با سایت آذین لوله *لوله بازکنی شهرک فجر* خوش آمدید 


لوله بازکنی شهرک فجر و چاه بازکنی در شهرک فجر از خدماتی هستند که توسط سرویسکاران با تجربه ارائه داده می شود.

برای اینکه بتوانید از خدمات لوله بازکنی ارزان و با کیفیت استفاده کنید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021

02188032183


علائم گرفتگی لوله های فاضلاب

قبل از اینکه بخواهیم درمورد لوله بازکنی صحبت کنیم، بهتر است اول درباره ی علائم آن بگوییم. علائمی که اگر مشاهده کردید و با آنها مواجه شدید نوبت به داخل لوله بازکن میرسد. در صورت بروز علائم و نشانه های موارد زیر لازم است:

اگر علائمی همچون مواردی که در بالا ذکر شده است، مشاهده کردید، کار خودسرانه انجام ندهید. زیرا موقتی هستند. همچنین در بیشتر مواقع به لوله ها آسیب می رساند.

لوله بازکنی شهرک فجر
استفاده از اسید و آسیب به لوله های فاضلاب

رخداد گرفتگی لوله، فرایندی حساس و خطر زایی است. فرایندی که در آن باید برای رفع و رجوع آن بهترین اقدام ممکن صورت گیرد. در غیر این صورت مشکل بزرگتر میشود. بطوری که رفع گرفتگی لوله سخت تر خواهد شد.

میتوانید برای حل مشکلات خود با شماره های زیر تماس بگیرید.

09127906021

02188032183


لوله بازکنی شهرک فجر 

رفع گرفتگی لوله ها با توجه به جنس لوله و محل گرفتگی متفاوت می باشد. معمولا بعد از گرفتگی ساکنین منازل اقدام به ریختن اسید و لوله بازکن های صنعتی در لوله ها میکنند.

مشاهده شده که این عمل باعث خورد شدن لوله ها شده است. توصیه میشود از لوله بازکنه ای شیمیایی استفاده نکنید. بهترین راه تماس گرفتن با یک لوله بازکن است.


تخلیه چاه شهرک فجر

فرایندی است که طی آن فضولات داخل چاه به توسط مکنده به بیرون از چاه انتقال پیدا میکند. از مهمترین علت پر شدن چاه، انتخاب نا مناسب برای حفر چاه فاضلاب میباشد.

لوله بازکنی شهرک فجر
پر شدن چاه فاضلاب در خیابان شهرک فجر

در انتخاب محل چاه باید به قدرت جذب خاک توجه کنید. اگر خاک قدرت جذب بالایی نداشته باشد، فاضلاب ورودی و آب روی هم انباشته و پس از مدتی چاه پر میشود. وقتی که چاه پر شد، با عملیات تخلیه چاه آن را خالی میکنند.

عوامل پر شدن چاه فاضلاب چیست؟


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


بوی بد فاضلاب از جمله مشکلات آزار دهنده در ساختمان ها

بوی بد فاضلاب یکی از مشکلات اصلی و آزار دهنده برای تمامی ساکنین یک آپارتمان است. باید هر چه سریعتر جهت از بین بردن آن فورا اقدام کنید. در غیر این صورت انتشار بوی گند و زننده فاضلاب بیشتر می شود.

از بین بردن بوی گند و زننده در فاضلاب دارای انواع روش های مختلفی است که امروزه بسیاری از شرکت های لوله بازکنی ارائه می دهند. تمامی مشتریان از بابت رفع این مشکل از ما رضایت کاملی را دارند.

جهت استفاده از خدمات کافیست با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *