به سایت آذین لوله *لوله بازکنی فرمانیه* خوش آمدید.


لوله بازکنی فرمانیه یکی دیگر از خدمات تخصصی دیگر از شرکت آذین لوله است. این منطقه تحت پوشش مجموعه آذین لوله در شمال تهران است.

اگر دچار مشکلات فاضلابی مانند گرفتگی لوله های فاضلاب حمام، توالت، آشپزخانه و … شده اید می توانید تنها با یک تماس در زمان کوتاه سرویسکار مجرب و حرفه ای  را از شرکت آذین لوله دریافت کنید.

این مجموعه با توجه به سابقه بالایی که در خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دارد، گرفتگی لوله های فاضلاب را به صورت کاملا تضمینی و باز شده تحویل مشتری می دهد.

09127906021

02188032183


🚫استفاده از مواد شیمیایی برای رفع گرفتگی لوله ها🚫

لوله بازکنی یکی از نیازهای اساسی در تهران میباشد. گرفتگی لوله از جمله مشکلاتی میباشد که در ساختمانهای قدیمی زیاد دیده میشود. بسیاری از افراد برای رفع مشکل بجای پیدا کردن یک شرکت لوله بازکنی از مواد شیمایی استفاده میکنند.

فقط به بافت لوله آسیب میزند. گرفتگی لوله به مواد زیادی بستگی دارد و امکان دارد ته مانده غذاها در لوله گیر کرده باشد یا اشکال از گرفتگی سرویس بهداشتی و لوله فاضلاب باشد. توصیه میکنیم در اولین فرصت که نشانه هایی از گرفتگی لوله مواجه شدید، با متخصصین لوله بازکنی تماس بگیرید.

ارائه خدمات لوله بازکنی در کمترین زمان انجام میگیرد. برای انجام خدمات لوله بازکنی در هر کجای فرمانیه که ساکن هستید میتوانید تماس بگیرید تا نزدیکترین لوله بازکن جهت انجام لوله بازکنی به محل اعزام بشود.


لیست خدمات مجموعه آذین لوله در شمال تهران و محدوده

اگر به دنبال لوله بازکنی فرمانیه هستید، مجموعه آذین لوله سعی دارد با به کارگیری افراد ماهر، با تجربه و مورد اطمینان بهترین خدمات را در کمترین زمان به شهروندان عزیز ارائه دهد.

در این مجموعه تمام خدمات مربوط به تخلیه چاه و لوله بازکنی انجام میگیرد. در ادامه به تعدادی از این خدمات اشاره میکنیم:

بهترین قیمتها در خدمات لوله بازکنی این منطقه و دیگر مناطق تهران میتوانید در کنار هم داشته باشید. قیمت انجام بعضی خدمات به دلیل تشخیص نبودن شرایط کار و بستگی به فرد متخصص نرخ های متفاوتی پیدا کرده است.

لوله بازکنی فرمانیه
بازکردن تمامی گرفتگی های به وجود آمده در لوله ها

ارائه خدمات با کیفیت یکی از اصول شرکتهای تاسیساتی میباشد. در صورت مشاهده گرفتگی لوله های فاضلاب در این منطقه میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید تا پس از دریافت آدرس پستی به صورت فوری بهترین و مجرب ترین سرویسکار را به محل مورد نظر اعزام نماییم.

لوله بازکنی فرماینه
ارزانتر از همه جا

روش های لوله بازکنی در فرمانیه

روش های ذکر شده با بهترین و بروز ترین ابزار لوله بازکنی است. اما از بین آنها تنها فنر برقی است که قادر به بازکردن انواع گرفتگی ها می باشد.

این دستگاه تمامی گرفتگی ها را به صورت کاملا تضمینی رفع می نماید. همچنین نسبت به سایر روش ها هزینه کمتری دارد و کار به صورت فوری و سریع انجام می شود.

تراکم هوا: این دستگاه هوا را با فشار قوی وارد لوله های فاضلاب میکند و برای گرفتگی های به علت وجود شن و یا ماسه و حتی قیر مورد استفاده قرار میگیرد.

پمپ ساکشن و یا مکنده: این روش بیشتر برای خارج کردن اشیاء از چاه های فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرد.

تمامی روشهای بالا لوله های فاضلاب را کاملا تضمینی رفع می نمایند، علاوه بر اینها میتوان روشهای خانگی مانند محلول های شیمیایی و…را نام برد.

روش های خانگی گرفتگی ها را به صورت سطحی از بین می برند و پس از گذشت چند روز لوله ها دوباره دچار گرفتگی می شوند. بهتر است به جای اسراف وقت، با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.

لوله بازکنی فرماینه
بدون تعطیلی

لوله بازکنی فرمانیه با بهترین کیفیت

در هر ساختمانی گرفتگی لوله های فاضلاب معضلی جدی برای برای ساکنین آن است و هر چقدر ساختمان دارای سیستم لوله کشی خوب و بدون نقص باشد باز هم به دلایلی دچار گرفتگی می شود.

لوله بازکنی فرمانیه
بالا زدن آب از لوله ها به دلیل گرفتگی به وجود آمده

هنگامی که راه آب فاضلاب دچار گرفتگی می شود تخلیه آب به صورت کند صورت میگیرد و همین امر موجب پس زدن فاضلاب می شود.

برای رفع کامل گرفتگی میتوانید از خدمات فنر زنی استفاده کنید. لوله بازکن های مجموعه آذین لوله با توجه به تجربه و مهارت بالای خود و استفاده از دستگاه های پیشرفته خدمات مورد نیاز را با بهترین کیفیت انجام می دهند.

هر زمان نیاز به لوله بازکنی فرمانیه داشتید میتوانید از طریق شماره های درون سایت تماس بگیرید تا نزدیکترین لوله بازکن جهت انجام لوله بازکنی شمال تهران در فرمانیه به محل اعزام بشود.

فرمانیه یکی از مناطق شمال تهران است که در منطقه 1 شهرداری تهران قرار دارد. این محله همانند سایر مناطق تهران دسترسی خوبی جهت ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دارد.

لوله بازکنی فرمانیه
باز کردن تمامی گرفتگی ها و تخلیه کردن چاه بصورت کامل

نیاوران، پاسداران، اقدسیه، دزاشیب، بزرگراه صدر، چیذر، و تجریش که موجب شده است تا سرویسکاران منطقه فرمانیه در کوتاه ترین زمان ممکن جهت ارائه خدمات در محل حاضر بشوند. 

زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب و یا بالا زدن چاه فاضلاب روبه رو شدید می توانید از این نوع خدمات استفاده نمایید.

در واقع وقتی گرفتگی لوله های فاضلاب رخ می دهد، موجب می شود تا آب از لوله های فاضلاب بالا بزند ، فاضلاب های موجود در لوله ها را پس می زند و مشکلاتی قبیل این موضوعات، که در این مواقع شما عزیزان نیاز به خدمات لوله بازکنی در فرمانیه خواهید داشت.


علت گرفتگی لوله های فاضلاب چیست و آیا گرفتگی در لوله های ساختمان دلایلی مختلفی دارد؟

به عنوان پاسخ کوتاهی می توانیم بگوییم که بله همه ی گرفتگی ها با یکدیگر متفاوت هستند. اکثر مردم تنها تظاهر می کنند که ظاهر قضیه روا میبینند و در صورتی که باطن قضیه دلایل مختلف زیادی دارد.

شاید زمانی که لوله های فاضلاب دچار گرفتگی می شوند، نظر برخی افراد در مرحله اول این است که اشیادی درون لوله های فاضلاب موجب گرفتگی شده است. ولی این افراد نمی دانند که چند نوع گرفتگی درون لوله های فاضلاب وجود دارد و در کدام قسمت های لوله های فاضلاب اتفاق می افتند.

لوله بازکنی فرمانیه
گرفتگی لوله ها در قسمت های مختلف خانه

در این مطلب می خواهیم که به طور خیلی کوتاه در مورد این نوع مشکلات درون لوله های فاضلاب توضیح دهیم و با دلایل مختلف گرفتگی لوله های فاضلاب آشنا بشویم:

دلایل مختلفی گرفتگی لوله های فاضلاب:

هر کدام از این موارد به تنهایی می توانند گرفتگی های سختی را درون لوله های فاضلاب به وجود بیاورند و گرفتگی های سخت و شدیدی را درون لوله های فاضلاب ایجاد کنند.

ولی در میان تمامی این مواردی که گفته شده است، گرفتگی با سیمان و قیر و مصالح ساختمانی و چربی، سخت ترین و پیچیده ترین نوع گرفتگی درون لوله های فاضلاب هستند که اگر با این موارد رو به رو شدید، حتما باید از خدمات لوله بازکنی در فرمانیه با استفاده از دستگاه فنر برقی استفاده کنید.

مطلب بعدی در رابطه با دلایل گرفتگی است که هر کدام از این موارد می تواند  گرفتگی لوله های فاضلاب را به دو قسمت از سیستم لوله کشی ایجاد کند:


لوله بازکنی فرمانیه به صورت شبانه روزی

امکان دارد بالا زدن آب و فاضلاب از لوله را در هر ساعت از شبانه روز تجربه کرده باشید. معمولا انسداد لوله های فاضلاب ساعات مشخصی ندارند و امکان دارد در هر ساعتی از شبانه روز اتفاق افتد.

لوله بازکنی فرمانیه
رفع تمامی گرفتگی های به وجود آمده بصورت کامل

بنابراین باید از شرکتی که به صورت شبانه روزی فعالیت میکند خدمات خود را می توانید دریافت کنید. شرکت آذین لوله با در نظر گرفتن این موضوع بسیاری از سرویسکاران شیفت شب خود را در تمامی مناطق شمال تهران مستقر کرده است تا در هر زمان که با مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب که مواجه شدید کافیست تنها با یک تماس در خواست خود را ثبت نمایید.

این مجموعه در کمترین زمان ممکن سرویسکار را به محل اعزام می کند و به صورت تضمینی مشکلی که درون لوله های فاضلاب ایجاد شده است را از بین می برد.


لوله بازکنی فوری در فرمانیه

لوله بازکنی از جمله خدمات شرکت آذین لوله است که در منطقه 1 شهرداری تهران فعالیت می کند.این خدمات زمانی مورد نیاز است که یکی از لوله های فاضلاب منزلتان مسدود شده باشد.

برای رهایی از این وضعیت میتوانید با ما تماس بگیرید و پس از مطرح کردن مشکل خود،درخواست سرویسکار کنید .سرویسکاران فرمانیه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در سراسر شمال تهران آماده سرویسدهی به مشتریان عزیز هستند.

لوله بازکنی فرمانیه
گرفتگی داخل لوله ها و رفع آن با دستگاه های پیشرفته

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب جزو کارهایی است که باید سریع انجام شود تا انسداد لوله ها منجر به کثیف کاری و پس زدن فاضلاب نشود. چون اگر برای رفع گرفتگی ای که درون لوله ها رخ داده است سریعا اقدام نکنید، تمامی لوله  را احاطه می کند و در نهایت موجب کثیف کاری زیاد و هزینه زیادی را شما عزیزان متحمل می شوید.

لوله بازکنی فرمانیه
رفع انواع گرفتگی در قسمت های مختلف

شرکت آذین لوله با اقدام به مستقر کردن سرویسکاران زیادی در سراسر مناطق شمال تهران کرده است تا لوله بازکنی فوری و سریع را به مشتریان خود ارائه بدهد. شما عزیزان میتوانید با یک تماس نزدیکترین سرویسکار به محل خود را پیدا کنید.


تخلیه چاه فرمانیه

پر شدن چاه در ساختمانهای قدیمی بسیار طبیعی است. چون به مرور چاه، با مواد و فضولات پر میشود و باید عملیات تخلیه چاه صورت گیرد. در گاهی اوقات با وجود اینکه زمان زیادی از تخلیه چاه نمیگذرد، خیلی رود چاه دوباره پر میشود و این پر شدن زود به زود تخلیه چاه اصلا عادی نیست.

هزینه ی چاه فاضلاب را افزایش میدهد. برای پیدا کردن علت پر شدن چاه فاضلاب باید از نزدیک چاه، دهانه و دیگر موارد در ساختمان مورد بررسی قرار گرفته شود. گاهی مشکلات جدی تر به وجود می آید مانند پیچیدن بوی گند و زننده در ساختمان به عنوان اولین نشانه و همچنین هشدار جدی برای اقدام سریع میباشد.

بطور کلی قبل از بررسی، نمیتوان علت به وجود آمده را پیدا کرد. با ما تماس بگیرید تا بلافاصله تیم کارشناسی به محل اعزام شود.

لوله بازکنی فرمانیه
شبانه روزی و فوری و ارزانتر از همه جا

ویژگی های لوله بازکنی آذین لوله

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


مراحل انجام لوله بازکنی شبانه روزی در فرمانیه 

چرا شرکت آذین لوله در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات به وجود آمده در لوله فاضلاب را در محدوده فرمانیه برطرف میکند؟

پاسخ سوال بسیار آسان است. زیرا ما در محدوده فرمانیه هستیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می توانیم خدمات خود را به منزل و یا محل کار شما عزیزان ارائه بدهیم.

مشکلات به وجود آمده در لوله های فاضلاب را برطرف نماییم و از طرف دیگر به دلیل تجربه بالای ما به ما کمک می‌کند تا از بهترین روشهای لوله بازکنی و ابزارهای مناسب و پیشرفته برای مشکل شما استفاده نماییم.

موجب صرفه جویی در زمان میشود و جلوی گرفتگی مجدد لوله های فاضلاب را می گیرد.


لوله بازکنی در فرمانیه 

شرکت آذین لوله فعال در زمینه انجام خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی مناطق تهران است. این شرکت با داشتن چندین سال سابقه در زمینه خدمات لوله بازکنی و چاه باز کنی قادر است تا در کوتاهترین زمان ممکن باز کردن لوله های فاضلاب و تخلیه چاه فاضلاب در مکان مورد نظر شما عزیزان بپردازد.

گاهی اوقات امکان دارد که لوله فاضلاب به دلیل اجسام خارجی که وارد لوله های فاضلاب می شود و موجب گرفتگی چاه و لوله های فاضلاب شود و مانع عبور آب از آنها می‌شود.

 با گذشت زمان اوضاع بدتر می‌شود و به دلیل جذب چربی و لجن توسط اشیا وارد شده درون لوله های فاضلاب جلوی آب را کاملا می گیرند و سپس آب از چاه بالا می‌زند. در این موارد بعد از اینکه سرویسکاران ما مشکل را بررسی کردند و معلوم شد لوله به وسیله جسم خارجی انسداد شده است و با استفاده از دستگاه اقدام به باز کردن آن می کنند.

یکی از این راه ها استفاده از دستگاه ژنراتور یا همان فنر برقی است. این دستگاه هر نوع گرفتگی که در لوله های فاضلاب ایجاد شده باشد را به صورت کامل از بین می برد. اجسامی که درون لوله های فاضلاب گیر کرده باشند را به بیرون از لوله فاضلاب هدایت می کنند.

لوله بازکنی فرمانیه
شبانه روزی و فوری و بدون تعطیلی و ارزانتر از همه جا

ویژگی های شرکت های لوله بازکنی


چرا شرکت آذین لوله؟

لوله بازکنی در خیابان فرمانیه با استفاده از دستگاه های پیشرفته 

تمامی خدماتی که در سراسر مناطق تهران ارائه می دهیم با کیفیت و با هزینه ای ارزان و منصفانه است. خدمات لوله بازکنی در فرمانیه توسط افراد با تجربه و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز انجام می شود.

این دستگاه کارایی و بازدهی زیادی را به همراه دارد. تمامی مراحل ارائه خدمات لوله بازکنی با کمترین میزان کثیف کاری همراه است. این ویژگی هم به دلیل کوچک و جمع و جور بودن دستگاه و هم به دلیل سابقه چند ساله سرویسکار در زمینه خدمات لوله بازکنی است. می دانند چه مراحلی را طی کنند تا کثیف کاری زیادی نداشته باشد.

لوله بازکنی فرمانیه
استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز

یکی از مهم ترین نکات سرویسکاران مجموعه آذین لوله این است که می توانند به خوبی نوع و شدت گرفتگی لوله ها تشخیص بدهند. آن را به صورت کامل و به خوبی از بین ببرند. در نهایت شما عزیزان را از هر گونه گرفتگی خلاص کنند.


خدمات لوله بازکنی با استفاده از دستگاه ژنراتور برقی بدون آسیب به لوله ها

اکثر افراد با این دستگاه آشنا هستند. این دستگاه با پیشرفت تکنولوژی تبدیل به یک دستگاه بسیار پرکاربرد شده است. دیگر آن دستگاه دریل نیست و همچنین این دستگاه بازدهی و کیفیت بهتری دارد و کثیف کاری بسیار کمتری را نیز به همراه دارد.

دستگاه دریل قبلا از آن برای فنرزنی مورد استفاده قرار می گرفت. یکی از مشکلاتی که بسیار اذیت کننده بود این بود که در حین انجام کار فاضلاب را به اطراف می پاشید. یا در هنگام رفع گرفتگی ها به لوله های فاضلاب آسیب می رساند.

لوله بازکنی فرمانیه
استفاده از دستگاه دریل در گذشته برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

در هنگام استفاده به لوله های فاضلاب ضربه نمی زند. به دلیل پایه دار بودن بر روی زمین ثابت است. لجن و فضولات را به اطراف نمی پاشند. به همین دلیل کثیف کاری بسیار کمی را به همراه دارد. یکی از مسائل بسیار مهم این است که در هنگام فنر زنی بدون آسیب به لوله های فاضلاب است.

فنر هایی که سرویسکاران استفاده می کنند، علاوه بر انعطاف پذیری بالایی که دارند آسیبی به کاسه توالت و یا لوله های فاضلاب وارد نمی کنند. در نتیجه شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده و راحت از این خدمات استفاده کنید‌.


نحوه درخواست خدمات از مجموعه آذین لوله چگونه است؟

نحوه ثبت درخواست خدمات در مجموعه آذین ساده است و در کمترین زمان انجام می شود. کافیست با یکی از شماره های پشتیبانی تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان ما نزدیکترین سرویسکار را به محل اعزام کنیم. 


چه زمانی به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی نیاز داریم؟

خدمات لوله بازکنی یکی از خدمات ضروری در هر شهر است. در صورتی که از این خدمات استفاده کنید، می توانید از گرفتگی های متعدد رها شوید. در چه زمانی باید از این خدمات استفاده کنیم؟ تصور کنید که در هنگام شستشوی ظروف و یا در هنگام استحمام متوجه می شود که آب از کفشوی بالا می زند. در این مواقع نمی دانید چه کاری انجام بدهید.

در این موقعیت نیاز به خدمات لوله بازکنی دارید. نیروی فنی که به محل اعزام می شود با استفاده از دستگاه ژنراتور برقی و یا پمپ هوا، هر نوع گرفتگی که داخل لوله های فاضلاب رخ داده باشد را به صورت کاملی از بین خواهند برد.

🔴قابل توجه است که بسیاری از افراد در هنگام رو به رو شدن با گرفتگی لوله های فاضلاب سعی می کنند تا گرفتگی ها را با استفاده از در اسید رفع کنند.

اسید علاوه بر اینکه خطرات جانی که به همراه دارد می تواند با گذشت زمان موجب پوسیدگی و سوراخ شدن لوله های فاضلاب بشود.🔴

🔴شاید با استفاده از اسید بتوانید گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف کنید. ولی دقت کنید که اسید خاصیت خورندگی دارد. می تواند به دلیل خاصیت خورندگی اتصالات لوله ها را از بین ببرد.

لوله بازکنی فرمانیه
نمونه ای از آسیب اسید به لوله های فاضلاب که هزینه زیادی به همراه دارد

همین موضوع موجب می شود تا لوله های فاضلاب دچار نشتی شود. پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از این محلول های اسیدی و شیمیایی از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.🔴


خصوصیات شرکت آذین لوله


علت بوی بد فاضلاب چیست؟

به احتمال زیاد برای شما عزیزان نیز اتفاق افتاده است که بویی گند و زننده را در محیط خانه احساس کنید. بوی بد فاضلاب می تواند در آشپزخانه، حمام، سینک ظرفشویی و یا دیگر قسمت های ساختمان باشد.

ولی عمدتا در قسمت آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی چنین بویی به مشام می رسد. در این مواقع هر چه بدنبال علت اصلی این نوع بو ها باشید، مشکل را پیدا نکرده و تنها چیزی که می توانید بفهمید این است که بوی بد از آشپزخانه و یا سایر قسمت های خانه ایجاد می شود‌.

علت بوی بد فاضلاب در قسمت آشپزخانه

بوی بد فاضلابی در آشپزخانه و بوی بد در لوله های فاضلاب سینک از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد از آن شکایت می کنند. و جهت رفع گرفتگی لوله ها با ما تماس میگیرند.

این نوع بو علت های متفاوتی دارد، ولی بر اساس تجربه و تخصص ما مشاهده شده است که رسوب و چربی و همچنین فاسد شدن فاضلاب داخل لوله های فاضلاب از دلایل اصلی انتشار بوی بد است.

البته درزهایی در لوله های زیر سینک وجود دارد، که لباسشویی و یا ظرفشویی به آن متصل بوده و می تواند از جمله دلایل ایجاد بوی بد فاضلاب در محیط آشپزخانه بشود.

جهت رفع بوی چاه فاضلاب آشپزخانه، سینک ظرفشویی و یا لباسشویی باید اول از محل بازدید بشود و یا با  کارشناسان مجموعه آذین لوله تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

لوله بازکنی فرمانیه
تماس گرفتن با شماره های ما برای دریافت خدمات

علت بوی بد فاضلاب در قسمت حمام

جهت برطرف کردن بوی بد فاضلاب حمام باید ابتدا مشخص بشود که انتشار بوی بد از لوله های کفشور حمام است و یا اگر در حمام توالت فرنگی وجود دارد، مشکل از آن است و یا خیر. 

اگر بوی بد فاضلابی از لوله های کفشور حمام خارج بشود، بدون شک اشکال در لوله های فاضلابی است و به دلیل اینکه در حمام مو های بلندی در لوله ها ته نشین می شود، پس از گذشت مدتی رسوب بسته و گاز های فاضلابی از طریق آن تولید می شوند.

لوله بازکنی فرمانیه
ایجاد بوی گند و زننده در سراسر قسمت های مختلف خانه

 اگر مشکل از توالت فرنگی باشد، به احتمال زیاد درزهایی در کاسه های توالت فرنگی وجود دارد که موجب می شود تا گاز های فاضلابی از آنها خارج بشوند. مانند اشکال در واشرها و بوگیر و….

در هر صورت سرویسکاران مجموعه آذین لوله می توانند این نوع بو را بصورت کاملی برطرف نمایند.

2 پاسخ

    1. در بیشتر مواقع نشانی نشتی لوله است و برای تشخیص این موضوع باید از دستگاه های پیشرفته ای برای اطمینان استفاده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *