به سایت آذین لوله *لوله بازکنی پیروزی* خوش آمدید 


لوله بازکنی پیروزی تمامی خدمات را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی و بصورت 100% تضمینی انجام میدهد. در این شعبه که یکی از شعبه های فعال لوله بازکنی تهران است سرویسکاران را در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام می کند و مشکل مربوط به لوله های فاضلاب از هر نوعی که باشد بر طرف می کند. فرقی نمیکند لوله به دلیل وجود شیء در لوله گرفته باشد و یا به دلیل ته نشین شدن رسوب و جرم در دیواره لوله های فاضلاب. در شعبه لوله بازکنی آذین لوله کلیه تجهیزات برای رفع مشکلات ساختمان شما وجود دارد.

☎️09127906021

02133337550☎️

☎️02133337551


خدمات دیگری که در منطقه پیروزی ارائه داده می شود عبارتند از:


معایب استفاده از اسید لوله بازکنی پیروزی

یکی از مشکلاتی که امروزه برای تمامی افراد به وجود می آید، گرفتگی لوله های فاضلاب است. گاهی میزان گرفتگی لوله های فاضلاب بالاست. برای رفع گرفتگی لوله ها زمان زیادی صرف میشد ولی به یاد داشته باشید که اگر با گرفتگی جزئی و کوچکی که به تازگی پیش آمده است مواجه بشوید این گرفتگی مقدمه و پیشگرفتگی، گرفتگی های بعدی را بزرگتر میکند. هنگام مواجه شدن با گرفتگی افراد تنها چیزی که به ذهنشان می رسد، استفاده از اسید لوله بازکن است. توجه داشته باشید که اسید نه تنها گرفتگی را باز نمیکند بلکه موجب آسیب زدن به لوله های فاضلاب می شود.

لوله بازکنی پیروزی
بدون تعطیلی

مراحل لوله بازکنی پیروزی

لوله بازکنی پیروزی فوری

شرکت آذین لوله سرویسکاران زیادی را در سراسر تهران مستقر کرده است و به همین دلیل نیروها در کمتر از 30 دقیقه در محل حاضر می شوند. اعزام سرویسکاران به منطقه پیروزی از مسیرهای زیر می باشد.

پیروزی، نیروهوایی، بزرگراه بسیج، میدان شهدا، خیابان هفده شهریور، بزرگراه امام علی و بزرگراه محلاتی.


لوله بازکنی پیروزی

گرفتگی لوله فاضلاب جزء مسائلی است که ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی اتفاق بیفتد. پر شدن چاه، بسته به عوامل مختلف، در زمان های مختلفی اتفاق می افتد. لوله بازکن ها بهترین روش برای بازکردن لوله را استفاده از فنر میدانند. سرفنر ها دارای حالتهای مخروطی و از جنس فولاد هستند. هنگامی که وارد لوله شود با حرکت چرخشی، اشیاء درون لوله بیرون می آید.


دلایل گرفتگی های لوله فاضلاب پیروزی

  1. یکی از دلایل گرفتگی لوله ها به خصوص لوله ظرفشویی، ریختن اضافه روغن و… در سینک ظرفشویی میباشد.
  2. روغن: روغن برخلاف افکار و ذهنیت مردم، با اینکه مایع است به دیواره های لوله میچسبد. باعث میشود که زباله های بعدی حتی مواد غذایی ریز به دیواره ی لوله های گیر میکند، کم کم مانع رفتن آب میشود.
  3. چای
  4. سیمان و یا قیر
  5. بعضی از لوله ها با افتادن اشیائی مانند سر شیر و…مسدود میشود.

لوله بازکنی پیروزی 24 ساعته

سرویسکاران شرکت آذین لوله در پیروزی بصورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و بلافاصله با اولین تماس شما خود را در کمتر از 30 دقیقه در محل حاضر می شوند. تکنسین های این شرکت با اخلاق ترین نیرو های ما هستند تا به شما بهترین خدمات را ارائه دهند. اخلاق حرفه ای و تمیز بودن کار و داشتن سالها سابقه و داشتن تجهیزات از بارز ترین خصوصیات سرویسکاران ما می باشد. آشنایی با کوچه پس کوچه های پیروزی موجب می شود که با اولین تماس شما در محل حاضر باشیم. لوله بازکنی پیروزی از نخستین محله های تهران است که ما تمرکز سرویسدهی را برای این محله داریم و تمامی تلاشمان را جهت خدمات رسانی با کیفیت و مفید انجام می دهیم.

لوله بازکنی پیروزی بدون تعطیلی و شبانه روزی و ارزانتر از همه جا

شرکت خدماتی لوله بازکنی و تخلیه چاه آذین لوله با سابقه ای درخشان و با تجربه بالای فعالیت در این زمینه آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز است. این شرکت با دارا بودن تکنسین های با تجربه در کوتاه ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی هستند. لوله بازکنی آذین لوله بصورت 24 ساعته در تمامی مناطق تهران پاسخگوی مشکلات شما عزیزان می باشد. با شرکت آذین لوله در تماس باشید.


قیمت لوله بازکنی پیروزی

قیمت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه و توالت و حمام و… با هم متفاوت است. تمامی شرکت های لوله بازکنی قیمت پایه ای را برای هر کدام در نظر گرفته اند. نوع گرفتگی یا اینکه گرفتگی مربوط به کدام لوله است یکی از اصلی ترین عوامل در تعیین قیمت لوله بازکنی است. هزینه رفع گرفتگی با فنر برای گرفتگی های سطحی کمتر است. گاهی اوقات گرفتگی مربوط به بخش های دیگر لوله کشی است و در این صورت سختی کار چند برابر است. یا گاهی اوقات گرفتگی لوله ها بسیار بالاست و برای باز کردن لوله های فاضلاب زمان زیادی صرف می شود. هر چقدر زمان بیشتری صرف باز کردن لوله ها شود هزینه کار نیز افزایش می یابد.


انتخاب شرکت مناسب جهت لوله بازکنی پیروزی

همه ما حداقل یکبار با گرفتگی لوله ها به ویژه بالا زدن چاه توالت مواجه شدیم. اتفاقی که در بسیاری از مواقع به دلیل ریختن مواد اضافی درون لوله های فاضلاب و یا افتادن شیء خارجی و قیمتی درون آنها رخ می دهد. نیازی به گفتن نیست که زندگی آرام بستگی به باز بودن سیستم لوله کشی ساختمان دارد ولی اگر با نباشد زندگی ساکنین ساختمان را مختل می کند.

چون اگر لوله های فاضلاب دچار گرفتگی بشوند نه میتوان ظرف شست و همچنین نمیتوان از سرویس استفاده کرد و یا حتی نمیشود حمام کرد. اینجاست که وجود شرکت های لوله بازکنی به یک نیاز بدل می شود و همه ما میدانیم که اگر این شرکت ها و سرویسکاران لوله بازکنی و چاه بازکنی نباشد لوله های مسدود شده مشکلات زیادی را برای ساختمان به وجود می آوردند. شرکت آذین لوله در تمامی ساعات شبانه روزی در حال فعالیت در منطقه پیروزی می باشد. کافیست که هنگام مواجه شدن با گرفتگی با شماره تماس های موجود در سایت تماس گرفته و آدرس پستی خود را ثبت نمایند. پس از ثبت آدرس پستی لوله بازکن در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام شده و مشکل پیش آمده را رفع می نماید.


ویژگی های لوله بازکن پیروزی


مناطق دیگر جهت لوله بازکنی

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


لوله بازکنی در منطقه پیروزی

محدوده پیروزی یکی از خوش مسیرترین مناطق تهران به شمار می آید که با وجود بافت قدیمی و جدید منازل در کنار یکدیگر طرفداران زیادی را برای سکونت دارد. منطقه پیروزی در ناحیه 2 منطقه 13 شهرداری تهران واقع شده است و دسترسی خوبی از همسایه های محلی از شرق به بزرگراه بسیج، از غرب به میدان شهدا، از جنوب به بزرگراه محلاتی و از شمال با خیابان 5/31 دارد. بهتر است قبل از توضیح درباره کیفیت، نحوه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را در منطقه پیروزی، نکاتی را در مورد علت گرفتگی لوله های فاضلاب و نحوه رفع آن را به شما عزیزان ارائه بدهیم.

لوله بازکنی پیروزی
بدون تعطیلی

خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته انجام می شود که مشکل شما عزیزان را در کمترین زمان ممکن به صورت کاملی برطرف کنند. از این رو اگر در اطراف پیروزی ساکن هستید و با مشکلات فاضلابی رو به رو شده اید، می توانید با لوله بازکنی پیروزی تماس بگیرید تا سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند. این دسترسی به دلیل شبانه روزی بودن خدمات لوله بازکنی این امکان را به شما عزیزان می دهد تا دسترسی آسان تری به این خدمات داشته باشید.


ارائه خدمات لوله بازکنی با بهترین کیفیت در پیروزی

برای ارائه خدمات لوله بازکنی در پیروزی، ابتدا باید بدانیم که مشکل گرفتگی در کدام از لوله های فاضلاب به وجود آمده است که در این حالت دو بخش به وجود می آید:

هر کدام از این موارد نیاز به بررسی دارد و از طرفی دیگر بسیار مهم است که خدمات لوله بازکنی در پیروزی را انتخاب کنید و مطمئن باشید که مشکل لوله های خود را که هر ایرادی داشته باشند رفع خواهیم کرد. یک موضوع اصلی برای درک این موضوع، یافتن عیب های عمیق لوله های فاضلاب است که نیاز به بررسی تمامی لوله ها و پیدا کردن علت اصلی مشکل دارد.


لوله بازکنی در پیروزی با استفاده از دستگاه های بروز

استفاده از تجهیزات و ابزار بروز نیاز هر سرویسکاری است و یا می توان گفت که بدون تجهیزات پیشرفته نمی توان به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب امیدوار بود. این موضوع یک اصل اساسی و مهم در خدمات لوله بازکنی پیروزی است. سرویسکاران این مجموعه با در اختیار قرار دادن تمامی خدمات و استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز برای باز کردن لوله های مسدود شده شما عزیزان، در خدمت شماست. این دستگاه ها بسته به نوع گرفتگی لوله ها و نوع مشکل لوله ها می توانند هر نوع گرفتگی اعم سخت و پیچیده را باز کنند. از این رو شما عزیزان می توانید با خاطری آسوده و بدون نگرانی از بابت بروز مشکلات مجدد گرفتگی لوله های فاضلاب و نشتی و یا موارد بدتر، خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در پیروزی را انتخاب کنید.

لوله بازکنی پیروزی
ارزانتر از همه جا

لوله بازکنی در پیروزی با تضمین کیفیت

همیشه و در هر زمان در هر ساختمانی امکان وقوع مشکلات بزرگ و یا کوچک در سیستم فاضلاب وجود دارد. از جمله این مشکلات می توان به گرفتگی لوله های فاضلاب و سیفون  یا همان شتر گلو اشاره کرد. زمانی که یک گرفتگی در لوله های فاضلاب به وجود می آید، عامل انسداد که هر چیزی باشد می تواند مسیر خروجی فاضلاب را مسدود کند. این انسداد می تواند به دو صورت ایجاد شود که عبارتند از:

گرفتگی نیمی از قطر لوله های فاضلاب

زمانی که نصف لوله های فاضلاب دچار انسداد می شود، چون آب را از خود عبور می دهد و فقط فاضلاب در هنگام خروج گیر می کند، اکثر افراد خیال می کنند که گرفتگی وجود ندارد و لوله دچار انسداد نشده است. ولی اینطور نیست و این نوع گرفتگی هم مسدود شدن لوله به شمار می آید ولی کامل نیست. در این شرایط امکان دارد آب از لوله های فاضلاب عبور کند ولی به سختی و با تاخیر این اتفاق رخ بدهد. به همین دلیل نیاز به فنر زدن و استفاده از خدمات لوله بازکنی در پیروزی دارید.

مسدود شدن کامل لوله های فاضلاب

یکی از سخت ترین انسداد لوله های فاضلاب، انسداد کامل لوله ها است. در چنین شرایطی آب و فاضلاب را پس می زند و همه جا را در بر میگیرد. در صورتی که برای رفع آن دیر اقدام کنید قطعا بعد ها با کثیف کاری زیادی رو به رو خواهید شد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهید کرد.

سرویسکاران این مجموعه ابتدا نوع و شدت گرفتگی لوله های فاضلاب را بررسی می کنند و نیرویی که به محل اعزام شده است با توجه به تجربه بالایی که در این زمینه دارد، نسبت به مشکل به وجود آمده، بهترین راه را برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب انتخاب خواهد کرد. به همین دلیل است که ما همواره تضمین 100% تحویل لوله باز شده را به مشتریان خود می دهیم.


نکته مهم در رابطه با رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در پیروزی

یک نکته مهم در مورد لوله بازکنی این است که امکان مقایسه مشکلات لوله های فاضلاب با یکدیگر وجود دارد. یعنی این که اگر فردی از نزدیکان شما دچا گرفتگی لوله های فاضلاب شده است و با کمک یک شرکت لوله بازکنی به یک نتیجه خوبی رسیده است، امکان ندارد که این نتیجه گیری در مورد گرفتگی لوله های فاضلاب شما عزیزان صحت داشته باشد. ای این طرف نیز بهتر است به جای تصمیم گیری سرخود، با یکی از شرکت های لوله بازکنی در پیروزی تماس بگیرید.


لوله بازکنی در پیروزی و حومه

لوله بازکنی پیروزی با دسترسی از غرب میدان شهدا و از شرق به بزرگراه بسیج و از شمال به خیابان 5/31 و از جنوب با بزرگراه محلاتی و داشتن دسترسی های محلی از بزرگراه های بسیج، امام علی و محلاتی امکان خدمات رسانی به مشتریان عزیز را فراهم کرده است. شما عزیزان برای دریافت خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی خیابان پیروزی می‌توانید با تماس تنها توسط تلفن به صورت 24 ساعته به صورت شبانه روزی خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. این خدمات شامل لوله بازکنی و رفع گرفتگی های موجود در لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاههای بروز هستند که مشکلات شما را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.

اگر در محله ها و موقعیت های اطراف پیروزی ساکن هستید می توانید با لوله بازکن در پیروزی تماس بگیرید تا سرویسکاران ما در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. این دسترسی به علت خدمات ۲۴ ساعته این امکان را به شما می‌دهد تا دسترسی آسان تری نسبت به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در پیروزی داشته باشید.


چرا نباید از محلول های شیمیایی جهت رفع گرفتگی لوله ها استفاده کنیم؟

یکی از اولین راه حل های باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب است که به ذهن همه افراد خطور می‌کند. ولی به هیچ عنوان نباید از آن استفاده کرد. چرا که استفاده از این محلول ها و شوینده های اسیدی خطر شان بیشتر از منفعت آنهاست. بیشتر افراد در زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب روبرو می شوند، با استفاده از محلول های شیمیایی دست به کار می‌شوند و نصف آن را درون فاضلاب خالی می کنند. بهتر است که بدونید امکان از بین رفتن اتصالات لوله های فاضلاب توسط اسید و محلول های شیمیایی وجود دارد و اگر سیستم فاضلابی ساختمان دچار نشتی شود، هزینه‌ های زیادی را در بر خواهد داشت. در صورتی که برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می توان از راه حل های ساده تری استفاده کرد.

بهتر است با خطرات اسید و محلول‌های شیمیایی آشنا شوید:

راه حل های خانگی جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

همانطور که در مطالب بالاتری گفتیم عواملی مانند پسماند مواد غذایی و غیره می‌تواند موجب گرفتگی لوله ها شوند.

لوله بازکنی پیروزی
ارزانتر از همه جا و بدون تعطیلی و فوری و سریع و شبانه روزی

قبل از تماس با شرکت آذین لوله می توانید برای رفع گرفتگی لوله ها از روشهای خانگی نیز استفاده کنید. اگر چه این روش ها گرفتگی لوله ها را باز نکرد با ما تماس بگیرید:

برای استفاده از روشهای خانگی، از دستکش و ماسک استفاده کنید.

اگر گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از این 3 روش رفع نشد، چه کنیم؟

نگران نباشد چرا که در برخی مواقع گرفتگی لوله های فاضلاب در حدی شدید و عمقی است گه برای برطرف کردن آن نیاز به شرکت های لوله بازکنی پیدا می کنید‌. اگر گرفتگی لوله های فاضلاب با این روش ها برطرف نشد، نگران نباشید و با یکی از شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه پس از شرح مشکل به وجود آمده، راهنمایی های لازمه را می کنند و پس از دریافت آدرس پستی، نزدیکترین نیروی فنی و مجرب به محل مورد نظر اعزام می شوند.


از ویژگی ها و مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی با استفاده از فنر برقی آذین لوله:

شرکت آذین لوله تمامی مناطق تهران را تحت پوشش خود قرار داده است، تا مشتریان در هر کجای شرق تهران که ساکن هستند، بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای بتوانند از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی با ما تماس بگیرید تا به صورت فوری و سریع مشکلاتی که درون لوله های فاضلاب که به وجود آمده هست را با اعزام سرویسکاران مجرب و حرفه ای برطرف کنند.


چگونه علائم گرفتگی لوله های فاضلاب را تشخیص بدهیم؟!

برای تشخیص علائم گرفتگی لوله های فاضلاب می توانید از مواردی که در زیر گفته شده از کمک بگیرید تا در کمترین زمان جهت برطرف کردن عاملی که موجب گرفتگی لوله شده است اقدام کنید:

با مشاهده هر کدام از این عوامل باید از خدمات لوله بازکنی در پیروزی جهت رفع گرفتگی استفاده کنید در این زمینه سرویسکاران شرکت آزمون آماده خدمات رسانی به صورت ۲۴ ساعته بدون تعطیلی به شما عزیزان هستند.


ما در لوله بازکنی پیروزی تمامی خدمات خود را بصورت شبانه روزی و با بهترین کیفیت ارائه می دهیم.

برای اینکه بتوانید از این خدمات استفاده کنید، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان، در کمترین زمان ممکن سرویسکار به محل اعزام می شود. و با استفاده از روش های اصولی و دستگاه های پیشرفته اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می کند.


برای رفع بوی بد توالت فرنگی و ایرانی چه کنیم؟

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که علت اصلی بوی بد فاضلاب توالت فرنگی و توالت ایرانی چیست و منشا آن چه چیزی می تواند باشد. پس از پاسخ دادن به این سوال بهتر است با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی این مشکل را برطرف کنید.

علت بوی فاضلاب در توالت فرنگی و ایرانی تقریبا یکسان است و تنها در برخی از موارد با هم تفاوت دارند.

پر شدن چاه فاضلاب

یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در خانه می شود، پر شدن چاه فاضلاب است.

زمانی که چاه فاضلاب پر می شود، آب از کفشور ها به درستی خارج نمی شوند و یه دلیل سطح آب فاضلاب بالا آمده، بوی ناشی از گاز های موجود در چاه فاضلاب به داخل خانه ها راه پیدا می کنند.

گرفتگی لوله های فاضلاب 

در صورتی که یک شی خارجی داخل لوله های فاضلاب وجود داشته باشند، آب از لوله های فاضلاب به درستی خارج نمی شوند و ماندن فاضلاب در مسیر لوله های فاضلاب موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی می شود.

در این صورت باید از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب، کمک بگیرید.

ترکیدگی و یا ایجاد نشتی داخل لوله های فاضلاب

گاهی لوله های فاضلاب فرسوده می شوند و یا در اثر ضربه دچار نشتی و ترکیدگی لوله ها می شوند و امروزه می توان جهت تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب از شرکت های لوله بازکنی استفاده کنید.

لوله بازکنی پیروزی
ترکیدگی لوله های فاضلاب و ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در محیط خانه
فرسوده شدن چاه فاضلاب

چاه های فاضلاب قدیمی و فرسوده به دلیل رسوب و ته نشینی لایه های ضخیم لجن علاوه بر اینکه زودتر پر می شوند، می توانند موجب انتشار بوی گند و زننده فاضلابی می شوند. 

لوله بازکنی پیروزی
ریزش چاه فاضلاب به دلیل کهنه بودن و فرسوده بودن چاه فاضلاب

در این مواقع باید اقدام به نوسازی چاه فاضلاب و یا لایروبی چاه کنید و یا در صورت نیاز جهت حفر چاه باید با یک شرکت لوله بازکنی و چاه بازکنی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *