لوله بازکنی شمال تهران+ فوری+ شبانه روزی+ ارزانتر از همه جا

لوله بازکنی شمال تهران با سرویسکاران ماهر و با تجربه به صورت 24 ساعته آماده خدمات دهی به صورت 100% تضمینی در تمامی مناطق تهران بزرگ می باشیم. کادر مجرب ما بدون هیچ گونه تعطیلی آماده پاسخ دهی و راهنمایی شما همشهریان عزیز می باشند. خدمات لوله بازکنی شمال تهران در شرکت آذین لوله با چندین سال سابقه و با استفاده از بروزترین دستگاه های لوله بازکنی و با همکاری سرویسکاران کار بلد و متعهد جهت انجام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و سایر خدمات در خدمت شما عزیزان می باشد. در هر منطقه ای از شمال تهران که هستید و با مشکلاتی مانند گرفتگی لوله های فاضلاب و یا پر شدن چاه فاضلاب مواجه شدید نگران مواجه شدید نگران نباشید ما با اعزام سرویسکاران در شمال تهران تمامی خدمات را با دستگاه های پیشرفته و بروز انجام می دهیم.

برای دریافت خدمات آذین لوله کافیست با ما تماس بگیرید.

0912-7906021

021-88032183


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


ارائه خدمات در محدوده شمال تهران

در محدوده شمال تهران با توجه به جمعیت زیادی که دارد، گرفتگی لوله بارها اتفاق می افتد به طوری که گروه ها و مجموعه های زیادی در حال ارائه خدمات در شمال تهران می باشند. ازجمله خدماتی که برای لوله بازکنی شمال تهران صورت می گیرد می توان به رفع گرفتگی چاه فاضلاب، رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی، رفع نشت لوله های شکسته، رفع گرفتگی چاهک حمام، بر طرف کردن گرفتگی لوله های هتل ها و رستوران ها، باز کردن لوله فاضلاب شهری و… با فنر و چاه بازکنی اشاره کرد. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان و صنعتی در شمال تهران با دستگاه های پیشرفته و مخصوصی در اسرع وقت انجام می شود.

لوله بازکنی شمال تهران
فوری

لوله بازکنی شمال تهران

لوله فاضلاب مکانی برای عبور آب و فضولات است و در صورت ورود مواد اضافی، امکان مسدود و گرفتگی در لوله فاضلاب وجود دارد. یکی از مهم ترین و ساده ترین راه ها برای پیشگیری از انسداد لوله فاضلاب، جلوگیری از ورود مواد اضافی به داخل لوله فاضلاب است. انواع لوله بازکنی که توسط دستگاه های فنر زنی و تراکم هوا و پمپ باد و رفع گرفتگی انواع لوله های حمام، دسشویی، توالت فرنگی و ایرانی، سینک ظرفشویی، فلش تانک و… در سریعترین زمان انجام می شود.

لوله بازکنی شمال تهران
ارزانتر از همه جا

دلایل اصلی گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که در صورت مواجه شدن با هر کدام از آنها با پیشگیری از مواد به لوله ها از مسدود شدن جلوگیری نمایید:

برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب نباید مو، پسماند مواد غذایی، تفاله چای و… را درون لوله های فاضلاب بریزید. بهتر است از یک توری برای جلوگیری از انسداد لوله های فاضلاب استفاده کنید. اگر این نوع گرفتگی ها به وجود آیند، با اسید و یا محلول های شیمیایی قابل رفع نیستند و توصیه ما به شما عزیزان این است که در هنگام مواجه با گرفتگی لوله های فاضلاب، حتما از خدمات لوله بازکنی در شمال تهران استفاده کنید.


تخلیه چاه شمال تهران

خدمات تخلیه چاه در شمال تهران با کمک دستگاه ها تانکرهای12000و8000انجام می شود. این تانکرها با قدرت مکندگی بسیار زیاد قابلیت تخلیه هرگونه چاهی را خواهند داشت. پر شدن چاه فاضلاب نشانه هایی دارد از جمله اینه چاه فاضلاب چند سال است که تخلیه نشده است. به مشام رسیدن بوی بد فاضلاب افزایش حشرات موذی و… که از نشانه های پر شددن چاه فاضلاب هستند. برای تشخیص دقیقتر افراد متخصص ما در این زمینه در به محل اعزام می شوند و بصورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشند. برای مشاوره و یا درخواست خدمات کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

لوله بازکنی شمال تهران
شبانه روزی

اگر در دیواره ها و یا کف چاه فاضلاب رسوب و یا لایه های رسوبی وجود داشته باشد چاه فاضلاب به زودی پر خواهد شد. ما در هنگام تخلیه فاضلاب بررسی میکنیم و اگر نیاز به لایروبی داشته باشد حتما به اطلاع شما عزیزان رسانده می شود.

هزینه های تانکرهای تخلیه چاه شمال تهران چگونه محاسبه می شود؟

اگر در تخلیه چاه فاضلاب ساختمان از تانکر استفاده بشود هزینه هر بار استفاده از تانکرهای مورد استفاده جداگانه محسوب می شود. اینکه تا اتمام تخلیه چند تانکر پر شود هم به مقدار آب و لجن موجود در در چاه و همچنین جنس زمین و مقدار کشش خاک و عمر چاه فاضلاب و سایر بستگی دارد. میتوان گفت هزینه تخلیه برای مناطق سنگلاخی و ساختمانهای قدیمی که قبلا تخلیه انجام نداده اند چون تعداد تانکر های پر شدن بیشتری نیاز دارد بالاتر می رود و به همین دلیل هزینه تخلیه چاه فاضلاب در مناطقی که خاکی معمولی دارند و نوساز هستند پایین تر است. همچنین نوع فاضلاب و لجنی که قرار است از فاضلاب تخلیه شود نیز در تعیین هزینه تخلیه چاه فاضلاب نقش بسزایی دارد. اصول شیوه کار و ابزار های لازم برای تخلیه فاضلاب صنعتی و ساختمانی متفاوت است و خطراتی را به همراه دارد.

لایروبی چاه شمال تهران

بعد از تخلیه برای شروع عملیات لایروبی چاه را از هر گونه فاضلاب و لجن خالی می شود. لایروبی و کف تراشی چاه که درمراحل نوسازی چاه بسیار مهم است توسط مغنی انجام می شود. برای لایروبی فرد وارد چاه می شود و دیواره ها را تا رسیدن به خاک می تراشد. بعد از لایروبی و تراش، مواد لایروبی شده از چاه خارج می شود.

حفر چاه شمال تهران

عملی است که بر روی زمین و به صورت قطر دایره شکل به عرض های 60 سانتی متر تا 200 سانتی متر و اندازه های بیشتر برای هدف های متفاوت از جمله دفع فاضلاب و رسیدن به آب های زیر زمینی و چاه ارت ساختمان دفع ولتاژهای اضافی و سیستم کانال هوا برای مترو و…حفر چاه جذبی یا آب باران و یا چاهک هایی به صورت استوانه ای و در برخی از موارد به شکل مربع به سمت داخل زمین حفر می شوند که به آن حفر چاه میگویند.

ابزار حفر چاه

در هر کجای شمال تهران که هستید، با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین اکیپ لوله بازکنی در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند و مشکلات فاضلابی شما را به صورت 100% تضمینی رفع نمایند. سرویسکاران ما در سراسر شمال تهران مستقر هستند که بلافاصله پس از تماس شما عزیزان، به محل اعزام می شوند و خدمات درخواستی شما را ارائه می دهند.


هزینه لوله بازکنی شمال تهران

لوله بازکنی جزو مشاغل سرویسی محسوب می شود و نمی توان قیمت و هزینه دقیقی برای آن را مشخص کرد. در لوله بازکنی، فاکتورها و موارد زیادی وجود دارد که در قیمت گذاری نهایی تاثیر می گذارند. اهمیت باز کردن لوله های فاضلاب در زمان گرفتگی بسیار مهم و پر اهمیت است و غفلت در این زمینه زیان های غیر قابل جبرانی را به همراه دارد. همچنین باید در انتخاب شرکت لوله بازکنی دقت کنید و استفاده از روش هایی مدرن و داشتن تجهیزات از نکاتی است که شرکت ها را متنوع می کند.

از جمله فاکتورهایی که در هزینه دخیل دارند شامل:


ویژگی های بهترین لوله بازکنی شمال تهران

مناطقی که تحت پوشش لوله بازکنی شمال تهران هستند:


تخلیه چاه و لوله بازکنی شما تهران بصورت فوری و شبانه روزی

سرویسکاران شرکت آذین لوله بدلیل اینکه در تمام مناطق شمال تهران مستقر هستند در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام می شوند و مشکل پیش آمده را رفع می کنند. شرکت آذین لوله بصورت شبانه روزی اقدام به ارائه خدمات که در بالا به آنها اشاره شده است بصورت شبانه روزی در شمال تهران و حومه میکند. تکنسین های شرکت با استفاده از جدیدترین و بروز ترین خدمات تخلیه چاهی می پردازد و با توجه به سابقه کاری در این زمینه از روش های متنوعی برای انجام این خدمات اقدام می نماید. آذین لوله در هفت روز هفته و بدون تعطیلی حتی در ایام تعطیل در حال فعالیت در تمامی مناطق تهران می باشد.

در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و…میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و آدرس پستی خود را ثبت نمایید. با خیال راحت برای لوله بازکنی شبانه روزی تهران بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده سرویس رسانی در سراسر تهران هستیم و کلیه هزینه ها پس از انجام کار به اطلاع شما رسانده می شود.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

در خدمات لوله بازکنی شمال تهران سعی بر این است تا دسترسی همشهریان عزیز تهران به ویژهای محله های شمال تهران سریع تر و راحت تر از همیشه باشد و به همین منظور با مستقر کردن سرویسکاران زیادی در تلاش هستیم تا زمان رسیدن سرویسکار به محل در کوتاه ترین زمان ممکن باشد و سریعا مشکلتان را برطرف نماید.


بهترین روش لوله بازکنی شمال تهران

روش های زیادی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب وجود دارد و اکثر این روش ها تنها برای پیشگیری از گرفتگی ها و یا باز کردن گرفتگی های سطحی قابل استفاده و موثر هستند. به عنوان مثال: بیشتر مردم در زمانی که آب و یا فضولات از فاضلاب بالا می زند از یک تلمبه دستی جهت رفع گرفتگی ها استفاده می کنند و یا محلول ها خانگی مثل نوشابه، سرکه، نمک و…را درون لوله های فاضلاب می ریزند و یا اینکه از اسیدهای لوله بازکن استفاده می کنند.

 جالب است بدانید که این اسید بیشتر از اینکه موثر هستند، برای سلامت انسان خطرناک هستند و امکان دارد به لوله های فاضلاب آسیب می رسانند. اما برای تمامی گرفتگی ها بدون شک بهترین روش استفاده از دستگاه فنربرقی است. این دستگاه قادر است رسوب لوله های فاضلاب را بتراشد و حتی سیمان و یا قیر چسبیده به دیواره های لوله ها را از بین ببرد.


آیا اسید و محلول های شیمیایی برای رفع لوله های فاضلاب مناسب هستند؟

معمولا زمانی که آب فاضلاب بالا می زند اولین روشی که به ذهن تمامی افراد خطور می کند، استفاده از اسید و انواع محلول های شیمیایی است که امرزه در تمامی مغازه ها و یا فروشگاه ها بفروش می رسد. در ظاهر این محلول ها تاثیر بسیار زیادی برای باز کردن لوله های فاضلاب دارند چون بلافاصله پس از ریختن درون لوله ای که دچار گرفتگی شده است، گرفتگی را باز می کند. بهتر است بدانید که محلول های شیمیایی از موادی تهیه شده اند که نه تنها به لوله های پلاستیکی و حتی فلزی آسیب می رسانند، بلکه می توانند برای انسان ها و بخصوص کودکان خطر بیافریند. این مواد در غلظت بالا به شدت به لوله های فاضلاب آسیب می رسانند که استفاده مداوم از آنها موجب سوراخ شدن لوله های فاضلاب و پوسیدگی آنها می شود.

*دستگاه فنربرقی با اینکه از جنس فلز است ولی آلیاژ آن بطوری تولید شده است که مخصوص لوله های پولیکاست و هیچگونه آسیبی هنگام باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب شمال تهران به لوله های فاضلاب پلاستیکی نمی رساند و همینطور به هیچ عنوان بعد از اینکه دستگاه زده شد، لوله های فاضلاب را سوراخ نمی کند.

لوله بازکنی در شمال تهران با بهترین کادر فنی و تخصصی در سراسر شمال تهران به صورت شبانه روزی و 100% تضمینی انجام می شود. تمامی دستگاه هایی که برای لوله بازکنی شمال تهران مورد استفاده قرار میگیرند، کاملا تمیز هستند و فنر زدن لوله های فاضلاب با نهایت کثیف کاری و بدون آسیب به لوله های فاضلاب انجام می شود. برای دریافت خدمات لوله بازکنی شمال تهران کافیست با ضربه زدن روی شماره های دون سایت، با ما تماس بگیرید.


انواع روش های لوله بازکنی و تخلیه چاه در شمال تهران

روش های مختلفی برای لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب وجود دارد، برای گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده از فنر زنی و نیروی انسانی همچنین استفاده از محلول های شیمیایی از روش هایی است که وجود دارد، در مورد لوله بازکنی ،یکی از روش هایی که برای باز کردن گرفتگی های سطحی مورد استفاده قرار می گیرد، تلمبه دستی است. روش دیگر لوله بازکنی استفاده از دیلم است که این ابزار جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی مورد استفاده قرار میگیرد. تنها دستگاهی که در میان لوله بازکن ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه فنر برقی است. دلیل مورد استفاده قرار گرفتن مداوم این دستگاه این است که تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب را باز می کند، علاوه بر رفع گرفتگی لوله ها، هر گونه رسوبی که درون لوله های فاضلاب باشد را تمیز می کند.

مزیت استفاده از دستگاه فنر برقی


لوله بازکنی شمال تهران +تضمینی +با کیفیت+ فوری+ شبانه روزی

شرکت آذین لوله تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیت و تضمینی ارائه می دهد. اگر پس از گذشت چند روز(حداقل 15 روز) دوباره گرفتگی رخ داد در مدت کوتاهی سروسکار دوباره به محل اعزام می شود و گرفتگی را باز می کند. لوله بازکنی شمال تهران به صورت شبانه روزی و فوری در تمامی محدوده شمال تهران ارائه داده می شود. انجام تمامی خدمات مربوط به لوله بازکنی با حداقل کثیف کاری و به صورت کاملا حرفه ای می انجامد. این خدمات شامل فنر زدن و بازکردن گرفتگی لوله های توالت، حمام، پارکینگ، کفشوی، آشپزخانه و… می باشد. تمامی لوله بازکن های شرکت آذین لوله دارای سابقه بالا و تجربه زیادی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه است. شما عزیزان با خیالی آسوده می توانید جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب سفارش خود را تنها با یک تماس ثبت کنید. 

لوله بازکنی شمال تهران
بدون تعطیلی و ارزانتر از همه جا

شرکت آذین لوله در شمال تهران به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در حال ارائه خدمات است

تمامی پرسنل شرکت آذین لوله 24 ساعته در 7 روز هفته در حال خدمات رسانی می باشند. در همین راستا توانسته ایم لوله بازکن های زیادی را در سراسر شمال تهران مستقر کنیم تا بتوانیم در هر خیابان از شمال تهران که هستید سرویسکار مجرب و حرفه ای را از نزدیکترین شعبه به محل اعزام کنیم. برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در شمال تهران به صورت 24 ساعته می توانید با ضربه روی شماره های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. ثبت درخواست شما عزیزان در کمتر از 3 دقیقه زمان می برد و اعزم سرویسکار به محل، اکثرا 20 دقیقه انجام می شود. همین حالا شما عزیزان می توانید جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با شرکت آذین لوله تماس بگیرید.

پس از تماس شما عزیزان با شماره های شرکت، کارشناسان این مجموعه پس از سوالاتی که از شما عزیزان می پرسند سرویسکار را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می کنند. 


لوله بازکنی در شمال تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله مشکلاتی است که در هر لحظه از شبانه روز امکان دارد برای هر کسی اتفاق بیفتد. این مشکل معمولا با بالا زدن چاه فاضلاب، کند شدن تخلیه آب و فاضلاب، انتشار بوی گند و زننده فاضلاب و… امکان دارد ایجاد بشود. گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی دارد که در مطالب بالا تری به آن ها اشاره کرده ایم، روش بر طرف کردن این نوع گرفتگی ها بستگی به نوع و شدت و مکان گرفتگی دارد. در خدمات لوله بازکنی شمال تهران تمامی این گرفتگی ها را می توان با استفاده از دستگاه فنر برقی باز کرد ولی در برخی مواقع باز نمی شود. نیازی به نگرانی نیست، شما وقتی از خدمات لوله بازکنی شمال تهران از مجموعه آذین لوله درخواست خدمات می کنید، ما لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهیم.

دستگاه فنر برقی دستگاهی است که بیشتر گرفتگی های سخت و پیچیده را باز می کند ولی سرویسکاری که محل اعزام می شود، باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد. با توجه به نیاز های مشتری در جهت لوله بازکنی در شمال تهران، در هر ساعت از شبانه روز ما را بر این داشته تا به صورت 24 ساعته و در تمامی طول هفته پاسخگوی شما عزیزان باشیم.


راهکار های خانگی در شمال تهران

 لوله بازکنی در شمال تهران با راهکارهای خانگی نوعی روش برای رهایی از مشکلات گرفتگی سطحی لوله های فاضلاب است که شاید برای عده ای که به هر دلیلی دوست نداشتند فردی وارد منزل آنها نشود مناسب است. راهکارهای خانگی لوله بازکنی در شمال تهران گاهی اوقات تأثیر گذار هستند ولی خودتان نیز احتمالاً بدانید که این تاثیر گذاری به عمق گرفتگی لوله های فاضلاب بستگی دارد. ولی به هر حال ما چند تا از این روش های خانگی لوله بازکنی در شمال تهران را در خدمت شما به اشتراک گذاشته ایم.

اگر دوست داشتید با این روش ها دست به کار شوید و در صورتی که نتیجه خوبی حاصل نشد با ما تماس بگیرید. اگر هم کارتان فوری است پیشنهاد می‌کنیم که وقت را تلف نکنید و سریعاً با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید تا لوله بازکن خود را به محل مورد نظر اعزام کند و شما را سریع از فشار گرفتگی لوله های فاضلاب خلاف کند:

*به هیچ عنوان از محلول های شیمیایی و اسیدی استفاده نکنید*

حتما در هنگام استفاده از این نوع روش ها، از دستکش و ماسک استفاده کنید.

اگر دیدید که لوله فاضلاب با این روش ها رفع نشد، با ما تماس بگیرید.

رعایت برخی نکات در انجام محلول خانگی*سدیم هیدروکسید*

در هنگام استفاده از این ماده حتماً از دست کش استفاده کنید و ماسک روی صورت داشته باشید دو لیوان از این محلول را داخل یک سطل حدود ۱۰ لیتر آب بریزید و هم بزنید و محلول ساخته شده را درون لوله های فاضلاب بریزید پس از گذشت ۴۰ دقیقه یا نیم ساعت با ریختن مقداری آب داغ داخل لوله های فاضلاب جریان آب را دوباره به داخل لوله های فاضلاب برگردانید

لوله بازکنی در شمال تهران با استفاده از روش های خانگی

اگر لوله بازکنی در شمال تهران و یا سایر مناطق تهران با استفاده از روش های خانگی نیز قابل انجام است و تمامی این روش را تا حدی مشکل شما را برطرف می کند. ولی بهتر است در بین مواردی که گفته شده است همان ترکیب مایع شوینده آب جوش را امتحان کنید که میزان اسیدی بودن آنها نیز کمتر است. اگر این کار را ماهی یک بار در سینک آشپزخانه انجام بدهید احتمال دارد دیگر با مشکلات .گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه مواجه نشوید.

چون که گرفتگی های سطحی به راحت تر از بین می رود ولی وقتی مثلاً موها مثل یک توده در یک جا جمع شوند منسجم شوند با قدرت زیادی عواملی که موجب گرفتگی میشوند را به خود جذب می کند و آن زمان بهتر است با مجموعه‌های لوله بازکنی تماس بگیرید تا با استفاده از دستگاه فنر زنی نسبت به باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب شما به محل اعزام شوند و شما را از شر گرفتگی لوله های فاضلاب خلاص کنند.

لوله بازکنی شمال تهران
بدون تعطیلی و شبانه روزی و فوری

فواید دستگاه لوله بازکن در شمال تهران

دستگاه لوله بازکنی در شمال تهران ابزاری بسیار مناسب برای رفع گرفتگی های سخت و پیچیده است. دستگاه لوله بازکنی فواید زیادی را به همراه دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

شرکت آذین لوله با سالها تجربه در زمینه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آمادگی دارد تا در هر ساعت از شبانه روز سرویس کاران مجرب و حرفه‌ای خود را برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در سراسر شهر شمال تهران و حومه ارسال کند. رضایت شما عزیزان افتخار ماست. کافیست برای بهره مندی از خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی و همچنین مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.


لوله بازکنی در تمامی مناطق شمال تهران

به دلیل اینکه شرکت آذین لوله در تمامی مناطق تهران از غرب تا شرق و شمال تا جنوب تهران دارای شعبه های فعال و شبانه روزی میباشد، بلافاصله پس از تماس شما در کمتر از بیشتر سرویسکار خود را به محل مورد نظر می‌رساند.

🔴هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است‌. جهت دریافت خدمات با شماره های درون سایت تماس بگیرید.[شبانه روزی و بدون تعطیلی]🔴

در هر کجای شمال تهران که ساکن هستید کافیست تماس بگیرید و سپس نام منطقه ای که در آن ساکن هستید را اعلام کنید تا نزدیکترین سرویسکار را جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به محل اعزام کنیم.

اگر از روش های خانگی جهت رفع گرفتگی ها استفاده می کنید، همگی موقتی هستند و پس از مدتی دوباره گرفتگی رخ می دهد.

🔴 با استفاده از خدمات لوله بازکنی شمال تهران می توانید تمامی این نوع مشکلات را به صورت کامل و برای مدتی طولانی از بین ببرید 🔴

🔴ما این افتخار را داریم که لوله بازکنی ارزان را در سراسر شما تهران ارائه بدهیم. لوله بازکنی ارزان در آذین لوله همراه با کیفیت است و نه بی کیفیت. شما عزیزان میتوانید به صورت ۲۴ ساعت شبانه روزی با مراجعه به شرکت آذین لوله از خدمات این شرکت به صورت ارزان و با بهترین کیفیت بهرمند بشوید.🔴

🔴ما تضمین این را می کنیم که هر نوع گرفتگی که درون لوله های فاضلاب رخ داده باشد اعم از سخت و پیچیده آن را به صورت کامل برطرف می کنیم‌.🔴


شماره لوله بازکنی در شمال تهران

شرکت لوله بازکنی آذین لوله در شمال تهران بصورت شبانه روزی در حال فعالیت است. شما عزیزان می توانید بصورت 24 ساعته، در هر زمان که با مشکلات فاضلابی رو به رو شدید، با ما تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان نزدیکترین سرویسکار را جهت ارائه خدمات مات لوله بازکنی و چاه بازکنی به محل اعزام می کنیم. خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در شمال تهران با بهترین کیفیت و با هزینه ای ارزان و منصفانه ارائه داده می شود.

انجام تمامی کارهای مربوط به لوله بازکنی در شمال تهران بدون کثیف کاری و به صورت حرفه ای انجام می شود.


رفع بوی زننده فاضلاب در شمال تهران بصورت تضمینی 

برای از بین بردن بوی بد فاضلاب ابتدا باید علت آن را بررسی کنید و سپس نسبت به رفع آن اقدام کنید. این بوی بد امکان دارد به دلایل مختلفی به وجود بیاید. همچنین یکی از دلایل که موجب بوی بد فاضلاب می شود، گرفتگی لوله های فاضلاب است.

لوله بازکنی شمال تهران
رفع بوی گند و زننده فاضلاب با استفاده از خدمات لوله بازکنی

برای برطرف کردن آن از تخصص و مهارت یک لوله بازکن با تجربه و مجرب باید کمک بگیرید. پس از اینکه علت گرفتگی مشخص شد، اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب کنید.

13 پاسخ

    1. گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی رخ می دهد که فضولات ریزی درون لوله های فاضلاب ریخته شود که پس از چند روز منجر به گرفتگی می شود:
      دستمال کاغذی
      پرز فرش
      موی بلند
      فضولات ریز
      مصالح ساختمانی
      اجسام سفت و محکم
      پسماند مواد غذایی
      تفاله چای
      رسوب و جرم
      روغن و چربی
      و…

  1. همه چیز عالی بود
    تمیزی کار،به موقع رسیدن سرویسکار،قیمت مناسب،خوش اخلاق بودن لوله بازکن و…
    خیلی ممنونم🙏

  2. همه چیز عالی
    کیفیت کار
    ارزان بودن خدماتتون
    اینکه کثیف کاری زیادی نداشتن
    با اخلاق بودن سرویسکارتون
    خلاصه خیلی ممنونم ازتون🧡

    1. امکان دارد به دلیل نشتی در لوله تخلیه آشپزخانه و یا لوله لباسشویی به لوله آشپزخانه متصل است و این نشتی بوی بد فاضلاب را در محیط خانه منتشر می کند
      از دیگر دلایل بوی بد ماشین لباسشویی ایجاد کپک و یا قارچ در کنار لاستیک های لباسشویی است که به علت باقی مانده پودر در کنار لاستیک درب با قی می ماند

  3. خیلی خیلی خیلی خدماتتون عالیهههه😍دستتون درد نکنه
    همینجوری که توی سایتتون هم نوشتین برای باز کردن لوله ها اصلا کثیف کاری زیادی نداشتن
    و سرویسکاری که فرستادین خیلی بااخلاق بودننن😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *