به سایت آذین لوله *لوله بازکنی جنوب تهران* خوش آمدید


لوله بازکنی منیریه و چاه بازکنی در منیریه از جمله خدماتی است که تحت پوشش لوله بازکنی جنوب تهران قرار گرفته است. 

برای اینکه بتوانید از این خدمات استفاده کنید، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.

09127906021

02155145044


رفع گرفتگی لوله ها به صورت کامل توسط سرویسکاران با تجربه مجموعه آذین لوله 

لوله های گرفته یکی از معضلات دردسرساز در منازل و محیط کار هستند. بوی بد، بالازدگی آب و… مشکلات بسیار دیگر که بدنیال دارد که غیرقابل تحمل هستند. پس به دنبال جوابی برای رفع این مشکل هستیم. لوله‌ بازکنی با نیروی کار مجرب(شبانه روزی)

لوله بازکنی منیریه
رفع بوی گند و زننده فاضلاب و باز کردن گرفتگی ها به صورت کامل

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

0912-7906021

021-55145044


نیاز به خدمات لوله بازکنی در سراسر جنوب تهرتن

لوله بازکنی از جمله خدمات فنی مورد نیاز در شهرها می باشد. معمولا گرفتگی فاضلاب از جمله گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی آسایش ساکنین خانه را بر هم میریزد.

لوله بازکنی جنوب تهران شرکت آذین لوله ارائه دهنده  خدمات لوله بازکنی ارزان و شبانه روزی (100% تضمینی) در خدمت شما همشهریان گرامی می باشد.


تخلیه چاه منیریه

فرآیند تخلیه چاه به معنای زدودن چاه از هر گونه لجن، جامدات و مواد دیگر میگویند. علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و انجام تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله ها وارد فاضلاب میشوند.

گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی و چربی های فراوان و… باعث ایجاد لایه ای مقاوم در برابر آب میشود که این بستر ضد آب سر تا سر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه و گرفتگی بوجود می آید.

لوله بازکنی منیریه
تخلیه کردن چاه فاضلاب از هر گونه رسوب و لجن بصورت کامل

⚠در صورت عدم توجه به پر شدن چاه فاضلاب ساختمان، زمین اطراف آن دچار نشست میشود که در صورت غفلت میتواند خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد⚠


🔴شرکت آذین لوله  دارای سرویسکاران حرفه ای و با تجربه است که میتوانند خدمات رابه صورت تخصصی در جنوب تهران خدمت شما مشتریان گرامی عرضه نمایند.

<لوله بازکنی شرکت آذین لوله بصورت 24 ساعتِ7روزِ هفته آماده خدمت رسانی! بدون تعطیلی(حتی ایام تعطیل)>

کلیه سرویسکاران شرکت آذین لوله از بین بهترین فنی کاران تهران انتخاب شده اند تا خدماتی لایق شما عزیزان ارائه دهند.🔴


چرا در هنگام بارندگی بوی بد چاه توالت در محیط انتشار می شود؟

زمانی که باران و یا برف می بارد، مایعات موجود بر روی لجن بالا می آید، و این بالا آمدن موجب فشار بیشتر بر روی گاز های موجود در چاه فاضلاب می شود. گاز نیز به دنبال یک خروجی می باشد تا از آن خارج شود. در نتیجه گاز بر روی لوله های فاضلاب فشار می آورد. 

در بیشتر خانه ها جهت جلوگیری از وقوع این مشکل، لوله ای به نام لوله ونت کار گذاشته می شود که چاه فاضلاب را به پشت و یا فضای آزادی متصل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *