به سایت آذین لوله *لوله بازکنی شهرک قدس* خوش آمدید


لوله بازکنی شهرک قدس جزو خدماتی است که بصورت شبانه روزی ارائه می دهیم

تکر نیاز به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در شهرک قدس دارید، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان و ثبت درخواست سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.

☎️09127909021☎️

☎️02144324020☎️


استفاده از اسید جهت رفع گرفتگی های موجود در لوله ها

امروزه لوله های ساختمان به دلایلی، نظیر جمع شدن زباله داخل لوله یا رسوبات و… دچار گرفتگی لوله میشوند. همچنین مانع عبور آب به داخل لوله میشود.

این اتفاق ممکن است موجب ناخوشایندی افراد شود. بیشترین گرفتگی ها در قسمت فاضلاب ساختمان اتفاق می افتد. برای باز کردن گرفتگی لوله ها روش های زیادی وجود دارد. برای گرفتگی میتوان از اسیدهای لوله بازکن استفاده کرد.

لوله بازکنی شهرک قدس
باز کردن گرفتگی های موجود در لوله های فاضلاب به صورت فوری

ولی توجه داشته باشید که اسید به دیواره ی لوله آسیب وارد میکند. باعث از بین رفتن تدریجی لوله میشود. پس بهترین روش برای گرفتگی لوله تماس با لوله بازکن است.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

آذین لولهلوله بازکنی غرب تهران: شبانه روزی_ بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیلات

0912-7906021

021-44324020


لوله بازکنی شهرک قدس

لوله بازکنی عملی است که طی انجام فرایندی حاصل از گیر کردن فضولات و…است. معمولا چربی و موهای باعث گرفتگی لوله میشوند. بوی ناخوشایند گرفتگی لوله ها برای همه آزار دهنده است.

فرض کنید اگر چند ساعت قبل از رسیدن مهمانها به منزل، این اتفاق رخ دهد. میتواند مشکلات و دردسرهای فراوانی به وجود آورد. بسیاری از افراد برای رفع مشکل از انواع مواد و شوینده های قوی و اسیدی استفاده میکنند. جز آسیب رساندن به عمر لوله ها، تاثیر چندانی ندارند.

لوله بازکنی شهرک قدس
رفع گرفتگی لوله ها با استفاده از مواد شیمیایی

تخلیه چاه شهرک قدس

تخلیه چاه فاضلاب در آوردن مواد زائد داخل چاه فاضلاب میباشد. عمل تخلیه چاه آن به خاطر جامداتی است که از راه لوله کشی وارد چاه میشود. مواد جامد از قبیل مو، مواد پلاستیکی، چربی و فضولات انسانی میباشد.

این مواد که مانند یک لایه ضد آب عمل کرده و مانع نفوذ آب به زمین میشود. این مواد قدرت دفع آب توسط چاه را کم میکند. به طوری که باعث میشود چاه سریع تر پر شده و نیاز به عمل تخلیه چاه داشته باشد.

در صورت عدم توجه به پر شدن چاه فاضلاب ساختمان، زمین اطراف چاه دچار نشست میشود. در صورت غفلت میتواند خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد. توصیه میکنیم به صورت دوره ای و منظم، چاه فاضلاب ساختمان را چک و بررسی کنید.


علت نشتی بوی گند و زننده فاضلابی در آپارتمان

بوی بد فاضلاب می تواند دلایل متعددی داشته باشد که به شرح موارد زیر است:

تمامی این مشکلات، با استفاده از خدمات لوله بازکنی شهرک قدس قابل رفع هستند.

لوله بازکنی شهرک قدس به شما این تضمین را می دهد که تمامی این مشکلات را بصورت کامل و با بهترین کیفیت رفع کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *