به سایت آذین لوله *لوله بازکنی گوهردشت کرج* خوش آمدید


لوله بازکنی گوهردشت کرج یکی دیگر از خدمات تخصصی شرکت آذین لوله است که تحت نظر کامل شعبه کرج ارائه داده می شود. اگر دچار مشکلاتی از جمله گرفتگی لوله های فاضلاب حمام، سینک و… شده اید می توانید با یک تماس در کوتاه ترین زمان ممکن سرویسکار را از شرکت آذین لوله دریافت کنید. این مجموعه با سابقه بیش از چند ساله در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه، به صورت کامل و تضمینی گرفتگی لوله های فاضلاب را باز می کنند و تحویل مشتری می دهند.

09127906021


*گرفتگی لوله یکی از اتفاقات کاملا طبیعی است و ممکن است هر موقع برای هر کس پیش بیاید. امروزه در این زمینه افراد و شرکتهای بسیاری وجود دارد. شرکتی که کاملا مجهز به دستگاه های بروز و دارای تیم تخصصی که این کار را انجام بدهند کم است.

مجموعه آذین لوله در عین ارائه با کیفیت ترین خدمات و بهره گیری از اکیپی با تجربه و ماهر، بدلیل حضور چندین ساله در کرج ارائه خدماتی از جمله لوله بازکنی و…آماده خدمت رسانی میباشد.

حرفه ای ترین متخصصان لوله بازکنی بهترین تجهیزات لوله بازکنی و معقول ترین هزینه برای انجام این کار در گوهردشت کرج تدارک دیده ایم. بصورت ۲۴ساعته در خصوص خدمات تاسیساتی در گوهر دشت سرویس دهنده باشیم.*

09127906021


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


خدمات این مجموعه در گوهردشت کرج به چه مناطقی ارائه داده میشود؟

لوله بازکنی در خیابان:

و…این مناطق اصلی ترین بخشهای گوهردشت کرج محسوب میشود. همانطور که گفته شد، ارائه خدمات به هریک از این مناطق در زمانی کمتر از ۱ ساعت به مقدور میباشد.


لوله بازکنی گوهردشت کرج
لوله بازکنی گوهردشت کرج
ارزانتر از همه جا

گرفتگی و مسدود شدن لوله های فاضلاب تقریبا مشکل همیشگی ساختمان ها است و همچنین به این مشکل قدیمی بودن ساختمان و شلوغ و زیاد بودن تعداد همسایه ها را در نظر بگیرید. در حال حاضر ساختار جدید ساختمان ها و همچنین مهندسی لوله کشی فاضلاب ساختمان های امروزی موجب شده است که به مشکلات بیشتر از قبلا اتفاق افتد.

همچنین مشترک بودن لوله های فاضلاب باعث شده است تا خدمات لوله بازکنی نسبت به قبل بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

جای نگرانی نیست و در هر زمان که با گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید، تنها یک تماس برای دریافت خدمات لوله بازکنی گوهردشت کرج کافی می باشد. این مجموعه بصورت 24 ساعته در حال فعالیت است و خدمات خود را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه میدهد.


 لوله بازکنی گوهردشت کرج شبانه روزی

اشاره کرده ایم که خدمات لوله بازکنی در گوهردشت کرج به صورت 24 ساعته ارائه داده می شود. مهم ترین ویژگی های مشکلات مرتبط که زمان و ساعت مشخصی ندارد و شما امکان دارد در اثر بروز یک اتفاق و یا تجمع آب و نشتی متوجه گرفتگی لوله های فاضلاب بشوید.

در این مواقع چه واکنشی نشان می دهید؟ آیا امکان دارد صبر کنید تا در ساعات اداری و یا روزهایی که تعطیل نیستند به این مشکل رسیدگی کنید؟ و یا آیا لوله هایی که عمر زیادی دارند منتظر زمان و تایم خاصی هستند؟

چنین موارد مهم و فوری وجود سرویسکاران شبانه روزی را به امری ملزم تبدیل کرده است و از این رو شما عزیزان فقط با یک تماس می توانید درخواست سرویسکاران با تجربه و مجرب را جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خود به محل را در کمترین زمان ممکن ثبت کنید.

مزایای لوله بازکنی شبانه روزی در گوهردشت کرج


لوله بازکنی گوهردشت کرج بصورت فوری
لوله بازکنی کرج
بدون تعطیلی

لوله بازکنی فوری این مجموعه با مستقر کردن لوله بازکن های زیادی در سراسر کرج توانسته است که زمان رسیدن سرویسکار به محل را به حداقل برساند. تلاش این مجموعه این است که در لوله بازکنی فوری، سرویسکار خود را در کمترین زمان ممکن در محل حاضر نمایند و کار را انجام دهد.

با توجه به اینکه تمامی سرویسکاران لوله بازکنی دارای موتور سیکلت هستند، پس زمان رسیدن به محل را کاهش میدهند. اگر دچار گرفتگی شدید شده اید همین حالا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا بصورت 100% تضمینی مشکل شما را برطرف کنیم.

تمامی لوله بازکن های این مجموعه دارای تجربه بالایی هستند و به راحتی می توانند هر نوع گرفتگی را رفع نمایند.


مزایای لوله بازکنی فوری


از چه روشی برای لوله بازکنی گوهردشت کرج استفاده می شود؟

روشهای مختلفی برای رفع گرفتگی لول های فاضلاب وجود دارد. قبل از هر چیزی بهتر است با روشهای لوله بازکنی آشنا شوید:

تراکم هوا: دستگاهی است که با استفاده از فشار زیاد هوا و خالی کردن آن بصورت یکباره درون لوله های فاضلاب گرفتگی ها را رفع می کند.

این دستگاه برای گرفتگی هایی متناسب است که چیزی درون آن ها به دام افتاده باشد. توجه داشته باشید که این نوع گرفتگی را فنر برقی نیز باز می کند. و یکی از معایب اصلی این دستگاه این است که هزینه دستگاه فنر برقی به مراتب کمتر از این دستگاه است.

اکثر شرکت های لوله بازکنی برای خدمات لوله بازکنی در گوهردشت کرج، از این نوع دستگاه برای تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب اعم سخت و پیچیده مورد استفاده قرار می گیرد.

علت استفاده از این دستگاه در این است که این دستگاه با قدرت و توان بالایی که دارد می تواند تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب را در هر نقطه ای از اتصالات لوله ها را رفع کنند. این دستگاه حتی قادر است گرفتگی سخت و سیمانی را نیز رفع کند.

لوله بازکنی گوهردشت کرج
فوری

دستگاهی که ما برای خدمات لوله بازکنی استفاده میکنیم فنر برقی است. چون این دستگاه قادر است تا تمامی گرفتی های لوله فاضلاب را رفع کند. کاملا تضمینی گرفتگی ها را باز می کند و هیچ مشکلی نیز به وجود نمی آورد و قدرت این دستگاه به قدری بالا است که می تواند تمامی گرفتگی های سخت مانند سیمان و گچ و قیر و….را باز نماید.


چه زمانی از خدمات لوله بازکنی گوهردشت کرج استفاده نماییم؟

در هر زمانکه با یکی از موارد زیر برای شما در خانه و یا محل کار اتفاق افتاد بهتر است برای استفاده خدمات لوله بازکنی کافیست با شماره موجود در سایت تماس بگیرید و پس از شرح مشکل با توجه به اطلاعاتی که دادید بهترین روش را برای رفع مشکل شما انتخاب کنند:

در این شرایط اکثر افراد با استفاده از اسید و یا شیلنگ، بدون هیچ اطلاعی تلاش می کنند تا گرفتگی را رفع کنند. استفاده از اسید و یا هر اجسام دیگری می توانند به لوله های فاضلاب آسیب برسانند و هزینه را دو برابر کنند. پیشنهاد ما به شما این است که در صورت بروز چنین مشکلاتی با یک شرکت معتبر تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره درخواست سرویسکار کنید.


تخلیه چاه گوهردشت کرج

چاه فاضلاب ساختمانهای قدیمی هر سال نیاز به بازدید دارد. میزان حجم فاضلاب موجود در چاه نیاز با تخلیه چاه، نشتی چاه برای جلوگیری از ریزش و پر شدن چاه فاضلاب بررسی بشود. یکی از راه های تشخیص پر شدن چاه بوی بد اطراف چاه است.

اگر چاه مدت ها گرفته باشد اطراف آن دچار نشتی میشود. طولانی شدن زمان پر بودن چاه موجب ریزش دیواره های اطراف آن میشود. با پر شدن چاه فاضلاب، آب توالت به راحتی تخلیه نمیشود و مشکل ساز میشود. در صورت بروز این موارد افراد سراغ شرکتهای تخلیه چاه میروند و با تخلیه چاه برای مدت کوتاهی دیگر توالت منزلشان دچار گرفتگی نمیشود.

اما بعد از گذشت مدت کوتاهی از چاه فاضلاب  دوباره چاه پر میشود. با انجام بررسی های لازم مشخص میشود چاه دوباره پر شده است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در گوهردشت کرج

تخلیه چاه در گوهردشت کرج در زمانی نیاز است که چاه جذبی و یا سپتیک پر شده باشد و دیگر آب و فاضلاب را نتواند در خود جای دهد. تخلیه چاه کرج شرکت آذین لوله با استفاده از تانکر های کوچک و بزرگ و پمپ های کف کش و لجن کش ارائه داده می شود.

لوله بازکنی گوهردشت کرج
خالی کردن چاه از انواع رسوبات و 

سرویسکاران مجموعه آذین لوله در هنگام ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه کارهایی که نیاز باشد را انجام می دهد:

تمامی کارهای توسط سرویسکاران با تجربه و مجرب ارائه داده می شود. برای استفاده از خدمات لوله بازکنی گوهردشت کرج کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید، پس از شرح مشکل به وجود آمده و ثبت آدرس پستی، سرویسکار از نزدیکترین نقطه به محل اعزام می شود تا خدمات درخواستی شما عزیزان در کمترین زمان ممکن ارائه بدهند.


علت پس زدن و بالا زدن آب و فاضلاب از لوله و چاه فاضلاب چیست؟

زمانی که گرفتگی در لوله های فاضلاب رخ می دهد آب از چاه فاضلاب بالا می زند و علت گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند دلایل مختلفی نیز داشته باشد و برای هر منزلی رخ بدهد. از عمده ترین دلایلی که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند عبارتند از:

مواردی که در مطالب بالا گفته شد، موجب می شود که هر روز لوله های زیادی دچار گرفتگی شود. در این شرایط تنها یک شرکت لوله بازکنی می تواند با استفاده از دستگاه فنر برقی این نوع مشکلات را برطرف کند.


ارزانترین خدمات لوله بازکنی در گوهردشت کرج در سریعترین زمان 

لوله بازکنی ارزان و فوری و شبانه روزی بدون تعطیلی توسط شرکت آذین لوله ارائه داده می شود. در این خدمات سرویسکارانی را به محل اعزام می کنیم که سابقه زیادی برخوردار باشند و بتوانند گرفتگی لوله های فاضلاب را در کمترین زمان ممکن و به صورت فوری و تضمینی بر طرف کنند.

لوله بازکنی گوهردشت کرج
باز کردن تمامی گرفتگی های به وجود امده داخل لوله های فاضلاب فوری وسریع

این افراد از میان بهترین افراد کرج انتخاب شده اند و سابقه زیادی در این زمینه دارند. به همین علت لوله بازکنی ارزان و با حداقل کثیف کاری ارائه داده می شود.

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی ارزان در گوهردشت کرج می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام شود و مشکل به وجود آمده را به صورت کامل رفع نماید.

لازم به ذکر است که مجموعه آذین لوله در 24 ساعت 7 روز هفته فعال است و شما عزیزان بدون هیچ دغدغه ای و نگرانی و با خیالی آسوده می توانید از این خدمات استفاده نمایید.


برای انجام خدمات لوله بازکنی در هر کجای گوهردشت که ساکن هستید، کافیست فقط با یک تماس نزدیکترین سرویسکار به محل خودتان را پیدا نمایید، مجموعه آذین لوله به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان می باشد.

تماس شبانه روزی:09127906021


خدمات لوله بازکنی در سراسر کرج

شما عزیزان می توانید به این مجموعه و خدمات ما اعتماد کنید و بدون هیچ نگرانی و یا دغدغه تماس بگیرید ما به شما این تضمین را می دهیم که از خدمات ما رضایت کاملی را داشته باشید. چرا که رضایت شما عزیزان هدف ماست.

برای دریافت خدمات شبانه روزی، فوری و با کیفیت این مجموعه، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


علائم گرفتگی لوله های فاضلاب چیست؟

فرقی نمی کند گرفتگی لوله های فاضلاب در کدام قسمت از لوله ها رخ داده باشد، ولی بوی بدی را از خود ایجاد می کند. تخلیه نشدن فضولات و لجن و دلیل بعدی نشان می‌دهد که گرفتگی داخل لوله های فاضلاب ایجاد شده است و نیاز به برطرف کردن دارد.

گرفتگی لوله های فاضلاب

لوله های فاضلاب بخصوص در آپارتمان هایی که واحد های زیادی دارند زیاد اتفاق می افتد. برطرف کردن گرفتگی های به وجود آمده، توسط افراد مشکل ساز می شود و در این مواقع به خدمات لوله بازکنی در گوهردشت کرج نیاز پیدا می کنید.

🔴اگر خودتان موفق به رفع گرفتگی لوله ها نشدید، با گذشت زمان کم کم آب فاضلاب تخلیه می شود و شما فقط کار را خست تر خواهید کرد و دیگر ساکنین آپارتمان را نیز به دردسر می اندازید.🔴

گرفتگی به وجود آمده داخل لوله های توالت فرنگی

قبل از گرفتگی لوله های توالت، شما با بوی گند و زننده ای رو به رو خواهید شد. اگر به آن بی اعتنایی کنید، در کمترین زمان آب و فضولات به بالا خواهد آمد و در این مواقع باید حتما با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.

لوله بازکنی گوهردشت
بازکردن انواع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب بطور کامل

رفع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های توالت فرنگی کار بسیار آسانی نیست و بهتر است با یو شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. سرویسکار با استفاده ه از دستگاه های پیشرفته و بروزی جهت رفع گرفتگی لوله ها اقدام می کند. گرفتگی هر چیزی که باشد آن ها را به طوری کاملی از بین خواهد برد.

گرفتگی لوله های توالت ایرانی

همه اتفاقاتی که در توالت فرنگی رخ داده است، امکان دارد در توالت ایرانی نیز رخ بدهد. و شما زمانی که بوی گند و زننده فاضلاب را استشمام کردید، باید سریعا برای رفع آن اقدام کنید. در برخی مواقع می توانید زودتر از رسیدن آب به سطح کاسه توالت علت آن را پیدا کنید و گرفتگی های به وجود آمده را رفع سازید.

لوله بازکنی گوهردشت کرج
بازکردن گرفتگی لوله های توالت ایرانی به صورت کامل و فوری و سریع

توصیه می کنیم زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، از اسید و محلول های شیمیایی استفاده نکنید. چرا که این محلول ها فوق العاده قوی بوده و موجب نشتی لوله های فاضلاب می شود. و چسب هایی که برای اتصالات لوله ها به کار گرفته شده است را کاملا از بین می برد.

گرفتگی در کفشور ها

عوامل بسیار زیادی موجب گرفتگی کفشور ها می شود. بخصوص در کفشور آشپزخانه که به دلیل یکجا بودن چند لوله این اتفاق رخ می افتد. درپوش هایی که در برابر آشغال های ریز هیچ مقاومتی ندارند و زمانی که وارد لوله می شوند در شترگلو به دام می افتند. در این زمان آب نمی تواند عبور کند و در نهایت موجب بالا زدن آب می شود و کم کم کل آشپزخانه پر از آب می شود.

لوله بازکنی گوهردشت کرج
رفع گرفتگی کفشور آشپزخانه با ارزان‌ترین هزینه به صورت فوری و کامل

قبل از اینکه گرفتگی داخل این قسمت رخ بدهد، بوی بدی در آشپزخانه به مشام می رسد. در این مواقع شما نمی توانید با استفاده از اسید این بو را از بین ببرید. شما براي از بین بردن این مشکلات بهتر است از یک شرکت خدماتی کمک بگیرید. 

گرفتگی در لوله های اصلی

گرفتگی که در لوله های اصلی اتفاق می افتد می تواند به دلیل وجود رسوبات باشد و این رسوبات موجب می شود تا به لوله ها فشار بیاید و در نهایت آسیب بزند. در آپارتمان های چند واحدی این اتفاق بارها رخ داده است. امروزه گرفتگی در ساختمان های قدیمی که رسوب کرده اند بیشتر اتفاق افتاده است. 

گرفتگی لوله های سینک و آشپزخانه

بارها مشاهده شده است که سینک ظرفشویی با شدت زیادی دچار گرفتگی شده است. بارها مشاهده شده است که علت گرفتگی لوله ها نه باقی مانده مواد غذایی است و نه دستمال کاغذی. علت این نوع گرفتگی ها چیست؟ قبل از اینکه علت گرفتگی ها بررسی بشود، علائم گرفتگی لوله های فاضلاب همانند دیگر لوله ها بدی را به همراه دارد.

ولی یکی از عواملی که افراد به آن دقت نمی کنند ظروف روغنی است. زمانی که این ظروف را می شویند، روغن موجود در آن را داخل لوله ها می ریزند. روغن با گذشت زمان داخل لوله های فاضلاب رسوب می کند و می تواند یکی از عوامل گرفتگی های شدید باشد.


چگونه بفهمیم بو از کجا می آید؟

وقتی یک روز صبح در حمام و یا توالت را باز می کنید، امکان دارد  با بوی بد فاضلاب رو به رو بشوید. در این حالت، شما اقدام به یافتن منبع بوی بد  فاضلاب می کنید. با این حال، تمامی اقداماتی که انجام داده اید، و تمامی کار هایی که برای از بین بردن آن بو می کنید، امکان دارد بیهوده باشد.

چرا که منشا بوی بد در برخی از سیستم های زهکشی معیوب است.

1_بوی بد فاضلاب ناشی از پرشدن چاه فاضلاب و…

فاضلاب بوی نامطبوعی دارد و وجود پسماند مواد غذایی، ضایعات و… از خود گاز های فاضلابی و یا همان سپتیک را تولید می کند که این نوع گاز ها بوی بسیار آزاردهنده و زننده ای دارند.

اگر چاه فاضلاب خالی باشد، این گاز حجم کمی را به همراه دارد و بوی آن در خارج از لوله های فاضلاب مشخص نیست. ولی اگر چاه فاضلاب پر باشد، تراکم گاز سپیتک افزایش پیدا می کند و شما می توانید بوی فاضلاب را به راحتی استشمام نمایید.

انتشار گاز های سپتیک می تواند نشانه ی پر شدن چاه فاضلاب باشد.

2_نم زمین و دیواره های اطراف چاه فاضلاب از خطرات پر شدن چاه فاضلاب

با پرشدن چاه فاضلاب و بالا آمدن آن، رطوبت بسیار زیادی به بالای چاه فاضلاب می رسد که به دلیل حجم زیادی از رطوبت، نمی تواند جذب خاک بشود و در نهایت به موزائیک و یا دیواره های اطراف آن می رسد.

با لمس کردن موزائیک و خاک می توانید متوجه وجود رطوبت در آن بشوید و در برخی مواقع وجود نم بی دلیل، می تواند از علائم پرشدن چاه فاضلاب باشد.

3_بالا آمدن فاضلاب از لوله ها و رفع کامل آن ها با استفاده از خدمات لوله بازکنی در گوهردشت کرج 

بالا آمدن فاضلاب از لوله های کفشوی حمام، حیاط، آشپزخانه، توالت و… می تواند یکی از راه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب و توالت باشد.

ولی در برخی مواقع نیز علت زود پرشدن چاه فاضلاب نبوده و امکان دارد علت آن، گرفتگی لوله های فاضلاب باشد.

لوله بازکنی گوهردشت
شما با استفاده از خدمات ما، مشکلات فاضلابی خود را رفع می کنید.

برای تشخیص گرفتگی لوله های فاضلاب و همچنین رفع بوی گند و زننده فاضلابی، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

لوله بازکنی گوهردشت
تماس با مجموعه ما و درخواست خدمات

پس از تماس شما عزیزان سرویسکار کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود و مشکلات به وجود آمده را رفع می نماید.

2 پاسخ

  1. مرسی از خدمات خوبتون
    علاوه بر کیفیت و تضمینی ک میدین
    هزینه هاتون هم بسیار مناسب هست
    موفق باشید🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *