به سایت آذین لوله* لوله بازکنی جنوب تهران* خوش آمدید


لوله بازکنی جوادیه تهران را با نیروهای باتجربه و مجرب ارائه میدهیم. در هر لحظه از شبانه روز امکان دارد با گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شوید.

اصلا جای نگرانی نیست شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس بگیرید، ما کمتر از 30 دقیقه ایی نیرو ارسال میکنیم و مشکل گرفتگی را در کمترین زمان ممکن رفع میکنیم.

در جنوب تهران به دلیل قدیمی ترین ناحیه ی تهران و با داشتن جمعیتی، بالا در این بخش با سرویسکاران زیاد پوشش میگیرد. میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

☎️09127906021☎️

☎️02155145044☎️

متخصصین لوله بازکنی شرکت آذین لوله 24 ساعتِ 7 روز هفته آماده خدمت رسانی


رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه های پیشرفته

لوله بازکنی  در جوادیه توسط شرکت آذین لوله با داشتن ژنراتور پیشرفته که قابلیت بازکردن لوله های کف شور حمام، آشپزخانه، کف شور گلخانه، حیاط توالت، روشویی، ظرفشویی، توالت فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، لوله پشت بام، خروجی اصلی فاضلاب تهران و… این ژنراتور همچنین قابلیت باز کردن لوله های سایز بزرگ و طویل را دارد.

لوله بازکنی جوادیه
باز کردن انواع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب

ویژگی ارائه خدمات لوله بازکنی در جوادیه

و کلی خدمات دیگر لوله بازکنی را که به سادگی و در تمام ایام سال، به صورت شبانه روزی و بدون واسطه میتوانید برای حل مشکلات خود با شرکت آذین لوله تماس بگیرید.


تخلیه چاه در جوادیه

 بالا آمدن آب فاضلاب و دیده شدن جانوران موذی بیشتر از قبل نشانه های پر شدن چاه میباشد. تخلیه چاه توسط مکنده یا پمپ لجن کش انجام میگیرد. تخلیه چاه با داشتن تانکر در اندازه های 12000،8000،6000  لیتری آماده است تا چاه شما را مانند روز اول به حالت اولیه برگرداند.

لوله بازکنی جوادیه
خالی کردن از هر گونه لجن و رسابت داخل چاه به صورت کامل

⚠در صورت عدم توجه به پرشدن چاه فاضلاب

ساختمان زمین اطراف آن دچار نشست میشود

میتواند خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد⚠


لیست خدمات مجموعه آذین لوله

خارج کردن اشیاء  قیمتی از داخل چاه فاضلاب و چاه توالت

خارج کردن اشیاء قیمتی از داخل چاه فاضلاب یکی از بحث های مهمی است که در بیشتر مواقع از شرکت های خدماتی لوله بازکنی و چاه بازکنی تقاضا می شود. افتادن اجسام داخل لوله های فاضلاب یکی از اتفاقاتی است که در هر لحظه امکان دارد رخ بدهد. سهل انگاری و حواس پرتی و موارد مرتبط دیگر یکی از مهمترین دلایل این اتفاقات هستند.

این اتفاق در شرایطی که لوله های فاضلاب کفشور مناسب ندارند بسیار شایع است. کفشور دارای توری می تواند مانع ورود اجسام بزرگ و کوچک جلوگیری کرد، ولی درپوش فنری اجسام سبک را نگه می دارد.

از جمله نکات مهم جهت خارج کردن اشیاء از لوله های فاضلاب

افتادن اشیاء در چاه فاضلاب و مراجعه به شرکت های لوله بازکنی 

در صورتی که اشیاء گران قیمت داخل لوله فاضلاب افتاده باشد و با استفاده از روش هایی که گفته شده است، موفق به درآوردن آن نشدید، بهترین کار تماس با شرکت های لوله بازکنی است. 

لوله بازکنی جوادیه
استفاده از خدمات تضمینی و شبانه روزی و فوری و ارزان مجموعه آذین لوله

شرکت های لوله بازکنی می توانند بصورت تضمینی اشیاء را در کمتر از نیم ساعت از چاه فاضلاب در بیاورند. جهت استفاده از خدمات‌ مورد نیاز، کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا سرویسکار فورا به محل اعزام بشود.

☎️09127906021☎️

☎️02155145044☎️

پس از تماس شما عزیزان و شرح مشکل به وجود آمده و ثبت آدرس پستی، سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود و هر نوع مشکلی که در لوله های فاضلاب رخ داده باشد را بصورت کامل و تضمینی رفع می کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *