✔به سایت آذین لوله *لوله بازکنی مهرآباد جنوبی* خوش آمدید✔


لوله بازکنی مهرآباد جنوبی از جمله خدماتی است که ما در لوله بازکنی غرب تهران بصورت شبانه روزی ارائه می دهیم.

برای اینکه بتوانید از این خدمات استفاده کنید، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن (30 دقیقه ای) به محل اعزام می شود.

☎️09127906021☎️

☎️02166356366☎️


تماس با شرکت لوله بازکنی 

گرفتگی لوله امری غیرقابل پیش بینی و اتفاقی هست. میتواند در هر ساعت از شبانه روز رخ دهد. گرفتگی لوله برای خیلی از مردم به ویژه خانم ها یک کابوس است. تا زمانی که گرفتگی باز شود و لوله بدون مشکل به کار خودش ادامه دهد.

لوله بازکنی مهرآباد جنوبی
انسداد لوله های فاضلاب به دلیل ورود هر گونه فضولات

فنرزنی لوله فاضلاب یکی از بهترین روشها برای رفع گرفتگی لوله میباشد که انجام آن نیاز به تجهیزات و همچنین تخصص دارد. هنگام بالا زدن چاه میتوانید برای استفاده سریع و فوری از خدمات بازکردن لوله، با شماره موجود در سایت تماس بگیرید، تا فورا سرویسکار به محل اعزام شود.

0912-7906021

021-66356366


لوله بازکنی مهرآباد جنوبی

گرفتگی لوله فاضلاب شاید درنگاه اول مسئله مهمی به نطر نرسد. سرعت عمل در رفع این مشکل زیادی جدی گرفته نشود. اما واقعیت این است که عدم رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در زمان مناسب ممکن است موجب خرابی ونم و رطوبت در ساختمان شود.

لوله بازکنی مهرآباد جنوبی
مسدود شدن لوله های فاضلاب توسط اجسام و فضولات خارجی

علاوه بر این، از نظر مسائل بهداشتی نیز باید هرچه سریع تر برای حل این قبیل مشکلات اقدامات مورد نیاز انجام شود. شما میتوانید به کمک اسیدهای لوله بازکنی و محلول های لوله بازکنی، گرفتگی های لوله های فاضلاب خود را باز کنید. اما توجه داشته باشید اسید به لوله ها آسیب میرساند و همچنین موجب سوراخ شدن لوله ها میشود.

میتوانید برای حل مشکلات خودباما تماس بگیرید.

📞0912-7906021📞


تخلیه چاه مهرآباد جنوبی

به فرآیند تخلیه چاه از هرگونه لجن، جامدت و مواد دیگر را تخلیه چاه میگویند. علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد میشوند. تخلیه نشدن چاه و پر شدن آن در زمین های غیر ماسه ای معمولا بیشتر اتفاق می افتد.

لوله بازکنی مهرآباد جنوبی
پر شدن چاه فاضلاب

آن هم بخاطر دلیل عدم کشش و مکش آب به وسیله ی خاک است. به طور معمول در زمین های شنی این اتفاق به مراتب کمتر از زمین های ماسه ای است.

همچنین دیگر نیاز به تخلیه چاه پیدا نمیکنید. تخلیه چاه باید به موقع صورت گیرد. تا از خطرات احتمالی نظیر نشت کردن و ریزش دیواره چاه جلوگیری شود.

⚠پر شدن چاه فاضلاب را جدی بگیرید تا از خطر ریزش چاه و خطرات احتمالی در امان باشید.⚠


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 

علت بوی بد فاضلابی چيست؟

گاز های ساطع شده از فاضلاب ترکیبی از گازهای معدنی مثل سولفید هیدروژن و آمونیاک و متان و نیتروژن و… است که بیشتر بوی بدی که به مشام می رسد، به دلیل وجود گاز سولفید هیدروژن و آمونیاک است. 

بهتر است بدانید که این گاز ها در غلظت پایین توسط مشام به خوبی استشمام نمی شود و حتی بعضی از آنها بوی خاصی نیز به همراه ندارند. ولی با این حال قرار گرفتن در معرض این گاز ها می تواند در دراز مدت برای ساکنین ساختمان و یا مضر باشد.

تجمع باکتری ها

این نوع بو ها می توانند از چیزی به سادگی باکتری ها و تجمع مواد زائد ناشی بشود. به همه چیزی که در زهکشی از بین می رود، فکر کنید. از جمله غذا و موی کثیف. هنگامی که آن اقلام داخل لوله ها گیر می کنند، بویی می توانند به دنبال داشته باشند.

لوله بازکنی مهرآباد جنوبی
تجزیه شدن باکتری ها و ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در محیط خانه

این نوع بو ها در بیشتر مواقع با انسداد همراه باشند و این یک نشانه خوبی است که زمان پاکسازی لوله های فاضلابی فرا رسیده است. تمیز کردن لوله های فاضلاب احتمال دارد از شر بو های بد خلاص بشوند. 

با خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی تماس بگیرید تا با ارائه خدمات خود، شما را از شر بو های گند و زننده فاضلابی رها کنند. ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی، در سراسر تهران در حال فعالیت هستیم و پس از تماس شما عزیزان، سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود.

تمامی خدمات ما با بهترین کیفیت و با ضمانت 100% ارائه داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *