به سایت آذین لوله *لوله بازکنی پارک وی* خوش آمدید


لوله بازکنی پارک وی توسط سرویسکاران مجرب و حرفه ای ارائه داده می شود.

اگر شما عزیزان نیز می خواهید از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی با کیفیت در این منطقه استفاده کنید، کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.

09127906021

02188032183


آسیب اسیدهای شیمیایی به لوله های فاضلاب

برای باز کردن لوله های گرفته شده روش های زیادی وجود دارد. در مواقعی که گرفتگی لوله ها جزئی باشد، میتوان از اسید لوله بازکن استفاده کرد. اما باید توجه داشته باشید استفاده از اسید به دیواره ی لوله آسیب می رساند.

لوله بازکنی پارک وی
آسیب اسید های شیمیایی و اسیدی به لوله های فاضلاب

همچنین باعث از بین رفتن تدریجی آن می شود. دستگاه لوله بازکن ابزار مناسبی برای باز کردن گرفتگی لوله ها می باشد. دستگاه های لوله بازکن استفاده ی راحتی دارند و بدون خطر هستند.

لوله بازکنی پارک وی
استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز برای انواع گرفتگی لوله ها

وقتی گرفتگی اتفاق می افتد، باید فورا آن را حل کنید. میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

0912-7906021

021-88032183


لوله بازکنی پارک وی

گرفتگی لوله از مشمئز کننده ترین اتفاقی است که هر شخص میتواند با آن روبرو شود. برای باز کردن انواع لوله ها سراغ اسید لوله بازکن میروید. اما توجه داشته باشید که اسید به لوله ها آسیب میرساند.

لوله بازکنی پارک وی
گرفتگی به وجود آمده در لوله ها به دلیل ورود مواد و پیشگیری نکردن ار آن ها

برای باز کردن تمامی لوله های خانه و… از دستگاه فنرزن استفاده میشود. این دستگاه با استفاده از نیروی برق کار میکند. فنر را داخل لوله میچرخاند تا همه رسوبات را تراش دهد و پایین ببرد.


دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در پارک وی چیست؟

تجمع و گیر کردن:

همه ی مواردی که در بالا ذکر شد، به دست لوله بازکن های پارک وی قابل شناسایی و رفع است.


تخلیه چاه پارک وی

چاه فاضلاب با گذشت زمان دچار فرسودگی میشود. ممکن است بر اثر تخلیه نشدن چاه، دهانه چاه ریزش کند. ریزش چاه میتواند خطرات جانی و مالی در پی داشته باشد. از دلایل اصلی گرفتگی میتوان به ورود انواع مواد جامد و رسوب و چربی اشاره کرد.

ازجمله علائمی که نشان میدهد چاه شما پر شده است:

اگر با این علائم مواجه شدید، بهتر است وضعیت چاه را بررسی کنید. البته پر شدن چاه در زمین های شنی، پر شدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است.


بوی بد فاضلاب ناشی از گاز های سمی موجود در فاضلاب

بسیار شنیده این که گاز های سمی و بد بویی در فاضلاب قرار دارند که بسیار خطرناک هستند. و اگر سیستم زهکشی و فاضلاب منازل به درستی انجام نشوند موجب می شود تا در طولانی مدت موجب بوی گند و انتشار آن در محیط شود.

زمانی که در واحد یک مجتمع زندگی می کنیم، رعایت برخی از نکات بهداشتی و پاکیزگی به مراتب سخت تر نیز می شود. چرا که تمامی واحد ها و همچنین ساکنین باید موارد بهداشتی را رعایت کنند تا ساختمان از بوی گند و زننده فاضلاب و همچنین حشرات موذی در امان باشد.

شما عزیزان جهت دریافت خدمات کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *