✔لوله بازکنی و تخلیه چاه جنوب شرق تهران


لوله بازکنی ری بصورت فوری و شبانه روزی در جنوب شرق تهران ارائه داده می شود.

جهت دریافت خدمات تنها کافیست تماس بگیرید. پس از تماس درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست، سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.

09127906021

02133337550


گرفتگی لوله های فلاضلاب زمانی رخ میدهد که آشغال و اشیاء اضافی به داخل لوله فاضلاب بروند و در سیفون و یا… به دام بیافتند. کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع زباله های داخل لوله زیادتر شود.

لوله بازکنی ری
باز کردن تمامی گرفتگی ها بصورت فوری شبانه روزی در سراسر تهران

همین باعث میشود حجم زباله های داخل لوله زیادتر شود. در نهایت رسوبی از آشغالها در لوله باقی میماند و باعث نیاز به لوله بازکنی میشود.

متخصصین لوله بازکنی آذین لوله:24ساعتِ7روزهفته

ما بدون تعطیلی حتی در تعطیلات رسمی خدمات فنی شبانه روزی ارائه میدهیم.

کافیست با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرید.

0912-7906021

021-33337550

میتوانید برای حل مشکلات خود با ماتماس بگیرید.


لوله بازکنی ری

لوله های آشپزخانه بیشترین گرفتگی را در بین لوله های داخل ساختمان دارند و باید با فنر رسوب زدایی شوند. علت اصلی گرفتگی لوله های آشپزخانه شستشوی مداوم چربی غذا، شستشوی مرغ، ریختن تفاله چای، آهک موجود در آب شهری است. همگی دست در دست هم میدهند و باعث ایجاد رسوب و ته نشین شدن مواد در داخل لوله میشود.

مسدود شدن لوله ها ممکن است با مسائل جزئی از قبیل تخلیه کند آب سینک آشپزخانه و… آغاز شود.

⚠به هیچ عنوان وقتی لوله دچار گرفتگی و پس زدن آب شده هیچ عنوان از اسید یا محلول های لوله بازکنی استفاده نکنید. چون باعث بدتر شدن کار میشود. امکان از بین بردن چسب لوله و پوسیدگی لوله ها میشود.⚠


تخلیه چاه و لوله بازکنی ری

تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد میشوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و… باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب میشود.

لوله بازکنی ری
تخلیه چاه فاضلاب با استفاده از دستگاه های مکنده

این بستر ضد آب سر تا سر پیکره ی کانال فاضلاب را میپوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه میباشد.


برای رفع بوی بد و زننده فاضلاب در ساختمان چه کنیم؟

تلاش برای رفع بوی ایجاد شده در لوله های فاضلاب، معمولا یکی از مشکلات افراد شهرنشین بخصوص ساکنین آپارتمانی است که موجب شده تا در هنگام تماس با مجموعه های لوله بازکنی درخواست بررسی جهت رفع بوی گند و زننده در ساختمان بیشتر از موارد دیگری، بیان می شود.

به دلیل تعداد زیاد بودن افراد در آپارتمان ها، استفاده مشترک از لوله های فاضلاب، موجب تشدید این نوع مشکلات در سیستم ها شده است.

رفع بوی بد فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی در ساختمان و منازل کار سختی نبوده و اگر با ساختار لوله های ساختمانی و دلایل بوی بد آشنا باشید، به راحتی می توانید رفع کنید. بوی بد فاضلابی ناشی از گاز های فاضلابی مانند سولفید هیدروژن و متان است.

لوله بازکنی ری
انتشار بوی گند و زننده فاضلابی در تمامی نقاط ساختمان و خانه

علاوه بر بوی بد فاضلاب، جهت سلامتی نیز خطرناک است و با کمک گرفتن از لوله کش و یا چاه بازکن متخصص و با تجربه، می توان جهت شناسایی دلیل و یا مکان اصلی نشت بوی بد بصورت دقیق، عمل کرد.

لوله بازکنی ری
استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی جهت رفع مشکلات به وجود آمده

بوی بد فاضلاب توالت و ساختمان ها و همچنین آشپزخانه، از دلایل عمده، ناشی از گرفتگی لوله های فاضلاب است. بوی گند و زننده فاضلابی، نشان دهنده نشت گاز های سمی به داخل محیط است

تمامی این نوع مشکلات با استفاده از خدمات لوله بازکنی قابل رفع هستند

این نوع بو ها می توانند دائمی باشند و یا فقط در زمان های متفاوتی به مشام برسند. همانطور که شما نیز احساس کردید، این نوع بو ها می توانند بویی مانند تخم مرغ فاسد و یا ماهی و یا لاشه گندیده داشته باشد و می تواند در قسمت آشپزخانه و حمام و یا جاهای دیگر ساختمان به مشام برسند.

☎️09127906021☎️

☎️02133337550☎️

استفاده از خدمات لوله بازکنی ری

اگر مشکلاتی در تاسیسات ساختمان به وجود آمده است، همین حالا با ما تماس بگیرید تا سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام شود و مشکلات به وجود آمده را بصورت کامل و تضمینی برطرف نماید.

ما در تمامی روز های سال *حتی در ایام تعطیلات رسمی*، در 24 ساعت شبانه روز* در سراسر تهران در حال فعالیت هستیم و شما عزیزان می توانید بدون داشتن هیچ دغدغه ای با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *