به‌ سایت آذین لوله *لوله بازکنی پاسداران* خوش آمدید


لوله بازکنی پاسداران شبانه روزی و با بهترین سرویسکاران با سابقه و حرفه ای و دستگاه ها بروز آماده انجام انواع خدمات لوله بازکنی با تضمین 100% ارائه می دهد. اگر نیاز به لوله بازکنی پاسداران دارید میتوانید با کلیک روی شماره ها، با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکلات فاضلابی شما را رفع نماییم.

لولهب ازکنی پاسداران
ارائه خدمات با کمترین هزینه

☎️09127906021☎️


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


معرفی محله پاسداران

خیابان پاسداران یکی از خیابان های طولانی شمال شرق تهران است. قبل از انقلاب اسم آن سلطنت آباد بوده است. پاسداران اجاره ای برای بخشهای ۳ و ۴ شهرداری تهران، مرز محسوب میشود.

لوله بازکنی پاسداران
ارائه خدمات در پاسداران و حومه

شمال این خیابان نیز در ناحیه ی ۱شهرداری قرار دارد. لوله بازکنی در این منطقه از جمله نیازهای اساسی است. گرفتگی لوله نیز از جمله مشکلاتی میباشد که در ساختمان های قدیمی نیز دیده میشود. بسیاری از افراد برای رفع مشکلات بجای پیداکردن یک شرکت معتبر، از اسید استفاده میکنند.

لوله بازکنی پاسداران
رفع بوی بد فاضلاب با استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخليه چاه

اسید فقط به بافت لوله ها آسیب میرساند. توصیه میشود در اولین فرصتی که با  نشانه های مربوط به گرفتگی لوله متوجه شدید، با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید. ارائه خدمات لوله بازکنی در کمترین زمان انجام میشود.


نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب

نشانه های واضح گرفتگی لوله عبارت است از:

مواردی که در بالا ذکر شده است، از نشانه های گرفتگی لوله میباشد. ارائه خدماتی با کیفیت، یکی از مهمترین اصول هر شرکت خدماتی میباشد. بسیاری از افراد وقتی متوجه گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند سعی می کنند خودشان را گرفتگی را برطرف کنند و با استفاده چوب و سیخ های باریک تلاش می کنند تا لوله ها را بر طرف کنند ولی این روش ها موقتی هستند و پس از گذشت مدتی گرفتگی ها، گرفتگی سخت و شدیدی رخ می دهد .

لوله بازکنی پاسداران
رفع گرفتگی لوله ها در خانه

توجه داشته باشید که این کار را یک بار تکرار کنید ولی اگر گرفتگی ها رفع نشدند، از هیچکدام از روش های خانگی استفاده نکنید، چون این کار موجب آسیب به لوله های فاضلاب می شود.

استفاده از لوله بازکنی پاسداران به جای اسید و مواد شوینده، مزایای زیادی به همراه دارد:


لوله بازکنی پاسداران با دستگاه های بروز و پیشرفته

نیاز به لوله بازکنی با دستگاه های بروز و پیشرفته امروزه از زمانی که تقریبا لوله های پولیکا و پلی اتیلن و …اختراع شده است، احساس می شود. این دستگاه ها تمامی گرفتگی ها را باز می کنند و موجب گرفتگی دیرتر لوله های فاضلاب می شود.

لوله بازکنی پاسداران
استفاده از انواع لوله ها برای لوله کشی

تمامی شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه ها جهت رفع گرفتگی ها استفاده می کنند. لوله بازکنی امروزه با توجه به نوع گرفتگی لوله های فاضلاب از دستگاه با فنر های مختلفی انجام می شود.

 


دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب

باز کردن لوله از فعالیت هایی است که به علت نیاز همه منازل در تمامی مناطق تهران و…اجتناب ناپذیر است و لوله بازکنی نیز دیگر به روش های قدیم متداول نیست. لوله بازکنی با توجه به نوع گرفتگی ها و مسیر و طول لوله ها با فنر های فولادی و متراژ های متفاوتی انجام می شود.

گرفتگی لوله فاضلاب به عوامل مختلفی مربوط می شود که از آن جمله گرفتن چربی به دلیل ریختن روغن و چربی در تمامی ساختمان ها و محل اداری است. چربی درون لوله ها با گذشت زمان به دیواره ها چسبیده و سفت می شود و موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود و نیاز به باز کردن دارد.

از دیگر عواملی مثل افتادن اشیاء درون لوله ها می باشد که حتما باید با دستگاه مخصوصی انجام شود.


ارائه خدمات لوله بازکنی تضمینی

لوله بازکنی پاسداران تمامی خدمات خود را به صورت تضمینی به مشتریان عزیز ارائه داده می شود و در تلاش است تا رضایت مشتریان را جلب نماید. تمامی سرویسکاران این مجموعه با بهترین روش ها، رفع می کنند و احتمال بازگشت آن وجود ندارد.

تمامی سرویسکاران این شرکت قادر هستند حتی سخت ترین گرفتگی لوله های فاضلاب را با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته در کوتاه ترین زمان برطرف می کنند و مشکلات فاضلابی را به صورت 100% تضمینی رفع می کنند.

لوله بازکنی پاسداران
ارزانتر از همه جا و شبانه روزی و بدون تعطیلی و فوری و ارزان

شرکت آذین لوله با سابقه ای که در طی این سالها در زمینه خدمات لوله بازکنی، تخلیه چاه و… داشته است می تواند بدون وجود هیچگونه مشکلی گرفتگی لوله ها را برطرف می کند.

بنابراین مجموعه آذین لوله تضمین می کند که بعد از انجام کار و تست آن، لوله باز شده را تحویل شما عزیزان دهد. شما عزیزان می توانید در هر لحظه از شبانه روز با کلیک روی شماره های موجود درون سایت، با ما تماس بگیرید.

پس از شرح مشکل و ثبت آدرس پستی، نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام می شود و در کمترین زمان ممکن مشکلات فاضلابی شما عزیزان را رفع می کند.


تخلیه چاه پاسداران

اگر در ساختمان قدیمی زندگی میکنید، لازم است هرچند وقت یکبار بازدید از چاه را اقدام کنید. در حین بازدید میزان فاضلاب موجود در چاه، نیاز به تخلیه چاه و…را بررسی کنید. زود تخلیه کردن چاه فاضلاب میتواند از هزینه های اضافی جلوگیری کند. دقت کنید، از زود پر شدن چاه فاضلاب جلوگیری کنید. در این زمینه نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید رعایت کنید.

برای اطلاعات بیشتر روی تخلیه چاه در تهران کلیک کنید.

لوله بازکنی پاسداران
لوله بازکنی فوری

علل زود پر شدن چاه فاضلاب


بهترین شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در پاسداران چه ویژگی دارد؟

قطعا جواب این سوال را می دانید و تنها جوابی که به ذهنتان خطور می کند منصف بودن آن شرکت است. معیارهایی که باید برای لوله بازکنی در پاسداران گرفته شود شامل:

ویژگی های زیادی وجود دارد که باعث می شود یک شرکت لوله بازکنی در پاسداران را انتخاب کنید. شرکت آذین لوله از جمله شرکت هایی است که سرویسکارانی را به محل اعزام می کند که بیش از چندین سال سابقه در این زمینه دارند.

در تمامی نقاط تهران در خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت می کنند و در حال حاضر رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند. خدمات لوله بازکنی تمامی مناطق شمال تهران، زیر نظر شعبه شمال تهران هستند.


رابطه شیب لوله های فاضلاب و مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب

رابطه شیب محیط و شیب لوله های فاضلاب باید با یکدیگر متناسب باشند ولی اگر شیب لوله ها زیاد باشد و با گذشت زمان فضولات روی یکدیگر انباشته شوند و موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود، ولی اگر شیب لوله های فاضلاب کمتر از حد استاندارد باشد جریان فضولات به مرور کم می شود و در نهایت موجب گرفتگی کامل لوله می شود.

اکثر شهرهایی که جمعیت زیادی دارند از سیستم جمع آوری فاضلاب به سیستم شهری متصل هستند و از آن استفاده می کنند و هر چیزی که به وجود آمده است آن ها را از طریق لوله های بزرگ فاضلاب به تصفیه خانه ریخته می شود.

مهم ترین فایده فاضلاب های شهری از آلودگی محیط و طبیعت جلوگیری می کند و روش های دفع فاضلابی شهری طوری است که سیستم لوله کشی و تخلیه چاه، فاضلاب های به وجود آمده در ساختمان را جمع آوری می کند و به وسیله یک سیستم به فاضلاب شهری هدایت می شود.

لوله بازکنی پاسداران
فاضلاب های موجود در کوچه و خیابان

سیستم های فاضلابی که درون کوچه ها و خیابان ها قرار دارند از لوله های بسیاری به وجود آمده است. فاضلابی که در قسمت ورودی کوچه ها قرار گرفته است از آنجا حرکت می کند و در آخر از شهر به تصفیه خانه هدایت می شود. در تصفیه خانه فاضلاب ها طی فرآیندی فاضلاب ها و ضایعات درون فاضلاب را از بین می برند و آب تمیز و پاک می شود.


رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

امروز با افزایش آپارتمان نشینی، گرفتگی لوله های فاضلاب یک امر طبیعی به شمار می آید. گرفتگی لوله های فاضلاب به دلایل مختلفی به وجود می آیند و رفع آن ها یکی از مهم ترین مباحث افراد در مواقع انسداد لوله ها، رفع گرفتگی آنها است.

رفع گرفتگی لوله های آشپزخانه

گرفتگی لوله ها دلایل مختلفی دارد که می توان به: گرفتگی لوله های سینک با پسماند مواد غذایی، چربی، تفاله چای و قهوه و… اشاره کرد. تشخیص این مورد بسیار آسان است، وقتی که آب را باز می کنید آب از زیر سینک بیرون می ریزد.

باز کردن گرفتگی لوله های پشت بام

برای بر طرف کردن این مشکل باید اول آب را بجوشانید و کمی تاید داخل سینک بریزید و سپس کم کم آب به جوش آمده را به آن اضافه کنید. گرفتگی اگر سطحی باشد با این روش بر طرف می شود.

لوله بازکنی پاسداران
ارزان

اگر با این روش مشکل بر طرف نشد، از تلمبه دستی استفاده کنید. برای کار با این ابزار ابتدا محل گرفتگی را پر از آب کنید و سپس تلمبه را در خروجی آب بگذارید و سپس با چند بار فشار و کشیدن به سمت بالا احتمال دارد گرفتگی بر طرف شود.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با سرکه و جوش شیرین

جوش شیرین را بدون اینکه با مواد دیگری مخلوط کنید، آن را درون لوله مسدود شده بریزید و پس از چند ثانیه سرکه را به آن اضافه کنید و سپس در دهانه خروجی دستمال قرار بدهید. چون با این حرکت یک واکنش شیمیایی رخ می دهد و با جوشیدن جوش شیرین و سرکه، آب به سمت بیرون می پاشد و در نهایت گرفتگی بر طرف می شود.

روش صنعتی

روش دیگری که وجود دارد و ما هیچ توصیه ای برای افراد نمیکنیم ولی بعضی مشتریان می خواهند به هر طریقی که شده است مشکل را خودشان باز کنند. چون استفاده از این مواد به لوله کامل آسیب می زند علاوه بر پوسیدگی ای که به همراه دارد با گذر زمان مضرات آن را بر روی ریه مشاهده خواهیم کرد.

 

یکی از روش هایی که بین شرکت های لوله بازکنی پر استفاده تر است رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با فنر برقی است.

فنر یکی از مهم ترین ابزارها در صنعت لوله بازکنی است که کاربرد زیادی دارد و برای رفع گرفتگی لوله انشعابات خروجی ساختمان و … استفاده می شود.

ولی امروزه در هر خانه ای فنر های دستی میتوان پیدا کرد، به این دلیل که یک ابزار بسیار کاربردی است و برای رفع گرفتگی لوله های به کار می رود. ما برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از فنر برقی استفاده می کنیم. این نوع ابزار در تمامی شرکت های لوله بازکنی وجود دارد که برای هر نوع گرفتگی به کار می رود.

ارزان


لوله بازکنی شبانه روزی در سراسر پاسداران

با خیال راحت می توانید برای لوله بازکنی شبانه روزی در تهران به صورت 24 ساعته حتی در روزهای بارانی و تعطیلات رسمی آماده ارائه خدمات در سراسر مناطق تهران هستیم و تمامی هزینه های این مجموعه کاملا ارزان و منصفانه است و پس از انجام کار کار و باز شدن کامل لوله های گرفته شده، هزینه دریافت می شود. 

لوله بازکنی شبانه روزی با توجه به شعبه های فراوانی که در مناطق 22 گانه تهران دارد تنها پس از 20 دقیقه از تماس شما عزیزان به محل اعزام می شود و سپس با استفاده از دستگاه فنر برقی اقدام به بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب می کند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


خدمات لوله بازکنی در پاسداران

لوله بازکنی پاسداران خدمتی است که داشتن یک دستگاه و نیروی کافی نیست و مهم ترین مزیت یک شرکت لوله بازکنی موفق در تهران در منطقه پاسداران زمان و سابقه و مهارت در کنار تشخیص علت گرفتگی، صحیح است.

چون زمانی که سرویسکار در ساختمان مورد نظر حاضر می شود، باید با استفاده از دستگاه لوله بازکنی و تست های زیاد تشخیص بدهد که فرایند اجرایی باید با چه ابزاری و با کدام روش انجام بشود.

در واقع لوله بازکنی در منطقه پاسداران با استاندارد و الگو گیری از چگونگی عبور آب و فضولات فاضلابی و یا هر چیز دیگری در هنگام بازدید می تواند مشخص کند که از چه دستگاهی استفاده شود.

شرکت هایی هستند که با اعزام سرویسکار تازه کار و بدون تجربه به این موضوع هیچ توجهی نمی کند. خدمات لوله بازکنی با یک رقابت بسیار شدیدی رو به رو شده است که با اعلام قیمت های مختلف و متفاوت و همچنین ارائه خدمات ضعیف و بی کیفیت موجب می شود تا افراد از خدمات لوله بازکنی خاطره خوبی نداشته باشند.

هر وقت که با گرفتگی لوله ها رو به رو شدند سعی می کنند خودشان برطرف کنند. پیشنهاد ما انتخاب یک شرکت معتبر است که توانسته است مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.


انتخاب یک شرکت معتبر و مناسب جهت ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در پاسداران

همه ما افراد حداقل برای یک بار هم که شده است، با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شده ایم. اتفاقی که در خیلی از مواقع به دلیل ریختن مواد اضافی و یا پسماند مواد غذایی و… رخ می دهد.

اگر گرفتگی در ساختمان چند واحده رخ دهد، آرامش و آسایش تمامی افراد ساکن ساختمان را بر هم میزند. در این مواقع نیاز به شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه بیشتر دیده می شود.

اگر این شرکت ها و نیروی فنی نباشد، لوله هایی که دچار انسداد شده اند مشکلات زیادی را برای ساختمان به وجود می آورند. نکته مهم جهت تماس گرفتن با شرکت لوله بازکنی، توجه به معتبر و مجاز بودن آن است.

برای انتخاب کردن بهترین شرکت لوله بازکنی در پاسداران برای افراد باید به ویژگی های شرکت مورد نظر توجه کنند تا بتوانند تضمینی ترین و با کیفیت ترین شرکت را از لحاظ تجربه نیروی فنی و تجهیزات مورد استفاده برای حل مشکل به وجود آمده برگزیده شوند.

لوله بازکنی پاسداران
استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز برای رفع انواع گرفتگی ها

شرکت آذین لوله با دارا بودن کادری مجرب و با تجربه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان و همشهریان خود در این منطقه می باشد.


چه عواملی بر روی هزینه لوله بازکنی در پاسداران تاثیر می گذارد؟

نوع و میزان گرفتگی لوله ها

هزینه لوله بازکنی در پاسداران برای رفع گرفتگی لوله ها فاضلاب توالت، ظرفشویی، کفشوی پارکینگ و حمام و… با یکدیگر متفاوت است. تمامی شرکت های لوله بازکنی قیمت پایه ای را برای هرکدام از این خدمات تعیین کرده اند.

نوع گرفتگی لوله های فاضلاب و اینکه گرفتگی مربوط به کدام قسمت از لوله است و همپنین اصلی ترین عاملی که موجب افزایش و یا کاهش هزینه ها می شود، استفاده از دستگاه فنر برقی یا همان ژنراتور برقی است.

زمان صرف شده جهت رفع گرفتگی لوله ها

گاهی اوقات میزان گرفتگی لوله های فاضلاب بالا است و برای رفع آن ها باید زمان زیادی را صرف کرد. هر چقدر که زمان زیادی صرف رفع گرفتگی ها شود، هزینه خدمات نیز افزایش می یابد.

در برخی مواقع نیز باز کردن لوله های فاضلاب به راحتی امکان پذیر نیست و لازم است تا واحد های دیگر آپارتمان نیز بررسی بشود. در این شرایط احتمال دارد رفع گرفتگی لوله ها تا چند روز ادامه داشته باشد.

عمق گرفتگی لوله های فاضلاب

هزینه لوله بازکنی در پاسداران با فنر برقی برای گرفتگی های سطحی بسیار کم است. در برخی مواقع گرفتگی لوله های فاضلاب مربوط به بخش دیگری است، که موجب می شود تا کار چند برابر شود.

باز کردن گرفتگی عمق لوله های فاضلاب به این سادگی نیست و سرویسکار تلاش زیادی را برای برطرف کردن مشکل می کند. گرفتگی های 1 الی 2 متر می تواند فقط یک واحد را درگیر کند ولی گرفتگی ای که بیشتر از 10 متر باشد، واحد های دیگری نیز درگیر آن می شوند.


آیا دستگاه فنر برقی به لوله های فاضلاب و یا کاسه توالت و اطراف لوله ها آسیب نمی زند؟

فنر برقی به هیچ عنوان برای لوله و کاسه خطرناک نیست و هیچ آسیبی به آنها نمی زند. فنر های لوله بازکنی در پاسداران و سایر مناطق تهران توسط شرکت های تولیدی معتبر ساخته شده اند و تقریبا برخی از آنها با آلیاژ ها و کیفیت و همچنین انعطاف پذیر بودن آن ها که مخصوص لوله ها پولیکا و چدن هستند و برای لوله ها و کاسه توالت هستند ساخته شده اند.

 

به این ترتیب فنر زدن با این آلیاژ با کیفیت، هیچگونه آسیبی به کاسه توالت و یا لوله های فاضلاب نمی رساند. مواردی که ذکر شده است زمانی رخ می دهد که لوله فاضلاب و یا کاسه توالت از قبل شکستگی و یا آسیب داشته باشد و یا لوله های فاضلاب به قدری قدیمی باشند که پوسیدگی آنها، موجب شکستگی شود. در غیر این صورت نگران شکستن و همچنین سوراخ شدن لوله های فاضلاب نباشید.

لوله بازکنی در پاسداران
فوری

لوله بازکنی فوری در منطقه پاسداران

فوری بودن خدمات لوله بازکنی در پاسدارن یکی از ویژگی های دیگر آذین لوله است که باعث شده است تا مشتریان خدمات را به صورت فوری در 20 دقیقه دریافت کنند. این ویژگی ها با تلاش سرویسکاران متعدد در سراسر تهران موجب شده تا با تماس مشتری نزدیکترین لوله بازکن به محل اعزام بشود. همین موضوع باعث شده است تا نیروی فنی سریع در محل مورد نظر حاضر شود.

لوله بازکنی پاسداران
اعزام فوری سرویسکار به محل در کمترین زمان

علاوه بر فوری بودن خدمات لوله بازکنی، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی موجب شده است تا مشتریان در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلات فاضلابی رو به رو شدند، به راحتی و بدون هیچ دغدغه بتوانند از این خدمات استفاده کنند. لازم به ذکر است که در ساعات پایانی شب زمان رسیدن سرویسکار به محل بسیار کم است.

این یک مزیت عالی برای مشتری به شمار می آید تا به صورت فوری مشکل خود را توسط آذین لوله بر طرف کنند. کافیست جهت درخواست خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه روی شماره های موجود در سایت ضربه بزنید و تماس بگیرید.


ارائه خدمات ارزان در لوله بازکنی در پاسداران

اگر به دنبال شرکت لوله بازکنی معتبر در پاسداران که حرفه ای و با اخلاق و متعهد باشد، آذین لوله در خدمت شماست.

لوله بازکنی در پاسداران یکی دیگر از خدمات پر درخواست شرکت آذین لوله است. در مجموعه آذین لوله تمامی خدمات توسط بهترین سرویس کاران در شمال تهران با مناسب ترین هزینه لوله بازکنی و چاه بازکنی ارائه می شود.


راهکارهای خانگی برای رفع گرفتگی های سطحی

ترکیب جوش شیرین و سرکه برای رفع گرفتگی های سطحی

روش هایی که در بالا به آنها اشاره شده است برای گرفتگی های سطحی و جزئی مناسب است.


خدمات حرفه ای لوله بازکنی در پاسداران چه مزیت هایی را به همراه دارد؟

گرفتگی به مسدود شدن لوله های فاضلاب مسئله رایجی است که می تواند منجر به مشکلات بزرگتری شود و یک شرکت خدمات دهنده لوله بازکنی می تواند شما را از این مشکلات بزرگ نجات بدهد و در وقت و هزینه صرفه جویی می کند. از مزیت های استفاده از این نوع خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت آذین لوله در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در سراسر شمال تهران فعال است.

*برای درخواست خدمات با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید*

از موثر ترین راهکار برای جلوگیری از مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب، استفاده از خدمات لوله بازکنی در پاسداران است. مجموعه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آذین لوله با اعزام سرویسکاران حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما عزیزان در سراسر پاسداران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشد.


ویژگی سرویسکاران مجموعه آذین لوله

شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید، در کمتر از نیم ساعت سرویسکار از نزدیکترین شعبه به محل اعزام می شود.

مشکلات فاضلابی به وجود آمده را بصورت فوری و با بهترین کیفیت و بصورت تضمینی ارائه می دهد.

4 پاسخ

    1. اول مطمئن باشید که گرفتگی رفع می شود و می توانید از روش های خانگی استفاده کنید(از محلول شیمیایی استفاده نکنید)
      اما اگر این موارد امتحان شده،با شماره 09127906021 تماس بگیرید تا سرویسکار را به محل اعزام کند و گرفتگی ای که پیش آمده را برطرف نماید

  1. سلام و روز بخیر
    اگر لوله بازکن ندونه ک علت گرفتگی چیه چه روشی رو برای رفع گرفتگی ارایه می ده

    1. متاسفانه بیشتر لوله های فاضلاب غیرقابل مشاهده هستند و به صورت توکار کار شده اند. به این معنی است که اگر مشکل و علت گرفتگی لوله های فاضلاب واضح نباشد برای یک لوله بازکن سخت است که مشکل را پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *