به سایت آذین لوله*لوله بازکنی خزانه بخارایی* خوش آمدید


لوله بازکنی خزانه بخارایی و لوله بازکنی جنوب تهران را به ما بسپارید.

در کمترین زمان ممکن و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انواع گرفتگی ها را رفع می کنیم.

نیرو های مجرب و متخصص را جهت ارائه خدمات به محل اعزام می کنیم. ما با استفاده دستگاه های پیشرفته انواع گرفتگی لوله های فاضلاب را بطور کامل برطرف می کنیم.

09127906021

02155145044


تماس با شرکت لوله بازکنی در خزانه بخارایی 

امروزه ممکن است لوله های ساختمان به دلایلی نظیر جمع شدن زباله در داخل لوله و… دچار گرفته شده باشد. گرفتگی لوله مانع ورود آب به داخل لوله میشود. این اتفاق ممکن است موجب ناخوشایندی افراد شود.

لوله بازکنی خزانه بخارایی
باز کردن لوله ها و تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب

اما شرکتهایی در این زمینه وجود دارند که این کار را به صورت حرفه ای انجام و مشکل را رفع مینمایند. حتی ممکن است که در طول زندگیتان برایتان پیش آمده باشد، که لوله های ساختمان و… گرفته، نیاز به لوله بازکنی داشته باشید.

شما باید در مرحله اول به گونه جلوی گرفتگی لوله را گرفته و با آذین لوله تماس بگیرید.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید

0912-7906021

021-55145044


لوله بازکنی خزانه بخارایی

معمولا چربی و موها باعث گرفتگی لوله میشود. متاسفانه این مواد به لوله های فاضل آب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن هستن (و نه پلاستیک)آسیب می رسانند.

لوله بازکنی خزانه بخارایی
آسیب اسید به لوله های فاضلاب و امکان پوسیدگی آن ها

باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها میشود. به یاد داشته باشید برای بازکردن لوله ها حتما به یک لوله بازکنی مراجعه کنید.


تخلیه چاه در خزانه بخارایی

زمانی که چاه فاضلاب از مواد جامد، فضولات و…پر میشود در واقع نیاز به تخلیه چاه ضروری و مهم است. جالب است بدانید که این عمل بایستی توسط ماشین های مخصوص همانند تانکرهای لجن کش تخلیه چاه و مکنده تخلیه انجام میشود.

همانطور که مواد جامد و فضولات به قسمت کفه ی چاه می روند، ولی مقداری از مایعات آن به دیواره اطراف چاه جذب میشود. بعد از مدت زمان طولانی لایه ی سخت بر روی سطح دیوار به وجود می آید و به هیچ عنوان جذب نمیشود.

در اینجاست که حضور تکنسین های حرفه ای وماهر در تخلیه چاه جنوب تهران ضروری و مهم است.

بهترین زمان برای تخلیه چاه

بهترین زمان برای تخلیه چاه نسبت به تعداد افراد ساکن، عمق چاه، نوع و جنس خاک و زمینی که چاه در آنجا حفر شده، متفاوت است. تخمین دقیق بهترین زمان تخلیه چاه فاضلاب، تنها از عهده کارشناسان بر می آید.

 

لوله بازکنی خزانه بخارایی
رفع گرفتگی و تخلیه کردن چاه فاضلاب از هر نوع رسوب و لجن

اغلب مردم وقتی که چاه سر زیر شده، فاضلا از لوله ها بالا میزند و یا بوی تعفن ساختمان را احاطه میکند. برای تخلیه چاه اقدام میکنند که خیلی دیر است.


چرا فاضلاب بوی بدی از خود منتشر می کند؟

هنگامی که بوی گاز فاضلابی را شناسایی کردید، مهم است نه به سرعت علت آن را شناسایی کنید. آیا گاز های فاضلابی می تواند برای سلامتی مضر باشد؟ دود های گازمانند سولفید هیدروژن گازی که همانند بوی تخم مرغ فاسد را به همراه دارد، بسیار قابل اشتعال و همچنین سمی است.

می تواند برای سلامتی افراد مضر باشد و بسته به سطح حساسیت شما عزیزان به این بو های محیطی، امکان دارد علائمی مانند موارد زیر که در عکس میبینید را تجربه کنید:

بهتر است که بدانید، انتشار بوی بد و استشمام آن می تواند برای سلامتی افراد مضر باشد و مشکلات جبران ناپذیری را از خود به جای بگذارد.

بیشتر افراد، زمانی که با گرفتگی لوله ها و یا استشمام بوی بد رو به رو می شوند، با استفاده از محلول های شیمیایی سعی دارند تا آن را برطرف کنند.

لوله بازکنی خزانه بخارایی
استفاده از محلول های اسیدی و شیمیایی جهت رفع مشکلات فاضلابی

ولی غافل از اینکه، نمی دانند محلول های شیمیایی برای دستگاه تنفسی انسان، مضر بوده و امکان دارد آسیب بزند. بهتر است به جای انجام این نوع روش ها، و یا روش ها دیگر و صرف وقت، از خدمات تاسیساتی استفاده کنید.

علاوه بر اینکه با استفاده از خدمات لوله بازکنی، گرفتگی لوله ها را رفع می کند، بسیاری از مشکلات دیگری را نیز از بین می برد. مانند جرم و رسوب موجود داخل لوله ها فاضلاب و…


استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی بصورت شبانه روزی 

جهت استفاده از خدمات، می توانید بدون هیچ دغدغه ای، در هر ساعت از شبانه روز، و در هر کدام از روز های هفته، تماس بگیرید.

تمامی خدمات ما، بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی، در سراسر جنوب تهران با هزینه ای ارزان و خدمات با بهترین کیفیت و با ضمانت 100% توسط سرویسکاران با تجربه ارائه داده می شود.

لوله بازکنی خزانه بخارایی
تماس با مجموعه ما و ارائه خدمات ارزان

همین حالا با ما تماس بگیرید و پس از شرح مشکل به وجود و ثبت آدرس پستی، سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *