به سایت آذین لوله *لوله بازکنی تیردوقلو* خوش آمدید 


لوله بازکنی تیردوقلو و تخلیه چاه در تیردوقلو از جمله خدماتی است که توسط سرویسکاران مجرب و باتجربه با استفاده از دستگاه های پیشرفته فنر برقی، بدون آسیب و خرابی ارائه داده می شود.

زمانی که گرفتگی در لوله های فاضلاب رخ می دهد، به خدمات لوله بازکنی نیاز پیدا خواهید کرد. شما عزیزان می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

09127906021

02133337550


رفع گرفتگی های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب 

گرفتگی لوله های فاضلاب از جمله لوله فاضلاب حمام و ظرفشویی از مشکلاتی است که درخانه های ما با آن مواجه میشویم. هنگامی که راه آب سینک ظرفشویی و روشویی شما بسته میشود، اولین راه حلی که به ذهنتان میرسد استفاده از اسید است.

جالب است که بدانید اسید به لوله ها آسیب میزند و لوله ها را پوسیده و سوراخ میکند. بهترین راه تماس با لوله بازکنی است.

میتوانید برای حل مشکلات خودباما تماس بگیرید.

لوله بازکنی آذین لوله:24ساعتِ و بدون تعطیلی

0912-7906021

021-33337550


لوله بازکنی تیردوقلو

همانطور که میدانید گرفتگی لوله فاضلاب قبل از اینکه موجب مسدود شود دارای علامتهایی است که میتواند هشداری باشد.

برای اینکه احتمالا تا چند روز آینده لوله فاضلاب ساختمان دچار اسنداد خواهد شد. هر کاری که همزمان با این علائم بتوانید انجام دهید به پیشگیری از مسدود شدن لوله فاضلاب کمک میکند.

لوله بازکنی تیردوقلو
علائم گرفتگی لوله های فاضلاب

حتی میتوانید در مواردی مو زائد را به خوبی از لوله ها پاک نمایید. بهتراست قبل از هر کاری با این علائم آشنا شوید تا در صورت مشاهده همان لحظه بدون فوت وقت آنها را برطرف نمایید.

اما مهمترین نشانه های گرفتگی لوله میتوان به طولانی شدن زمان تخلیه آب سینک آشپزخانه، پایین نرفتن آب هنگام استحمام و استشمام بوی نامطبوع و… اشاره کرد.


ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی تیردوقلو

هنگامی که چاه فاضلاب پر میشود نیاز به تخلیه دارد. این کار با استفاده از ماشین های مخصوص مانند تانکر تخلیه چاه یا پمپ لجن کش، مکنده و یا ساکشن صورت میگیرد.

لوله بازکنی امیریه
خالی کردن چاه از انواع رسوبات و جرم

تا علاوه بر استفاده مجدد از چاه، دیگر خطراتی مانند تخریب یا ریزش نیز وجود نداشته باشد.


روش های تخلیه چاه فاضلاب در تیردوقلو

نحوه کار هر کدام در تیردوقلو تقریبا به یک شکل است. اما تنها تفاوتشان در هزینه انجام کار میباشد.

کلیه روشها همین چندمورد بود که نام برده شد. برای تخلیه معمولا ابتدا درب چاه باید پیدا شود. بعد از آن درب چاه را باز میکنند.

لوله بازکنی تیردوقلو
باز و بسته کردن دهانه چاه و تخلیه کردن چاه بصورت کامل

شلنگ تانکر را دخل چاه میبرند و مکنده هر آنچه را که داخل چاه وجود دارد به داخل تانکر کشیده و تخلیه میکند.


برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب چه کنیم؟

اگر در این منطقه ساکن هستید و بدون اینکه نگرانی در رابطه با این مسئله داشته باشید، می توایند با یک تماس ساده از شرکت آذین لوله کمک بگیرید‌.

لوله بازکنی تیردوقلو
شبانه روزی و ارزانتر از همه جا

مجموعه آذین لوله دارای سرویسکارانی مجرب و حرفه ای در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی است. سرویسکاران ما در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شوند و جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب اقدام می کنند.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت خدمات همین حالا با ما تماس بگیرید.


چه چیزی موجب ایجاد بوی گند و زننده در لوله های فاضلاب می شود؟

از دلایلی که ممکن است موجب ایجاد گرفتگی در لوله های فاضلاب بشود، می تواند باران شدید بشود. حتی اگر در طبقه بالای یک آپارتمان چند طبقه زندگی می کنید، بوی فاضلاب می تواند به منزل شما عزیزان نفوذ کند.

چرا که در بارندگی های شدید اگر سیستم زیر ساختی یک منطقه در آن هستید، ناکافی باشد، امکان دارد آب باران موجب سرریز منهول ها بشود.

چگونه بوی بد فاضلابی را از بین ببریم؟

حتی اگر تمامی قسمت های خانه را با دقت تمیز کنید، هر از گاهی امکان دارد با مشکلاتی رو به رو شوید که برای این تمیزی سایه افکنده اند. یکی از این نوع مشکلات که هیچ کسی بطور کامل و کلی نمی خواهد با آن رو به رو بشود، بوی گند و زننده توالت است.

لوله بازکنی تیردوقلو
به وجود آمدن بوی بسیار بد و زننده در محیط خانه

توالت فرنگی که می تواند بهداشتی ترین قسمت خانه باشد، به دلیل اینکه بوی بسیار بدی دارد که مارا از آن متصاعد می کند، و ناراحت می کند و این نوع سوال راددر ذهن ما ایجاد می کند که چگونه بوی توالت را از بین ببریم؟

اگر چه تلاش و روش های زیادی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب وجود دارد، ولی امکان دارد نیاز به رفع مشکل بصورت اساسی باشد. هر چند که نیازی به نگرانی نیست. 

 

چرا که روش های متفاوتی برای رفع این مشکل وجود دارد که می توانید جهت خلاص شدن از آن، قبل از مراجعه متخصصان از آن ها استفاده کنید. ولی هیچ کدام از این روش ها، مانند خدمات لوله بازکنی تضمینی نیست.

لوله بازکنی تیردوقلو
استفاده از خدمات ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی

شما عزیزان می توانید برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود و خدمات درخواستی شما عزیزان را ارائه می دهد.

ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی، حتی در ایام تعطیلات رسمی، در خدمت شما عزیزان هستیم. کافیست جهت دریافت خدمات با شاره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا سرویسکار با تجربه و حرفه ای از نزدیکترین شعبه به محل اعزام بشود و مشکلات فاضلابی را بصورت تضمینی رفع نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *