به سایت آذین لوله* لوله بازکنی شهرآرا * خوش آمدید 


لوله بازکنی شهر آرا:محله ی شهرآرا نام قدیم صادقیه و در غرب تهران است.این منطقه پراز ساختمان های جدیدوقدیم است.بیشتر اتفاق افتاده که دربرابر مشکلات چاه ولوله بازکنی تماس مکرر داشته اند.لوله بازکنی شهرآرا دارای تجهیزات پیشرفته و مدرن میباشد.بااستفاده از این تجهیزات به طور فوری گرفتگی لوله را حل مینماید.لوله بازکنی آذین لوله به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان میباشد.میتواند برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی شهرآرا
لوله بازکنی ارزان

 

09127906021

02188032183

روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در لوله بازکنی شهر آرا

درصورتی که گرفتگی در لوله فاضلاب اتفاق افتاده باشد،روش های زیادی برای حل آن وجود دارد.یکی از این روش ها استفاده از فنر لوله بازکنی میباشد.مشکل رفع گرفتگی لوله از زمانی پای خود را داخل ساختمانها گذاشتند که فاضلاب ایجاد شد.بسیاری از خانه ها مشکل گرفتگی لوله ازجمله گرفتگی لوله سینک،توالت وسایر میتوان اشاره کرد.

لوله بازکنی شهرآرا
لوله بازکنی فوری

لیست خدمات مجموعه آذین لوله در لوله بازکنی شهر آرا

اکثر افراد بااستفاده از پودر و اسیدهای لوله بازکنی به جان لوله ها گرفته شده می افتند.کار کردن با آنها خطرناک است.همچنین مواد شیمیایی لوله بازکن به لوله ها آسیب میرساند و عمر لوله ها را کم میکند.

تخلیه چاه شهر آرا

یکی از علت اساسی وجود مشکل در چاه نرسیدگی به موقع و سرویسدهی ناکافی است.تخلیه چاه یکی از کارهای خدماتی است که نیازمند ابزار و نیروی کار باتجربه و متخصص میباشد.به عمل خالی کردن چاه از هرگونه لجن وسایر یا تخلیه چاه میگویند.

لوله بازکنی شهرآرا
لوله بازکنی بدون تعطیلی

برای تخلیه چاه میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09127906021

02188032183

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


روش های خانگی جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

بازکردن لوله های فاضلاب با استفاده از تلمبه دستی

باز کردن لوله های فاضلاب با استفاده از تلمبه دستی یکی از قدیمی ترین و همچنین موثرترین روش ها برای رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلاب است. برای اینکه بتوانید گرفتگی لوله های فاضلاب را با استفاده از تلمبه دستی برطرف کنید باید آن ها را بطور صحیحی انجام بدهید.

پس از اینکه سینک ظرفشویی و یا روشویی را پر از آب کردید، دهانه آن را بر روی کفشوی قرار بدهید. طوری که هیچ هوایی از آن خارج نشود و حالا آن را چند بار بالا و پایین کنید تا گرفتگی لوله های فاضلاب باز شوند.


علت اصلی بوی گند و زننده فاضلاب 

جهت از بین بردن بوی گند و زننده فاضلاب باید ابتدا علت و دلایلی که موجب بوی بد فاضلاب می شوند، آشنا شدید. لازم به ذکر است که گاز ناشی از فاضلابی ترکیبات شیمیایی خطرناکی را به همراه دارند و می تواند موجب آسیب جدی به سیستم تنفسی انسان ها بشود.

ولی لازم به ذکر است که بوی گاز های فاضلاب در محیط ساختمان خطرناک نیست و چرا که صرفا موجب آزار روانی آنها می شود‌.

برای دریافت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *