اعزام می شود.

رفع بوی بد فاضلابی به صورت فوری و تضمینی با استفاده از خدمات لوله بازکنی

در برخی مواقع به هیچ نحوی نمی توانید مشکل را برطرف کنید. و یا اصلا متوجه نمی شوید مشکل اصلی کجاست و بوی بد فاضلاب از کجا منتشر می شود. در این شرایط یک شرکت که کار خود را به صورت حرفه ای ارائه می دهد می تواند کمک خوبی برای شما عزیزان باشد.

سرویسکاران ما با تجربه و حرفه ای هستند و علاوه بر خدمات لوله بازکنی، مشکلات دیگر را به صورت کامل و حرفه ای برطرف می کنند. جهت استفاده از خدمات کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را برطرف می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *