به سایت آذین لوله *لوله بازکنی نبرد شمالی و جنوبی* خوش آمدید


لوله بازکنی نبرد شمالی و جنوبی توسط شرکت آذین لوله به صورت شبانه روزی و با ضمانت خدمات ارائه داده می شود. 

زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، به خدمات لوله بازکنی نیاز خواهید داشت. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روزی میتوانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

پس از تماس شما عزیزان، سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام میشود‌.

☎️09127906021☎️

☎️02133337550☎️


رفع بوی گند و زننده فاضلاب

زندگی با وجود بوی نامطبوع فاضلاب، گرفتگی لوله ها و… اگر غیر ممکن نباشد، بدون شک فوق العاده دشوار است. نوع این مشکلات هم به گونه ای نیست که بتوان رفع آنها را به زمان دیگری موکول کرد.

در این شرایط اهمیت خدمات لوله بازکنی فوری مشخص میشود. نوع لوله کشی فاضلاب، بسیار تاثیرگذار است. ممکن است از محل توالت یا سینک لباسشویی شما تا چاه فاضلاب یا فاضلاب شهری، فاضله زیادی باشد.

لوله بازکنی نبرد
رفع بوی بد فاضلاب بصورت کامل و تضمینی

وقتی در توالت طبقه مثلا ششم رها میشود، با سرعت زیادی به طبقه پایین سقوط میکند. با فشار شدیدی گرفتگی طبقات پایین را از بین میبرد.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ماتماس بگیرید.

0912-7906021

021-33337550


لوله بازکنی نبرد شمالی وجنوبی

اگر تا به حال در ساختمان خود با مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شده باشید، حتما میدانید که این مشکل به ظاهر کوچک میتواند آسایش ساکنین ساختمان را به هم بزند.

لوله بازکنی نبرد
از جمله گرفتگی های لوله های فاضلاب

چه به دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب که باعث بیرون زدن آب و مواد زائد میشود و چه به دلیل بوی بد که درفضای اتاق دستشویی میپیچد. ازجمله مشکلات گرفتگی لوله های میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. گرفتگی لوله فاضلاب حمام
  2. کفشور لوله حیاط
  3. توالت فرنگی یا ایرانی
  4. سینک ظرفشویی

گرفتگی لوله ها از رایج ترین مشکلات در ساختمان های مسکونی است. انواع و اقسام مواد ریز و درشت وارد لوله های فاضلاب میشود. به مرور مسیر خروج آب را میبندد.


تخلیه چاه نبرد شمالی وجنوبی

تخلیه چاه همانطور که از اسمش معلوم است به معنای خالی کردن چاه از هرگونه مواد زائد، لجن و…است که توسط پمپ های مکنده قوی انجام میشود.

لوله بازکنی نبرد
تشخیص پر شدن چاه

وقتی چاه میگیرد، آب بالا میزند و تمام مواد زائد بیرون میریزد. آن موقع دیگر وقتش است با آذین لوله تماس بگیرید تا چاه را کاملا تخلیه کند و دیگر در مدت کوتاهی نیاز به تخلیه چاه نداشته باشید.


تشخیص پر شدن چاه و نیاز به یک تخلیه چاه چیست؟
  1. احساس بوی نامطبوع چاه فاضلاب در محیط خانه
  2. ایجاد نم در بالای چاه و خیس شدن محیط اطراف 
  3. حشرات موزی
  4. بالازدن فضولات 

لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


علت اصلی بوی بد فاضلاب در آپارتمان چیست؟

در اینجا علل اصلی استشمام بوی بد فاضلاب در خانه را بصورت تفکیک شده توضیح داده ايم تا با آنها آشنا بشوید و پس از بررسی کردن و فهمیدن علت های اصلی در صورت وجود گرفتگی داخل لوله ها، آن ها را می توان با استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی به صورت کاملی رفع کنید.

چرا بوی فاضلاب خیلی بد است؟

این موارد از عمده دلایل ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *