به سایت آذین لوله *لوله بازکنی قیام* خوش آمدید.


لوله بازکنی قیام از جمله خدمات مجموعه آذین لوله است که در جنوب تهران فعالیت می کند.

این خدمات زمانی کار ساز است که یکی از لوله های فاضلاب مانند حمام، توالت، آشپزخانه و…مسدود شده باشند و برای از این وضعیت می توانید با مجموعه آذین لوله تماس بگیرید و پس از شرح دادن مشکل،آدرس پستی خود را ثبت نمایید.

بلافاصله پس از تماس شما عزیزان لوله بازکن در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود. لوله بازکن های این مجموعه به صورت شبانه روزی در سراسر جنوب تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

09127906021

02133337550


آذین لوله ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی ارزان و شبانه روزی در خدمت شما میباشد. 24ساعتِ7روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشیم.

شبانه روزی (بدون تعطیلی<حتی در ایام تعطیل>)

0912-7906021

021-33337550


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


لوله بازکنی قیام

گرفتگی و ترکیدگی لوله ها به دلایل مختلفی اتفاق می افتد، اما دلیل این اتفاق هر چیزی که باشد برای اهالی ساختمان آزار دهنده میباشد، و روند زندگی روزمره آنها را مختل میکند.

لوله بازکنی قیام
رفع بوی بد فاضلاب و بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب بصورت کامل

احتمال اینکه بالاخره یک روز ساختمان محل سکونت شما نیز دچار چنین مشکلاتی شود اصلا کم نیست و بنابراین عقل سلیم حکم میکند که قبل از بروز مشکل به فکر راه چاره ای برای آن باشید. سرویسکاران مجموعه آذین لوله با توجه به مهارت و تجربه و با استفاده از دستگاه های بروز خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می دهند.

ما در این مجموعه خدمات خود را با بهترین کیفیت و به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه می دهیم. در هر لحظه از شبانه روز که به لوله بازکنی نیاز داشتید، میتوانید با شماره های موجود درون سایت تماس بگیرید.


عوامل گرفتگی لوله های فاضلاب

بالا زدن چاه فاضلاب یکی از مشکلاتی است که میتواند برای هر کسی اتفاق بیفتد و هیچ راهی برای جلوگیری از این مشکل نیست، چون لوله های فاضلاب به گونه ای ایجاد شده است که محلی برای عبور آب و فاضلاب وجود داشته باشد. بنابراین وجود مواد اضافی و یا آشغال درون لوله ها موجب مسدود شدن لوله ها میشود.

از جمله دلایل دیگری که موجب مسدود شدن راه های آب فاضلاب می شوند گرفتگی با مصالح ساختمانی مانند سیمان و ماسه و قیر و….می باشد که سرویسکاران این مجموعه با استفاده از دستگاه ژنراتور برقی گرفتگی را به صورت تضمینی رفع می نماید.

اگر بتوانید از ورود این مواد به درون لوله های جلوگیری کنید، لوله ها فاصلاب تا مدت ها با گرفتگی زود هنگام مواجه نمی شود. در هر صورت اگر با مشکل گرفتگی مواجه شدید، علت مسدود شدن لوله ها، یکی از موارد بالا است.

گاهی اوقات امکان دارد در ساختمان هایی که چاه فاضلاب قرار دارد، علت گرفتگی لوله های فاضلاب نباشد و پر شدن چاه موجب بالا زدن فاضلاب از لوله بشود. در این شرایط بهتر است از خدمات تخلیه چاه در تهران استفاده کنید.


ویژگی های لوله بازکنی قیام

لوله بازکنی شبانه روزی قیام 

گرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد در هر ساعتی از شبانه روزی اتفاق بیفتد. به همین دلیل این مجموعه خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه میدهد. در لوله بازکنی قیام شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی قیام
ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در قیام به صورت شبانه روزی

مجموعه آذین لوله بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در تمامی روزهای سال فعالیت میکند و در کمترین زمان ممکن لوله بازکن های خود را به محل اعزام می کند.

 


هزینه لوله بازکنی در قیام چقدر است؟

هزینه لوله بازکنی بستگی به موارد زیادی دارد که تعیین کننده اجرت فنر زذن فاضلاب یک سرویسکار است.

این موارد عبارت است از:

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی کافیست با شماره های موجود درون سایت تماس بگیرید و پس از ثبت آدرس پستی، در کمترین زمان ممکن سرویسکار به محل اعزام می شود و به صورت تضمینی لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهد.


تخلیه چاه قیام

خیلی از شرکت هایی که لوله بازکنی را ارائه میدهند و تخلیه چاه را با استفاده از تانکر انجام میدهند، تنها فاضلاب را تخلیه می کنند. این کار موجب می شود که پس از مدت کوتاهی چاه فاضلاب مجددا پر شود و علاوه بر این ته نشین شدن فضولات در انتهای چاه موجب کوتاه شدن عمر آن می شود و همچنین نشت و ریزش و از بین رفتن چاه فاضلاب نیز وجود دارد.

لوله بازکنی قیام
ریزش چاه فاضلاب به دلیل بی توجهی به پرشدن چاه فاضلاب

به همین دلیل باید دقت داشته باشید که شرکتی انتخاب کنید که علاوه بر تخلیه آب از ماشین لجن کش برای اینکار استفاده کنند و تمامی مواد درون چاه فاضلاب را همراه با آب تخلیه کنند. با انجام تمامی کارها در آخر سرویسکار تشخیص می دهد که نیاز لایروبی و کف تراشی دارد و یا خیر.

لوله بازکنی قیام
تخلیه کردن چاه فاضلاب به صورت کامل و تضمینی در محل

مجموعه آذین لوله یکی از شرکت های قدیمی در تهران است که فعالیت چندین ساله در این زمینه دارد و همچنین تجربه بالای این مجموعه موجب شده است تا لوله بازکن های با تجربه و حرفه ای خدمات خود را به صورت شبانه روزی و با بهترین کیفیت ارائه دهند.


نشانه های پر شدن چاه فاضلاب:

یکی از علل ساده و اولیه زود پرشدن چاه فاضلاب مصرف زیاد آب در ساختمان است. در زمین های ماسه ای خاک قدرت زه کشی بالایی دارد که معمولا چاه به زودی پر نمیشود.

در زمینهای رسی از طرفی منافذ خاک جهت جذب آب کم هست. از طرف دیگر به علت رسوب انواع مواد برجداره،چاه فاضلاب احتمال پرشدن چاه افزایش می یابد.

از جمله نشانه هایی هستند که مشخص میکند چاه فاضلاب خانه پرشده است، نیاز به تخلیه چاه دارید.

در صورت عدم توجه به پر شدن چاه فاضلاب ساختمان، زمین اطراف چاه دچار نشست میشود. که در صورت غفلت میتواند خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


شهرداری فاضلاب را پاکسازی کرده است ولی همچنان بوی گند و زننده فاضلاب پابرجاست…

زمانی که شهرداری فاضلاب را تمیز کرده است، ولی همچنان با بوی گند و زننده فاضلاب دست و پنجه نرم می کنید. بخصوص دلیل اصلی بوییدن از سینک های این است که سیفون در زیر سینک مستقیما به لوله های فاضلابی وصل می شود. 

زمانی که سیفون خم شده است و تصویض می شود، در سیفون به شکل U ، و هوای باد و جنوب غربی بویی به مشام نمی رسد. توجه داشته باشید که هیچ شکافی در محل لوله کشی وجود ندارد.

زمانی که شما از خدمات لوله بازکنی استفاده میکنید، هر نوع مشکلاتی که در لوله های فاضلاب رخ داده است، بصورت کاملی از بین خواهد برد.

09127906021

02133337550

جهت استفاده فقط کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا سرویسکار در عرض کمتر از نیم ساعت به محل اعزام بشود.

4 پاسخ

    1. بله
      ما تمامی خدمات لوله بازکنی را با ضمانت انجام میدهیم.ما به شما این تضمین را میدهیم که لوله بازکن ها گرفتگی را باز شده تحویل شما عزیزان بدهند.🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *