به سایت آذین لوله *لوله بازکنی خیابان ایران* خوش آمدید


لوله بازکنی خیابان ایران یکی دیگر از مناطقی است که ما بصورت شبانه روزی و با رعایت نکات بهداشتی با بهترین کیفیت ارایه می دهیم.

برای اینکه بتوانید از خدمات این منطقه استفاده کنید، کافیست با ما تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام می شود.

09127906021

02133337550

02177553860


رفع انسداد لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر برقی

گاهی لوله های خروجی فاضلاب آشپزخانه یا حمام به علت هایی مانند چربی، مو و… یا اشیاء بزرگتری که اتفاقی به لوله وارد میشوند میگیرد. در این مورد میتوان از روشهای مختلف بازکردن لوله ها استفاده کرد. ساده ترین و ابتدایی ترین آنها استفاده از فنر لوله بازکنی است. این در صورتی است که گرفتگی جزئی باشد.

برای این کار موارد مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند، در موارد متفاوتی استفاده میشوند. اگر شما از چاه های سپتیک استفاده میکنید بهتر است سعی کنید کمتر از این مواد استفاده کنید. چون استفاده زیاد از این مواد علاوه بر چاه سپتیک میتواند موجب پوسیدگی لوله ها نیز شود.

همچنین میتواند به سینک نیز صدمه بزند و مهمتر ازهمه این ها مشکلات تنفسی است که در اثر استفاده زیاد از این مواد به وجود می آید.

میتوانید برای حل مشکلات خود باماتماس بگیرید.

متخصصین لوله بازکنی آذین لوله: 24 ساعتِ (شبانه روزی و بدون تعطیلی)

0912-7906021

021-33337550

021-77553860


لوله بازکنی خیابان ایران

دستگاه لوله بازکنی برای بازکردن انواع لوله ها، و گرفتگی های سخت در لوله های فاضلاب بکار برده میشود. در واقع زمانی که مانند چربی، خوراکی و… مدت طولانی در درون لوله انباشته میشوند. گرفتی های لوله خیلی عمیق و شدید شده و جز با دستگاه، این گرفتگی ها برطرف نخواهند شد.

لوله بازکنی خیابان ایران
لوله بازکنی و چاه بازکنی بصورت فوری و شبانه روزی

قبل از این روش، از روشهای دیگر مانند اسید و… برای بازکردن لوله ها استفاده میشد. استفاده از محلول های لوله بازکنی مانند اسید و… باعث سوراخ شدن لوله و همچنین آسیب به لوله میشود.


تخلیه چاه  خیابان ایران

تخلیه چاه یکی از کارهای خدماتی است که نیازمند ابزار و نیروی کار با تجربه و متخصص است. به عمل خالی کردن چاه فاضلاب و توالت توسط پمپ های مجهز به مکنده قدرتمند، تخلیه چاه میگویند.

لوله بازکنی خیابان ایران
چاه بازکنی و تخلیه کردن چاه فاضلاب از هر گونه لجن و رسوب

روش ها و ماشین های مخصوصی برای این کار طراحی شده است. برای تخلیه چاه فاضلاب یا توالت از پمپ های لجن کش قوی با تانکرهای با حجم بالا استفاده میشود و در صورت نیاز از ماشین های ساکشن یا مکنده استفاده میشود.


لیست خدمات مجموعه آذین لوله

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


علت بوی بد فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی

بوی بد فاضلاب در توالت یکی از رایج ترین مشکلات است که مشتریان برای رفع آن با ما تماس میگیرند. تقریبا میتوان گفت که بیشترین علت بوی بد فاضلاب در توالت به دلیل جمع شدن آب و فاضلاب در بخش زیر توالت فرنگی می باشد.

به دلیل ساختار و شکل توالت و داشتن سیفون نباید بوی بد فاضلاب و برگشت داده بشود. و این تنها به دلیل جمع شدن آب فاضلاب در زیر سینگ توالت می باشد.

زمانی که این مشکلات پیش می آید، تنها روشی که به ذهن افراد خطور می کند، استفاده از محلول های لوله بازکن شیمیایی و اسیدی هستند.

محلول لوله بازکنی چیست؟

محلول های لوله بازکنی، محلول هایی هستند که از فرمول های شیمیایی ساخته شده اند و خاصیت قلیایی بالایی دارند و به راحتی می توانند انواع چربی و یا گرفتگی ها را باز کنند. و همچنین می توانند از خود خسارت های جبران ناپذیری را بجای بگذارند.

عوارض و خطرات استفاده از محلول های شیمیایی

شاید محلول های شیمیایی لوله های گرفته شده را نیز باز کنند، ولی خطراتی را به دنبال دارند که بهتر است آن خطرات را بشناسید:

خراب شدن لباس ها
کنجکاو شدن کودکان
آسیب رساندن محلول های شیمیایی به پوست 

لوله بازکنی خیابان ایران در تمامی ساعات و بصورت شبانه روی در حال فعالیت است و بهتر است به جای استفاده از محلول های شیمیایی از خدمات لوله بازکنی استفاده کنید.

آسیب محلول های اسیدی و شیمیایی به چشم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *