به سایت آذین لوله *لوله بازکنی میدان بهارستان* خوش آمدید


لوله بازکنی میدان بهارستان و چاه بازکنی در میدان بهارستان از خدماتی هستند که ما بصورت شبانه روزی و در تمامی روز های هفته با بهترین کیفیت و با هزینه ای ارزان ارایه می دهیم.

این خدمات توسط سرویسکاران مجرب و حرفه ای و دستگاه های پیشرفته ارائه داده می شود. جهت دریافت خدمات کافیست تماس بگیرید.

☎️09127906021

02133337550☎️

☎️02155145044


رفع گرفتگی موجود در لوله ها و رفع آن ها بصورت کامل

انسان در طول زندگی روزمره خویش درحال استفاده مداوم از آب، مواد غذایی، انواع نوشیدنی و… میباشد.

همه اینها سرنوشت شان بیشتر از دوحالت نمی باشد. یا وارد سطل زباله میشوند و یا از طریق لوله ها به فاضلاب راه پیدا میکنند. شاید در بدترین حالت ممکن بتوان تمام کره زمین را تبدیل به سطل زباله کرد.

اما فضایی که فاضلاب های ساختمانها برای دریافت ضایعات دارند، محدود میباشد. خدمات لوله بازکنی از جمله خدمات بسیار مهم آذین لوله میباشد، که توسط متخصصین لوله بازکنی به شهروندان عزیز ارائه میگردد.

لوله بازکنی میدان بهارستان
رفع گرفتگی لوله با دستگاه پیشرفته و روش اصولی

میتوانید برای حل مشکلات خود با ماتماس بگیرید.

0912-7906021

021-33337550

021-55145044

آذین لوله 24 ساعتِ 7 روز هفته آماده خدمت رسانی


لوله بازکنی میدان بهارستان

بیشتر مواقع راه آب دستشویی ویا ظرفشویی با گذشت زمان گرفته میشود و آب به راحتی رد نمیشود. هر چند وقت باید از تلمبه دستی استفاده کنید. یا از مواد لوله بازکن مانند اسید استفاده نمایید. تا راه آب باز شود.

لوله بازکنی میدان بهارستان
ارزانتر از همه جا و رفع تمامی گرفتگی های موجود در لوله ها

ولی اشکال اینجاست که این مواد ممکن است باعث ایراد بشوند. زیرا مواد شیمیایی دچار آسیب (مانند سوراخ شدن لوله و یا خوردگی) به لوله میشوند. کافیه تا لوله آبریز کمی قدیمی باشند یا کمی دچار پوسیدگی باشد تا با تماس این مواد مجرا آسیب ببیند و حادثه به بار آورد.


تخلیه چاه میدان بهارستان

چاه فاضلاب از پس مدتی سر ریز میشود و نیاز به تخلیه چاه خواهد داشت. برای تخلیه چاه باید از شرکتهای تخلیه چاه خواست تا برای تخلیه چاه ساختمان اقدام کنند.

اگر تخلیه چاه به وسیله تانکر مکنده مخصوص تخلیه چاه صورت گیرد. هیچ نگرانی برای مالک ساختمان وجود نخواهد داشت. زیرا با استفاده از تانکرهای مکنده به راحتی میتوان چاه را در کمترین زمان و با سرعت تخلیه کرد. همچنین استفاده از پمپهای مکنده و ساکشن مخصوص تخلیه چاه نیز عملیات تخلیه چاه رابه سرعت به پایان میرسانند.

بررسی نکردن چاه فاضلاب مشکل دار میتواند صدمات جبران ناپذیری رابه ساختمانها وارد کند. مهمترین خطر تخلیه نشدن چاه، نشت آن است که نهایتا منجر به ریزش اطراف چاه یا حتی قسمتی ساختمان میگردد و ممکن است علاوه برخسارات مالی صدمات جانی نیز در پی داشته باشد.


برای از بین بردن بوی بد فاضلاب در حمام چه کنیم؟

مشکل سیستم در قسمت لوله کشی در زیر سیفون حمام، یکی از علت های متعدد بوی گند و زننده در فاضلاب حمام است. لوله U شکلی که قسمت های ابتدایی چاه ها را به لوله خروجی دیگر متصل می کند و تله P نامیده می شود.

لوله بازکنی شهرک مخابرات
رفع بوی گند و زننده ایجاد شده در لوله فاضلاب

این قسمت جایگاهی برای ماندن مقداری آب پس از هربار تخلیه سیفون است.

بسیاری از افراد جهت اینکه از بوی گند و زننده فاضلابی از محلول های اسیدی و شیمیایی استفاده می کنند. اسید علاوه بر اینکه مضر است، به لوله های فاضلابی آسیب می زند و موجب می شود تا پس از گذشت مدتی سوراخ شوند.

لوله بازکنی میدان بهارستان
آسیب مواد شیمیایی و اسیدی به دست و صورت

و یا بیشتر افراد برای اینکه بتوانند گرفتگی های به وجود آمده را برطرف کنند، از مواد شیمیایی استفاده می کنند. مواد شیمیایی می تواند به سیستم تنفسی انسان ها، بخصوص کودکان، آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

همچنین موجب می شود تا شما متحمل هزینه های بیشتری جهت تعویض لوله های آسیب رسیده، شوید. جهت رفع تمامی مشکلات به وجود آمده داخل لوله لوله های فاضلاب، کافیست با شماره های ثبت شده ما در سایت تماس بگیرید.

استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در میدان بهارستان

پس از تماس شما عزیزان و شرح مشکل به وجود آمده و ثبت آدرس پستی، سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز و با توجه به سابقه چندین ساله، هر نوع گرفتگی داخل لوله های فاضلاب، گرفتگی های سخت و پیچیده، را بدون آسیب به لوله های فاضلاب رفع می کنند.

کافیست همین حالا با شماره های ثبت شده ما در سایت تماس بگیرید. ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی *در سراسر تهران* در حال فعالیت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *