به سایت آذین لوله *لوله بازکنی خیام* خوش آمدید


لوله بازکنی خیام و چاه بازکنی در خیام یکی از اصلی ترین خدماتی است که ما در لوله بازکنی جنوب تهران ارائه می دهیم‌.

زمانی که به خدمات تخلیه چاه، چاه بازکنی و لوله بازکنی نیاز داشتید، کافیست با ما تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمتر از نیم ساعت در محل حضور می یابد.

☎️09127906021☎️

☎️02155145044☎️


تماس با شرکت آذین لوله 

اصلی ترین خدمات آذین لوله، لوله بازکنی و تخلیه چاه است.

تمام خدمات مربوط به گرفتگی لوله به صورت کاملا تخصصی زیر نظر افراد متخصص و مجرب انجام میشود. به طور کلی بر اثر گذر زمان و فرسودگی سیستم لوله کشی ساختمانها، به احتمال زیاد تمام افراد به خدمات لوله بازکنی نیاز پیدا خواهند کرد.

لوله بازکنی خیام
پوسیدگی لوله های فاضلاب به دلیل قدمت زیاد ساختمان

گرفتگی لوله میتواند پیامدهای بسیار بدی به همراه داشته باشد، آسایش را از شما سلب کند. اگر لوله های شما به علت فرسودگی یا تجمع بیش از حد مواد فاضلابی دچار گرفتگی شده اند، جای هیچ نگرانی نیست. چرا که میتوانید با آذین لوله تماس بگیرید و از انواع خدمات مربوط به باز کردن لوله بهره مند شوید.

0912-7906021📞

021-55145044📞


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


لوله بازکنی خیام و رفع گرفتگی لوله‌ های فاضلاب به صورت کامل

گرفتگی لوله فاضلاب از شایع ترین مشکلات ساختمان ها به ویژه آپارتمان های مسکونی میباشد. امروزه مشاع بودن این لوله ها باعث تشدید مسدود شدن لوله ها شده و نیاز به لوله بازکنی را به یک ضرورت بدل کرده است. بهترین دستگاه برای لوله بازکنی، فنر برقی پایه دار است، چون قادر به بازکردن انواع گرفتگی های سخت میباشد.

لوله بازکنی خیام
رفع انواع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب به صورت کامل

لوله بازکنی خدماتی است که طی آن یک سرویسکار لوله بازکن، بنا به شرایط با استفاده از دستگاه مخصوص، خدماتی را به مشتری ارائه میدهد. خدمات لوله بازکنی توسط آذین لوله 100%ضمانت شده است.


هزینه لوله بازکنی خیام چقدر است؟

هزینه لوله بازکنی ثابت نیست. بلکه سرویسکار به محل اعزام می شود و هزینه را پس از بررسی به اطلاع شما عزیزان می رساند. در صورت موافقت شما عزیزان سرویسکار اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می کند. 


لوله بازکنی خیام شبانه روزی

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی توسط متخصصین و تکنسین های با سابقه و کار بلد شرکت آذین لوله در کمترین زمان در خیام و حومه انجام می شود. شرکت آذین لوله با تخصص و تجربه فراوان در حوزه لوله بازکنی، تخلیه چاه و سایر خدماتی که در بالا ذکر شده است آمادگی دارد هر گونه مشکل تاسیساتی ساختمان را برای شما با قیمت مناسب و با کیفیت انجام دهد.

ما هر نوع گرفتگی ایجاد شده در لوله های فاضلاب را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای شما انجام می دهیم.

شرکت آذین لوله با استفاده از دستگاه های بروز و با بکارگیری نیروهای مجرب و با تجربه در این نوع امر به راحتی گرفتگی لوله های فاضلابی شما را باز کرده و مشکل شما را حل می کنند. ما با بکارگیری نیروهای باسابقه و دستگاه های مخصوص لوله بازکنی سعی داریم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

شرکت آذین لوله برای رفاه حال مشتریان عزیز خدمات متنوع فاضلاب را در خیام و سایر مناطق تهران ارائه میکنیم تا در صورت مشکل بتوانید در کمترین زمان آن را حل نمایید.


تخلیه چاه و لوله بازکنی خیام

زمانی که چاه به دلایل مختلفی پر میشود، موجب سرریز شدن چاه میگگرد. در نتیجه بوی نامطبوع، برگشت آب، گرفتگی لوله ها صورت میگیرد. این مورد در صورتی که در اسرع وقت رسیدگی نشود و اقدام به تخلیه چاه صورت نگیرد، موجب تجمع حشرات موزی مانند سوسک و… میشود.

تخلیه نشدن چاه و پر شدن آن در زمین های غیر ماسه ای معمولا بیشتر اتفاق می افتد. آن هم به دلیل عدم کشش و مکش آب به وسیله ی خاک است. به طور معمول در زمین های شنی این اتفاق به مراتب کمتر از زمینهای ماسه ای است و دیگر نیاز به تخلیه چاه پیدا میکنید.

مشکلاتی که پر شدن چاه ها میتوانند به وجود آوردند، بسیاراند و تشخیص علت بروز این مشکلات کار آسانی نیست. بهتر است این کار را به متخصصان فنی در زمینه ی تخلیه چاه بسپارید.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

09127906021📞


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


افتادن اجسام داخل چاه توالت و درآوردن تضمینی آن ها

پس از افتادن اشیاء داخل چاه توالت و یا هر شی دیگر در توالت کافیست برای درآوردن تضمینی آن در 30 دقیقه با متخصصین شرکت آذین لوله تماس بگیرید.

لوله بازکنی خیام
درآوردن اشیا قیمتی از چاه فاضلاب بصورت تضمینی

ما به شما این قول را میدهیم که حتی کوچکترین اجسام را بصورت تضمینی و در کمترین زمان ممکن بصورت حرفه ای از چاه توالت با اعزام سرویسکاران حرفه ای و مجرب خارج کنیم.

نکات مهم جهت درآوردن اشیاء از چاه فاضلاب

اگر می خواهید اشیاء قیمتی را از چاه فاضلاب خارجی کنید، بهتر است به نکات زیر توجه فرمایید:

هنگام افتادن اشیاء به داخل چاه فاضلاب، با کجا باید تماس بگیریم؟

در هنگام افتادن اشیاء و یا وسیله داخل چاه فاضلابی، کافیست با شماره 09127906021 و یا 02155145044 تماس بگیرید. تا با استفاده از دستگاه مکش و یا انبر اشیاء را از لوله های توالت خارج نمایید.

متخصصین مجموعه آذین بصورت شبانه روزی و بدون دردسر و بصورت 100% تضمینی مشکل شما عزیزان را بصورت کامل برطرف می کنند.

*مجموعه آذین لوله در تمامی روز های سال، حتی در روز های تعطیلات رسمی* نیز در سراسر تهران و کرج در حال فعالیت می باشد. شما عزیزان می توانید بدون دغدغه با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *