به سایت آذین لوله*لوله بازکنی شهرک دژبان* خوش آمدید


لوله بازکنی شهرک دژبان و چله بازکنی شهرک دژبان بصورت شبانه روزی ارائه داده می شود.

برای اینکه بتوانید از خدمات ما استفاده کنید، کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیران در کمترین زمان ممکن، سرویسکار به محل اعزام می شود.

09127906021

02144324020


لوله بازکنی از جمله خدمات فنی مورد نیاز در شهرها میباشد. معمولا گرفتگی لوله فاضلاب در هر لحظه از شبانه روزی امکان دارد اتفاق بیفتد. لوله های فاضلاب خیلی بیشتر از لوله های آب دچار رسوب میشوند.

لوله بازکنی شهرک دژبان
باز کردن تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر برقی

نتیجه ی آن گرفتگی لوله ها خواهد بود. گاهی مدام لوله های فاضلاب دچار گرفتگی میشود. شما مدام آن را با روشهای مختلفی حل میکنید. برای برطرف کردن این مشکلات دستگاه های لوله بازکن وجود دارد. اما تهیه و نگهداری آن کار مقرون به صرفه ای نیست. در چنین مواقعی شرکتهای تاسیساتی به داد آدم میرسد.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی غرب تهران

0912-7906021

021-44324020


لوله بازکنی شهرک دژبان

از جمله مشکلاتی که برای همه در ساختمانها پیش می آید، گرفتگی لوله های فاضلاب میباشد. گرفتگی لوله عبارت است از مسدود شدن لوله هایی که خروجی آنها به فاضلاب منتهی میشود.

دلیل گرفتگی جمع شدن مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب میشود. معمولا چربی و موها باعث گرفتگی لوله میشود. متاسفانه این مواد به لوله های فاضلاب و سیفونها معمولا در ساختمانهای قدیمی که اغلب از جنس چدن هستند، آسیب میرساند. باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها میشود.


تخلیه چاه شهرک دژبان

پر شدن چاه فاضلاب ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی رخ بدهد. پر شدن چاه بسته به عوامل مختلف در زمانهای مختلفی اتفاق می افتد. علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب به خاطر جامداتی است که از راه لوله فاضلاب وارد میشوند.

لوله بازکنی شهرک دژبان
شبانه روزی و ارزانتر از همه جا

گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی و… باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب میشود. این بستر ضد آب سر تا سر پیکره ی کانال فاضلاب را میپوشاند. نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه میباشد.

اگر مشکل پر شدن چاه به موقع تشخیص داده نشود و اقدام به تخلیه چاه نشود، ممکن است مشکلات ریز وددرشت و گاه جبران ناپذیری برای ساختمان بوجود آید.


علت بوی بد فاضلابی چیست؟
نیازی به نگرانی نیست، همین حالا با ما تماس بگیرید تا تمامی این نوع مشکلات را بصورت تضمینی رفع نماییم.

تمامی این نوع مشکلات، با خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی، رفع می شوند.


لیست خدمات لوله بازکنی شهرک دژبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *