به سایت آذین لوله *لوله بازکنی دروازه غار* خوش آمدید


لوله بازکنی دروازه غار خدماتی است که آماده خدمت رسانی به عزیزانی است که در شرق تهران هستند و دچار گرفتگی لوله شده اند.

در این خدمات یک سرویسکار حرفه ای و به وسیله بهترین دستگاه های لوله بازکنی انجام به کار، در کمترین زمان اعزام می شوند.

لوله ایی که دچار انسداد شده اند، هر علتی که داشته باشند، سرویسکاران مجموعه آذین لوله می توانند به صورت کامل و از همه مهمتر تضمینی و فوری رفع می کنند. ضمانت در انجام کار موجب شده است تا خیالتان از بابت باز شدن لوله های فاضلاب راحت شود.

اگر نیاز به لوله بازکنی دروازه غار دارید می توانید همین حالا جهت اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن، با کلیک روی شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

0912-7906021

021-55145044

لیست خدمات مجموعه آذین لوله 

لوله بازکنی شرق تهران

مناطق جنوب تهران که اصطلاحا به جنوب شهر معروف هستند در واقع همان تهران قدیم (طهران) هستند. این محله ها دارای قدمت بسیار زیادی هستند که در طول عمر 200 ساله ی این کلانشهر نقش مهمی داشته اند. افراد لوله بازکنی تهران مجهز به دستگاه های پیشرفته برای بازکردن لوله های فاضلابی در مصارف خانگی و صنعتی در جنوب تهران است و عرصه خدمات آن فقط به چند متر فنر و چند سر فنر اختصاص پیدا نمی کند. تمام تلاشهای بی وقفه کا برای انجام کار با کیفیت است که بتواند موجب جلب رضایت مشتریان باشیم.

لوله بازکنی دروازه غار

یکی از معضلاتی که امکان دارد در هر جایی اتفاق بیفتد مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب است و در هر منزلی معمولا گرفتگی لوله ها، گرفتگی لوله سینک، سر ریز شدن چاه فاضلاب و مشکلاتی از این قبیل رخ می دهد. با توجه به افزایش روز افزون ساختمان و  آپارتمان ها با لوله کشی های پیچیده ای مواجه میشویم. ما با استفاده از دستگاه های مختلف مشکلات شما را در کمترین زمان حل میکنیم.

09127906021

لوله بازکنی دروازه غار
لوله بازکنی بدون تعطیلی
هزینه لوله بازکنی دروازه غار

هزینه خدمات لوله بازکنی به چند عامل بستگی دارد و به همین دلیل این هزینه در موارد مختلفی تغییر می کند. یکی از مواردی که روی هزینه لوله بازکنی تاثیر دارد، کندن محیط لوله مسدود شده است. مورد دیگر طول لوله هایی است که مسدود شده اند. نکته دیگری که روی نرخ لوله بازکنی موثر است، نوع فنر استفاده شده است، قیمت دستگاهی که جهت رفع گرفتگی استفاده می شود، در قیمت این خدمات اثر گذار است. یکی دیگر از عوامل تعیین قیمت خدمات لوله بازکنی تعداد مواردی است که به فنر زنی نیاز دارند. در هنگام انتخاب یک شرکت لوله بازکنی، به قیمت آن نیز توجه داشته باشید.

روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در مراکز لوله بازکنی دروازه غار

باز کردن لوله های فاضلاب به چند شیوه متداول صورت می گیرد، اولین و راحت ترین روش استفاده از تلمبه دستی است که برای گرفتگی های سطحی به کار می رود. روش دیگری که مورد استفاده قرار میگیرد، استفاده از انواع فنر لوله بازکنی می باشد. بیشتر این فنر ها با استفاده از برق کار می کنند، این دستگاه هیچ آسیبی به لوله های ساختمان وارد نمی کند. از این روش در بیشتر موارد مورد استفاده قرار میگیرد. فنر هایی که مورد استفاده قرار میگیرند مخصوص باز کردن لوله های فاضلاب هستند، این فنر ها انعطاف پذیر هستند و طول آن متغیر است. فنر با استفاده از یک موتور الکتریکی کار می کند و با روشن کردن دکمه آن فنر شروع به کار می کند. 

لوله بازکنی در شریعتی

لوله بازکنی در این منطقه فوری و به صورت شبانه روزی انجام می شود تا مشتریان عزیز 24 ساعته بتوانند از خدمات لوله بازکنی استفاده کنند. ویژگی مهم در خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه شامل موارد زیر است:

باز کردن لوله های فاضلاب با دستگاه فنر برقی بروز و حرفه ای

باز کردن انواع گرفتگی های شدید و سخت (سیمانی)

تخلیه چاه فاضلاب به صورت کامل

اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن

شبانه روزی و بدون تعطیلی (حتی در ایام تعطیلات رسمی)

اعزام سرویسکار با تجربه و با سابقه

و سایر خدماتی که در زمینه آب و فاضلاب وجود دارند، در این منطقه به صورت تضمینی ارائه می شود. تمامی خدمات مجموعه آذین لوله با حداقل کثیف کاری و به صورت سریع و با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته ای انجام می شود. تمامی سرویسکاران این مجموعه خدمات خود را تضمینی و با بالاترین کیفیت و با هزینه ای منصفانه ارائه می دهند.

تخلیه چاه دروازه غار

چه چاه هایی تخلیه میشوند؟

اینکه چه چاه هایی تخلیه میشوند به این مرتبط است که فاضلاب به فاضلاب شهری متصل هست یا نه؟ در این مواقع فاضلاب مستقیم به فاضلاب شهری راه پیدا میکند و معمولا نیازی به تخلیه چاه بوجود نمی آید. چاه های فاضلاب که تخلیه میشوند، از جمله چاه های مسکونی، فاضلاب مدارس، رستورانها، مراکز تجاری و اداری میتوان نام برد. تخلیه چاه باعث جلوگیری از فرسوده شدن چاه، خطرات جانب آن میگردد. این خطرات بسیار جدی هستند و درصورت عدم رعایت و بی توجهی به این امر باعث بروز حوادث جبران ناپذیر به ساختمان میشود.

توصیه ما این است که قبل از پر شدن چاه فاضلاب حتما آن را خالی نمایید. مهمترین خطر تخلیه نشدن چاه، نشست آن است که نهایتا منجر به ریزش اطراف چاه یا حتی قسمتی از ساختمان میگردد و ممکن است علاوه بر خسارات مالی، صدمات مالی نیز در پی داشته باشد. پس حتما نسبت به مشکلات چاه فاضلاب خود آگاه باشید و از تکنسین های حرفه ای برای رفع آنها استفاده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر روی (تخلیه چاه در تهران) کلیک کنید.

لوله بازکنی دروازه غار
لوله بازکنی 24 ساعته

بررسی نکردن چاه فاضلاب مشکل دار میتواند صدمات جبران ناپذیری را به ساختمانها وارد میکند.

هزینه تخلیه چاه

هزینه تخلیه چاه به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به چند عوامل از تعیین کننده تخلیه چاه فاضلاب اشاره شده است:

  1. نوع عمل تخلیه چاه بر عمل هزینه نهایی تاثیر گذار است
  2. نوع شلنگ مورد استفاده
  3. نوع تانکری که جهت خالی کردن چاه استفاده شده است
  4. نوع فاضلاب و یا لجن روی هزینه تاثیر دارد
  5. چه زمانی در شبانه روز است

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


اگر می خواهید تجربه خوبی از خدمات لوله بازکنی در دروازه غار با حداقل کثیف کاری داشته باشید، می توانید همین حالا با شرکت آذین لوله تماس بگیرید تا بدون کثیف شدن زیادی منزل و یا محیط کارتان، لوله باز شده را به صورت، تحویل بگیرید.

ما به صورت شبانه روزی در سراسر تهران در حال فعالیت هستیم. اگر شما عزیزان نیز به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی نیاز دارید، می توانید بدون صرف وقت با ما تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود. و بعد از ارائه خدمات لوله بازکنی، هزینه را دریافت می کند.


رفع بوی گند ایجاد شده در حمام، توالت، آشپزخانه و…

فرآیند تشخیص بوی گند و زننده فاضلاب، در مواردی که بوی نامطبوع از چاه توالت و آشپزخانه می آید، انجام می شود. 

این بوی ناخوشایند فاضلاب ناشی از سیستم فاضلابی در قسمت های مختلف خانه و یا در محیط کار بسیار احساس می شود. مهم نیست که چقدر از عطر و محصولات شاداب کننده برای فضای خانه استفاده می کنید، ولی به دلیل عدم نصب و یا اشکال در لوله های فاضلابی، بوی بد همچنان قابل مشاهده است.

شما عزیزان زمانی که از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی مجموعه آذین لوله استفاده کنید، هر نوع مشکلات فاضلابی که داخل لوله های فاضلاب رخ داده است را بصورت کاملی از بین می برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *