لوله بازکنی جنوب تهران با دستگاه های بروز و با قیمتی مناسب و شبانه روزی و اعزام سرویسکار بصورت فوری در خدمت شما عزیزان می باشد. آذین لوله در تمامی مناطق جنوب تهران بصورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات می باشد. در هر مناطقی از جنوب تهران که ساکن هستید و با گرفتگی لوله فاضلاب و… مواجه شدید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و آدرس پستی خود را ثبت نموده تا بلافاصله سرویسکار به آدرس داده شده اعزام بشود.

09127906021

02155145044

روی شماره ها جهت تماس، کافیست ضربه بزنید

انواع خدمات لوله بازکنی

  • حفر چاه
  • لایروبی چاه
  • تخلیه چاه
  • باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب
  • رفع نم و رطوبت
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب
  • لوله بازکنی
  • تشخیص ترکیدگی
  • لوله کشی
  • نشت یابی

لوله بازکنی جنوب تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب در جنوب تهران نسبت به سایر مناطق شهر، بیشتر اتفاق میفتد و به این دلیل که بافت این منطقه قدیمی تر است و لوله کشی فاضلاب اکثر ساختمان های آن، غیر استاندارد  کهنه می باشد. ما با مستقر کردن بهترین سرویسکاران در جنوب تهران، سعی در رفع هر چه سریع تر مشکلات گرفتگی لوله های فاضلاب این منطقه داریم که از جمله خدمات رایجی که در این منطقه انجام میشوند میتوان گفت:

  • فنر زدن توالت فرنگی و ایرانی: خدمات فوری رفع گرفتگی انواع توالت های ایرانی و توالت فرنگی با فنرهای مخصوص
  • رفع بوی بد چاه فاضلاب: رفع بوی بد فاضلاب با استفاده از روش های خاص
  • خدمات لوله های سینک: خدمات لوله های سینک از جمله بازکردن سینک ظرفشویی، روشویی و…با ابزار خاص و پیشرفته
  • فنر زدن کفشور پارکینگ: افراد متخصص لوله بازکنی به همراه تجهیزات بروز عملیات فنر زدن کفشور پارکینگ را به بهترین نحو انجام می دهند
  • رفع گرفتگی کفشور: رفع گرفتگی کفشور حمام، آشپزخانه و… به کمک دستگاه های پیشرفته
  • بیرون آوردن اشیاء از چاه: در آوردن اشیاء قیمتی و با ارزش از چاه توالت مثل طلا و جواهر، تلفن همراه با استفاده از تجهیزات خاص و تضمینی

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی جنوب تهران

کیانشهر، یافت آباد، مبل ایران، بازار چینی فروش ها، شهرک رسالت، دولت آباد، سیزده آبان، شهر ری، شوش، امیریه، منیریه، دروازه غار، سیروس، مولوی، خزانه بخارایی، شاپور، میدان خراسان، فلاح، اتابک، آذری، یاخچی آباد، امیر بهادر، نازی آباد، خانی آباد نو، شهرک مسعودیه، افسریه، مشیریه

انواع گرفتگی لوله های فاضلاب جنوب تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب انواع متعددی دارد از جمله گرفتگی لوله های فاضلاب ظرفشویی و چاه توالت و کف شوی و فاضلاب حمام و…که هر یک از این گرفتگی های روش های مخصوص خود را دارند که با استفاده از آنها میتوان آنها را برطرف نمود. ممکن است در هر ساعت از شبانه روزی رخ دهد و مشکلاتی را ایجاد کند. گرفتی های ایجاد شده در لوله های ظرفشویی معمولا ناشی از ورود ته مانده غذا درون سینک و گیر کردن درون سیفون می باشد. چاه توالت بر اثر باقی ماندن فضولات داخل سیفون می باشد که با ریختن یک آفتابه آب رفع می شوند. گرفتگی درون کفشوی نیز بر اثر ورود سنگ و یا آشغال به درون کفشوی است که باید با استفاده از فنر رفع شوند.

لوله بازکنی جنوب تهران
شبانه روزی

هزینه لوله بازکنی جنوب تهران

لوله بازکنی در تهران بصورت شبانه روزی و 100% تضمینی انجام می شود.هزینه لوله بازکنی با هزینه مناسبی می باشد و جهت تخلیه چاه و لوله بازکنی و…در سراسر تهران با شماره های درون سایت در ارتباط باشید.

لوله بازکنی شبانه روزی جنوب تهران

شرکت آذین لوله افتخار این را دارد که همشهریان در 22 منطقه تهران از خدمات این مجموعه بهره مند بشوند. در سراسر تهران سرویسکاران خود را مستقر کرده تا به سرعت 24 ساعت و بدون تعطیلی خدمات درخواست شده را برای شما ارائه بدهند.

لوله بازکنی جنوب تهران
ارزان

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

لوله بازکنی جنوب تهران یکی از شعب لوله بازکنی تهران است که با سال ها تجربه و با داشتن سرویسکاران حرفه ای در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه در خدمت شما عزیزان است. ما برای حل مشکلات شما عزیزان به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند. 

لوله بازکنی جنوب تهران فوری
  • دارای کادری مجرب و فنی در اسرع وقت در تمام نقاط جنوب تهران
  • لوله بازکنی با رعایت نکات بهداشتی
  • باز کردن لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه های بروز بدون خرابی
  • درآوردن اشیاء قیمتی
  • شبانه روزی
  • سرویسکاران با سابقه
  • اعزام لوله بازکنی در کمترین زمان ممکن
  • بدون تعطیلی(حتی در ایام تعطیلات رسمی)
  • ارزانتر از همه جا
  • تضمینی

لوله بازکنی و تخلیه چاه جنوب تهران چیست؟

امکان دارد همه ما با مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شده باشیم. در اکثر موارد این اتفاق امکان دارد بر اثر تجمع مواد زائد مثل ذرات اضافی غذا روی ظرف ها در هین شستن رخ بدهد، ولی در برخی اوقات بر اثر رسوب و مواد دگر در لوله ها رخ بدهد که با گذشت زمان و سخت شدن این مواد درون لوله ها فاضلاب باعث انسداد کامل لوله های فاضلاب بشود و مشکلات متعددی را به وجود می آورد. پر شدن چاه های فاضلاب، هر از گاهی اتفاق می افتد و موجب مشکلاتی برای اهالی ساختمان می شود و برای حل کردن آن روش های مختلفی وجود دارد که بر اساس گرفتگی روش مناسبی را برای آن انتخاب می کنند.

روش های خانگی رفع گرفتگی ها

برای برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب بعضی از روش های خانگی امکان دارد موثر باشند و موجب برطرف شدن لوله های فاضلاب بشوند:

استفاده از آبجوش و پودر های لباسشویی

این روش یکی از ساده ترین روش های رفع گرفتگی لوله ها است. آب داغ می تواند مواد چربی و یا زائدی که درون درون لوله های فاضلاب رسوب می کنند و مسیر عبور آب را گرفته است از بین می برد. در این روش کفشوی را مسدود می کنند و مقدار زیادی آب را وارد سینک می کنند و مقداری پودر اضافه می کنند و سپس کفشوی را باز می کنند تا بر اثر فشار آب گرفتگی لوله حل شود.

محلول های شیمیایی و اسیدی

یکی از روش های پر استفاده دیگر برای رفع گرفتگی ها استفاده از محلول های شیمیایی است. این محلول ها به علت خاصیت اسیدی می توانند برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب موثر باشد. روش استفاده از این نوع محلول ها روی آن ها نوشته شده است. ولی برای استفاده از این محلول باید حتما حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید زیرا گازی که از خود انتشار می دهد خطرناک است و به پوست و ریه آسیب می زند. این روش اصلا توصیه نمی شود چون برای سلامت انسان مضر است و همچنین به لوله های فاضلاب آسیب می رساند. (سوراخ شدن لوله های فاضلاب و…)

استفاده از تلمبه دستی

لوله بازکنی تلمبه دستی برای گرفتگی های ضعیف و سطحی مناسب است. قسمت پلاستیکی لوله بازکن را طوری بر روی دهانه ی لوله قرار دهید که راه خروج هوا نداشته باشد. بهتر است که مقداری پارافین را دور لبه پلاستیکی لوله بازکن بمالید و کمی آب داخل سینک بریزید. اینکار موجب چسبندگی ابزار می شود. حالا دسته ابزار را رو به پایین فشار دهید و همین کار را چند بار انجام بدهید. طی انجام این کار هوای درون پمپ به سمت لوله حرکت میکند و مواد زائد را حرکت می دهد.

روش های تخصصی لوله بازکنی جنوب تهران

زمانی که بازکردن لوله ها با روش های خانگی رفع نشد، باید با یک شرکت معتبر لوله بازکنی تماس بگیرید. بازکردن لوله های فاضلاب با توجه به علت گرفتگی با روش های مناسب ارائه می شود:

فنربرقی

این روش شامل 2 دسته است و به صورت دستی و برقی ارائه می شود. در روش دستی فنر که به یک دسته متصل است. دسته متصل به فنر با کمک نیروی انسانی به چرخش در می آید و باعث برطرف شدن گرفتگی ها می شود. در روش دوم که فنر برقی است به یک موتور وصل است و عمل به چرخش در آوردن فنر به کمک نیروی موتور انجام می شود و این کار توسط فردی که مهارت کافی در این کار را داشته باشد باید انجام بشود.

 در ابتدای ورود فنر درون لوله دستگاه با دور آهسته کار می کند و بعد از اینکه فنر به محل مسدود شده رسید دستگاه با دور تند فنر را درون لوله ها به چرخش در می آورد و موجب باز شدن گرفتگی کامل لوله ها می شود. 

پمپ تراکم هوا

در این روش برای باز کردن گرفتگی لوله ها از فشار هوا استفاده می شود به این صورت که هوا درون دستگاه ذخیره می شود و از طریق شلنگ دستگاه که بر روی دهانه لوله فاضلاب قرار می گیرد و هوای ذخیره شده درون لوله های فاضلاب هدایت می شوند و در نهایت موجب رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می شود.

 

ضرورت رعایت بهداشت در لوله بازکنی جنوب تهران

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از آن دسته خدماتی است که نیاز به رعایت 100% بهداشت را می طلبد و در این زمینه داشتن تخصص و تجربه تنها کافی نیست و نیاز به حفظ سلامتی مشتریان و سرویسکار را دارد که با رعایت نکات بهداشتی از انتشار آلودگی ها جلوگیری می کند. شرکت آذین لوله همواره بر رعایت نکات بهداشتی تاکیدی فراوانی بر روی خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه با حساسیت بالایی را داشته است. تمامی سرویسکاران این شرکت خدمات لوله بازکنی را با رعایت نکات بهداشتی انجام می دهند.

لوله بازکنی جنوب تهران
فوری
بهترین لوله بازکنی در جنوب تهران

افرادی که در جنوب تهران ساکن هستند، اگر با مشکلات فاضلابی مانند گرفتگی لوله های فاضلاب، شکستگی لوله ها، پر شدن چاه فاضلاب و… مواجه هستند، باید بتوانند یک شرکتی را انتخاب کنند که خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه می دهند. برای پیدا کردن بهترین لوله بازکنی در جنوب تهران باید گزینه های مختلفی را در نظر بگیرند. چون اگر این کار که بسیار حساس است به افرادی که هیچ تجربه ای ندارند سپرده شود، هیچ نتیجه مثبتی نخواهد داشت و گرفتگی حتی اگر یک رسوب گرفتگی ساده ای باشد، پس از گذشت مدتی دوباره به خدمات لوله بازکنی نیاز خواهید داشت. 

ویژگی های بهترین لوله بازکنی در جنوب تهران

  • اعزام نزدیکترین سرویسکار به محل مورد نظر

بهتر است مجموعه ای را انتخاب کنید که به محل شما نزدیک باشند، چون در این صورت می توانند در کمترین زمان برای رفع مشکل در محل حضور یابند

  • استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب

این مورد علاوه بر تاثیر گذاری بالا بر روی سرعت کار کیفیت خدمات را نیز افزایش می دهد

  • در اختیار داشتن نیروی انسانی دارای تجربه و سابقه

یکی از مسائلی مهمی برای خدمات لوله بازکنی در بر روی تمامی مراحل کار تاثیر می گذارد. روند کار لوله بازکنی در جنوب تهران بدون نیروی انسانی و همچنین بدون تجربه سرویسکار نتیجه خوبی نخواهد داشت. چرا که عیب یابی یکی از بخش های مهمی است و بدون سابقه نمی توان در این زمینه این مشکل بوجود آمده را پیدا کرد.

علت گرفتگی لوله های فاضلاب چیست؟

  • ماندن مواد غذایی مانند برنج، پوست میوه ها و هر چیز دیگری که پس از گذشت چند روز فاسد می شوند موجب رسوب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود.
  • مو و پرز فرش که به دلیل حواس پرتی اتفاق می افتند و اغلب افراد پس از جارو کردن خانه با جارو دستی، آن را درون سینک می ریزند که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود
  • شستن شروف روغنی و ریختن روغن در سینک یکی از اصلی ترین علت گرفتگی لوله های آشپزخانه است
  • شیب غیر استاندارد لوله های فاضلاب نیز در گرفتگی نقش دارد
  • وجود سیمان و ماسه در خانه های نوساز بیشتر مشاهده شده است
  • افتادن اجسام سفت و سخت
  • گرفتگی لوله های فاضلاب بدلیل انداختن دستمال کاغذی و… اتفاق می افتد که این مواد روی یکدیگر انباشته می شوند و در نهایت موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند.
  •  
چرا باید آذین لوله را انتخاب کنیم؟
  • استفاده از تجهیزات بروز: به روز بودن ابزار ها از جمله موارد مهمی در زمینه آب و فاضلاب است. استفاده از روش ها و ابزار های قدیمی علاوه بر سرعت و دقت کم، کثیفی زیادی را دارد. ولی با استفاده از دستگاه های بروز در کمترین زمان ممکن و با حداقل کثیف کاری انجام می شود
  • مستقر کردن لوله بازکن ها در جنوب سراسر جنوب تهران: گرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد موجب تخریب برخی از قسمت های دیگری بشود و یا امکان دارد به دلیل مشغله، خدمات را در اسرع وقت دریافت نمایید برای همین منظور سرویسکاران زیادی در تمامی نقاط جنوب تهران مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند و در کمترین زمان گرفتگی را به صورت تضمینی بر طرف می کنند.
  • پوشش تمامی نقاط جنوب تهران: اگر به دنبال سرویسکارانی هستید که نزدیک به محل زندگی شما باشند، می توانید با ما تماس بگیرید.  یکی از ویژگی های خوب این مجموعه، سرعت عمل و پوشش تمامی نقاط تهران است.
  • اعزام سرویسکار مجرب: شرکت آذین لوله سعی کرده است سرویسکاران مورد اعتماد را برای ارائه خدمات اعزام نماید. تمامی تکنسین های این مجمو مورد اعتماد می باشند و هر نوع گرفتگی که اتفاق افتاده باشد را به صورت فوری و تضمینی بر طرف می کند و لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهند.
شما عزیزان می توانید در جنوب تهران جهت استفاده از خدمات:
  • لوله بازکنی سینک ظرفشویی
  • لوله بازکنی توالت فرنگی و ایرانی
  • رفع انسداد لوله های فاضلاب حمام و حیاط و …
  • تراش رسوب و جرم زدایی جهت رفع بوی گند و زننده فاضلاب
  • لایروبی
  • تخلیه چاه فاضلاب، تماس بگیرید.
علت ایجاد بوی بد فاضلابی در آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مکان هایی است که اهمیت فراوانی دارد. در آشپزخانه یکی از موارد معمولی که امکان دارد پیش بیاید رسوب گرفتگی لوله های فاضلاب است.

لوله بازکنی جنوب تهران
رفع بوی بد فاضلابی با استفاده از خدمات چاه بازکنی 

این امر به دلیل استفاده طولانی مدت از لوله ها و رسوب مواد غذایی داخل آن ها اتفاق می افتد که در نتیجه موجب ایجاد بوی بد فاضلاب در آشپزخانه می شود. جهت رسوب زدایی می توانید از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب استفاده کنید.

6 پاسخ

    1. چربی و یا صابون و موهای بلند یکی از متداول ترین عوامل ایجاد گرفتگی است. این مواد پس از گذشت زمان یک رسوب چسبنده ای را ایجاد می کنند که موجب می شود تا مواد دیگر را به دام بیندازند. اگر این گرفتگی با چربی و یا صابون همراه باشد گرفتگی سختی را به وجود می آورد.باقیمانده صابون که به عنوان یک زباله صابون شناخته می شود می تواند قطر لوله ها را کاهش دهد و در نهایت موجب تخلیه آهسته و یا موجب مسدود شدن لوله های فاضلاب شود. در این مواقع باید با یک شرکت لوله بازکنی معتبر تماس بگیرید.

  1. سلام
    عصرتون بخیر
    من بخاطر شغلم باید همون ساعتی که گفتن اونجا باشم
    ی روزی که میخواستم برم سرکار دیدن آب از روشویی نمیره پایین
    تا اینکه توی نت سرچ کردم و سایتتون اومد بالا
    باهاتون تماس گرفتم و لوله بازکنی که فرستادین لوله رو در عرض ۲۰ دقیقه باز کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *