✔به سایت آذین لوله *لوله بازکنی شهرک استقلال* خوش آمدید✔


لوله بازکنی شهرک استقلال یکی از خدمات پردرخواست شرکت آذین لوله است.

برای اینکه بتوانید از خدمات با کیفیت ما بهره مند شوید، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

☎️09127906021☎️

☎️02144324020☎️


مسدود شدن راه آب فاضلاب

هیچ کابوسی بدتر از این نیست که راه آب خانه مسدود شود. یکی از مشکلاتی که بعضی ها معمولا از آن شکایت میکنند بوی بد فاضلاب است. در واحدهای مسکونی و یا تجاری میپیچد و واحدهایی که این مشکل را دارند، معمولا میگویند که قبلا برای رفع مشکل اقدام کرده اند.

لوله بازکنی شهرک استقلال
انسداد لوله ها به دلیل ورود فضولات به داخل لوله

مشکل حل نشده و متاسفانه این موضوع به خاطر انجام کارهای کارشناسی نشده و غیر اصولی میباشد. بیشتر مواقع راه آب دستشویی و یا…با گذشت زمان گرفته میشود. کافیه تا لوله آبریز قدیمی باشند یا کمی دچار پوسیدگی باشد. با تماس اسید مجرا آسیب ببیند و حادثه به بار بیاید.

لوله بازکنی شهرک استقلال
رفع گرفتگی لوله ها به دلیل ریختن اسید و مواد شیمیایی

در این حالت بهترین روش لوله بازکنی توسط فنرهای طویل و کوتاه برای برطرف کردن انسداد لوله است.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

0912-7906021

لوله بازکنی غرب تهران

021-44324020


لوله بازکنی شهرک استقلال

مشکلات ناشی از گرفتگی لوله فاضلاب میتواند صاحبان خانه نگران و نا امید کننده باشد. گرفتگی فاضلاب برای همه ی مردم ناخوشایند است. اما مسدود شدن کانال فاضلاب در سطح دیگری است.

هنگامی که یک خط اصلی لوله فاضلاب مسدود است، بازکردن لوله ی هر سیستم لوله کشی خانه شما برای هر فاضلاب، برای هرمکانی متفاوت است.

بدون نیروی متخصص دشوار یا غیرممکن است. تمام زباله هایی که سعی میکنید از طریق چاه توالت و… بیرون بریزید، به جای خروج در لوله میمانند. در نهایت باعث مسدود شدن لوله میشود.


دلایل مختلف گرفتگی لوله فاضلاب

تخلیه چاه شهرک استقلال

علت اصلی پر شدن چاه به خاطر جامداتی است که از طریق لوله های فاضلاب وارد چاه میشوند. بخاطر داشتن مواد چربی از و… باعث ایجاد لایه ای شده است.

همچنین مانع از نفوذ آب میشود. چاه فاضلاب نیازمند توجه بیشتر میباشد. اگر رسیدگی نشود باعث ایجاد خطراتی در ساختمان میشود. اگر به موقع چاه را خالی کنید فقط باید هزینه آن را پرداخت کنید.

لوله بازکنی شهرک استقلال
ریزش چاه به دلیل سهل انگاری

اما اگر سهل انگاری کرده باشید نه تنها باید هزینه چاه را پرداخت کنید، بلکه باید خسارت وارده را نیز متحمل شوید.


رفع بوی بد فاضلاب 

بوی بد فاضلابی امکان دارد در هر خانه ای به وجود بیاید و این یک تجربه ناخوشایند است که امکان دارد علل های متفاوتی داشته باشد و برای رفع بوی بد فاضلاب ابتدا باید علت آن را کشف کنید و سپس به رفع این مشکل بپردازید.

در هر خانه ای یکی از بدترین چیز هایی که امکان دارد به وجود بیاید، بخصوص در زمستان که در و پنجره بسته است، بوی بد فاضلاب است. می تواند بسیار آزار دهنده و همچنین ناخوشایند باشد.

لوله بازکنی شهرک استقلال
ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در محیط خانه و ساختمان

از جمله رایج ترین مشکلات خانه بوی بد دستشویی و یا بوی بد در محیط آشپزخانه است. نوساز و یا قدیمی بودن ساختمان، دلیلی برای بوی بد فاضلاب نیست. در قدم اول باید منبع بوی بد فاضلابی را پیدا کنید.

چه نوع بوهایی از توالت و حمام می آید؟

شما می توانید بدون داشتن دغدغه و نگرانی، با شماره های ما تماس بگیرید. ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در سراسر تهران در حال فعالیت هستیم. و هر مشکلی که داخل لوله های فاضلاب رخ داده باشد را بصورت کامل رفع می کنیم.

لوله بازکنی شهرک استقلال
استفاده از خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی در سراسر تهران بصورت فوری 

تمامی خدمات ما، با بهترین کیفیت و با ضمانت 100%، و با هزینه ای ارزان و منصفانه ارائه داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *