به سایت آذین لوله خوش آمدید


لوله بازکنی میدان سپاه:سیستم فاضلاب ساختمان وظیفه انتقال آب و فضولات به داخل چاه را برعهده دارد.فضولات از لوله کشی های فاضلاب واردچاه یا سیستم فاضلاب شهری میشود.این مواد با گذشت زمان در قسمتهایی از لوله کشی رسوب میکندو باعث گرفتگی همان قسمت میشود.وقتی گرفتگی رخ میدهد،آب و فاضلاب از لوله را پس میزند.همیشه و هرزمان در هرساختمانی احتمال وقوع مشکلات کوچک و بزرگ در سیستم لوله فاضلاب وجوددارد.ازجمله مشکلات میتوان به گرفتگی انواع لوله ها و سیفون یا همان شترگلو اشاره کرد.زمانی که یک گرفتگی در لوله ایجاد میشود،علت انسداد هر چیزی میتواند باشد.مسیر خروجی فاضلاب مسدود میشود.این گرفتگی میتواند به دوصورت رخ دهد:

سرویسکاران ما اابتدا نوع شدت گرفتگی را بررسی میکنند.سپس نیروی فنی مورد نظر باتوجه به تجربه بالایی که نسبت به مشکلی که پیش آمده است،بهترین راه را برای باز کردن لوله انتخاب میکنند.

لوله بازکنی میدان سپاه:شما میتوانید برای حل مشکلات خود با ماتماس بگیرید.

لوله بازکنی میدان سپاه
لوله بازکنی شبانه روزی

۰۹۱۲۷۹۰۶۰۲۱

۰۲۱۷۷۵۵۳۸۶۰

لوله بازکنی میدان سپاه

دلایل گرفتگی لوله مختلف است.همچنین مکان گرفتگی نیز متفاوت است.بهتر است با دلایل گرفتگی لوله آشنا شوید.تا بدانید لوله فاضلاب براثر چه چیزی دچار گرفتگی شده است:

این موارد دلیل گرفتگی لوله هستند.لوله بازکن های آذین لوله با تشخیص این موارد میتواند بهترین راه را برای بازکردن لوله انتخاب نماید.

لوله بازکنی میدان سپاه
لوله بازکنی فوری

تخلیه چاه میدان سپاه ولوله بازکنی میدان سپاه

خدمات تخلیه چاه به خودی خود شغلی است که با کثیف کاری های خاص خود همراه است.زمانی که چاه فاضلاب پر میشود ساکنین ساختمان باید سریعا نسبت به تخلیه آن اقدام کنند.چون در صورت تاخیر در تخلیه امکان ریزش چاه را به همراه دارد.به همین دلیل باید به موقع این کار را انجام دهید تاازخطرات احتمالی جلوگیری شود.

لوله بازکنی میدان سپاه
لوله بازکنی ارزان
مراحل تخلیه چاه:لوله بازکنی میدان سپاه

مارا در اینستاگرام دنبال کنید.


شرکت لوله بازکنی

شعبه لوله بازکنی در مرکز تهران یکی از معتبرترین شرکت های خدمات دهی در سراسر مناطق تهران است. مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی استفاده کنید.


علت بوی بد فاضلابی چیست؟

گاز های به وجود آمده در فاضلاب ترکیبی از گاز های معدنی مانند آمونیاک اسید، نیتروژن و… است که بیشتر بوی بدی که به مشام می رسد، به دلیل ترکیب این نوع گاز ها است. 

این ترکیبات معمولا از طریق سیستم های لوله کشی وارد واحد ساختمان ها می شود و از آنجایی که فاضلاب در قسمت های زیرین ساختمانی قرار گرفته اند، بوی بدی را در طبقات پایین بیشتر استشمام می شود.

استشمام بوی بد فاضلاب خطراتی را بدنبال دارد. برای اینکه از شر مشکلات فاضلاب رها شوید، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

تا سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام شده و مشکلات فاضلابی شما را رفع نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *