به سایت آذین لوله *لوله بازکنی هفده شهریور* خوش آمدید


لوله بازکنی هفده شهریور یکی دیگر از خدمات مجموعه آذین لوله است که به صورت شبانه روزی ارائه داده می شود.

☎️09127906021☎️

اگر به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی نیاز دارید کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود.


تماس با مجموعه آذین لوله جهت دریافت خدمات تاسیساتی

گرفتگی لوله های فاضلاب برای خانم های خانه دار یک فاجعه به حساب می آید. گرفتگی لوله میتواند زندگی روزمره اعضای خانواده را با مشکلات جدی مواجه سازد. مسدود شدن لوله های فاضلاب خانه مساوی است با جمع شدن حجم زیادی آب درون سیک ظرفشویی.

لوله بازکنی هفده شهریور
پر شدن فاضلاب در آشپزخانه به دلیل انسداد لوله های فاضلاب

حتی بدتر از آن در سرویس بهداشتی خانه،که بوی بسیار بدی را در فضا پراکنده میسازد. گرفتگی لوله های چاه آشپزخانه موجب میشود، آب از کفشور بالا آمده و ظرف شستن در سینک غیر ممکن شود. اگر پیش از کیپ شدن لوله ها علائم گرفتگی لوله را تشخیص داده و به فکر چاره باشیم، قطعا دچار این نوع مشکلات نخواهیم شد.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ماتماس بگیرید.


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


رفع بوی گند و زننده فاضلاب

یکی از مهمترین خدمات ما رفع بوهای بد میباشد. اولین قدم در این فرآیند استفاده از دستگاه فنر برقی برای پاک سازی مسیر درونی لوله های فاضلاب از رسوب، جامدات و چربی ها میباشد. بیشتر مواقع راه آب ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته میشود.

آب به خوبی حرکت نمیکند. این اشکال معمولا در منازل قدیمی ساز بیشتر به چشم میخورد. شرکت آذین لوله در تمامی ساعات شبانه روز و در 7 روز هفته در حال فعالیت در تمامی مناطق تهران است.

هر موقع که به این خدمات نیاز داشتید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست سرویسکار کنید. بلافاصله پس از تماس شما سرویسکار به محل اعزام می شود و مشکل پیش آمده را رفع می کند.


علت گرفتگی لوله های فاضلاب چیست؟

تخلیه چاه و لوله بازکنی هفده شهریور

به خارج کردن مواد جامد و فضولات و…را تخلیه میگویند که از طریق راه فاضلاب وارد چاه می شوند.

به این ترتیب این مواد جامند همانند لایه ای عمل می کنند که مانع تخلیه شدن کامل فاضلاب می شود. در نتیجه بوی بد، برگشت آب، گرفتگی لوله ها عدم تخلیه آب حمام و سرویس بهداشتی و…همه زنگ خطری هستند که باید با یک شرکت تخلیه چاهی تماس بگیرید.

لوله بازکنی هفده شهریور
تخلیه چاه فاضلاب به صورت کامل وفوری در کمترین زمان درهفده شهریور

این نوع خدمات باید توسط متخصصین و ماشین تخلیه یا تانکر تخلیه صورت گیرد. معمولا افراد زمانی برای تخلیه چاه مراجعه میکنند، که چاه آنقدر پر شده است که از لوله های فاضلاب بالا میزند.

این زمان برای تخلیه چاه بسیار دیر است. ممکن است آب و مواد درون چاه به دیواره چاه و به گلدانی آسیب جدی وارد کرده باشند. باعث ریزش دیواره چاه شود. لازم به ذکر است که تخلیه چاه در دفعات زیاد، ممکن است دیواره چاه را سست کرده و موجب ریز دیواره شود.

زمانی که چاه به دلایل متخلفی پر میشود، موجب سر ریز شدن چاه میگردد. این مورد درصورتی که در اسرع وقت رسیدگی نشود. اقدام به تخلیه چاه صورت نگیرد، موجب تجمع حشرات موزی مانند سوسک و موش میشود.تخلیه چاه با استفاده از تانکر های 6 و 8 و 12 هزار لیتری انجام می شود.

با استفاده از تانکر های مکنده یا ساکشن یا پمپ های لجن کش مواد زائد درون چاه فاضلاب تخلیه می شود.


انواع چاه فاضلاب

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


ارائه خدمات لوله بازکنی در هفده شهریور بصورت شبانه روزی 

لوله بازکنی یکی از خدماتی است که امکان دارد در هر زمان از سال و شبانه روز بدون توجه به هزینه آن به علت پیچیده بودن سیستم فاضلابی گرفتگی آب راه های آشپزخانه به آن نیاز داشته باشید.

گرفتگی جزئی لوله های فاضلاب که معمولا نشانه کندی تخلیه است را می توان با محلول های شیمیایی رفع کرد. اما اگر گرفتگی ها رفع نشد می تواند مشکلات بزرگی را بوجود آورد و هزینه را افزایش بدهد. بنابراین لازم است زمانی که لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شدند آن را در اسرع وقت بر طرف کنید.

لوله بازکنی هفده شهریور بدون تعطیلی و شبانه روزی در سراسر تهران


هزینه لوله بازکنی در هفده شهریور چقدر است؟

قیمت لوله بازکنی بسته به طول لوله های مورد استفاده در لوله کشی ساختمان ها با توجه به گرفتگی ها متفاوت است. در حالت عادی در برخی از مواقع که لوله ها دچار گرفتگی شده اند با فنر زدن این مشکل بر طرف می شود.

در برخی از مواقع این گرفتگی ها باید به صورت جدی تری حل بشوند مثلا باید چاه فاضلاب تخلیه بشود.


لوله کشی در هفده شهریور

اتصال لوله به لوله و لوله به فیتینگ یا شیر و فیتینگ به فیتینگ یا شیر را لوله کشی می نامند. لوله فولادی گالوانیزه تا تا قطر نامی 4 اینچ باید از نوع اتصال دنده ای باشد و از قطر نامی 5 اینچ و بزرگتر آن از نوع اتصال فلنچی باشد با توجه به اینکه در لوله کشی آب رسانی داخل ساختمان از لوله های فولادی گالوانیزه استفاده می شود.

لوله کشی در ساختمان به معنای ایجاد مجاری برای عبور سیالات مانند آب و فاضلاب ساختمانی است.اگر لوله کشی به روش اصولی انجام نشود خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد. به همین علت در زمان ساختمان سازی سعی می شود تا تمام استانداردهای مهندسی تاسیساتی رعایت بشود.

لوله بازکنی در هفده شهریور بصورت فوری و بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان هستیم


شرکت آذین لوله سرویسکاران زیادی را در سراسر تهران مستقر کرده است تا بلافاصله پس از تماس شما عزیزان در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شود.

این شرکت در تمامی روزهای هفته و بدون تعطیلی در حال ارائه خدمات خود به صورت 24 ساعته در سراسر تهران است. در هر کجای این منطقه که ساکن هستید می توانید با شماره های موجود درون سایت تماس گرفته و درخواست خود را از طریق تماس ثبت نمایید.


درآوردن اشیاء قیمتی و یا گوشی و… از چاه توالت، حمام و…

برخی از قات اجسامی مانندوشهوراه طلا، زنجیر، انگشتر، حلقه، پابند، گوشی موبایل، کلید، سوئیچ و … داخل چاه فاضلاب بیفتند و در آن گونه لوازم به غیر از گرفتگی که داخل لوله های فاضلاب به وجود می آورند، ارزش های زیادی را برای صاحب آن داشته و در نهایت ما مجبور به خارج کردن آن ها از لوله های فاضلابی هستیم.

به همین دلیل در صورتی که اشیائی قیمتی به داخل چاه فاضلاب افتاد، بدون صرف وقت با ما تماس بگیرید.

از جمله نکات مهم که برای خارج کردن اجسام از لوله ها باید به آن ها توجه کرد:

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *