به سایت آذین لوله *لوله بازکنی شهرک ولیعصر* خوش آمدید


لوله بازکنی شهرک ولیعصر با استفاده از دستگاه های پیشرفته و سرویسکاران حرفه ای انجام میشود.

برای لوله بازکنی در محدوده شهرک ولیعصر به صورت شبانه روزی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

☎️09127906021☎️

☎️02166356366☎️

این خدمات که تحت نظر لوله بازکنی جنوب تهران می باشد، گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد، با استفاده از دستگاه های به روز رفع و تحویل مشتری می دهند‌. از آنجا که گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد به همین دلیل سرویسکارانی را به محل اعزام می‌کنیم که توانایی تشخیص علت گرفتگی را داشته باشند. به این روش مشکل شما عزیزان به طور کامل و تضمینی رفع می شود.


لیست خدمات مجموعه آذین لوله در منطقه 18 تهران

آذین لوله:لوله بازکنی غرب تهران


24 ساعته(بدون تعطیلی<حتی در ایام تعطیل>)

برای رفع بوی بد فاضلاب که بسیار آزار دهنده میباشد نیاز به کار خاصی نیست. کافیست با ما تماس بگیرید.


لوله بازکنی شهرک ولیعصر

علت خیلی از گرفتگی لوله های فاضلاب، آشپزخانه و فاضلاب لباسشویی این است که روغن و… میباشد که وارد لوله ها میشود.

لوله بازکنی شهرک غرب
ارایه تمامی خدمات با بهترین کیفیت

در داخل لوله ته نشین میشود و به مرور زمان روی هم انباشته شده و موجب میشود لوله فاضلاب رسوب ببندد. مسیر لوله را تنگ نماید و باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشود. برای باز کردن لوله های گرفته شده فاضلاب روش های زیادی وجود دارد. در مواقعی که گرفتگی جزئی باشد میتوان از اسید های لوله بازکن استفاده کرد. اما باید دقت داشته باشید که استفاده از اسید های لوله بازکن به دیواره های لوله آسیب وارد میکند. همچنین باعث از بین رفتن تدریجی لوله میشود.

لوله بازکنی شهرک ولیعصر
استفاده از اسیدها موجب پوسیده شدن لوله های فاضلاب می شود

روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

روش اول استفاده از فنر برقی: در روش فنر برقی که فنر به یک موتور الکتریکی وصل میشود. با روشن شدن موتور فنر می چرخد. زمانی که فنر شروع به چرخش میکند عواملی که موجب گرفتگی شده است را دور فنر میچرخاند. بدین ترتیب گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل از بین می روند و لوله از هر نوع رسوب پاک میشود.

استفاده از دستگاه تراکم هوا: استفاده از این دستگاه که فشار هوای زیادی را داخل لوله های فاضلاب می فرستد، گرفتگی هایی که با خاک و یا شن به وجود آمده است را رفع می کند.

دستگاه واترجت: این دستگاه هر نوع گرفته که داخل لوله های فاضلاب رخ داده باشد را رفع میکند. با قدرت زیادی که به همراه خود دارند رسوبات داخل لوله های فاضلاب را از بین می برد و لوله را از هر نوع گرفتگی و رسوبی رفع می کند.

گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد زمانی که با ما تماس بگیرید سرویس کار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود. با بررسی گرفتگی از روشی که مناسب گرفتگی است استفاده می کند‌ سرویسکاران این مجموعه تمامی مراحل کار خود را با کمترین میزان کثیف کاری و با رعایت کیفیت و با رعایت نکات بهداشتی ارائه می دهند.


رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از فنر برقی

استفاده از این دستگاه یکی از بهترین گزینه ها جهت رفع گرفتگی ها است. از مزایای این دستگاه می‌توان به:

این دستگاه یکی از دستگاه هایی است که تمامی لوله بازکن ها از آن استفاده می کنند. چرا که قادر است انواع گرفتگی لوله های فاضلاب را رفع کند و لوله تا مدت های طولانی دچار گرفتگی نخواهد شد.


هزینه و قیمت لوله بازکنی در شهرک ولیعصر

هزینه های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به عواملی بستگی دارد. از این عوامل می توان به:

مواردی که در بالا ذکر شده است در تعیین هزینه لوله بازکنی تاثیر می گذارد.


نشانه های گرفتگی لوله های فاضلاب چیست

مشاهده برخی از علائم و نشانه ها میتوان فهمید که لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده است. نشانه هایی که در زمان گرفتگی لوله های فاضلاب به وجود می آید عبارت است از:

با مشاهده این علائم مطمئناً لوله های شما دچار گرفتگی شده اند. جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب باید از خدمات لوله بازکنی در شهرک ولیعصر استفاده کنید.


قبل از رسیدن سرویسکار چه اقداماتی نیاز است انجام بدهیم؟


گرفتگی لوله های فاضلابی یکی از اتفاقات رایجی است که در تمامی منازل رخ می دهد. در رابطه با رفع گرفتگی لوله ها پس از رسوب گیری و یا جرم گیری، تا مدت ها لوله های فاضلاب تمیز است. احتمال گیر کردن اشیا داخل لوله های فاضلاب بالا است. ولی در برخی مواقع گرفتگی لوله های فاضلاب ساده بوده است و خود شما نیز می‌توانید آن را برطرف کنید. ولی اگر گرفتگی سخت و شدید باشد، حتما باید با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید. چرا که امکان دارد لوله های شما آسیب بدتری را ببیند. نیاز باشد لوله های فاضلاب تعویض شود. در نتیجه هزینه های خدمات لوله بازکنی افزایش پیدا میکند.

لوله بازکنی شهرک ولیعصر
رفع انواع گرفتگی لوله ها در قسمت های مختلف با ارایه روش های تضمینی

تخلیه چاه در شهرک ولیعصر

چاه پس ازمدتی پر خواهد شد و نیاز به تخلیه دارد. روش هایی هم برای اینکار وجود دارد. هر کدام مزایا و معایب خود را دارد. هر چیزی بعد از مدتی استفاده نیاز به رسیدگی و تعمیر و بهبود دارد. چاه از این قضیه مستثنا نیست، بعد از مدتی که چاه استفاده شد کم کم زمان چاه دچار آسیب هایی میشود که باید رسیدگی شود.

کارهایی مانند لایروبی و کف تراشی روی چاه انجام میشود تا همیشه بتوان بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد. فراموش نکنید که این تخصصی بوده و هر کسی نمیتواند این کار را به شکل درستی انجام دهد. باید به افراد با تجربه اعتماد کرد.

لوله بازکنی شهرک ولیعصر
تخلیه کردن چاه فاضلاب

تشخیص پر شدن چاه و نیاز به یک تخلیه چاه چیست؟

  1. احساس بوی نامطبوع 
  2. ایجاد نم در بالای چاه
  3. خیس شدن محیط اطراف 
  4. بالازدن چاه فاضلاب

ویژگی های لوله بازکنی در شهرک ولیعصر


علت بوی بد فاضلاب در آپارتمان چیست؟

از مهم ترین علائم بوی بد فاضلاب در طبقات آپارتمان، خرابی سیفون فاضلاب و چربی چسبیده شده به دیواره لوله های فاضلاب است. با گذشت زمان و همچنین تغییر نحوه زندگی مردم و تغییر ساختار منازل، مشکلات از قبل بدتر و بیشتر شده است.

اکثر افرادی که با ما تماس میگیرند، شکایت اصلی آنها علت بوی بد فاضلابی در طبقات اول است. 

🚫استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی🚫

بیشتر افراد زمانی که با گرفتگی و یا بوی گند و زننده فاضلابی رو به رو می شوند، با استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی سعی می کنند تا از شر این نوع مشکلات خلاص شوند. این محلول ها به دلیل اینکه اسیدی هستند احتمال اینکه به ریه ها آسیب برسانند، بسیار زیاد است.

لوله بازکنی شهرک ولیعصر
استفاده از محلول های شیمیایی و آسیب به پوست افراد

توجه داشته باشید که نه تنها این مشکلات را به صورت سطحی از بین می برند، بلکه موجب ایجاد آسیب های جبران ناپذیری می شوند و امکان دارد تا شما را متحمل به هزینه های زیادی می کند.

از جمله آسیب های جبران ناپذیر اسید های شیمیایی به لوله های فاضلاب شامل آسیب به دستگاه های تنفسی بخصوص کودکان، سوزاندن دست و آسیب به چشم، مسمومیت و…

استفاده از محلوله های شیمیایی هیچ کمکی نمی کند و بهتر است به هیچ عنوان از این نوع محلول ها استفاده نکنید.

اگر با مشکلات فاضلابی رو به رو شدید، همین حالا تماس بگیرید.

برای اینکه با این نوع مشکلات رو به رو نشوید، بهتر است از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید. خدمات لوله بازکنی، علاوه براینکه گرفتگی لوله های فاضلابی را رفع می کند، جرم و رسوب های موجود در لوله های فاضلاب را نیز بصورت کامل از بین می برند.

☎️09127906021☎️

☎️02166356366☎️

جهت دریافت خدمات، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و پس از تماس و شرح مشکل به وجود آمده، سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود و مشکلات به وجود آمده را با بهترین کیفیت و با ضمانت 100% ارائه داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *