لوله بازکنی جنت آباد از دیگر خدمات آذین لوله است و این خدمات را بصورت فوری و شبانه روزی انجام می دهیم.اگر ساکن این محله هستید و لوله های فاضلاب شما دچار گرفتگی گرفتگی شده اند کافیست با شماره های موجود درون سایت تماس بگیرید.سرویسکاران را در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام می کنیم.شرکت آذین لوله با نیروهای لوله بازکن آماده به کار و ارائه خدمات به جنت آباد و محله های نزدیک به این منطقه به شما عزیزان می باشد.اگر لوله های فاضلاب شما دچار گرفتگی شده اند با ما تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن گرفتگی لوله ها را رفع می نماییم.

خدمات لوله بازکنی جنت آباد

تخلیه چاه

حفر چاه

لایروبی چاه

لوله بازکنی

لوله کشی

نشت یابی

درآوردن اشیاء قیمتی

چاه بازکنی

رفع نم و رطوبت

رفع بوی نامطبوع

تشخیص ترکیدگی لوله

باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب

لوله بازکنی جنت آباد و حومه

بلوار آیت الله کاشانی، شهر زیبا، شهران، پونک، حصارک، چهار دیواری، بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خیابان 35 متری لاله، جنت آباد شمالی و جنوبی و مرکزی، خیابان چهار باغ و سایر مناطق نزدیک به این منطقه.

قیمت لوله بازکنی جنت آباد

قیمت لوله بازکنی به عوامل زیادی بستگی دارد و شرکت آذین لوله قیمت های منصفانه تری به مشتریان ارائه می دهند:

عامل گرفتگی لوله فاضلاب:امکان دارد جسم سختی مانند سیمان موجب گرفتگی لوله های فاضلاب باشند.در این صورت کار و تلاش زیادی را برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب لازم است که این مورد هزینه لوله بازکنی را افزایش می دهد.

تعداد موارد گرفتگی لوله های فاضلاب:هر مورد از لوله های فاضلاب در ساختمان هزینه ای جداگانه دارد مگر اینکه عامل گرفتگی لوله فاضلاب یکی باشد.

محل گرفتگی لوله فاضلاب:در اکثر اوقات عامل گرفتگی لوله در ورودی سیفون و یا آب شویه اتفاق می افتد.در این اوقات در زمان کمتری گرفتگی لوله باز میشود.اما در صورتی که گرفتگی لوله با ورودی کفشور خیلی فاصله داشته باشد و به فنر لوله بازکنی بلندی نیاز داشته باشد.در نتیجه باز کردن گرفتگی زمان زیادی را خواهد برد.

روش های لوله بازکنی جنت آباد

سرویسکاران ما از روشهای متعددی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده میکنند که هر کدام از از این روش ها برای موارد خاصی مورد استفاده قرار میگیرند.از جمله روشهای لوله بازکنی به روش ذیل است:

دستگاه ژنراتور برقی:در این روش فنر را به دستگاه ژنراتور متصل می کنند.سپس دستگاه لوله بازکنی فنر را می چرخاند.در همین حین سرویسکار فنر را به درون لوله در مسیر حرکت کلیه گرفتگی ها هدایت کرده و گرفتگی را باز می کند.

پمپ تراکم هوا:این کار برای موارد خاصی به کار گرفته می شود.اگر علل گرفتگی شن و ماسه و یا خاک باشد به راحتی به وسیله فنر رفع نمی شود.بهترین راه حل برای باز کردن این نوع گرفتگی ها استفاده از پمپ تراکم هواست.در این حالت هوا با فشار بالایی به درون لوله ها هدایت شده و منجر به رفع گرفتگی می شود.

لوله بازکنی جنت آباد فوری

چگونگی دریافت خدمات لوله بازکنی جنت آباد

ارائه خدمات لوله بازکنی توسط سرویسکاران بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی می باشد.لیست خدمات لوله بازکنی سیار به این منطقه در بالای همین صفحه قرار داده شده است.این خدمات بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در سراسر جنت آباد ارائه می شود.برای دریافت خدمات کافیست با شماره های درون سایت تماس بگیرید و آدرس پستی خود را ثبت نمایید و پس از ثبت آدرس بلافاصله سرویسکار به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما را در کمترین زمان ممکن و با سرعت عمل بالایی انجام می دهند.تمامی خدمات ما به صورت تضمینی و شبانه روزی ارائه می شود.

لوله بازکنی جنت آباد شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی جنت آباد

این محله در منطقه 5 شهرداری و در شمال غرب تهران واقع شده است که این محله به سه بخشی جنوبی و مرکزی و شمالی تقسیم شده است.این منطقه از غرب به شهران و از شمال به حصارک و از شرق به پونک و چهار دیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی منتهی می شود.شما عزیزان در هر محدوده ای که باشید پس از تماس با تکنسین های لوله بازکنی در کمتر از 30 دقیقه خدمات مورد نیاز را دریافت خواهید کرد که لازم به ذکر است که این خدمات در این منطقه و در مناطق همسایه بصورت شبانه روزی و فوری ارائه می شود.

لوله بازکنی جنت آباد شبانه روزی

ممکن است گرفتگی لوله های فاضلاب در هر ساعت از شبانه روزی اتفاق بیفتد به همین دلیل ما برای ارائه خدمات و رفع مشکل گرفتگی بصورت شبانه روزی در حال فعالیت هستیم.سرویسکاران شرکت آذین لوله در سراسر تهران مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما عزیزان در کمتر از 30 دقیقه به محل اعزام می شوند تا به صورت فوری مشکل شما را رفع نمایند.سرویسکاران این شرکت در سراسر تهران مستقر بوده و پس از تماس شما در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شوند.شرکت آذین لوله در 24 ساعت 7 روز هفته آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی هستند.

لوله بازکنی جنت آباد

بیشترین گرفتگی ها در قسمت فاضلاب ساختمان رخ می دهند.گرفتگی لوله های فاضلاب زمانی رخ میدهد که آشغال و یا اشیاء اضافی به داخل لوله فاضلاب بروند.در سیفون و یا خمیدگی های لوله به دام بیفتند.کم کم آن قسمت از لوله محل تجمع زباله ها پر می شود. همین موضوع باعث میشود حجم زباله های داخل لوله زیادتر شود.در نهایت رسوبی از آشغال ها در لوله باقی میماند و موجب انسداد میشود.در این زمان است که فرد تازه متوجه مشکل میشود و میفهمد که لوله فاضلاب دچار گرفتگی شده است.

لوله بازکنی جنت آباد ارزان

تخلیه چاه جنت آباد

چاه فاضلاب پر شده را دیگر هیچ کاری نمیتوان کرد جز سپردن آن به یک متخصص تخلیه چاهی.پر شدن چاه های فاضلاب یکی از مشکلاتی است که در هر ساختمانی ممکن است رخ بدهد.اما اگر مشکل پر شدن چاههای فاضلاب به موقع تشخیص داده نشود و اقدام به تخلیه چاه با پمپ لجن کش نشود،ممکن است مشکلات جانی و مالی به همراه داشته باشد.اگر چاه به موقع تخلیه نشود اتفاقات خوبی درپی نخواهد داشت و گاهی چاه خیلی سریع پر میشود و نیاز مجدد به تخلیه ی چاه دارد.دراین مواقع باید چاه بررسی بشود.درصورت نیاز باید لایروبی و…روی چاه فاضلاب انجام بشود.

لوله بازکنی جنت آباد فوری

عملیات تخلیه چاه فاضلاب امری ضروری برای هر چاهی محسوب می شود و برای انجام آن به ابزارات و تجهیزات مخصوصی نیاز است.برای تخلیه به ابزارهایی مثل تانکر مکنده و پمپ های تخلیه و در کنار این تجهیزات به یک نیروی کار ماهری نیاز است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

شاید شما عزیزان نیز به دنبال شماره لوله بازکنی و چاه بازکنی در خیابان جنت آباد باشید، و میخواهید با هزینه کمتری گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف کنید. 

پاسخ کوتاه به این سوال این است که برای اطلاع از هزینه های دقیق، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان در کمترین زمان ممکن سرویسکار به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را با بهترین کیفیت ارائه می دهند.

چرا بوی گند و زننده فاضلابی در محیط خانه استشمام می شود؟

دلایل متفاوتی وجود دارد که موجب می شود این مشکل در قسمت ها و یا بخش های متفاوتی در خانه ایجاد شود.

لوله بازکنی جنت آباد
برخی از عواملی که موجب ایجاد بوی بد فاضلاب می شود

در این بخش به برخی از عواملی که موجب ایجاد بوی بد در خانه می شود اشاره کرده ایم:

  • نبودن شترگلویی در لوله های فاضلاب

شترگلویی علاوه بر اینکه موجب می شود تا بوی بد در خانه نپیچد، می تواند دچار مشکل شود. امکان دارد در بخش هایی که نیاز به نصب سیفون است، شترگلویی نصب نشده است. این یک مشکل جدی است و حتما باید برای نصب شترگلویی از یک لوله کش کمک بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *