به سایت آذین لوله *لوله بازکنی مسعودیه* خوش آمدید

لوله بازکنی مسعودیه یکی از خدماتی است که افراد از شرکت های فنی در خواست می کنند.

دلیلش نیز می تواند این باشد که وقتی در ساختمان چند طبقه زندگی می کنیم هر لحظه امکان دارد چاه فاضلاب دچار گرفتگی شود.

گرفتگی لوله های فاضلاب از قبل خبر نمیدهد.در هر ساعت و هر روزی از هفته امکان دارد رخ دهد.خودتان نباید دست بکار شوید تا گرفتگی را حل کنید چون امکان آسیب رساندن به لوله های فاضلاب هست.این آسیب موجب می شود هزینه های بیشتری را تحمیل شوید تا بتواند خسارات را جبران نمایید.راه حلش این است که با شرکت های تاسیساتی تماس گیرید تا سرویسکاران حرفه ای گرفتگی را حل نمایند.هیچ وقت خودتان برای رفع گرفتگی اقدام نکنید.

☎️09127906021☎️

☎️02133337550☎️

خدمات 24 ساعته مجموعه آذین لوله در شرق تهران

لوله بازکنی فوری

لوله بازکنی در این منطقه یکی از پر درخواست ترین خدمات شعبه جنوب تهران شرکت آذین لوله می باشد.به همین دلیل ما خدمات لوله بازکنی را به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی توسط سرویسکاران حرفه ای انجام میدهیم.منطقه مسعودیه بدلیل دسترسی آسانی که دارد موجب شده است تا لوله بازکن های ما در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.بلافاصله پس از تماس شما سرویسکار از طریق خیابان های نزدیک خود را به آدرس پستی داده شده می رساند.

هزینه لوله بازکنی مسعودیه

خدمات لوله بازکنی یکی از سرویس هایی است که ممکن است شما در هر وقت از ساعات شبانه روز به آن نیاز پیدا کنید.فارغ از قیمت لوله بازکنی ازآن استفاده کنید چون بخاطر وجود لوله کشی پیچیده گرفتگی راه آب آشپزخانه،حمام،توالت و…از جمله گرفتگی های روزمره به حساب می آیند.برطرف کردن آن با توجه به هزینه لوله بازکنی می تواند یکی از مشکلات بزرگ زندگی روزمره به حساب بیاید.

لوله بازکنی در امیربهادر

 قیمت لوله بازکنی با توجه به طول فنرهای استفاده شده در لوله کشی ساختمان متفاوت است.بطور معمول اکثر وقت هایی که لوله ها دچار گرفتگی می شوند میتوان این مشکلات را با فنر زدن برطرف کرد.

اما گاهی اوقات ممکن است که مشکل بطور جدی تری حل شود:مثال:چاه فاضلاب ساختمان باید تخلیه شود.ممکن است گرفتگی با یک بار فنر زدن باز نشود و لازم است چند بار این کار تکرار شود.تکرار عمل فنر زنی میتواند در هزینه لوله بازکنی موثر باشد.

ویژگی فنر لوله بازکنی مسعودیه

دستگاه پیشرفته فر لوله بازکنی از همان ابتدا برای رفع ایرادات لوله های فاضلاب توسط شرکت های معتبر مورد استفاده قرار گرفت و نوع و طول فنر های لوله بازکنی بر اساس گرفتگی لوله انتخاب می شود و جنس فنر استفاده شده برای سینک ظرفشویی و توالت فرنگی ظریف و انعطاف پذیر تر است.

انواع فنرهای لوله بازکنی یا به عبارتی بیشتر فنر های لوله بازکنی از فولا ساخته شده اند و نوک آن حدود 100 سانتی متر است.روش کار با این فنر به این صورت است که با استفاده از پیچ های مخروطی که در نوک فنر وجود دارد موادی که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب شده اند را به درون چاه فاضلاب هدایت می کند.

به همین علت علاوه بر باز کردن گرفتگی موجب می شود که تمامی مواد درون لوله فاضلاب مانند مو،رسوب،چربی و…از دیواره چاه جدا شوند و کارایی چاه فاضلاب بالا رود.فنر لوله بازکنی به 2 شکل وجود دارد که با توجه به نوع گرفتگی کاربردهای هر یک متفاوت است:

  1. دستی
  2. برقی

از فنر دستی برای بازکردن گرفتگی های سطحی استفاده می شود.اما فنر برقی توسط دستگاهی به نام ژنراتور انجام می شود.این فنر برای گرفتگی های دشوار و سخت استفاده می گردد.

دلیل گرفتگی لوله بدون هیچ دلیل چیست؟

اکثر مشتریانی که با شرکت آذین لوله تماس میگیرند اولین چیزی که به متخصصین پشتیبانی میگویند این است که تا الان گرفتگی نداشه ایم و لوله فاضلاب بدون هیچ دلیل دچار گرفتگی شده است.امکان ندارد لوله فاضلاب بدون هیچ علتی گرفته باشد.باتوجه به تجربه چندین ساله شرکت آذین لوله هنگام انجام خدمات لوله بازکنی در نقاط مختلف تهران نتیجه گرفته ایم که گرفتگی از قبل وجود داشته است.هنگامی که پسماند از لوله فاضلاب تخلیه می شود مقداری ار آن درون لوله فاضلاب می ماند و این مسئله با گذر زمان تبدیل به گرفتگی شدید می شود.

همین موضوع موجب تخلیه کند آب می شود و اگر از خدمات لوله بازکنی مسعودیه استفاده نکنید پس از گذشت چند روز لوله فاضلاب کاملا مسدود می شود و آب از سینک ظرفشویی و…بالا میزند. بدون تعطیلی


دلایل گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

مراحل لوله بازکنی مسعودیه

فوری


تخلیه چاه مسعودیه

لوله بازکنی مسعودیه شبانه روزی

 تخلیه چاه فاضلاب خدمتی بسیار پر درخواست است که در صورت به تعویق انداختن انجام آن شاهد مواردی همانند بوی نامطبوع،بالازدن فضولات از چاهک حمام،سینک آشپزخانه و…خواهید بود.پیشنهاد ما به شما این است که در صورت پر شدن چاههای فاضلاب به سرعت اقدام به تخلیه نمایید.استفاده از ماشین تخلیه چاهی یا همان تانکر مکنده تخلیه چاه کارایی را بشدت افزایش می دهد و همچنین ماشین تخلیه باعث بالا رفتن سرعت تخلیه می گردد و نتیجه استفاده از ماشین تخلیه چاه اجرای تخلیه فوری است.

تمامی ساختمانها با هر کاربری به محلی برای دفع فضولات نیاز دارد.شبکه فاضلابی مکان دفع آسان و بدون خطر فاضلاب های ساختمان است که با این حال بدلیل وجود جامدات درون چاه،لایه ای محکم را ایجاد می کنند که این لایه موجب می شود آب به زمین نفوذ نکند.


خدمات تخلیه چاه فاضلاب برای چه مکانهایی استفاده می شود؟

هر فضایی که ما از آن استفاده میکنیم دارای چاه فاضلاب است.بنابراین خدمات تخلیه چاه برای تمامی مکان ها مورد استفاده قرار میگیرد:


قیمت تخلیه چاه فاضلاب و لوله بازکنی مسعودیه

قیمت تخلیه چاه فاضلاب پس از بازدید به اطلاع شما رسانده می شود.زیرا عوامل بسیاری بر هزینه تخلیه چاه فاضلاب موثر است.

برخی از دلایل موثر بر قیمت تخلیه چاه فاضلاب:


لوله بازکنی مسعودیه:چرا باید شرکت آذین لوله را انتخاب نماییم؟

تخلیه چاه و لوله بازکنی مسعودیه شبانه روزیلوله بازکنی مسعودیه فوری

شرکت آذین لوله بصورت شبانه روزی و 24 ساعته در فعالیت می باشد.سرویسکاران این شرکت در تمامی نقاط تهران مستقر هستند تا در صورت تماس شما عزیزان و درخواست سرویسکار سریع به محل اعزام بشوند. چون گرفتگی و پر شدن چاه فاضلاب خبر نمیکند و یکباره این مشکل رخ میدهد. پس امکان دارد در ساعات پایانی با این مشکل مواجه شوید. شرکت آذین لوله 24 ساعته در خدمت شما عزیزان می باشد تا خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و… را با بهترین کیفیت ارائه دهند. اگر در ساعات پایانی با گرفتگی لوله فاضلاب روبه رو شدید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


اگر ساکن مسعودیه هستید می توانید تنها با تماس گرفتن با شماره های موجود در سایت فوری و سریع و شبانه روزی مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب خود را برطرف کنید.


یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در مسعودیه که قیمت بسیار مناسبی دارد، مجموعه آذین لوله است. این شرکت با سابقه طولانی در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی دارد و آماده ارائه خدمات به مشتریان خود با بهترین قیمت است.


چگونه از گرفتگی لوله های فاضلاب جلوگیری کنیم؟

از بین بردن بودی گند و زننده فاضلابی بصورت کامل

منتشر شدن بوی فاضلاب در محیط خانه می تواند موجب سلب آرامش ساکنین شود و این نوع بو ها معمولا در اثر گرفتگی لوله های فاضلاب، پر شدن چاه فاضلاب، رسوب مواد زائد داخل لوله های فاضلاب و… باشد.

لوله بازکنی مسعودیه
برطرف کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب و ارائه انواع خدمات

جهت برطرف کردن بوی بد فاضلابی می توان از خدمات لوله بازکنی استفاده کرد.

علت بوی بد فاضلابی را در خانه شناسایی کنید.

در درجه اول بهتر است که بدانید بوی بد فاضلاب می تواند بسیار آزار دهنده باشد و در همان ابتدا اگر بوی بد فاضلابی را احساس کردید، باید سریعا نسبت به آن اقدام کنید.

لوله بازکنی مسعودیه
اعزام لوله بازکن در کمترین زمان به محل و استفاده از دستگاه های پیشرفته 

چرا که این بوی بد می تواند شما و همچنین اهل منزل را آزار بدهد و همچنین می تواند منشأ مریضی نیز باشد. هر چه سریعتر بوی بد فاضلابی را شناسایی کنید و همچنین رفع بوی بد نیز می تواند آسانتر باشد.

لوله بازکنی مسعودیه
استفاده از خدمات با بهترین کیفیت و با ارزانترین هزینه در سراسر تهران و فوری

اگر بخواهیم بصورت فهرست وار به بخشی از علت های بوی بد فاضلابی در خانه اشاره کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

اگر با استفاده از روش های خانگی، موفق به از بین بردن بوی های بد در لوله های فاضلابی نشدید، بهترین روش استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در مسعودیه است.

از آنجایی که مجموعه آذین لوله یکی از تخصصی ترین سایت در خصوص ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تهران می باشد، می توانید با استفاده از آن ها با بهترین سرویسکاران این مجموعه تماس بگیرید.

شما عزیزان می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار را به محل اعزام کنیم.

فقط یک تماس از جانب شما عزیزان، سرویسکار با تجربه در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود و بوی بد فاضلاب، و هر گونه مشکلات فاضلابی را بصورت کامل و تضمینی رفع می کنند.

11 پاسخ

    1. علت گرفتگی لوله های فاضلاب به عوامل مختلفی بستگی دارد
      گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی
      گرفتگی حمام با مو و یا اجسام سفت و محکم
      گرفتگی آشپزخانه با پسماند مواد غذایی و روغن
      و یا وجود رسوب و جرم که می تواند منجر به گرفتگی لوله های فاضلاب بشود

  1. سلام
    عصر بخیر
    من در طبقه همکف هستم
    بعد آب میزنه بالا با اینکه حالا با شرکت های لوله بازکنی زیادی تماس گرفتم و فنر زدن
    ولی همچنان میزنه بالا
    علت چیه؟

    1. سلام
      ممنون
      عصر شماهم بخیر
      چربی و یا روغن زیادی داخل لوله ها وجود داره که فضولات رو به خودش جذب کنه
      یک رسوب سخت و قدیمی که قطر لوله هارو کم کرده
      شکستگی لوله
      و یا احتمال این هم هست که یک اشیاء داخل لوله افتادن باشه و تا بیرون نیاد همین مشکل رو خواهید داشت

  2. سلام و خسته نباشید جناب
    از خدمات لوله بازکنی که انجام دادین برای لوله های فاضلاب آشپزخانه و پارکینگ
    خواستم تشکر کنم بابت خدماتتون و میخواستم بگم که خیلی راضی بودم از سرویسکاری که فرستادین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *