✔به سایت آذین لوله(لوله بازکنی در ستارخان)خوش آمدید✔

لوله بازکنی ستارخان با ارائه خدمات باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب و خالی کردن چاه فاضلاب پر شده به صورت تضمینی آماده ارائه خدمات در ستارخان شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشد. برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه کافیست با ما تماس بگیرید و از طریق تماس درخواست خود را ثبت کنید.

0912-7906021

021-44324020


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


آیا شما نیز به دنبال یک شرکت معتبر در ستارخان هستید


محله ستارخان و علت گرفتگی لوله های فاضلاب

ستارخان در منطقه 2 شهرداری تهران و در غرب تهران قرار دارد.

این محله از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و سازمان آب و از غرب به بزرگراه یادگار امام و از جنوب به خیابان آزادی و از شرق به بزرگراه چمران منتهی می شود. ستارخان یکی از بهترین مناطق تهران میباشد که در غرب تهران قرار دارد. از اتوبان لشکر دسترسی به منطقه و محدوده ستارخان بسیار آسان است لوله بازکنی از جمله خدمات فنی مورد نیاز در شهرها میباشد.

لوله بازکنی ستارخان
استفاده از دستگاه های پیشرفته برای رفع انواع گرفتگی ها
خدمات لوله بازکنی یکی از پردرخواست ترین خدمات در ستارخان است. لوله های فاضلاب یکی از بخش های جدا نشدنی منازل هستند چون کار اصلی آنها هدایت فاضلاب به چاه است و گاهی دچار گرفتگی می شود که برخی از این گرفتگی ها عبارتند از:
چگونه از گرفتگی لوله های فاضلاب جلوگیری کنیم؟

برای اینکه از گرفتگی لوله های فاضلاب جلوگیری کنید، میتوانید مانع ورود فضولات داخل لوله های فاضلاب شوید. یعنی اگر در ورودی لوله های فاضلاب یک توری قرار بدهید، دیگر فضولات داخل لوله های فاضلاب نمی شوند و دیگر گرفتگی به تکرار رخ نمی دهد.


روش های لوله بازکنی در ستارخان

لوله های گرفته یکی از معضلات دردسرساز در منازل و محیط کار هستند. بوی بد-بالازدگی آب و…مشکلات بسیار دیگر که به دنبال دارد غیرقابل تحمل هستند. روشهای خانگی و موقتی برای بازکردن لوله ها  وجود دارد.

لوله بازکنی ستارخان
باز کردن گرفتگی لوله ها با استفاده از روش های خانگی

به صورت موقتی و تنها برای چند روز مشکل را به صورت سطحی برطرف میکند. اما نمیتواند به طور قطعی مشکل را حل کند. از طرفی استفاده مکرر از آنها موجب تخریب و کاهش طول عمر لوله ها میشود. در نتیجه نیاز به راه حل قطعی و منطقی داریم.

لوله بازکنی با روشهای مختلفی از جمله فنرزنی که یک روش متداول و موثر و کار آمد است که به سرعت لوله های گرفته را باز میکند. قدرت بالای فنر زنی در بازکردن لوله ها سرعت و اطمینان کار را تضمین میکند.

برای رفع گرفتگی لوله هایی که دچار انسداد شدند، روش های مختلفی وجود دارد، اما شرکت آذین لوله از بهترین روش ها برای باز کردن انسداد لوله های فاضلاب شما عزیزان استفاده می کند تا مشکل شما را فورا رفع کند و رضایت کامل شما عزیزان را جلب نماید.

1):استفاده از فنر برقی

یکی از بهترین و اصولی ترین روش رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در ستارخان استفاده از دستگاه ژنراتور برقی یا همان فنر برقی است.

در این روش فنر با قدرت زیادی درون لوله فاضلاب می چرخد و هرگونه فضولاتی که موجب گرفتگی شده اند را به بیرون هدایت می کند و یا اگر رسوبی بود، آن را خرد می کند و به بیرون از لوله هدایت می کند. به این طریق لوله فاضلاب باز می شود، همچنین این دستگاه قادر است هر گونه گرفتگی باشد، حتی سخت ترین گرفتگی، به صورت کامل بدون آسیب به لوله ها باز می کند.

مزایای باز کردن لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر برقی

2):باز کردن گرفتگی ها با پمپ تراکم هوا

از روش دیگری که برای باز کردن لوله های فاضلاب در ستارخان استفاده می شود، پمپ تراکم هوا است. نحوه ی کار با این دستگاه به این صورت است که این دستگاه باد زیادی را در خود ذخیره می کند و پس از اینکه دهانه لوله با دستگاه یکسان شد، با زدن دکمه هوای ذخیره شده با فشار زیادی وارد لوله فاضلاب می شود.

در این روش امکان دارد فاضلاب از دیگر ورودی ها بالا بزند و کثیفی زیادی را ایجاد کند. از این دستگاه برای هر نوع گرفتگی استفاده نمی شود بلکه برای گرفتگی هایی مثل خاک و… استفاده می شود.


لوله بازکنی شبانه روزی در ستارخان

گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از اتفاقات طبیعی است و امکان دارد در هر لحظه از شبانه روز، شاهد گرفتگی لوله های فاضلاب باشید.

شرکت آذین لوله با داشتن سرویسکاران شبانه روزی، آماده باز کردن لوله های فاضلاب شما عزیزان در هر لحظه از شبانه روز است. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در شب کار بسیار سختی است و به تجهیزات زیادی نیاز مند است تا سروصدای زیادی به وجود نیاورد.

سرویسکاران شرکت آذین لوله تا جایی که امکان دارد باز کردن لوله های فاضلاب را در شب، بدون سر و صدای زیاد انجام می دهد.

لوله بازکنی ستارخان
فوری

02144324020

09127906021

*جهت تماس ضربه بزنید*


لوله بازکنی فوری ستارخان

برخی از لوله های فاضلاب هستند که باید برای رفع آن سریع اقدام کرد. زیرا باز نکردن آن ها می تواند صدمات جبران ناپذیری را به ساختمان وارد کند.

برای مثال: اگر پشت بام در بارندگی دچار گرفتگی شد، باید سریع آن را باز کنید، چون اگر آب در پشت بام جمع شود به سیتسم آب بندی در پشت بام آسیب می رساند. هر بخشی از منزل شما که دچار گرفتگی شد باید برای باز کردن آن فورا اقدام کنید.

لوله بازکنی در ستارخان با داشتن سرویسکاران زیاد لوله بازکنی فوری و در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می شود و با توجه به داشتن دستگاه های بروز مشکلات فاضلابی شما عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف می کنند.


لوله بازکنی 100%تضمینی در ستارخان

شرکت آذین لوله در تمامی شعبه های خود از جمله ستارخان، خدمات خود را به صورت تضمینی انجام می دهد و به همین علت رضایتمندی مشتریان و همشهریان خود را در محدوده ستارخان به عنوان پشتوانه خود قرار داده است.

لوله بازکنی یکی از خدماتی است که می تواند مورد سوء استفاده قرار بگیرد. تمامی سرویسکاران آذین لوله موظف هستند پس از اینکه گرفتگی را باز کردند آن را در مقابل صاحبخانه تست کنند و پس از اطمینان از رفع گرفتگی لوله، هزینه را دریافت کنند.


انجام خدمات در ستارخان با سرویسکاران متخصص

وجود سرویسکاران متخصص و حرفه ای در شعبه های مختلف شرکت آذین لوله، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که موجب رضایت مشتریان خود شده است. با توجه به مشکلاتی که امکان دارد برای لوله های فاضلاب منازل پیش آید، مختلف است و گرفتگی سخت و یا سطحی امکان دارد پیش آید.

رفع این نوع گرفتگی ها نیاز به روش های مختلف دارد و نمی توان برای هر نوع گرفتگی از یک روش استفاده کرد. تشخیص نوع گرفتگی و بهترین دستگاه و نوع روشی که باید برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب قرار بگیرد، بر عهده سرویسکار با تجربه است تا بتواند بهترین روش لوله بازکنی را با کمترین هزینه و با کمترین کثیف کاری انتخاب نماید.

از طرف دیگر انتخاب یک روش نامناسب، موجب شکستگی لوله ها و یا سوراخ شدن لوله ها فاضلاب را به همراه دارد.

لوله بازکنی ستارخان
بدون تعطیلی

اعزام نزدیکترین سرویسکار در کوتاه ترین زمان

گرفتگی لوله های فاضلاب از آن دسته مشکلاتی نیست که بتوانید رفع آن را به ساعاتی بعد موکول کنید. در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره های لوله بازکنی در ستارخان تماس بگیرید و در خواست اعزام لوله بازکن به محل را ثبت کنید.

سرویسکاران حرفه ای و با اخلاق شرکت آذین لوله در ستارخان تمامی تلاش خود را می کنند تا بدون خرابی و با کمترین هزینه به رفع دائمی مشکل فاضلاب اقدام کنند.


لوله بازکنی یکی از خدماتی هست که ممکن است در هر ساختمانی مورد نیاز شود. گرفتگی لوله های فاضلاب زمان نمی شناسد. به علل مختلف گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است ایجاد شود. گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان خود را به تیم فنی ما بسپارید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


روش های جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

بررسی گرفتگی لوله های فاضلاب در ساختمان

قبل از اقدام برای از بین بردن گرفتگی لوله ها لازم است میزان فاجعه ای که به وجود آورده است، ارزیابی شود. یعنی اینکه بفهمیم که این گرفتگی محلی است یا جهانی. به طور کلی نمی توان آن را بدون بدون خدماتی مناسب تمیز کرد.

چک کردن آنها آسان است، باید همه شیرهای یک آپارتمان را همزمان باز کنید و ببیند آیا آب همه جا با همان سرعت تخلیه می شود و یا خیر. مثلا اگر همه چیز را درون وان حمام و در سینک ظرفشویی مرتب است، ولی سینک آشپزخانه به سختی جذب می شود یا حتی می ایستد پس در نتیجه این یک آشفتگی محلی است.

اگر در همه ی گره ها جریان آب آهسته وجود داشته باشد تمامی سیستم ها مسدود می شود .


لوله بازکنی در ستارخان به صورت شبانه روزی و فوری با ارزانترین قیمت

فوری و ارزان بودن هزینه در تمام خدمات از همه مهمتر خدمات لوله بازکنی یکی از مزیت های عالی برای مشتریان به شمار می آید. در لوله بازکنی ارزان ستارخان با حداقل کثیف کاری و ارزانتر از همه جا ارائه می شود تا مشتری از خدمات ما رضایت کاملی را داشته باشند.

شما نیز می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست اعزام لوله بازکنی را ثبت کنید تا به سرعت مشکلتان بر طرف شد.


مراحل انجام خدمات لوله بازکنی در ستارخان


لوله بازکنی و تخلیه چاه در ستارخان

خدمات لوله بازکنی در ستارخان برای کسانی مناسب است که در این منطقه با گرفتگی لوله ها رو به رو شده اند، در این موقعیت ها احتمال دارد که بخشی از لوله ها گرفته شده باشد و یا لوله به طور کامل دچار گرفتگی شده باشد.

این نوع مشکلات بستگی به لوله های فاضلاب دارد. متاسفانه افراد مواقعی که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو می شوند، با استفاده از محلول های شیمیایی اقدام به بازکردن لوله های می کنند.

ولی همیشه اینطور نیست و در خیلی از مواقع امکان دارد گرفتگی بدتر از قبل شود و فاضلاب را پس بزند. بهترین روش در مواقعی که با این مشکلات رو به رو شدید، بهتر است از یک شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی استفاده کنید .

در هر زمان و در هر ساعت به لوله بازکنی و تخلیه چاه در ستارخان نیاز داشتید، می توانید با یک تماس مشکل خود را ثبت کنید تا سرویسکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما عزیزان جهت بر طرف کردن مشکلات فاضلابی در محل حاضر بشوند.


رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در 7 روز هفته بدون تعطیلی(حتی در ایام تعطیلات رسمی)

گروه فنی لوله بازکنی آذین لوله فعال در شهر و حومه تهران است که تمامی خدمات خود را به صورت 7 روز هفته ارائه می دهد.

دلیل ارائه خدمات لوله بازکنی به صورت 24 ساعته این است که مسدود شدن لوله های فاضلاب در هر کجای خانه که اتفاق افتاده باشد می تواند موجب مشکلات دیگری شود به همین دلیل باید به سرعت برای بر طرف کردن آن اقدام کنید.

چون بروز این نوع مشکلات زمان و روز دقیقی را مشخص نمی کند و امکان دارد در هر ساعتی از شبانه روز رخ بدهد، شما عزیزان در هر زمانی که با مشکلات فاضلابی رو به رو شدید با یک تماس مشکلات فاضلابی به وجود آمده را برطرف کنید.


چرا روشهای لوله بازکنی خانگی توصیه نمی شود ؟

روش های سنتی لوله‌ بازکنی همیشه قابل اعتماد نیستند‌ استفاده از این روش ها امکان دارد موجب خطراتی مثل سوراخ شدن لوله های فاضلاب گرفتگی دائمی لوله ها و یا پوسیدگی آن ها شود و زیرا بر اساس تحقیقات انجام شده است استفاده از محلول های شیمیایی اسیدی صدمات زیادی را به بافت لوله های فاضلاب وارد می نمایند.

در حال حاضر بهترین و سریعترین روش ها جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب روش لوله بازکنی با استفاده از فنر برقی است.


مزایای لوله بازکنی در ستارخان

شرکت های معتبر لوله بازکنی در تهران با توجه به ابزار آلات به روز تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند در عرض چند دقیقه بدون اینکه مشکلی برای لوله های فاضلاب به دلیل استفاده از محلول شیمیایی به وجود بیاید به راحتی می‌توانند لوله و چاه فاضلاب منزل را باز کنند. برخی از مزایای شرکت آذین لوله عبارتند از:


هزینه لوله بازکنی در ستارخان

شرکت آذین لوله در تهران یکی از منصفانه ترین و با کیفیت ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی است و هزینه خدمات لوله بازکنی بر اساس موارد زیر تعیین می شود:

علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت یکی از مزایای بارز شرکت آذین لوله داشتن هزینه ارزان در ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی است.


شرکت آذین لوله

گرفتگی لوله های فاضلاب با بالا زدن فضولات از لوله های فاضلابی پیچیدن بوی گند و زننده فاضلاب در محیط خانه و … رو به رو است و همگی جزو مشکلاتی هستند که امکان دارد در هر لحظه برای هر فردی اتفاق بیفتد و زندگی آنها را مختل نماید.

افراد در بروز چنین مشکلاتی سردرگم می شوند و با توجه به تاثیر که این موضوع برای رفاه و آسایش و نظافت زندگی ما دارد امکان دارد به جای تماس گرفتن با یک شرکت لوله بازکنی اقدام به باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب توسط محلول های شیمیایی و اسیدی کنیم.

ارزانتر از همه جا و شبانه روزی و بدون تعطیلی و فوری

شرکت آذین لوله با پوشش تمامی نقاط تهران توسط سرویسکاران مجرب و متخصص خود در تمامی ساعات شبانه روزی آماده ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و رفع بوی بد فاضلاب و رفع نم و رطوبت و … می باشد.


چرا برای درخواست خدمات با شرکت آذین لوله باید تماس بگیریم؟

لوله بازکنی و تخلیه چاه یک کار تخصصی است که اگر به صورت اصولی نشود می تواند صدمات زیادی را به وجود بیاور.  تیم لوله بازکنی آذین لوله با بیش از چندین سال سابقه و تجربه در این زمینه یکی از بهترین و مجرب ترین تیم های لوله بازکنی در سراسر تهران است. 

لوله بازکنی ستارخان
اعزام سرویسکاران حرفه ای جهت ارائه خدمات با کیفیت

ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی نقاط تهران به خصوص ستارخان در لوله بازکنی بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در ستارخان داشتید با ما تماس بگیرید و تمامی خدمات در آذین لوله به صورت تضمینی و با کمترین میزان کثیف کاری ارائه می شود.

پس خیالتان از بابت کیفیت و بهداشت کار و هزینه خدمات لوله بازکنی آسوده باشد. چون ما در آذین لوله برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و چاه از دستگاهی استفاده‌ میکنیم که جزو به روزترین دستگاه های لوله بازکنی است و متخصصین شرکت آذین لوله با اصولی ترین روش ها و با کمترین میزان کثیف کاری و بدون خسارت و صدمه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

لوله بازکنی ستارخان
ارزانتر از همه جا

لوله بازکنی در ستارخان برای چیست؟

گرفتگی لوله های فاضلاب اتفاق بسیار ناخوشایندی است که امکان دارد برای هر منزلی اتفاق بیفتد و بوی نامطبوع و یا پس زدن آب باعث از بین رفتن آسایش اهالی منزل بشود.

ولی ناراحت نباشید ما وظیفه داریم که شما را درک نماییم و با تمام وجود خدماتی را که در لوله بازکنی ستارخان تقدیم شما عزیزان می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچ دغدغه ای آنها را رفع می‌کنیم.

لوله بازکنی ستارخان
بدون تعطیلی و فوری و شبانه روزی

مزایای لوله بازکنی در ستارخان


شرکت لوله بازکنی در ستارخان

وجود یک شرکت لوله بازکنی با اعتبار و با سابقه بالا برای تمامی افراد در هر منطقه لازم است تا با رسیدگی فوری و به موقع رضایت مشتریان را در همان ابتدا و کسب کنند.

مشتریان با اطمینان خاطر می توانند از خدمات شرکت آذین لوله به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی با ارائه خدمات با کیفیت و تضمینی بهره مند شود. شما عزیزان میتوانید در هر ساعت از شبانه روزی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و پس از شرح مشکل به وجود آمده درخواست خدمات خود را ثبت کنید.

سرویسکار از نزدیکترین نقطه به محل مورد نظر اعزام می‌شود و مشکل به وجود آمده در لوله های فاضلاب را رفع می کند.


شماره لوله بازکنی در ستارخان

شرکت لوله بازکنی و چاه بازکنی ستارخان با تیم مجرب و کار آزموده خود در خدمت شما عزیزان است. شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات به محل با شماره 09127906021 تماس بگیرید. ما به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان هستیم. 

لوله بازکنی ستارخان
استفاده از دستگاه های پیشرفته برای تمامی گرفتگی ها

انواع گرفتگی لوله های فاضلاب توسط نیرو های فنی و حرفه ای و با کیفیت رفع می شود.

ارائه خدمات لوله بازکنی فوری

شرکت لوله بازکنی فوری و شبانه روزی، همین حالا آماده اعزام سرویسکار به محل می باشد و اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی فوری در ستارخان دارید، می توانید همین حالا با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. تمامی خدمات ما بصورت تضمینی و با رعایت نکات بهداشتی ارائه داده می شود.

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی مجموعه آذین لوله با مستقر کردن سرویسکاران زیادی در سراسر تهران، توانسته است تا زمان رسیدن سرویسکار را به حداقل برساند و تمامی تلاش ما این است که در کنار لوله بازکنی فوری، نیروی فنی در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و خدمات مورد نیاز را ارائه بدهد.

لوله بازکنی ستارخان
شبانه روزی و فوری و تضمینی و با بهترین کیفیت

تمامی سرویسکاران ما، دارای موتور سیکلت هستند و زمان رسیدن به محل را به حداقل رسانده اند.

اگر دچار گرفتگی لوله های فاضلاب شده اید، همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید تا 100% تضمینی مشکل به وجود آمده را به رفع کنیم.

تمامی سرویسکاران ما با تجربه بالا، به راحتی می توانند انواع گرفتگی لوله های فاضلاب را رفع کنند و با استفاده از دستگاه فنر برقی بدون کثیف کاری و بصورت کاملا تضمینی رفع نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *