به سایت آذین لوله *لوله بازکنی چهارراه سیروس* خوش آمدید


لوله بازکنی چهارراه سیروس و چاه بازکنی در چهارراه سیروس بصورت فوری و تضمینی و بصورت شبانه روزی در منطقه جنوب تهران ارائه داده می شود.

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در این منطقه دارید کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

09127906021

02155145044


رفع گرفتگی لوله ها توسط سرویسکاران مجرب و حرفه ای مجموعه آذین لوله 

لوله بازکنی و چاه بازکنی یکی از نیازهای ضروری زندگی شهری است. وقتی لوله های ساختمان دچار گرفتگی میشود اولین دغدغه ما پیدا کردن لوله بازکن مجرب است. در صورت نیاز به فنرزنی جهت لوله بازکنی در جنوب تهران کمتر از نیم ساعت لوله بازکن در محل شما حاضر خواهد شد.

متخصصین لوله بازکنی آذین لوله بصورت 24 ساعتِ7روز هفته آماده خدمت رسانی! کلیه سرویسکاران شرکت آذین لوله از بین بهترین فنی کاران تهران انتخاب شده اند تا خدماتی لایق شما عزیزان ارائه دهند.

برای دریافت خدمات لوله بازکنی در سراسر جنوب تهران کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

09127906021

02133337550


ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در چهارراه سیروس

گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان میتواند دلایل بسیاری داشته باشد. در صورت اطلاع از هر یک از آنها میتوانید با پیشگیری از ورود این مواد به لوله ها از گرفتگی آنها جلوگیری کنید.

لوله بازکنی چهارراه سیروس
جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب:

متاسفانه این مواد به لوله های فاضلاب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن هستند، آسیب میرساند و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود.

<به یاد داشته باشید برای بازکردن لوله ها حتما به یک لوله بازکنی مراجعه کنید>


تخلیه چاه چهارراه سیروس

به فرآیند تخلیه چاه از هر گونه لجن و جامدات و مواد دیگر را تخلیه چاه میگویند. علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه بخاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد میشوند.

گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، پلاستیک، چربی های فراوان و… باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب میشود. این بستر ضد آب سر تا سر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه فاضلاب می باشد.

لوله بازکنی چهارراه سیروس
تخلیه چاه فاضلاب از هر نوع لجن و رسوبات به صورت کامل

⚠در صورت عدم توجه به پرشدن چاه فاضلاب ساختمان، زمین اطراف چاه دچار نشست میشود، که در صورت غفلت میتواند خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد⚠


رفع بوی گند و زننده فاضلاب در تهران با روش اصولی و قطعی

یکی از مشکلات ریج بخصوص در ساختمان های قدیمی بوی بد فاضلابی است که امکان دارد در نقاط مختلفی از خانه به وجود بیاید و آرامش ساکنین ساختمان را برهم بزند. جهت رفع بوی بد فاضلاب در تهران باید با یک شرکت لوله بازکنی و در صورت نیاز با یک تخلیه چاه تماس بگیرید.

لوله بازکنی چهارراه سیروس
رفع بوی بد فاضلاب با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی

ولی در برخی مواقع مشکل سطحی است و می توانید با استفاده از روش های خانگی آن ها را از بین ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *