*به سایت آذین لوله *لوله بازکنی پیکان شهر* خوش آمدید*


لوله بازکنی پیکان شهر یکی از خدمات پر درخواست شعبه شرق تهران شرکت آذین لوله است و در همین راستا ما خدمات لوله بازکنی را در تمامی مناطق نزدیک به پیکان شهر را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی و با رعایت نکات بهداشتی توسط سرویسکاران با تجربه ارائه می دهیم.

09127906021

02177553860


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


لوله بازکنی چیست؟

گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از اتفاقاتی است که می تواند برای هر ساختمانی، اداره ای و… رخ بدهد و تنها روشی که می توان این مشکل را رفع کرد استفاده از شرکت های لوله بازکنی است. چون در مدت طولانی شدن گرفتگی لوله ها بخصوص در محیط های ساختمانی نه تنها یک واحد بلکه تمامی واحد های ساختمان را درگیر خواهد کرد.

بسیاری از شرکت ها هستند که گرفتگی ها را به صورت تضمینی باز نمی کنند و از سرویسکارانی که دارای سابقه کمتری در این زمینه هستند استفاده می کنند.

مجموعه آذین لوله با سرویسکاران با سابقه و حرفه ای تشکیل شده است که با اعزام لوله بازکن ها حرفه ای تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب را به صورت تضمینی رفع می کنند و پس از تست رفع گرفتگی، لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهند.

لوله بازکنی پیکان شهر
فوری

چرا لوله های فاضلاب دچار انسداد می شوند؟

یکی از دلایل اصلی گرفتگی لوله ها در ساختار ساختمان ها است. امروزه به دلیل افزایش جمعیت ،بیشتر ساختمان ها ساختار آپارتمانی دارند و در مواقع زیادی اتفاق افتاده که دلیل اصلی گرفتگی لوله ها به دلیل ریختن فضولات از طبقات دیگر ساختمان است.

پس از اعزام یک سرویسکار حرفه ای جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، توانستیم متوجه بشویم که علت گرفتگی لوله های فاضلاب بخصوص سینک آشپزخانه چیست. مشکل اصلی وجود اشیاء خارجی درون لوله ها بوده است که با هر بار فنر زدن راه آب باز میشد و پس از مدتی شی که از داخل لوله رد نشده بود، مجددا موجب بالا زدن چاه فاضلاب سینک می شد.

پس از انجام رفع انسداد لوله فاضلاب توسط لوله بازکن با سابقه و حرفه ای موفق به رفع اینگونه گرفتگی ها شدیم. این تنها یکی از چند مواردی بوده است که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب شده بود و ما توانستیم به صورت 100% تضمینی رفع کنیم.

دلایل دیگری که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند عبارتند از:


چرا نباید از محلول های شیمیایی و اسیدی جهت رفع گرفتگی ها استفاده کنیم؟

راه حل استفاده استفاده از محلول های شیمیایی، راه حلی بسیار خطرناک است. شاید بتوان گفت که بیشتر مردم هنگامی که با گرفتگی لوله ها رو به رو می شوند، سریعا با استفاده از محلول لوله بازکن، درون لوله فاضلاب می ریزند. در پایان کار خیال می کنند که گرفتگی ها را رفع کرده اند و از خدمات لوله بازکنی ارزان استفاده نمی کنند.

امکان دارد با این روش موجب از بین رفتن اتصالات لوله ها توسط محلول شیمیایی شود و اگر سیستم فاضلاب ساختمان دچار نشتی بشود هزینه ای چند برابر به خدمات لوله بازکنی اضافه می کنند.

در صورتی که برای رفع گرفتگی لوله ها اقدام کرده اید، اگر گرفتگی جزوی بود می توانید با روش های ساده تری مانند تلمبه دستی رفع کنید ولی اگر گرفتگی شدید بود می توانید با مجموعه آذین لوله تماس بگیرید.

لوله بازکنی پیکان شهر
شبانه روزی

برای یکبار هم که شده بهتر است با خطرات محلول های شیمیایی آشنا بشوید:


لوله بازکنی پیکان شهر به صورت تضمینی

اصلا نگران رفع گرفتگی ها نباشید. چون گاهی اوقات امکان دارد که گرفتگی به حدی باشد که برای رفع آنها نیاز به دستگاه های حرفه ای و بروز باشد. اگر مشکل رفع گرفتگی با تلمبه دستی رفع نشد می توانید با کلیک روی شماره های موجود در سایت با شرکت آذین لوله تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان سرویسکار به محل اعزام بشود.

نیرو های فنی و متخصص این مجموعه توضیحات و زاهنمایی های مورد نیاز را در این زمینه به شما عزیزان ارائه می دهند تا اگر رضایت داشتید از خدمات لوله بازکنی سینک ظرفشویی با دستگاه ژنراتور برقی استفاده کنید.


ویژگی ها و مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی پیکان شهر

شرکت آذین لوله تمامی مناطق تهران را تحت پوشش خود قرار داده است تا هر کسی در هر کجا مناطق تهران که نیاز به خدمات لوله بازکنی داشت، بدون هیچ نگرانی و بدون دغدغه و به صورت شبانه روزی و فوری با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را فورا رفع نماییم.

زمانی که لوله فاضلاب میخواهد مسدود شود را میشناسیم. تخلیه آب در سینک زمان میبرد. زیر پاهایتان در حمام پر از آب میشود. بوهای عجیب و زننده ای را احساس میکنید. همه اینها نشانه این هستند که به زودی گرفتگی لوله فاضلاب مواجه خواهید شد. مشکلات ناشی از گرفتگی لوله فاضلاب میتواند برای صاحبان خانه نگران و نا امید کننده باشد. گرفتگی فاضلاب برای همه مردم ناخوشایند است.

اما مسدود شدن کانال فاضلاب در سطح دیگری است.شما عزیزان می توایند با شماره های زیر تماس بگیرید تا لوله بازکن به صورت فوری و تضمینی تمامی گرفتگی ها را باز رفع می نماید و شما تا مدت های طولانی با گرفتگی مواجه نخواهید شد.

0912-7906021

021-44324020


تخلیه چاه پیکان شهر

هر چیزی بعد از مدتی استفاده نیاز به رسیدگی و تعمیر و بهبود دارد. چاه هم از این قضیه مستثنا نیست. بعد از مدتی که از چاه استفاده شد، کم کم به مرور زمان چاه دچار آسیبهایی میشود. باید رسیدگی شود و کارهایی مانند لایروبی، کف تراشی روی چاه انجام شود تا همیشه بتوان بدون هیچگونه مشکلی از آن استفاده کرد.

چاهی که پر شد بلافاصله باید خالی شود. زیرا پر ماندن چاه باعث سست شدن طوقه ی چاه و احتمال ریزش و خرابی را به همراه دارد. مخصوصا در مواردی که چاه در مسیر رفت آمد ماشین یا افراد قرار بگیرد.

برای اطلاعات بیشتر روی تخلیه چاه در تهران کلیک کنید.

لوله بازکنی پیکان شهر

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


ارائه خدمات لوله بازکنی بصورت شبانه روزی

لوله بازکنی و شبانه روزی در این منطقه بصورت شبانه روزی ارائه داده می شود. 

تمامی اهالی این مجموعه در زمانی که با گرفتگی لوله ها رو به رو شدند، می توانند از خدمات لوله بازکنی که بصورت فوری و تضمینی ارائه داده می شود، استفاده کنند.


علت اصلی بوی بد و فاضلابی در ساختمان 

هر چند که با پیشرفت علم و تکنولوژی های متفاوت موجب شده تا میزان آسایش و رفاه مردم به بالاترین حد خود در طول تاریخ می رسد. ولی امکان دارد مشکلات و عوامل مختلفی مانند گرفتگی لوله های فاضلاب، پر شدن چاه فاضلاب، استشمام بوی بد فاضلابی و… منجر به سلب آسایش ساکنین ساختمان ها می شوند.

مدیریت و هدایت مناسب فاضلاب ها به بیرون از چاه فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار هستند، ولی گاهی امکان دارد در اثر عوامل متفاوتی بوی بدی در محیط انتشار می شود و در صورتی که شدت می یابد، غیرقابل تحمل می شود.

بیشتر افراد پس از اینکه با این نوع مشکلات رو به رو می شوند، سعی می کنند با استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی آن ها را رفع کنند. در این مطلب به برخی از عوارض و خطرات محلول های شیمیایی اشاره کرده ایم:

از جمله عوارض آسیب های محلول های اسیدی و شیمیایی می توان به آسیب دیدن لوله های فاضلابی اشاره کرد.

سمی بودن محلول های شیمیایی و اسیدی لوله بازکنی
مسمومیت با استفاده از این محلول ها

آسیب های محلول های شیمیایی و اسیدی برای ریه و پوست ‌

لوله بازکنی پیکان شهر این تضمین را به شما می دهد که بدون آسیب رساندن به لوله ها، هر نوع مشکلاتی که در لوله های فاضلاب رخ داده است را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *