به سایت آذین لوله خوش آمدید


لوله بازکنی سیدخندان شبانه روزی و بدون تعطیلی در سراسر این منطقه توسط سرویسکاران با سابقه و دستگاه های بروز و حرفه ای آماده خدمت به شما عزیزان است و اگر در ساعات پایانی شب با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، نگران نباشید.

سرویسکاران این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی می باشد.

09127906021

02177553860


خدمات دیگری که در لوله بازکنی سیدخندان توسط آذین لوله ارائه داده می شود:

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد، از جمله مشکلاتی است که میتواند برای شما نیز رخ دهد. اگر دچار چنین مشکلاتی شدید با ما تماس بگیرید.


لوله بازکنی سیدخندان

یکی از ویژگی های مهم مجموعه آذین لوله اعزام لوله بازکنی به صورت فوری است. در واقع تمامی نیروهای فنی و لوله بازکن ها، از نزدیکترین محل مورد نظر اعزام میشوند. به همین دلیل سریعا در محل حاضر میشوند.

سعی میشود لوله بازکنی در سیدخندان از محله هایی که در زیر ذکر شده است، برای انجام کار فرستاده شود تا بتواند سریعتر برای ارائه سرویس، به محل برسد:

بزرگراه صیاد شیرازی خیابان سهرودی بزرگراه شهید صیاد شیرازی بزرگراه رسالت

هر زمان که با گرفتگی لوله در سیدخندان مواجه شدید با شماره های زیر تماس بگیرید.

09127906021

02177553860

مجموعه آذین لوله متخصص باتجربه و ماهر را جهت انجام خدمات به محل شما میفرستند.


علت گرفتگی لوله های فاضلاب
لوله بازکنی سیدخندان
ارزانتر از همه جا

امروزه تمامی لوله های فاضلاب از جنس پولیکا است ولی در خانه های قدیمی از لوله های فلزی با آلیاژهای متفاوت دیده می شود. این لوله ها بدلیل مختلفی دچار انسداد می شوند.

گرفتگی لوله فاضلاب و بالا زدن آب از چاه میتواند از کوچکترین مشکلات شمار آید. احتمال دارد مشکلات بزرگتری در سیستم لوله کشی بوجود آید که ممکن است با آنها مواجه نشده باشید. از مشکلات سیستم های لوله کشی در سیدخندان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تمامی این مشکلات قابل رفع هستند. یک فرد عادی بدون تخصص کافی، نمیتواند این مشکلات را رفع نماید. برای بازکردن لوله ها بهتر است از یک فرد باتجربه و حرفه ای تماس بگیرید.


لوله بازکنی سیدخندان فوری

شما نیز به دنبال لوله بازکنی فوری در سیدخندان هستید، مسلما شما هم دوست دارید به محض تماس گرفتن با شرکت های لوله بازکنی سرویسکار سریعا در محل حاضر شود و کار را به صورت فوری انجام بدهد.

لوله بازکنی سیدخندان
بدون تعطیلی

برای حل این موضوع این مجموعه سرویسکاران زیادی را در شرق تهران مستقر کرده ایم و با تماس شما عزیزان و ثبت آدرس پستی، نزدیکترین سرویسکار را به محل اعزام می کنیم.

از دیگر ویژگی های مجموعه آذین لوله، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی است و این به این معنیست که شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی (حتی در ایام تعطیلات رسمی) از خدمات لوله بازکنی ،تخلیه چاه و… بهره مند شوید.

گرفتگی لوله های فاضلاب خبر نمیکند و امکان دارد این اتفاقات در شب بیفتد، به همین دلیل ما در سراسر تهران سرویسکارانی را مستقر کرده ایم که اگر شما عزیزان با گرفتگی مواجه شدید سریعا بتوانید مشکلتان را به راحتی و بدون دغدغه رفع کنید.

لوله بازکنی سیدخندان
فوری

انجام خدمات لوله بازکنی سیدخندان توسط سرویسکار با تجربه

در ارائه خدمات لوله بازکنی چیزی که از همه مهم تر است تجربه سرویسکار است. چون سرویسکاران با تجربه کارهای بیشتری در کار روبه رو بودند. به همین دلیل توانایی بهترین در بازکردن گرفتگی لوله های فاضلاب با کیفیت بالا را دارند.

در مجموعه آذین لوله مهمترین انتخاب سرویسکاران در این منطقه، داشتن سابقه بالا و تخصص کافی در این زمینه است. در حال حاضر سرویسکارانی به محل اعزام می شوند که توانایی باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب را دارند.

با کمک سرویسکاران با تجربه، توانسته ایم تا گرفتگی های سخت و سیمانی را به صورت تضمینی رفع کنیم.

لوله بازکنی سیدخندان
فوری

هزینه لوله بازکنی سیدخندان

هزینه لوله بازکنی بر اساس معیارهایی مثل محل گرفتگی و میزان گرفتگی و نوع کار بستگی دارد. برای رفع گرفتگی ها از فنر برقی استفاده می شود. گاهی فقط با یک بار فنر زدن باز نمی شود. در نتیجه هزینه لوله بازکنی بر اساس کاری که لازم است انجام بدهد محاسبه می شود و هر چه گرفتگی ها سخت باشند، هزینه لوله بازکنی افزایش می یابد.

محل گرفتگی نیز در تعیین هزینه لوله بازکنی تاثیر دارد. شما عزیزان میتوانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.


تخلیه چاه سیدخندان

یکی دیگر از پر استفاده ترین خدمات توسط مشتریان، تخلیه چاه است. آذین لوله، خدمات تخلیه چاه را به صورت شبانه روزی انجام میدهد. نیازی نیست شما کاری انجام بدهید و اگر با گرفتگی چاه فاضلاب روبه رو شدید، کافیست با ما تماس بگیرید تا ما هماهنگی های لازمه را جهت تخلیه انجام بدهیم.

برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه کافیست با شماره های موجود درون سایت تماس بگیرید. سرویسکاران این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند و خدمات مورد نیاز را انجام میدهند و گرفتگی لوله های فاضلاب و چاه را به صورت تضمینی تحویل شما عزیزان می دهند.

تخلیه چاه سیدخندان

به فرایند تخلیه چاه از هرگونه جامدات و لجن و مواد دیگر را تخلیه چاه میگویند. علت اصلی گرفتگی چاه و لوله فاضلاب به دلیل جامداتی است که وارد فاضلاب میشوند.

تخلیه چاه اصولی و با کیفیت علاوه بر جلب رضایت مشتری، به چاه نیز آسیبی نمیرساند. تخلیه چاه زمانی انجام میگیرد، چاه توالت و یا فاضلاب پرشده باشد. دلایل مختلفی برای پر شده چاه فاضلاب وجود دارد.

یکی از فرایند های چاه لایروبی میباشد. لایروبی زمانی انجام میشود که اجسام سنگین در چاه گیر کرده باشد.

علائم و نشانه های پرشدن چاه فاضلاب

لوله بازکنی و تخلیه چاه برای چیست؟

گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از اتفاقات ناخوشایندی است که امکان دارد برای هر ساختمانی اتفاق بیفتد و بوی نامطبوعی از خود انتشار کند و یا آب های فاضلاب را پس بزند، که موجب از بین رفتن آسایش اهالی ساختمان می شود. جای ناراحتی و نگرانی نیست ما وظیفه داریم که تمامی مشکلات فاضلابی شما را حل کنیم و در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ دغدغه ای می توانید به زندگی عادی و نرمال خود بازگردید.

لوله بازکنی سیدخندان را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ آسیبی به چاه فاضلاب و یا لوله های فاضلاب و به صورت تضمینی، مشکلات فاضلابی شما عزیزان را برطرف کنیم.

09127906021

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


ارائه خدمات لوله بازکنی حرفه ای در سیدخندان

شرکت آذین لوله با بیش از 20 سال سابقه در زمینه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و با داشتن سرویسکاران حرفه ای، این خدمات را با تعهد و ضمانت باز کردن لوله های فاضلاب انجام می دهد. سرویسکاران سیدخندان در این مجموعه بهترین خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند. 

نحوه کار به این شکل است که ابتدا مشکل به وجود آمده را بررسی می کنند و سپس نیروی فنی با استفاده از دستگاه بروز و حرفه ای، گرفتگی به وجود آمده را به طور کامل برطرف می کند. در تمامی مراحل کار اگر مشکلی وجود داشته باشد سرویسکار آن را بررسی کرده و با انتخاب بهترین روش و تضمینی، مشکل به وجود آمده را بر طرف می کند. در برخی موارد گرفتگی لوله های فاضلاب در حدی پیچیده و سخت است که سرویسکار باید تجربه زیادی داشته باشد و توانایی رو به رو شدن با آن را داشته باشد. تجربه بالای سرویسکاران مجموعه آذین لوله، موجب شده است تا بتوانند هر نوع گرفتگی در لوله های فاضلاب رخ داده است را بر طرف کنند و اگر گرفتگی سخت و پیچیده باشد، آن را به طور کاملی باز نمایند.


اعزام سریع لوله بازکن

هر گاه که با گرفتگی لوله های فاضلاب که مواجه شدید، باید برای رفع آن سریعا اقدام کنید. چون اگر به موقع برای رفع آن اقدام نکنید ممکن است با کثیف شدن زیاد رو به رو شوید و یا ورود فاضلاب به دیگر نقاط ساختمان شود. این مشکل و دردسر بزرگ می تواند با اقدام سریع و به موقع برای لوله بازکنی در سیدخندان جلوگیری بشود. با در نظر گرفتن کامل این موضوع، سرویسکاران زیادی را در سراسر شرق تهران مستقر کرده ایم تا هنگام تماس شما عزیزان با شرکت آذین لوله، بتوانیم نزدیکترین نیروی فنی خود را به محل مورد نظر اعزام نماییم. 

سرویسکاران با توجه به شناختی که از خیابان های شرق تهران دارند، با استفاده از موتور سیکلت، زمان رسیدن خود را به محل به حداقل رسانده اند. 


چرا به خدمات لوله بازکنی در سیدخندان نیاز داریم؟

استفاده از دستگاه های لوله بازکنی به این دلیل نیست که مشکل به وجود آمده در لوله فاضلاب و یا چاهی که نیاز به بررسی دارد حتما عمیق و سخت و پیچیده باشد. در بسیاری از موارد برای رفع مشکلات از این دستگاه استفاده می کنند تا سرویسکاران لوله بازکنی در سیدخندان به آسانی و راحتی متوجه شوند که علت گرفتگی لوله های فاضلاب در چیست و سپس برای رفع کامل آن اقدام کنند. 

دستگاه های لوله بازکنی در سیدخندان شامل فنر لوله بازکنی دستی و دستگاه لوله بازکنی با فنر است که هر کدام از این ها بر اساس نوع گرفتگی لوله های فاضلاب، مورد استفاده قرار می گیرد. 

بطور مثال می توان گفت که فنر دستی برای  گرفتگی های جزئی مورد استفاده قرار می گیرد و در این شرایط با استفاده از فنر لوله که چندان طول زیادی ندارد، مشکلات سطحی را برطرف می کند. اگر گرفتگی پیچیده باشد، به سراغ دستگاه دوم خواهیم رفت.

آیا دستگاه فنر برقی به لوله های فاضلاب آسیب می زند؟

دستگاه لوله بازکنی در سیدخندان هیچ آسیبی به به لوله ها وارد نمی کند. استفاده از این دستگاه در مقایسه با سایر روش های لوله بازکنی مانند استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی بسیار بی خطر و امن تر است و عمر لوله های فاضلاب را تضمین می کند. درست است که رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از محلول های شیمیایی راحت تر است، ولی این روش به دستگاه تنفسی انسان به خصوص کودکان آسیب جبران ناپذیری وارد می کند و همچنین موجب سوراخ شدن لوله های فاضلاب می شود. 

به این موضوع نیز توجه داشته باشید که استفاده از این دو دستگاه حتما باید توسط افراد کاربلد انجام بشود، چون اگر تجربه ای در این زمینه نداشته باشد به اتصالات لوله های فاضلاب آسیب وارد خواهد کرد. درست است که استفاده از فنر راحت است ولی به معنی نیست که هر شخصی می تواند به راحتی از آن استفاده کند.


ویژگی های دستگاه فنر برقی در سیدخندان

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با حداقل کثیف کاری

کثیف شدن و یا نشدن محل گزفتگی در هنگام فنر زدن یکی از موضوعاتی است که افراد به آن اهمیت زیادی می دهند. شرکت آذین لوله با توجه به این موضوع سرویسکارانی را به محل اعزام می کند که با توجه به تجربه بالایی که در این زمینه دارند، باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب را با حداقل کثیف کاری انجام بدهند. در حال حاضر افتخار ما این است که در اکثر خدماتی که ارائه داده ایم، توانسته ایم کار خود را با نهایت کثیف کاری و در برخی موارد بدون کثیف کاری، خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه دهیم.


لوله بازکنی سیدخندان با سرعت عمل زیر 30 دقیقه

سرعت عمل در باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از مهم ترین معیارهایی است که برای انتخاب مجموعه جهت ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه است. اگر مجموعه ای که انتخاب کرده اید نتواند خدمات مد نظر شما را در مدت زمانی که معین کرده است ارائه بدهد، احتمال دارد که ضرر  و زیان هایی را وارد کند. مجموعه آذین لوله به دلیل ارائه خدمات فوری و سریع در خدمت شما عزیزان است. با توجه به این موضوع، هر زمانی که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شده اید، می توانید این مشکلات را به مجموعه ما در میان بگذارید.

لوله بازکنی سیدخندان
ارزانتر از همه جا

ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا در کمترین زمان ممکن خودمان را به محل مورد نظر برسانیم. بنابراین اگر ساکن محله سیدخندان هستید و احساس می کنید که مشکلاتی در لوله های فاضلاب منزلتان رخ داده است، میتوایند با این مجموعه تماس بگیرید. ما به شما عزیزان این ضمانت را می دهیم که در کمترین زمان ممکن، سرویسکار را به محل اعزام نماییم.


لوله بازکنی شبانه روزی در سیدخندان

می توان گفت که متاسفانه اختلالی که درون لوله های فاضلاب ایجاد می شود، زمان و روز مشخصی ندارد و امکان دارد در ساعات پایانی شب و یا در ایام تعطیلات این اتفاق رخ بدهد. بنابراین شما عزیزان نیاز دارید تا مجموعه ای را انتخاب کنید که بتواند در طول 24 ساعت 7 روز هفته خدمات خود را ارائه بدهد. لوله بازکنی در سیدخندان به دلیل فوری بودن خدمات خود در سراسر تهران قادر است در تمامی روز های هفته و حتی در ایام تعطیلات رسمی و در 24 ساعت شبانه روز مشکلات شما عزیزان را رفع نماید. در نتیجه اگر در ساعات پایانی شب با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، این مشکل را نادیده نگیرید و با ما تماس بگیرید. 


ارائه خدمات با کیفیت بالا در سیدخندان

یکی از مهم ترین دلایلی که موجب شده است تا شرکت آذین لوله از سابقه زیادی برخوردار باشد، کیفیت بالایی که در انجام خدمات ارائه میدهد. سرویسکاران این مجموعه تمامی تلاش خود را می کنند تا خدمات مد نظر شما عزیزان را با ارزانترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام بدهند. بالا بودن کیفیت خدمات این مجموعه در کنار سرعت عمل بالایی که دارند موجب شده است تا مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه علاوه بر اینکه سابقه زیادی در این زمینه دارند، سرویسکارانی را به محل اعزام می کند که از سابقه زیادی در این زمینه برخوردار باشد و با توجه به علت گرفتگی، روش مناسبی را برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب شما عزیزان انتخاب می کند و به صورت تضمینی لوله مسدود شده را رفع می کند.

لوله بازکنی سیدخندان
بدون تعطیلی

درباره سرویس تخلیه چاه فاضلاب و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در سیدخندان

تخلیه چاه و لوله بازکنی در سیدخندان یکی از خدمات پردرخواست مشتریان مجموعه آذین لوله است. شما عزیزان می توانید با تماس با شماره های موجود در سایت از هزینه های خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه بطور حدودی اطلاع پیدا کنید. همچنین شما عزیزان اگر به خدمات دیگری مانند: درآوردن اشیاء قیمتی از لوله های فاضلاب، لوله کشی، حفر چاه، لایروبی چاه و….نیاز داشتید بدون صرف وقت، با ما تماس بگیرید تا از نزدیکترین نقطه سرویسکار به آدرس پستی داده شده اعزام بشود و خدمات درخواستی شما عزیزان را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت و به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی با بهترین روش و تضمینی ترین روش ارائه بدهد. سرویسکاران این مجموعه با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته هر نوع گرفتگی که درون لوله های فاضلاب افتاده باشد را به صورت کامل از بین می برند.


دستگاه های لوله بازکنی در سیدخندان چیست؟

در مطالب بالا از دستگاه فنر برقی و همچنین مزیت آن گفته ایم

ابزارهای لوله بازکنی نمونه های متفاوتی دارد که به برق شهری متصل می شوند، این دستگاه ها به فنر هایی مجهز هستند که به دلیل انعطافی که دارند هر نوع گرفتگی که درون لوله های فاضلاب رخ داده باشد را به صورت کاملی از بین خواهد برد. امکان دارد گرفتگی برخی لوله های فاضلاب احتیاج به دستگاه تراکم هوا داشته باشد که روش کار با این دستگاه ها بسیار سخت بوده و نیاز به افرادی دارد که روش کار با این دستگاه را به صورت حرفه ای بلند هستند. استفاده از دستگاه فنر برقی یکی از مهم ترین و تضمینی ترین دستگاه هایی است که هیچ آسیبی به لوله های فاضلاب وارد نمی کند و با استفاده از آب می توان متوجه شد که گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت کامل از بین رفته اند.

قطر برخی لوله های فاضلاب به اندازه کوچک است که گویا تنها برای هدایت آب به سمت چاه فاضلاب ساخته شده اند و قادر به خروج آشغال های موجود در سینک ظرفشویی و… رها می کنیم نیستند. این لوله ها در بخش های مختلفی از ساختمان دارای خمیدگی هایی هستند که از معروف ترین خمیدگی ها می توان به شترگلو یا همان سیفون اشاره کرد. این نقاط از لوله های فاضلاب بهترین محل برای به دام افتادن چربی، مو، پسماند مواد غذایی، تفاله چای و قهوه و… هستند.

مزیت استفاده از دستگاه فنر برقی در ارائه خدمات فوری در سیدخندان


چند روش آسان و فوری رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در منزل

استفاده از فنر لوله بازکنی دستی: جهت ساخت فنر لوله بازکنی دستی چند گیره را بردارید و قسمت خمیدگی را به خوبی صاف کنید. تا مقل فنر لوله بازکنی شود و سپس انتهای آن را با استفاده از یک انبر دستی به شکل قلاب درست کنید. به این مورد توجه داشته باشید تا برای خارج کردن مو و مواردی که بطور ناخواسته وارد لوله شده اند، استفاده می شود. توجه داشته باشید که کار را خرابتر نکنید و این اجسام را بیشتر داخل لوله نفرستید.


افتادن اشیاء در چاه توالت

افتادن اشیاء در توالت و درآوردن آنها از چاه دستشویی یکی از مشکلاتی است که می تواند برای تمامی افراد رخ بدهد. 

تمامی سرویسکاران مجموعه آذین لوله بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان هستند تا اگر خودتان توانایی درآوردن اشیاء از داخل چاه را ندارید، سرویسکاران با تجربه و مجرب ما این کار را برای شما عزیزان انجام می دهند.

اگر شی قیمتی و ارزشمند شما عزیزان داخل چاه فاضلاب افتاده باشد، همین حالا تماس بگیرید.

پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *