به سایت آذین لوله *لوله بازکنی کرج* خوش آمدید


لوله بازکنی کرج بصورت شبانه روزی در حال فعالیت است. شرکت آذین لوله تیمی متشکل از افراد متخصص در لوله بازکنی و تخلیه چاه کرج داریم.  ما به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات هستیم. در هر کجای کرج که ساکن هستید، با ما تماس بگیرید. در کمترین زمان ممکن نزدیکترین سرویسکار را به محل اعزام می کنیم.

09127906021


برای داشتن بهترین خدمات این شرکت بر پایه اصول چند گانه رشد و شفافیت و احترام و مشتری محوری و توجه و تعهد و… به مسئولیت های اجتماعی گسترش دادیم.

09127906021


از خدمات دیگر لوله بازکنی کرج:

لوله بازکنی کرج توسط بهترین گروه فنی، در تمامی مناطق کرج با سریع ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت سرویسدهی دارد.

آذین لوله آماده است تا به محض تماس شما عزیزان، اقدام به رسیدگی به مشکلات فاضلابی که به وجود آمده است، می کنیم. فرقی ندارد در چه ساعتی شاهد گرفتگی لوله های فاضلاب شده اید، از محل کار تا منازل مسکونی، ما آماده خدمترسانی خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در 24 ساعت شبانه روزی با مناسب ترین هزینه لوله بازکنی هستیم.

اگر به دنبال مجموعه ای دارای پیشرفته ترین دستگاه های لوله بازکنی هستید همین الان با ما تماس بگیرید.

09127906021


حل مشکلات فاضلابی شما عزیزان به صورت فوری

رفع گرفتگی در کرج یکی از رایج ترین و پردرخواست ترین خدمات این مجموعه است. گرفتگی لوله های فاضلاب بخصوصی منازلی که چند سال از ساخت آنها میگذرد رایج است. لوله بازکنی امری امکان پذیر است و گرفتگی موجب ایجاد بوی گند و زننده می شود.

شما عزیزان برای حل مشکلات فاضلابی خود در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست خدمات کنید.

لوله بازکنی کرج فوری


لوله بازکنی کرج

گرفتگی لوله های فاضلاب از مشکلاتی است که میتواند در هر ساعتی از شبانه روزی رخ دهد. رفع این مشکلات روش های متعددی دارد و با توجه به نوع و شدت گرفتگی میتوانید از روشهای رفع گرفتگی در کرج استفاده نمایید. در واقع هر نوع گرفتگی ها نیاز به روشهای مخصوصی دارند.

میتوان گفت این مشکلات برای تمامی افراد پیش آمده است. علل انسداد لوله ها میتواند آشغال و یا شیء اضافی درون لوله ها باشند. این زباله در سیفون و یا خمیدگی لوله ها گیر میکنند و با گذشت زمان بر روی هم انباشته می شوند و در نهایت موجب گرفتگی شدید می شوند.


قیمت لوله بازکنی کرج

قیمت های این مجموعه بسیار ارزان است و تنها با یک مقایسه کوچک موجه تفاوت ما با سایر شرکت ها خواهید شد.

یکی از دلایل موفقیت این مجموعه بخاطر قیمت های ثابت و مقرون به صرفه است تا رضایت تمامی مشتریان ساکن در کرج را به خود کسب نمایند.

برای اطلاع دقیق از هزینه و دریافت مشاوره آنلاین در مور گرفتگی لوله های فاضلاب و سایر خدمات میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

لوله بازکنی کرج شبانه روزی


لوله بازکنی کرج فوری

به علت رقابت بسیار زیادی که در این حوضه شرکت های بی شمار با یکدیگر دارند. شرکتی پیشتاز و موفق تر است که تمامی فاکتورهای مهم را برای جلب رضایت مشتریان داشته باشد که یکی از مهم ترین حضور به موقع در محل است.

شرکت خدماتی آذین لوله که یکی از قدیمی ترین شرکت خدماتی در استان البرز است شعبه های مختلفی در سراسر کرج مستقر کرده است تا بلافاصله پس از تماس شما در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام بشود. کسب رضایت کامل مشتریان مهم ترین هدف این شرکت است.


آسیب روش های خانگی به لوله های فاضلاب

اکثر افراد هنگامی که با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه می شوند ابتدا شروع به امتحان روش های خانگی می کنند و بدون اینکه از آسیب آن اطلاعاتی داشته باشند.

استفاده از اسیدهای لوله بازکنی از رایج ترین روشهای آسیب زننده به لوله ها است. شما با استفاده کردن از اسیدها جهت رفع گرفتگی باعث می شود که عمر لوله های فاضلابتان کاهش یابد و با تکرار این روش روز به روز لوله ها پوسیده و در نهایت سوراخ می شوند.

بهترین کار در این مواقع تماس با یک شرکت خدمات تاسیساتی در کرج است.

لوله بازکنی کرج


لوله بازکنی کرج

باز کردن لوله کاری بسیار تخصصی است که حتما باید یک فرد با تجربه و متخصص گرفتگی آن را بر طرف سازد. اگر چاه فاضلاب پر شده است و یا لوله ها دچار گرفتگی شده اند و به دنبال یک شرکت خدماتی در کرج هستید میتوانید با ما تماس بگیرید.

به علت آسیب پذیر بودن تاسیسات ساختمانی باید حتما باز کردن لوله بر اساس تخصص انجام بشود. اگر اینگونه نباشد ممکن است با روش های خانگی آسیب جدی به لوله ها وارد کنید و هزینه هایتان را افزایش دهید. یکی از راه های چاره اینکار سپردن گرفتگی به یک شرکت تاسیساتی است.


ویژگی های شرکت آذین لوله

معرفی منطقه کرج

کرج مرکز استان البرز و مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان شهر های تهران است. کلان شهر کرج یکی از 22مین کلانشهر پر جمعیت خاورمیانه است.

کرج در 36 کیلومتری غرب تهران و در کرانه غربی رود کرج و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز گسترده شده است. کرج از شمال به شهرستان چالوس و از شرق به تهران و از جنوب به شهریار و از غرب به ساوجبلاغ و اشتهارد منتهی می شود.


مناطق تحت پوشش آذین لوله

عظیمیه، فردیس، شاهین ویلا، مهر ویلا، دولت آباد، محمدشهر، کمالشهر، حصارک کرج، و سایر مناطق کرج.


لوله بازکنی کرج

اگر لوله های فاضلاب شما دچار گرفتگی شده اند کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا با توجه به نیازهای کار افراد متخصص برای ارائه خدمات خدمت شما عزیزان برسند و کارهای تاسیساتی خود را به ما بسپارید و با خیالی راحت به ادامه کارتان بپردازید.

تکنسین های ما آماده است تا انواع خدمات تاسیساتی را برای شما همشهریان عزیز انجام بدهد.


روال کار لوله بازکنی کرج

نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی ها


روش های لوله بازکنی کرج

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب روش های متفاوتی دارد که هر یک از این نوع روش ها مخصوص گرفتگی های خاصی است.

چاه بازکن

چاه بازکن و یا تلمبه دستی که برخی از افراد به آن لوله بازکن دستی می گویند وسیله بسیار ساده و کاربردی است که بسیاری از گرفتگی های ساده را رفع می نماید و با بودن آن در بسیاری از موارد نیازی به تماس با شرکت لوله بازکنی نیست. این ابزار برای رفع گرفتگی های سطحی کفشوی ها مناسب است.

محلول های شیمیایی

روشی دیگر استفاده از محلول شیمیایی لوله بازکن است که خاصیت خورندگی و اسیدی آن موجب رفع گرفتگی ها می شود و استفاده از این محلول برای رفع گرفتگی لوله های سینک آشپزخانه مناسب است.

همچنین استفاده از محلول جهت باز کردن گرفتگی کفشوی حمام که در اثر ورود مو و دستمال کاغذی ایجاد شده است مفید می باشد.

توجه کنید که استفاده از این نوع محلول ها در صورتی مفید است که محلول ریخته شده به درون لوله ها نفوذ کرده و به محل گرفتگی رسیده باشد و درون سینک نماند.

لوله بازکنی کرجژنراتور برقی

اولین روش حرفه ای لوله بازکنی استفاده از این دستگاه است. تفاوت آن با فنر دستی در برقی بودن آن است.

به این صورت همان فنر لوله بازکنی به موتوری الکتریکی متصل می شود و به کمک موتور دوران می کند و به همین دلیل این موضوع موجب افزایش قدرت و کارایی آن می شود.

دستگاه تراکم هوا

پس از ژنراتور دستگاه تراکم هوا کاربرد زیادی برای رفع گرفتگی لوله ها به ما کمک می کند. این دستگاه همانند چاه بازکن عمل می کند و با این تفاوت که فشار هوا توسط دستگاه ایجاد شده و برای رفع هر نوع گرفتگی در لوله های فاضلاب کاربرد دارد.

تفاوت آن با فنر لوله بازکن در این است که محدودیتی ندارد و می تواند گرفتگی های موجود در انتهای لوله های فاضلاب را رفع نماید.

دستگاه ژنراتور برقی محبوبیت زیادی بین سرویسکاران دارد زیرا:


برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب چه باید کرد؟

لوله های فاضلاب مکانی برای عبور آب و فضولات است و در صورت مواد اضافی درون لوله ها، امکان انسداد وجود دارد.

یکی از مهم ترین و ساده ترین راه ها برای جلوگیری از انسداد لوله ها، پیشگیری از ورود اضافی مواد اضافی به درون لوله ها است این مواد اضافی می تواند شامل پسماند مواد غذایی، چربی، مو و اشیا مانند دستمال کاغذی، پلاستیک و… اگر وارد لوله های فاضلاب شوند قطعا و بدون شک در کوتاه ترین زمان دچار گرفتگی شدید خواهید شد.

لوله بازکنی کرج
انسداد لوله های فاضلاب که با گذشت زمان سخت و شدید میشود

اگر چه رعایت نکات ساده و پیش پا افتاده، اما بسیاری از افراد با عدم رعایت آن دچار گرفتگی های سخت و شدید خواهند شد. در نتیجه اگر مواد اضافی درون لوله ها شد نباید آنها را به حال خود رها کنید و در این هنگام باید با توجه به شدت گرفتگی لوله های فاضلاب دست به اقدام برای رفع انسداد در لوله شد.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


لوله بازکنی کرج با استفاده از دستگاه های بروز و تضمینی

گرفتگی لوله های فاضلاب جزو مشکلاتی است که امکان دارد برای هر منزلی و… اتفاق بیفتد. برای اینکه از این اتفاق جلوگیری کنید، توصیه می شود که از ورود اشیاء بزرگ و فضولات به درون لوله های فاضلاب جلوگیری کنید.

ولی اگر با گرفتگی رو به رو شدید، نگران نباشید. چون سرویسکاران شرکت آذین لوله با استفاده از دستگاه های پیشرفته هر گونه گرفتگی که باشد می توانند برطرف کنند. 

یکی از ویژگی هایی که در هنگام ارائه خدمات مد نظر ماست با کیفیت بودن خدمات و تضمینی بودن آن است. گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از مشکلات مهمی است که به علت سختی آن نیاز به دقت زیاد و سابقه زیادی دارد.

سرویسکاران شرکت آذین لوله تمامی خدمات لوله بازکنی در کرج را با بهترین کیفیت و تضمینی و با هزینه ای مناسب ارائه می دهند. بنابراین می توانید با خیالی آسوده مشکلات فاضلابی خود را به ما بسپارید.


سرویسکاران حرفه ای شرکت آذین لوله در کرج قادر هستند با استفاده از دستگاه های بروز، هر نوع گرفتگی را برطرف کنند و لوله باز شده را تحویل مشتری بدهند.


لوله بازکنی در کرج دارای تکنسین های مجرب

لوله بازکنی کرج از سرویسکاران مجرب و حرفه ای تشکیل شده است. خدمات لوله بازکنی به علت پیچیدگی و سختی در کار نیاز به دستگاه های متفاوت در این زمینه، به سرویسکار متخصص و حرفه ای نیاز دارد.

افرادی که در این زمینه در حال فعالیت هستند با گذراندن چند دوره در زمینه حل مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب و رفع مسدودیت لوله و نحوه تشخیص مشکل و بر طرف کردن آن به صورت تضمینی را به خوبی یاد می گيرند.

برای داشتن مهارت کافی و تخصص برای بر طرف کردن این مشکلات، و همین طور چگونگی استفاده از دستگاه های لوله بازکنی برای رفع گرفتگی ها، تنها از عهده سرویسکارانی که آموزش دیده اند و به خوبی می توانند گرفتگی ها را باز کنند، بر می آید.

"<yoastmark


لوله بازکنی کرج به صورت شبانه روزی در تمامی روز های هفته

در هر ساعتی از شبانه روز که با مشکلات فاضلاب مواجه شدید و نیاز به خدمات لوله بازکنی کرج داشتید می توانید با شرکت آذین لوله در میان بگذارید.

این شرکت موظف است در هر ساعتی از شبانه روز که مواجه شدید از نزدیکترین شعبه سرویسکار را به محل اعزام نماید. بنابراین در ساعت از شبانه روز و در هر کدام از روز های هفته که به خدمات لوله بازکنی نیاز داشتید، بدون صرف وقت با آذین لوله تماس بگیرید.

لوله بازکنی کرج
بدون تعطیلی

لوله بازکنی در کرج با حداقل کثیف کاری(کمترین میزان)

لوله بازکنی کرج جزو خدمات پر درخواست شرکت آذین لوله است که با توجه به ورود آشغال و یا پسماند مواد غذایی درون لوله ها، کثیف کاری زیادی را می طلبد.

ولی سرویسکاران شرکت آذین لوله با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارند با کمترین میزان کثیف کاری انجام بدهند. در نتیجه نیازی به نگرانی بابت کثیف شدن بیش از محل گرفتگی نیست.


شرکت آذین لوله با اعزام سرویسکاران مجرب و استفاده از دستگاه های مخصوص، خدمات لوله بازکنی را با حداقل کثیف کاری انجام میدهند.


دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب در کرج

امکان دارد گرفتگی و مسدود شدن لوله های فاضلاب به دلایل متفاوتی اتفاق بیفتد و همچنین بر طرف کردن آن نیز در نقاط مختلف متفاوت می باشد. چند مورد از دلایلی که موجب انسداد لوله های فاضلاب می شوند.

مسدود شدن لوله های فاضلاب حمام بر اثر تجمع مو: گاهی اوقات گرفتگی به دلیل انباشته شدن مو در لوله های فاضلاب، موجب تخلیه نشدن آب از لوله های می شود و در نتیجه گرفتگی رخ می دهد.

گرفتگی و مسدود شدن لوله های فاضلاب توسط پسماند مواد غذایی: از جمله مواردی که موجب مسدود شدن لوله های آشپزخانه می شود، وجود چربی و یا پسماند مواد غذایی است که در هنگام شستن ظروف درون لوله های فاضلاب آشپزخانه نفوذ می کند و این کار با گذشت چند روز موجب گرفتگی لوله های فاضلاب و تخلیه نشدن آن می شود.

گرفتگی لوله های فاضلاب توسط مصالح ساختمانی(سیمان، ماسه و…): در برخی ساختمان های نوساز یا تازه ساخت به دلیل سهل انگاری کارگر، سیمان و ماسه و… درون لوله های فاضلاب ریخته می شود. در نتیجه پس از گذشت چند ماه گرفتگی اتفاق می افتد.

گرفتگی لوله های فاضلاب توسط دستمال کاغذی: در برخی مواقع افراد پس از استفاده از استفاده از سرویس بهداشتی، دستمال استفاده شده را درون چاه های فاضلاب می اندازند. تکرار این کار، موجب انباشته شدن دستمال کاغذی در لوله های فاضلاب می شود و موجب گرفتگی سخت می شود.

مسدود شدن لوله های فاضلاب به دلیل انداختن اشیاء سفت و محکم در لوله ها: گاهی اوقات کودکان اشیاء مختلفی را در لوله های فاضلاب می اندازند.


سرویسکاران حرفه ای شرکت آذین لوله قادر هستند تا هر چیزی که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب شده است را به صورت تضمینی و با رعایت نکات بهداشتی، بدون آسیب به لوله ها باز کنند و لوله باز شده را تحویل مشتریان عزیز بدهد.

می توانید با خیالی آسوده و بدون نگرانی با شرکت آذین لوله تماس بگیرید. ما به شما عزیزان این قول را می دهیم که گرفتگی با هر شدتی که باشد، سرویسکاران مستقر در کرج فورا آن را برطرف کنند.


خدمات فنی آذین لوله دارای کادری با تجربه و حرفه ای با خدمات شبانه روزی آماده سرویسدهی به شهروندان محترم در کرج با سابقه چندین سال کار در این زمینه و داشتن سرویسکاران مجرب و با سابقه در خدمت شما عزیزان هستیم.


نحوه ثبت درخواست اعزام سرویسکار

برای اعزام سریع لوله بازکن به منزل، کافیست با ضربه زدن روی شماره های موجود در سایت ارتباط برقرار کنید.

مشکل خود را شرح دهید و پس از دریافت اطلاعات در مورد گرفتگی لوله، سرویسکار از نزدیکترین شعبه به محل مورد نظر اعزام می شود.

شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه شرکت آذین لوله همراه با مشاوره رایگان بهره مند شوید.

لوله بازکنی کرج
فوری

لوله بازکنی در کرج با روش های خانگی (گرفتگی های سطحی)

لوله بازکنی در کرج با استفاده از روش های خانگی نوع یکی از راهکارهایی است که می توانید از مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب رها شوید.

روش های خانگی گاهی تاثیر گذار است ولی این تاثیر گذاری وابسته به اندازه و عمق گرفتگی است. به هر حال ما در زیر به چند تا از روش های خانگی پرداخته ایم ولی اگر نتیجه خوبی نداشت و گرفتگی بر طرف نشد با ما تماس بگیرید. 

محلول نمک و سرکه

ترکیب سرکه و نمک می تواند برای لوله بازکنی یک اسید خوب و با ریسک کمی باشد و اندازه آن نیز کمتر از یک لیوان است.

زمانی که سرکه و نمک را با هم ترکیب کردید پس از این که ماسک زدید، آن ها را درون لوله ها بریزید و بعد از آن نیازی به ریختن آب درون لوله ها نیست و بهتر است تا ساعاتی از لوله های فاضلاب استفاده نکنید.

ترکیب جوش شیرین و نمک 

یک لیوان نمک و جوش شیرین را به اندازه یکسان با یکدیگر ترکیب کنید. درون لوله های فاضلاب بریزید و سپس آبجوش را به ترکیب اضافه کنید.

جوشانده ی مایع دستشویی یا ظرفشویی

نیم لیوان مایع دستشویی و یا ظرفشویی را درون یک نایلکس بریزید و سپس آن را درون آب قرار دهید و سپس ظرف آب را بجوشانید و اجازه دهید تا مایع رقیق تر شود و سپس آن را درون لوله های فاضلاب بریزید تا موجب رفع گرفتگی لوله های فاضلاب شود.

استفاده از بهترین و بی خطرترین روش استفاده از تلمبه دستی

این ابزار عملکردی مثل دستگاه های لوله بازکنی دارد که به یکباره با وارد کردن فشار هوای زیادی درون لوله ها و خارج کردن آن موجب می شود که هر چیزی که موجب گرفتگی شده است را به حرکت در آورد و لوله فاضلاب پس از چند بار تکرار، جریان سالم تری را داشته باشد.


لوله بازکنی و تخلیه چاه در کرج

شرکت خدمات فنی آذین لوله با ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران توانسته است که رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

ما با داشتن سال ها تجربه و مهارت در امورد تاسیسات ساختمانی ارائه دهنده ی انواع خدمات لوله بازکنی برای مشتریان به صورت شبانه روزی و تضمینی در خدمت هستیم. اگر در کرج و یا مناطق کرج ساکن هستید، باعث افتخار ما است که با ارائه خدمات ویژه در خدمت شما عزیزان هستیم.

فقط کافیست از طریق شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را به همراه آدرس پستی اعلام کنید. در کمترین زمان ممکن سرویسکار به محل اعزام می شود.

هدف اصلی این شرکت این است که هر گونه مشکلی که در زمینه فاضلاب پیش آمده است را بدون خرابی و با نهایت کثیف کاری با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ارائه دهیم.

لوله بازکنی کرج
ارزانتر از همه جا

مراحل انجام کار لوله بازکنی در کرج

لوله بازکنی در کرج این امکان را به شمتریان به خود می دهد تا هر خدماتی را که در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه نیاز دارند را از طریق شماره های موجود در سایت در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند.

هدف لوله بازکنی آذین لوله ارائه خدمات با کیفیت توسط سرویسکاران با سابقه و با تجربه خود است. 


ما در مجموعه خود همیشه این باور را تقویت کرده ایم که جلب رضایت یکی از اهداف مهم ما است و همچنین موجب کسب برکت ما خواهد شد.


لوله بازکنی در سراسر کرج

خدمات در این استان با استفاده از دستگاه های جدید و با نهایت کثیف کاری و به صورت ۱۰۰% تضمینی ارایه می شود‌.

لوله بازکنی در کرج در کمتر از 20 دقیقه نیرو اعزام می شود. زمانی که با انسداد لوله های فاضلاب حمام و توالت و آشپزخانه و… رو به رو شدید، می توانید از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در کرج استفاده نمایید. 

در این نوع خدمات گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد با استفاده از دستگاه فنر برقی و یا ابزارهای مورد دیگری، به خوبی بر طرف می شوند. اگر علت گرفتگی به دلیل افتادن اشیاء‌ به داخل لوله‌های فاضلاب باشد. و اگر امکان خارج کردن آن وجود داشته باشد. با استفاده از ابزار مخصوص آن، اقدام به خارج کردن آن خواهند کرد. 

لوله بازکنی کرج
درآوردن اشیا قیمتی از لوله های فاضلاب با استفاده از ابزار مخصوص

پس خیالتان بابت درآوردن آن و یا برطرف کردن هر نوع گرفتگی دیگری راحت باشد. چون سرویسکاران ما گرفتگی هر چیزی که باشد آن را به صورت کامل باز می کنند. اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی در کرج دارید، می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد سرویسکار آن را به طور کامل برطرف می کند.


اگر تا کنون از خدمات آذین لوله، خدمات لوله بازکنی یا خدمات دیگری دریافت کرده اید میتوانید نظرات و انتقادات خود را از طرق بخش نظرات در زیر با ما در میان بگذارید تا به ما در ارائه هر چه بهتری خدمات لوله بازکنی کمک کنید.


خدمات لوله بازکنی شرکت آذین لوله با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه داده می شود. اگر نیاز فوری به خدمات لوله بازکنی در کرج دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.


لوله بازکنی در کرج

تمامی سرویسکاران شرکت آذین لوله به صورت شبانه روزی در این مجموعه فعالیت می کنند. شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل جهت دریافت خدمات در هر لحظه از شبانه روز، با ما تماس بگیرید.

شرکت آذین لوله با سابقه ای چندین ساله در امر لوله بازکنی در کرج به مشتریان خود ضمانت انجام کار با کیفیت عالی را ارائه می دهد تا مشتریان عزیز اطمینان داشته باشند و لوله باز شده را تحویل مشتری خود بدهند.

ما به شما عزیزان این قول را می دهیم که گرفتگی لوله های فاضلاب را به صورت تضمینی و بدون آسیب به لوله، مشکل به وجود آمده را رفع می نماییم.

برای انجام خدمات لوله بازکنی در هر کجای کرج که ساکن هستید از جمله مناطق عظیمیه، مهرشهر، فردیس، گوهردشت و…. تنها کافیست با یک تماس نزدیکترین سرویسکار به محل هم خودتان را پیدا نمایید.

مجموعه آذین لوله به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان می باشند‌. در لوله بازکنی کرج به مشتریان این اطمینان را می دهیم که لوله های فاضلاب را به صورت کاملی باز می کنیم.

و این بعنی دیگر نیازی نیست نگران بالازدن چاه فاضلاب باشید چون گرفتگی هر چیزی که باشد ما آن را رفع می کنیم.

09127906021


لوله بازکنی در کرج

در این مقاله در رابطه با لوله بازکنی کرج صحبت کرده ایم و گفتیم که این مجموعه یکی از بهترین مراکزی است که برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به وجود آمده است.

بنابراین اگر در کرج ساکن هستید و دوست دارید مجموعه ای را برای دریافت خدمات خود انتخاب کنید، که در کمترین زمان ممکن به محل اعزام بشوند و خدمات خود را با کیفیت بالایی ارائه بدهند، مجموعه آذین لوله بهترین گزینه برای شما عزیزان است.

شرکت آذین لوله با در دست داشتن افراد با تجربه و مجرب و با استفاده از ابزارهای مناسب این کار را به راحتی و بدون آسیب به لوله های فاضلاب، باز خواهد کرد. اگر لوله های فاضلاب ساختمان شما نیز دچار مشکل شده است و یا از گرفتگی لوله های فاضلاب خود رنج میبرید شرکت ما برای کمک به شما عزیزان آماده است. برای تماس روی شماره ضربه بزنید.

09127906021

💯هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است💯


گرفتگی های شایع در لوله های فاضلاب ساختمان

تفاوت گرفتگی های موجود در ساختمان های نوساز و قدیمی

با توجه به اینکه بیشتر از ساختمان های کرج نو ساز هستند. از نظر بسیاری از افراد ساکن در این شهر انسداد لوله های فاضلاب یک امر غیر ممکن به نظرشان برسد.

تصور دارند که این اتفاق نباید در خانه های نوساز اتفاق بیفتد. همچنین نباید نیاز به خدمات لوله بازکنی در کرج نداشته باشند.

لوله های فاضلاب به دلیل اینکه مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل مشترک بودن آن در ساختمان می تواند به سرعت بیشتری موجب گرفته شود.

شرکت آذین لوله هر نوع گرفتگی که درون لوله ها رخ داده باشد را به صورت کاملی از بین خواهد برد. می توانید به ما اعتماد کنید و در صورت رو به رو شدن با چنین مشکلاتی با ما تماس بگیرید.

🔴شرکت آذین لوله یکی از شرکت های فعال در این زمینه است و بهترین و تضمینی ترین روش ها را جهت برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب ارائه می دهد🔴


●خدمات فوری و شبانه روزی خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر کرج

در صورت گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان خود نگران پیدا کردن خدمات لوله بازکنی در کرج نباشید. ما در تیم لوله بازکنی آذین لوله فورا حرفه ای ترین نیروی فنی خود را اعزام می کنیم●


چرا لوله بازکنی کرج؟


مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی در کرج و محدوده کرج

احتمال دارد قبل از استفاده از خدمات لوله بازکنی سوال پیش بیاید. استفاده از این خدمات چه مزایایی دارد:

🔴برای رفع گرفتگی لوله ها، به هیچ عنوان از محلول‌ های شیمیایی و اسیدی استفاده نکنید‌🔴

ما به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای سال حتی در ایام تعطیلات رسمی در حال فعالیت هستیم. در هر کجای کرج که ساکنان هستید می‌ توانید جهت استفاده از این خدمات با ما تماس بگیرید. سپس خدمات درخواستی خود را ثبت کنید. ما نیروی فنی خود را در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می کنیم.


راه های پيشگيري قبل از گرفتگی لوله های فاضلاب

در شستشوی ظروف در بیشتر مواقع ظرف ها با روغن به یکدیگر چسبیده اند. و در نهایت این روغن ها داخل لوله فاضلاب ریخته میشود.

ولی باید از ریختن روغن داخل لوله های فاضلاب جلوگیری کنیم. در ابتدا باید روغن از ظرف ها جدا بشود و سپس اقدام به شستن ظروف کنید. توصیه ما به شما عزیزان این است که از صافی جهت جلوگیری از ورود هر نوع فضولات به داخل لوله های فاضلاب استفاده کنید.

لوله بازکنی کرج
هرگز روغن موجود در ظروف را داخل لوله های فاضلاب نریزید

اگر لوله های فاضلاب با گرفتگی های سطحی و جزئی رو به رو شدند می توانید با استفاده از آب جوش حل کنید. به این منظور که آبجوش را به داخل لوله های فاضلاب بریزید. تا هر نوع چربی و یا رسوب و جرم که به دیواره لوله های فاضلاب چسبیده اند رفع شوند.

اگر می خواهید که با گرفتگی لوله های فاضلاب روبرو نشوید بهتر است از ورود هر نوع فضولات به داخل لوله های فاضلاب جلوگیری کنید.

اگرچه رعایت کردن این نکات بسیار ساده است ولی بسیاری از افراد با عدم رعایت آنها دچار این نوع مشکلات میشوند.


دلایل ایجاد بوی بد در چاه فاضلاب چیست؟

اولین قدم جهت خلاصی از بوی گند و زننده فاضلاب این است که اول ریشه بوی بد فاضلاب شناخته بشود. 

یکی از اصلی ترین علت های ایجاد بوی بد در توالت خرابی سیفون است. جلوگیری از بازگشت گاز های سمی فاضلاب به داخل لوله های فاضلاب و همچنین ورود آن به ساختمان، یکی از وظایف اصلی سیفون است که بر عهده دارد.

41 پاسخ

    1. نمی توان تشخیص داد که تا چه مدتی چاه فاضلاب عمر می کند.
      اما برای چاه فاضلاب میتوانیم بگوییم که مدت مفید حفر چاه تا اولین پر شدن چاه فاضلاب را عمر مفید چاه فاضلاب گفته می شه🙏

  1. فنر برقی تمامی گرفتگی های سخت مثل ماسه و… را به صورت تضمینی رفع می کند حتی این دستگاه رسوبات و جرم های موجود در لوله را لایه برداری می کند ولی تراکم هوا امکان کثیف کاری زیادی وجود دارد، چون باید تمامی لوله های اطرف لوله مسدود شده بسته شود تا هوا به درستی داخل لوله گرفته شده هدایت گردد
    بهترین دستگاه جهت رفع گرفتگی ها استفاده از فنر برقی است.🙏

    1. خیر
      سرویسکاران آذین لوله با توجه به تجهیزات پیشرفته ای که برای این خدمات دارند، با حداقل کثیف کاری مشکل گرفتگی را حل می کنند

    1. می توانید برای جلوگیری از گرفتگی از یک توری استفاده کنید
      این توری از ورود مواد اضافی به درون لوله های فاضلاب جلوگیری می کنند.

    1. اول از همه باید وضعیت گرفتگی چک شود و سپس با توجه به شرایط موجود و نوع گرفتگی سرویسکار آذین لوله از بهترین روش برای رفع گرفتگی استفاده می کند🙏

  2. سلام
    فنر زدن لوله ها کثیف کاری خیلی زیادی داره؟
    اگه زحمتی نیست شماره لوله بازکنی توی فردیس رو هم بدین❤

    1. خیر
      ما توی شرکت لوله کرج این قول رو ب شما میدیم ک تمامی مراحل لوله بازکنی رو با حداقل کثیف کاری انجام بدن

  3. سلام روزتون بخیر
    یه راه حل خوب برای بازکردن گرفتگی لوله های فضالاب هست
    اونم استفاده از محلول ها
    روش به این خوب رو چرا فراموش کردید و رفتید سراغ راه حل های سخت؟

    1. سلام
      خیلی ممنون روز شما هم بخیر
      خب استفاده از این روش درته یه راه حله، ولی یه راه حله خوب نیست. چون چند بار که از این محلول استفاده کنین علاوه بر اینکه لوله هارو میپوسونه می تونه به ریه ها و پوست و چشم آسیب جبران ناپذیری وارد کنه. پون این محلول ها از اسید کلریدریک و اسید نیتریک ترکیب شده
      پس بهتره این روش رو کامل بزارید کنار
      و از شرکت های لوله بازکنی استفاده کنید

  4. سلام
    من قسمت راه حل های خونگی رو مطالعه کردم
    ولی خیلی زمانبر هستن ترجیح میدم زنگ بزنم به لوله بازکنی😂

    1. از اعتماد شما بسیار سپاسگذاریم
      ولی خب اکثر افراد چون دوست دارن که کارشون رو خودشون انجام بدن
      و دنبال روش های خانگی هستن
      ما هم تصمیم گرفتیم که این اطلاعات رو در اختیارشون بزاریم

  5. کارتون واقعا حرف نداره
    واقعیتش اصن نمیتونسم تصور کنم که تو سایت بتونم به راحتی لوله بازکنی بازکن پیدا کنیم
    و بهشون اعتماد کنم ولی با نیرویی که فرستادین نظرم به کل عوض شد
    کارشون رو همونطور که باهاتون تماس گرفتم گفتین که کثیف کاری کمی دارع
    واقعا هم همینطور بود
    از قیمتش نگم که واقعا خیلی خوب و ارزون بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *