به سایت آذین لوله* لوله بازکنی جنوب تهران * خوش آمدید


لوله بازکنی شهرری با ارائه تمامی خدمات از جمله: لوله بازکنی، تخلیه چاه، رفع نم آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و… با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت شبانه روزی توانسته تمامی نقاط این منطقه را پوشش دهد.

فقط کافیست هرزمان که با مشکلاتی از قبیل: گرفتگی لوله یا سینک ظرفشویی، پر شدن چاه و…مواجه شدید با ما تماس حاصل فرمایید، تا سرویسکاران ما در کمترین زمان ممکن مشکل را رفع نمایند.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید

09127906021

02155145044


رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر برقی

 لوله بازکنی در شهرری با استفاده از فنر که یکی از اصلی ترین و بهترین روش لوله بازکنی در جنوب تهران میباشد. این روش برای بازکردن انواع مختلف گرفتگی لوله ها از جمله گرفتگی های سخت و یا گرفتگی های جزئی به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالای فنر کارآمد میباشد. و رایج ترین روش تمامی شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه در حال حاضر میباشد.

فنر، گرفتگی هایی که به دلیل گیر کردن شیشه، پلاستیک یا اجسام سخت باشد، را با نیروی بسیار زیاد خورد کرده و راه لوله را به سرعت باز می کند. چناچه انگشتر، گوشی یا شی های زنجیر مانند در درون لوله افتاده باشد هنگام فنرزنی آن را به خود پیچانده و به بیرون می آورد.


تخلیه چاه شهرری

گرفتگی چاه فاضلاب خانه مسئله ای است جدی در همه  جای، جنوب تهران که با شرایط اضطراری که به وجود می آورد. همه اعضای خانواده را درگیر میکند و تخلیه چاه در تهران را نیز به حالت اورژانسی در می آورد.

لوله بازکنی شهرری
چاه بازکنی در سراسر جنوب تهران با بهترین کیفیت و فوری

به این ترتیب وقتی با گرفتگی تخلیه چاه فاضلاب روبه رو هستید، تا پاک شدن محل توقف بهتر است از هیچ یک از لوله کشی های خانه استفاده نکنید.

متخصصین لوله بازکنی شرکت آذین لوله 24 ساعتِ 7 روز هفته آماده خدمت رسانی بدون تعطیلی <حتی درایام تعطیل>


لیست خدمات مجموعه آذین لوله

علت بوی بد فاضلاب در هنگام بارندگی چیست؟

این بو دلایل متفاوتی را به همراه دارد ولی برای اینکه بدانید علت اصلی این موضوع چیست ابتدا باید با محتویات داخل چاه فاضلاب و لوله های فاضلابی آشنا بشوید. می دانیم که این موضوع جالبی نبوده و امکان دارد آزار دهنده باشد. ولی برای درک این علت باید ساختار داخلی لوله و چاه فاضلاب را بشناسید.

لوله بازکنی شهرری
ایجاد بوی بد در هنگام بارندگی

چاه فاضلاب از لحاظ محتوا که مواد داخل آن ها به سه بخش تقسیم می شود. بخش اول چاه شامل لجنی است که در ته چاه فاضلاب ته نشین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *