به سایت آذین لوله *لوله بازکنی فاطمی* خوش آمدید


لوله بازکنی فاطمی یکی از موفق ترین و همچنین یکی از بهترین شعبات لوله بازکنی تهران در زمینه ارائه انواع خدمات لوله بازکنی است که امروزه توانسته است توجه شهروندان را جلب کند. شما عزیزان در هر لحظه از شبانه روز که با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید با ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن سرویسکار به محل اعزام شود و به صورت 100% تضمینی تمامی گرفتگی لوله های فاضلابی شما را رفع کند.

09127906021

02188032183


لیست خدمات مجموعه آذین لوله

آماده خدمت رسانی به همشهریان میباشد. در صورتی که در هر لحظه از شبانه روز به خدمات لوله بازکنی فوری نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید.


لوله بازکنی فاطمی

شرکت آذین لوله آماده انجام تمامی خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در شهر تهران به صورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت تمامی خدمات و نیازهای فاضلابی شما عزیزان را برطرف کنیم.

خط فاضلابی شما یکی از مهمترین قسمت های لوله کشی منزل شماست و اگر آسیب ببیند یا دچار گرفتگی شود، می تواند مسائل ناخواسته را در مورد ملک شما عزیزان به وجود بیاورد. لوله های شکسته و یا آسیب دیده می تواند هزینه زیادی را برای تعمیر و یا تعویض داشته باشند، ولی اگر هر چه زودتر گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص بدهید، می توانید آن را بدون زحمت و هزینه های زیاد برطرف کنید.

لوله بازکنی فاطمی
فوری

گاهی اوقات امکان دارد لوله های فاضلاب مسدود شود و مشکلاتی را به وجود بیاورد که در این مواقع باید برای رفع آنها، با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. هنگامی که لوله های فاضلاب شما مشکل دارد، امکان دارد لوله های سینک آشپزخانه، لوله های توالت، لوله های حمام و… به آهستگی تخلیه بشوند.


دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب

هنگامی که شواهد نشان می دهد که لوله های فاضلاب اصلی دچار انسداد شده اند، باید با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید تا بتواند با تمیز کردن حرفه ای لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه مخصوص، مشکلات فاضلابی را بر طرف کند. هیچ کابوسی بدتر از این نیست که راه آب خانه مسدود شود. در واقع تا زمانی که همه چی درست کار میکند، قدر آن را نمیدانیم. به این فکر نمیکنیم که لوله و چاه چقدر گرانبها هستند. فقط کافیست لوله های فاضلاب چند ساعت کارشان را به درستی انجام ندهند. یک سینک پر ظرف حتی یک چکه آب هم پایین نمیرود، برای اهالی خانه از هر اتفاقی بدتر میباشد. لوله و چاه توالت، که گرفتگی چاه توالت توصیف و تصورش ناراحت کننده است.


فنر زنی لوله های فاضلاب چگونه انجام می شود؟

مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب از زمان ساخت لوله های فاضلابی وجود داشته اند، امروزه بسیاری از منازل دارای گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله لوله های سینک و حمام و سرویس بهداشتی و… هستند و همه آنها را می توان با یک فنر زدن رفع کرد. افزایش مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب باعث شده است تا چندین شرکت لوله بازکنی در شهرها برای برطرف کردن مشکلات فاضلابی شما عزیزان راه اندازی شده اند. 


لوله بازکنی فاطمی

لوله بازکنی مواردی است که هر ساختمانی در طول سال به آن نیاز پیدا میکند. گرفتگی لوله میتواند باعث پس زدن آب هنگام خروج از لوله باشد. بالا زدن چاه آشپزخانه یکی از مواردی است که مشکلات زیادی را به همراه دارد. بهتر است قبل از هر چیزی دلیل اصلی گرفتگی را بدانید که چرا این اتفاق می افتد:

لوله بازکنی فاطمی
لوله بازکنی فوری

تخلیه چاه فاطمی

یکی از دغدغه های مهم همیشهریان حل مشکل تخلیه چاه به صورت فوری در 24 ساعت شبانه روز است. ما تمامی تلاش خود را کرده ایم و افراد متخصص و توانا را در این زمینه از طریق تماس معرفی خواهیم کرد. اگر چاه منزل شما نیز با پر شدن مواجه شد، ابتدا از حرکت روی آن و اطراف آن خودداری کنید و سپس با مراجعه به شرکت های معتبر اقدام به تخلیه آن کنید. شما عزیزان می توانید جهت تخلیه کردن چاه فاضلاب خود در هر لحظه از شبانه روز با شماره های موجود درون سایت تماس بگیرید و پس از شرح مشکل و ثبت آدرس پستی، متخصصین تخلیه چاه در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند و اقدام به تخلیه کردن چاه فاضلاب می کنند.

یکی از دلایل فرسودگی چاه است. فرسودگی حاصل گذر زمان میباشد که منجر به ریزش چاه میشود. ممکن است برای خود همان ساختمان و ساختمانهای همسایه مشکلاتی را به وجود آورد. ورود انواع مواد جامد و رسوبات و چربیها و ایجاد لایه های مختلف در اطراف چاه و دریچه از عمده دلایل گرفتگی چاه فاضلاب است.

دلایل پر شدن چاه فاضلاب

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


لوله بازکنی در فاطمی با کادری مجرب و کار آزموده توسط تیم فنی آذین لوله انجام می گیرد. برای دریافت خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی به صورت شبانه روزی می توانید در هر کجای این منطقه که ساکن هستید با ما تماس بگیرید. این مجموعه، خدمات خود را با بهترین کیفیت و یه صورت تضمینی ارائه می دهد.


علت بوی بد فاضلابی در آشپزخانه و سینک ظرفشویی 

معمولا در این قسمت از خانه بوی بد فاضلاب به دلیل رسوب گرفتگی و پسماند مواد غذایی، چربی و روغن موجود در لوله های فاضلاب و سینک ظرفشویی و در نهایت پوسیدگی آن ها است.

رسوب گرفتگی لوله های فاضلاب به دلیل استفاده طولانی مدت یک امر طبیعی است و در بیشتر خانه ها رخ می دهد. این مشکل را می توان به راحتی با استفاده از خدمات لوله بازکنی رفع نمود.

جهت دریافت خدمات کافیست با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *