به سایت آذین لوله *لوله بازکنی ستاری* خوش آمدید


لوله بازکنی ستاری با کیفیت عالی و به صورت شبانه روزی خدمات دهی می شود. در این منطقه از تهران تمامی سرویسکاران لوله بازکنی غرب تهران شرکت آذین لوله از بهترین و با تجربه ترین نیروهای فنی این مجموعه هستند و در سراسر تهران مستقر شده اند تا به محض تماس شما عزیزان به محل مورد نظر اعزام بشوند.

0912-7906021

021-44324020


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


محله ستاری

این محله در منطقه 3 شهرداری تهران قرار دارد و از محله سید خندان عبور می کند. خیابان ستاری به معابر مهمی مثل بزرگراه رسالت و بزرگراه شهید سلیمانی و پل سید خندان و همچنین ارسباران منتهی می شود.

سرویسکاران زیادی در این محله مستقر کرده ایم که پس از تماس شما عزیزان به محل اعزام می شوند و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند. هر گاه با گرفتگی لوله های فاضلاب در هر لحظه از شبانه روزی مواجه شدید، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و پس از شرح مشکل و درخواست خدمات مورد نظر خود، سرویسکر به محل اعزام می شود و سپس اقدام به رفع مشکلات فاضلابی شما عزیزان می کند.


لوله بازکنی ستاری

لوله فاضلاب به دلیل موادی است که از راه لوله ها وارد فاضلاب میشوند. بعضی مواقع بودن انواع گوناگونی از مواد مثل مو و مواردی از اینها موجب ایجاد سطحی مقاوم در برابر آب میشود. این لایه ضد آب تمام کانال فاضلاب را اشغال میکند. نتیجه ی آن گرفتگی لوله و پر شدن چاه میباشد. لوله بازکنی از جمله خدمات فنی مورد نیاز در شهرها میباشند.

معمولا گرفتگی لوله فاضلاب در هر ساعت از شبانه روز امکان دارد اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه بافت ساختمان های این منطقه آپارتمان های نوسازی هستند ولی باز هم می توانند دچار گرفتگی بشوند. در چنین مواقعی شرکتهای تاسیساتی به داد فرد میرسد.


چه زمانی باید از خدمات لوله بازکنی ستاری استفاده کنیم؟

برخی اوقات قبل از استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می توان با تشخیص علائمی که نشان می دهد گرفتگی و یا انسداد لوله های فاضلاب رخ داده اند، مطلع شوید که آیا نیازی است از لوله بازکنی ستاری استفاده کنید و یا خیر؟ این کار موجب شده است تا شما در بهترین زمان مبلغی را بابت خدمات درست پرداخت کنید.

برخی از این علائم عبارت هستند از:

با تشخیص هر یک از این نشانه ها به راحتی می توانید تصمیم قطعی خود را مبنی بر استفاده از لوله بازکنی ستاری بگیرید.

چون هر کدام از این عوامل به تنهایی می توانید به شما هشدار دهند که احتمال اینکه تا چند روز دیگر با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید، زیاد است. بهتر است قبل از بدتر شدن مشکل می توانید اقدام کنید و آن را بدون هیچ دردسری حل کنید.

لوله بازکنی ستاری
ارزان

برای رفع انواع گرفتگی لوله های فاضلابی معمولا از دستگاه های بروز و پیشرفته ای استفاده می کنند. اکثر افراد تا اسم فنر برقی را می شنوند یاد کثیف کاری زیادی می افتند، ولی در شرکت آذین لوله نباید مرتکب همچین اشتباهی شوید.

این مجموعه با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته و با حداقل کثیف کاری اقدام به باز کردن لوله های فاضلاب می کنند. دیگر نیازی نیست نگران استفاده از این خدمات باشید.

چون تمامی سرویسکاران این مجموعه مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های لوله بازکنی و با نهایت کثیف کاری، انجام می دهند و مشتریان می توانند آسودگی خاطر در استفاده از لوله بازکنی ستاری با فنر برقی یا همان ژنراتور داشته باشند.

اگر با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید، میتوانید با ما تماس بگیرید.


لوله بازکنی تضمینی

بازکردن لوله کاری تخصصی است. حتما باید توسط یک متخصص ماهر انجام شود به دلیل آسیب پذیر بودن تاسیسات ساختمانی باید حتما لوله توسط فرد متخصص انجام شود. اگر اینگونه نباشد ممکن است با روشهای خانگی آسیب جدی به لوله ها وارد شود. یکی از راه های چاره ساز این است که با یک لوله بازکن متخصص و باتجربه تماس بگیرید.

تضمین شرکت آذین لوله باز کردن کامل لوله های فاضلاب و تحویل لوله بز شده به مشتری است، برای آسودگی خاطر به درخواست مشتری باز بودن مسیر لوله گرفته شده تست می شود و اگر مشکلی بود، باز هم رفع گرفتگی لوله بصورت کاملی انجام می شود و لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهند.

گرفتگی لوله و چاه از جمله مشکلاتی است که همه با آنها مواجه میشوند.

لوله بازکنی ستاری
لوله بازکنی فوری

دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب چیست؟


تخلیه چاه ستاری

معمولا دلیل پر شدن چاه فاضلاب پوشیده شدن کانال چاه توسط موادی مانند ،پلاستیک و غیره است. همین موضوع باعث گرفتگی چاه فاضلاب میشود.

لوله بازکنی ستاری
لوله بازکنی بدون تعطیلی

چاه های فاضلاب باید در زمانهای مشخص توسط تکنسین بازبینی شوند تا از بروز حوادث ناگوار بر اثر تخریب و ریزش جلوگیری شود. بهترین روش برای جلوگیری از مشکلات مربوط به پر شدن چاه فاضلاب پیشگیری است.

تخلیه چاه در این شهر پراز دود و آلودگی از اهمیت یشتری برخوردار است. سعی کنید مواد رسوب کننده ماندگار یا مواد درشت به داخل چاه نیندازید تا نیاز به تخلیه چاه نداشته باشید. در صورتی که نیاز به این کار پیدا کردید، هر چه سریعتر اقدام کنید. اگر زودتر به این کار اقدام کنید لوله های فاضلاب و خانه شما آسیبی نمیبینند.


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


خدمات لوله بازکنی آذین لوله در خیابان ستاری چگونه انجام می شود؟

شرکت آذین لوله با توجه به موقعیت و شرایط خاصی که به همراه دارد و با شناخت شیب این منطقه، در ابتدا نیازمند است که از فاضلاب شهری بهره مند بشود. در پیاده سازی گذشته، امروزه و پس از گذشت مدت ها این سیستم قدیمی است و نیاز به خدمات پیدا کرده است.


چرا محیط خانه بوی گند و زننده فاضلابی می دهد؟

دلایلی مختلفی وجود دارد که موجب این نوع مشکل در یک قسمت و یا در بخش های مختلفی از خانه به وجود می آید. با بررسی برخی از مسائل باعث می شود تا منبع بوس گند و زننده بو را پیدا کرد:

مشکل در قسمت سیفون و یا همان شترگلویی

سیفون که برخی از افراد آن را به اسم شترگلویی میشناسند، در کفشورها، زیر سینک، توالت و… نصب می شود. 

در این قسمت پسماند مواد غذایی بر روی هم انباشته شده و در نتیجه هم موجب گرفتگی لوله ها و هم موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در لوله ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *