به سایت آذین لوله * لوله بازکنی سیزده آبان* خوش آمدید


لوله بازکنی سیزده آبان و چاه بازکنی در سیزده آبان به صورت شبانه روزی و فوری ارائه داده می شود.

اگر شما عزیزان با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، و نیاز به خدمات لوله بازکنی دارید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021☎️

☎️02155145044

02133337550☎️


گرفتگی لوله های فاضلاب حمام، دستشویی، ظرفشویی و… مشکلی است که هرچند وقت یک بار احتمال دارد با آن روبرو بشویم. از زمانی که لوله های فاضلاب هم بوجود آمد، در کنارش نیاز به لوله بازکنی مطرح شد.

افزایش حجم این مشکلات باعث به وجود آمدن شرکتهای خدمات فنی، لوله بازکنی متعددی در شهرها شد. این مشکل یکی از آزاردهنده ترین مسائلی است که میتواند برای خانه پیش بیاید.

گاهی اوقات در صورتی که گرفتگی لوله ها شدید نباشد، امکان انجام بازکردن گرفتگی لوله ها با استفاده از محلوله لوله بازکن خانگی وجود دارد.

به راحتی در هرساعت از شبانه روز میتوانید با آذین لوله جهت رفع گرفتگی تماس بگیرید.

0912-7906021

021-55145044

021-33337550


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


فنر زنی لوله های فاضلاب

بازکردن لوله عملی است که طی انجام فرایندی گرفتگی های حاصل از گیر کردن فضولات و …در قسمت های مختلف لوله ممکن است، گیر کرده باشد.

لوله بازکنی سیزده آبان
رفع انواع گرفتگی داخل لوله ها به صورت کامل و تضمینی

این گرفتگی ها توسط افراد متخصص،با دستگاه های مختلف باز میشود.در مواردی آن گرفتگی اگر جسمی سخت باشد آن جسم را خورد کرده و باعث باز شدن گرفتگی لوله میشوند.

فنرزنی جهت رفع عامل انسداد در این منطقه با استفاده از فنرهای معمولی،حرفه ای،هردو با بهترین کیفیت و قیمت انجام میشود.


تخلیه چاه و لوله بازکنی سیزده آبان

امروزه یکی از نیازهای اصلی هر ساختمان محلی برای دفع آب و فاضلاب آن است.

چاه فاضلاب باید پس از پر شدن تخلیه شود. بی شک شبکه فاضلاب مکانی مناسب برای دفع آسان و بدون خطر فاضلاب های ساختمان است. اما در مناطقی که شبکه فاضلاب وجود ندارد به ناچار باید از چاه فاضلاب برای دفع فاضلاب استفاده کرد.

در حال حاضر اکثر ساختمان ها و منازل به خصوص ساختمان های قدیمی فاقد شبکه فاضلاب هستند، از چاه فاضلاب استفاده میکنند.


لوله بازکنی سیزده آبان فاضلاب چیست؟

بازمانده ها و دورریزی های مایعات محلی و شهری و صنعتی را پساب، چرک آب یا فاضلاب می نامند. زیر مجموعه فاضلاب که از مدفوع و ادرار تشکیل شده است گند آب نام دارد. فاضلاب ها شامل بازمانده محصولات خانگی و شهری یا زباله های مایع بیمارستانی و صنعتی است که بر اساس نوع پیدایش به 3 دسته فاضلابهای خانگی و صنعتی و سطحی تقسیم می شود.


هزینه تخلیه چاه و لوله بازکنی سیزده آبان چقدر است؟

نوع عمل تخلیه و اینکه پاکسازی چاه فاضلاب و سیستم فاضلاب به وسیله پمپ لجن کش 3 فاز و یا استفاده از پمپ های تک فاز صورت میگیرد. مثلا لوله بازکن با فنر زدن مشخص می شود که چاه پر شده است و سپس هزینه را اعلام می کنند.

نوع فاضلاب و لجنی که قرار است تخلیه شود هم در تعیین دستمزد و قیمت تخلیه چاه فاضلاب نقش دارد. معمولا شیوه کار و ابزارهای لازم برای تخلیه فاضلاب صنعتی با فاضلاب انسانی کاملا فرق دارد.

در نهایت تخلیه چاه فاضلاب و لوله بازکنی را به چشم هدر رفتن پول و یا یک هزینه نگاه نکنید.

چرا که انجام درست و بهداشتی و اصولی و بهداشتی اینکار نیز سلامت و بهداشت شما و ساختمانتان را حفظ مینماید و از انواع میکروب ها و ویروس ها و باکتری ها و همچنین حشرات موذی در امان نگه می دارد.

بنابراین اینکار به طول عمر چاه فاضلاب و کل ساختمان کمک می کند. در نتیجه بهتر است برنامه ریزی مرتب و روتینی برای پاکسازی سیستم چاه فاضلاب داشته باشید تا از هزینه های احتمالی جلوگیری کنید.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


اعزام فوری سرویسکار حرفه ای به محل

برخی از ساختمان ها قدیمی هستند و لوله های آن ها آسیب دیده اند. در این نوع ساختمان ها نشتی آب دیده می شود که ربطی به گرفتگی لوله های فاضلاب ندارند.

بارها سرویسکاران این مجموعه در رفع همچین مشکلاتی به صاحبان منازل کمک کرده اند. سرویسکاران فورا به محل اعزام می شوند و قبل از اعلام قیمت، هزینه های اضافی را عیب یابی می کنند و خدمات خود را به بهترین شکل ارائه می دهند.

گرفتگی لوله های فاضلاب حمام و…. مواردی هستند که بیشترین تماس های تلفنی ما را در این منطقه تشکیل می دهند. یکی از مهم ترین دلایلی که موجب بروز همچین مشکلی در این قسمت ها می شوند گیر کردن موها و یا پسماند مواد غذایی و… هستند.

لوله بازکنی سیزده آبان


ارائه خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی سیزده آبان شبانه روزی و فوری

زمانی که گرفتگی در نواحی مختلف ساختمان رخ می دهد افراد بدون هیچ تردیدی به سراغ اسید و یا جوهر نمک جهت رفع مشکل استفاده می کنند. این کار تنها گرفتگی را باز نمیکند هیچ بلکه موجب پوسیدگی لوله هایی که از جنس چدن هستند می شود و اتصالات با گذشت زمان تخریب می شود.

لوله بازکنی سیزده آبان
آسیب به لوله ها با استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی

با این کار هم به لوله های فاضلاب آسیب می رساند و هم زمان آنها تلف می شود. در نتیجه با یک شرکت معتبر تماس میگیرند و درخواست سرویسکار می کنند. پس از مشخص شدن علت گرفتگی و اقدامات لازمه با جدیدترین دستگاه ها انجام می شود تا فورا مشکل بر طرف شود.


اعزام سرویسکار به محل در کمتر از 30 دقیقه

سرویسکاران این مجموعه در تهران به صورت پراکنده مستقر شده اند. این یعنی امکان دارد همین حالا نزدیک به منزل شما یکی از سرویسکاران ما حضور داشته باشد.

به همین دلیل است که می توانیم در کمتر از 30 دقیقه سرویسکار را به محل اعزام میکنیم و سپس اقدام به ارائه خدمات می کند. با توجه به پراکنده بودن سرویسکاران ما هیچ محدودیتی در ارائه خدمات نداریم و در تمامی مناطق تهران در حال فعالیت هستیم. در هر لحظه از شبانه روز که با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست سرویسکار کنید.

بلافاصله پس از ثبت آدرس پستی شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و مشکل پیش آمده را بر طرف می کند.


درآوردن اجسام از چاه توالت بصورت تضمینی 

اگر می خواهید جسمی را که به داخل چاه توالت و یا لوله فاضلاب انداخته اید و بصورت تضمینی خارج کنید و مشکلی به وجود نیاید، می توانید با سرویسکاران مجموعه آذین لوله تماس بگیرید.

شرکت آذین لوله با استفاده از تجهیزات پیشرفته مانند چنگک لوله بازکنی بصورت تضمینی و بسیار راحت آن را خارج کنند. برای استفاده از خدمات کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.


نکات مهم بعد از افتادن اشیاء قیمتی در چاه توالت 

بهتر است جهت درآوردن اشیاء، از خدمات لوله بازکنی ما استفاده نمایید.

5 پاسخ

    1. لوله را باز می کنیم و پس از تست لوله باز شده تحویل شما می دهیم. این یعنی، خدماتی که ارائه می دهیم با کیفیت هستند و همچنین رضایت شما از خدمات لوله بازکنی برای ما اهمیت زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *