*به سایت آذین لوله (لوله بازکنی چیتگر) خوش آمدید*


لوله بازکنی چیتگر توسط سرویسکاران با تجربه و مجرب متخصص شعبه غرب تهران شرکت آذین لوله با بهترین کیفیت و با کمترین میزان کثیف کاری به صورت شبانه روزی ارائه داده می شود.

لوله بازکنی چیتگر با استفاده از دستگاه های بروز که کثیف کاری زیادی را به همراه ندارند، و در حین بازکردن فضولات درون لوله ها را به اطراف نمی پاشند، انجام می شود.

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در چیتگر به صورت شبانه روزی و فوری و بدون تعطیلی ارائه داده می شود و سرویسکاران این مجموعه لوله باز شده را به صورت تضمینی تحویل مشتری می دهند.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

☎️09127906021☎️

☎️02144324020☎️


گرفتگی لوله در قسمت های مختلف سیستم لوله کشی فاضلاب سبب سد شدن راه عبور فاضلاب میشود. شرکت های لوله بازکنی، برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از دستگاه فنر زنی استفاده میکنند. این دستگاه قادر به بازکردن انواع گرفتگی  لوله را بدون آسیب به لوله ی فاضلاب برطرف نماید. میتوان به جرئت گفت دلیل اصلی تمامی گرفتگی های لوله گیر کردن شی خارجی و… میباشد. برخی از این دلایل ناخواسته و در گذر زمان باعث گرفتگی میشوند. شایعترین آن جمع شدن تجمع چربی در دیواره لوله فاضلاب است. در صورت گرفتن لوله بر اثر این دلایل تنها کافیست با ما تماس بگیرید. تا در عرض کمتر از 30 دقیقه مشکل شما را حل کنیم.


خدماتی که توسط شرکت آذین لوله در شعبه غرب تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه داده می شود:

  1. لوله بازکنی
  2. تخلیه چاه
  3. درآوردن اشیاء قیمتی از لوله
  4. چاه بازکنی
  5. لوله کشی
  6. رفع بوی نامطبوع
  7. چاه بازکنی
  8. باز و بسته کردن درب چاه
  9. لایروبی چاه
  10. حفر چاه
  11. تخیص ترکیدگی
  12. بازکردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب

تخلیه چاه در چیتگر

چاه های که به موقع نسبت به تخلیه آنها اقدام نمیشود، آب درون چاه به دیواره های لوله رسوخ کرده و آنها را متزلزل میکند. بیشتر شدن شعاع چاه باعث میشود که در گذر زمان وسعت زیادی از زمین را فرا بگیرد. همچنین باعث شود زیر ساختمان هم خالی شود. مشخصا خطر ریزش ساختمان در ادامه آن خطری بسیار بزرگ خواهد بود. در قبال یک سهل انگاری کوچک در خصوص تخلیه نکردن چاه احتمال رخ دادن آن به وجود می آید. خب با شناخت این فرآیند، مجموعه های زیادی به وجود آمدند تا خدمات تخلیه چاه را انجام دهند.

لوله بازکنی چیتگر
ارزانتر از همه جا

تخلیه کردن چاه ها در موارد بسیار زیادی و در بسیاری از بنا های صنعتی و مسکونی نیاز می شود. بنا ها و ساختمان هایی که چاه ها و یا مخازن نگهداری فاضلاب آنها پر میشود و یا بر اثر گرفتگی به مشکل بر می خورند باید ب تخلیه اقدام نمایند. یکی از راه های تخلیه کردن چاه های فاضلاب استفاده از پمپ ها و ماشین های تخلیه چاه برای این کار می باشد. در اکثر موارد که از این روش برای تخلیه استفاده می نمایند، پمپ اقدام به خالی کردن مواد درون چاه فاضلاب می کند و دیگر نیازی به فرو کردن آن درون فاضلاب نمی باشد. از این روش و بطور کلی برای تمامی چاه های ساختمان های مختلف مانند تجاری یا مسکونی با چاه های فاضلاب و انواع بناها با مناسب است.

تخلیه چاه فاضلاب با استفاده از پمپ
لوله بازکنی چیتگر
شبانه روزی و فوری

راحت ترین روش برای تخلیه کردن چاه های فاضلاب استفاده از پمپ های تخلیه است. به منظور کار تخلیه چاه فاضلاب بسیاری از شرکت ها و تیم های تخلیه چاهی اقدام به استفاده از ماشین ها و انواع پمپ ها می کنند. در گذشته از پمپ های عادی استفاده می شد و در عین سختی که کار با آن برای تخلیه کنندگان داشت به خوبی انجام نمی شد و اکثر افراد از آن راضی نبودند و زمان بسیاری زیادی را برای اینکار ارائه می دادند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی با استفاده از پمپ ساکشن و انواع پمپ های جدید این کار با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

نحوه کار ماشین تخلیه چاه فاضلاب و پمپ

در استفاده از این روش لوله هایی را به درون چاه انداخته و پمپ مورد نظر (برخی از پمپ ها مایعات را تخلیه می کنند و برخی از آنها مایعات و جامدات درون چاه را تخلیه می کنند) مایعات و یا جامدات درون چاه فاضلاب را تخلیه می نماید. این نوع پمپ ها در برابر فشار های منفی چاه به درستی عمل می کنند و با قدرت بسیار بالایی که دارند می توانند تمامی فضولات و لجن های درون چاه را خالی کرده و با سرعت بالایی چاه فاضلاب شما را تمیز می کند. بطور خلاصه نحوه کار پمپ ها و ماشین های تخلیه چاهی به این صورت است که با سرعت بالایی لوله ها در محل قرار گرفته و پمپ تخلیه چاه با سرعت بالا اقدام به تخلیه می کند.

لوله بازکنی چیتگر
بدون تعطیلی

تخلیه چاه و لوله بازکنی چیتگر شبانه روزی

یکی از دغدغه های افراد برای استفاده از خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی در منطقه چیتگر است. چون در برخی مواقع اتفاق می افتد که لوله های حمام، توالت، آشپزخانه و… زمانی دچار انسداد می شوند، که ساعت از 12 شب نیز گذشته است. در این مواقع برخی افراد تصور می کنند که شرکتی در این زمینه فعال نیست و خدمات لوله بازکنی را ارائه نمی دهد. ما با توجه به این موضوع، خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در چیتگر را به وجود آورده ایم تا افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات لوله بازکنی در چیتگر استفاده کنند. از این پس بدون داشتن هیچ نگرانی و و دغدغه ای زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا سرویسکاران ما از نزدیکترین نقطه به محل اعزام شوند.

شرکت آذین لوله در تمامی ساعات شبانه روزی در تمامی مناطق تهران در حال فعالیت می باشد. هر گاه به خدماتی که در بالا ذکر شده است نیاز پیدا کردید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و در خواست سرویسکار کنید. سرویسکاران شرکت آذین لوله در تمامی نقاط تهران مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما در عرض 20 دقیقه به محل مورد نظر اعزام شده و مشکل پیش آمده را رفع می نمایند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


لوله بازکنی فوری و سریع در چیتگر

لوله بازکنی در چیتگر به صورت فوری و سریع انجام می شود. این خدمات توسط بهترین سرویسکاران که در شعبه غرب تهران ساکن هستند ارائه داده می شود. بدلیل اینکه سرویسکاران زیادی را در سراسر مناطق غرب تهران مستقر کرده ایم، توانسته ایم تا مدت زمان خدمات خود را به حداقل برسانیم. در هر کجای چیتگر که ساکن هستید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 20 دقیقه خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. شرکت آذین لوله جهت رفع مشکلات فاضلابی که به وجود آمده است، به صورت شبانه روزی فعال است. لوله بازکنی و تخلیه سریع در چیتگر را با مجموعه آذین لوله تجربه کنید.


لوله بازکنی در منطقه چیتگر

منطقه ی چیتگر که تمامی فاضلاب های ساختمان ها و شرکت های موجود در آن توسط لوله ها و سیستم های فاضلاب تخلیه می شوند. اگر اشکالاتی در این نوع سیستم ها به وجود آیند، باید شرکت هایی که خدماتی در این زمینه ارائه می دهند، مشکلات به وجود آمده را رفع نمایند. از مشکلاتی که می تواند برای همه پیش آید گرفتگی لوله های فاضلاب است که از این مشکلات می توان به  پر شدن چاه فاضلاب، افتادن اشیاء محکم درون لوله های توالت، گرفتگی لوله های پارکینگ و حیاط و… اشاره کرد. 

شرکت آذین لوله با تشکیل دادن شعبه غرب تهران، تمامی این خدمات را با استفاده از شرکت لوله بازکنی در چیتگر در منطقه 22 غرب تهران ارائه می دهد. این خدمات کاملا تضمینی هستند و سرویسکاران با توجه به تخصص و تجربه بالایی که در این زمینه دارند، تمامی مشکلات مربوط به لوله های فاضلاب و چاه فاضلاب را به راحتی از بین می برند. خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در چیتگر هر دو توسط آذین لوله به صورت شبانه روزی ارائه داده می شود. 


چه زمانی نیاز به خدمات لوله بازکنی در چیتگر داریم؟

زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، نیاز به خدمات لوله بازکنی در چیتگر دارید. توجه داشته باشید که گرفتگی لوله های فاضلاب متفاوت هستند که در مطالب زیر به آنها اشاره کرده ایم:

این دلایل از عمده ترین مشکلاتی است که روزانه افراد زیادی در منطقه چیتگر با آن مواجه می شوند و زمانی که هر کدام از این عوامل رخ داد، شما عزیزان به خدمات لوله بازکنی نیاز دارید. برای گرفتگی هایی که در بالا به آن ها اشاره شده است، از بهترین دستگاه ها و روش های تضمینی استفاده می شود. در منطقه غرب خدمات لوله بازکنی چیتگر نیز با استفاده از این دستگاه ها انجام می شود. 


لوله بازکنی چیتگر

این مجموعه به عنوان مرکز تخصصی خدمات رسانی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه و باز کردن انواع لوله های فاضلاب و….فعالیت می کند. در هر زمان که با گرفتگی لوله های فاضلاب روبه رو شدید بهترین کار استفاده از خدمات فنر زنی در منطقه چیتگر است. لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر تهران مدت هاست که تلاش کرده تا با ارائه سریعترین و بهترین خدمات دامنه کار خود را گسترش بدهد و سرویسکاران متعهد که به تمامی نقاط تهران اعزام می شوند تمامی تلاش و سعی خود را می کنند تا خدمات خود را متعهدانه ارائه دهند.

لوله بازکنی چیتگر
ارزان

املاح های موجود در آب با گذشت زمان به شکل رسوبات آهکی ته نشین می شوند و موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند. این نوع گرفتگی یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین راه جهت گرفتگی لوله ها است. با ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب بهترین و موثرترین روش، استفاده از خدمات لوله بازکنی چیتگر است.


لوله بازکنی چیتگر تضمینی

ما در تهران در خانه های مختلفی زندگی می کنیم و امروزه اکثر زوج ها شاغل هستند و در نتیجه از غذاهای فست فودی و سرخ کردنی بیشترین استفاده را می کنند. روغن و چربی های موجود در ظرف درون سینک ریخته می شود و به درون لوله ها هدایت می شود. تصور افراد این بوده است که چون از روغن های مایعی استفاده می کنیم همراه آب حل شده و از بین می رود. اما برعکس روغن در لوله ها تجمع یافته و در گرفتگی نقش موثری دارند. با گذشت مدتی تنها رسوبات نبوده که در لوله ها مانع عبور آب می شود بلکه در کنار چربی ها قرار میگیرند تا کار رفع گرفتگی سخت تر انجام شود.

لوله بازکنی چیتگر
فوری

گاهی افراد با آب داغ اقدام به باز کردن لوله ها می کنند. آب داغ موجب می شود تا کمی از گرفتگی ها بر طرف بشود. تشخیص علت گرفتگی و انتخاب راه حل مناسب بسیار مشکل تر می شود و در نتیجه نیاز به مهارت و سابقه خاصی را شامل می شود. سرویسکاران شرکت آذین لوله از دستگاه های بروز و پیشرفته ای جهت باز کردن گرفتگی ها استفاده می کنند که قدرت بالایی را دارند.


چرا باید برای خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در چیتگر، شرکت آذین لوله را انتخاب کنیم؟

مجموعه آذین لوله در رابطه با گرفتگی لوله های فاضلاب به مشتریان خود تضمین کیفیت را می دهد. سرویسکاران این مجموعه با تمامی تلاش خود برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب کارهایی را که نیاز باشد را انجام می دهند. دستگاه هایی که سرویسکاران برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می کنند، پیشرفته و بروز هستند و با توجه به قدرت بالایی که دارند هر نوع گرفتگی را از بین می برند. این دستگاه ها با توجه به حرفه ای بودن سرویسکار، کیفیت کار را افزایش می دهند.

از ویژگی های شرکت آذین لوله

چرا لوله های فاضلاب دچار گرفتگی می شوند؟

لوله هایی که در ساختمان ها وجود دارند و به یکدیگر متصل هستند، امکان دارد در طی گذشت مدتی، دچار گرفتگی های مختلفی شوند. برطرف کردن گرفتگی این نوع لوله ها اول باید جنس آن را در نظر گرفت.

سپس عیب یابی شی ای که در لوله قرار گرفته است، انجام می شود‌. در بسیاری از این موارد، گرفتگی لوله های فاضلاب به دلیل وجود جرم و رسوب، مو و زباله، وجود پسماند مواد غذایی و یا تفاله چای خلاصه می شود. شما عزیزان می توانید با اقوام فوری و سریع از شر این گرفتگی ها خلاص شوید.


پس از افتادن اجسام داخل چاه توالت، به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

افتادن اجسام و اشیاء داخل چاه فاضلاب

در طول روز امکان دارد بیشتر افراد دچار این مشکل بشوند. اجسام مورد علاقه آن ها به داخل چاه فاضلاب بیفتند. یکی از رایج ترین اجسامی که امکان دارد در چاه بیفتد، یه شرح زیر است:

معمولا این اجسام ارزشمند هستند و افتادن آن ها داخل چاه فاضلاب موجب ضرر های مالی به افراد می شود. برخی از این وسیله ها نیز بی ارزش هستند و تنها موجب انسداد لوله های فاضلابی می شوند.

لوله بازکنی چیتگر
افتادن اجسام مورد علاقه و با ارزش در چاه فاضلاب قسمت های مختلف خانه

د هر صورت نیاز است تا به این مسئله توجه کنید و جهت برطرف کردن این مشکلات، سریعا اقدام نمایید. نکته مهم این است که اگر تجهیزات کافی ندارید و یا تجربه این کار را نیز ندارید، پس بهتر است با شرکت خدماتی مجموعه آذین لوله تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی ما استفاده نمایید.

جهت خارج نمودن هر نوع اجسامی که به داخل چاه توالت افتاده اند، سرویسکار می تواند با استفاده از ابزار های مخصوص اقدام به خارج کردن آن ها از چاه فاضلاب کنند.

ابزار های جدید و پیشرفته ای وجود دارند که تکنسین لوله بازکن می تواند این ابزار ها را در اختیار داشته باشند تا بتوانند با به کار گرفتن تخصص و مهارت خود و با کمک این ابزار ها مشکل گیر کردن اجسام داخل چاه فاضلاب را برطرف نمایند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *