به سایت آذین لوله *لوله بازکنی سازمان برنامه* خوش آمدید


لوله بازکنی سازمان برنامه به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی توسط سرویسکاران باتجربه و کاربلد این مجموعه انجام می شود. در هر ساعت از شبانه روز که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید با ما تماس بگیرید تا سرویسکاران با تجربه و با سابقه خود را به محل اعزام کنیم، پس از راهنمایی های لازمه، تمامی گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف می کنند.

09127906021

02144324020


ارائه خدمات لوله بازکنی 24 ساعته 

لوله بازکنی جزو مشکلاتی است که دردسر زیادی را به وجود می آورد که باید در اولین فرصت برطرف بشوند. با توجه به اهمیت این موضوع مجموعه آذین لوله به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکلی کافیست با ما تماس بگیرید.


لوله بازکنی سازمان برنامه

لوله بازکنی یکی از مهم ترین خدمات پر درخواست در شهر تهران است. زمانی که لوله های فاضلاب دچار گرفتگی می شوند موجب می شود تا درون ساختمان، بوی بدی را منتشر کند و مشکلات زیادی را برای ساکنین آن ساختمان به وجود بیاورند. در این شرایط بهترین کار تماس با شرکت های لوله بازکنی است. شرکت آذین لوله دارای نیروهای فنی مجرب و حرفه ای است که خدمات لوله بازکنی را به صورت تضمینی و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهند. اگر دچار انسداد لوله های فاضلاب شدید، کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

لوله بازکنی سازمان برنامه
فوری

لوله بازکنی سازمان برنامه

برای بازکردن لوله های فاضلاب روشهای متعددی وجود دارد. در مواردی که گرفتگی لوله فاضلاب جزئی باشد، میتوان از لوله بازکن های فروشگاهی استفاده کرد. اما توجه داشته باشید که لوله بازکنی های شیمیایی به لوله ها آسیب میرساند. روش دیگر برای گرفتگی لوله، استفاده از فشار آب و تراکم هوا است. این روش با دستگاه مخصوص صورت میگیرد. طبق تجربیات ما بهترین روش برای بازکردن لوله، استفاده از فنر است. برای استفاده از این روش ابتدا سرویسکار محل گرفتگی را وارسی میکند. بنابر تشخیص نوع گرفتگی لوله از فنر مخصوص استفاده کند. پیشنهاد ما برای شما استفاده از فنر لوله بازکنی است. سرویسکاران ما در کمتر از نیم ساعت با بهترین کیفیت این کار در منطقه سازمان برنامه و دیگر مناطق اطراف انجام میدهند. هدف ما جلب رضایت شما عزیزان میباشد.


لوله بازکنی سازمان برنامه

سازمان برنامه یکی از مناطقی در تهران میباشد که در آن فعالیت میکنیم. خدمات رفع گرفتگی با ابزارهای پیشرفته صورت میگیرد. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای ساختمانهای جدید اتفاق افتد، گرفتگی لوله است. رفع آن برای ساکنین ساختمان معضل به حساب می آید. چون ترس از خرابی ساختمان موجب آزار ساکنین میشود. لوله بازکنی آذین لوله این مشکل را برای شما رفع میکند.

لوله بازکنی سازمان برنامه
لوله بازکنی فوری

نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب سازمان برنامه

علت گرفتگی لوله های فاضلاب

دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب به دلایلی زیادی بستگی دارند که عبارتند از:

اکثر خانه هایی که ساخت قدیمی دارند لوله های فاضلاب آنها از جنس پلیکا نیست بلکه از جنس چدن است که با گذشت مدتی وجب می شود تا قطر لوله های فاضلاب کم بشود و در نهایت گرفتگی شدیدی رخ بدهد. اگر می خواهید از خدمات لوله بازکنی به صورت 24 ساعته استفاده کنید، می توانید روی این شرکت حساب کنید. برای ارتباط با ما، روی شماره های موجود درون سایت تماس بگیرید.

لوله بازکنی سازمان برنامه

روش های جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

فنر زنی لوله های فاضلاب

خدمات فنر زنی لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه بروز و پیشرفته ای انجام می شود. مزیت استفاده از دستگاه لوله بازکنی عبارت است از:

ویژگی های مهم شرکت آذین لوله

تخلیه چاه سازمان برنامه

چاه فاضلاب نیازمند توجه فراوانی میباشد. اگر به چاه فاضلاب رسیدگی نشود، باعث ایجاد خطراتی برای ساکنین میشود. اگر به موقع چاه را خالی کنید، فقط باید هزینه تخلیه چاه را پرداخت نمایید. اما اگر سهل انگاری کرده باشید، نه تنها باید هزینه چاه را پرداخت کنید بلکه باید خسارت وارده با چاه را نیز بپردازید. تخلیه چاه عملی است که با تانکر های ۶و۱۲هزار لیتری انجام میدهند. تخلیه چاه با تانکر به وسیله ی مکنده، ساکشن، لجن کش و لایروبی، به وسیله ی نیروی انسانی به داخل انباره فرستاده میشود.

برای اطلاعات بیشتر روی تخلیه چاه در تهران کلیک کنید.

لوله بازکنی سازمان برنامه
لوله بازکنی شبانه روزی

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


اعزام فوری سرویسکار به محل در کمتر از 30 دقیقه

با توجه به این که دیر رسیدن سرویسکار به محل، افراد را با چالش های زیادی رو به رو می کند، ما دست به مستقر کردن سرویسکاران زیادی در سراسر تهران کرده ایم. 

این سرویسکاران می توانند در هفت روز هفته و به صورت شبانه روزی در دسترس باشند و در صورت نیاز به محل اعزام بشوند. ارائه خدمات شبانه روزی موجب شده است تا آسایش و خیال شما عزیزان از این خدمات راحت باشد.


دلیل بوی بد فاضلاب در ساختمان چیست؟

بطور کلی از شایع ترین دلایل بوی گند و زننده در فاضلاب ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گاز های سپتیکی

فضولات موجود در چاه های فاضلابی توسط با‌کتری های بی هوازی تجزیه می گردند. این تجزیه توسط باکتری ها موجب انتشار گاز هایی با نام های : سولفید هیدروژن، متان، آمونیاک، دی اکسید کربن، نیتروژن، و همچنین هیدروژن می شود.

اگر گاز هایی که در بالا اشاره شده است با غلظت کمتری داشته باشد، علت بوی بد فاضلابی در ساختمان خواهد بود.

برای رفع این نوع مشکلات با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید و درخواست خود را از طریق شماره، ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *