لوله بازکنی تهرانپارس از جمله خدمت مورد نیاز در این منطقه است. معمولا گرفتگی لوله های فاضلاب در هر لحظه از شبانه روزی امکان دارد اتفاق بیفتد و در این مواقع به شرکت های تاسیساتی نیازمند می شوید. گرفتگی لوله های فاضلاب آسایش منزل را برهم میزند. شرکت آذین لوله ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی ارزان و سریع در خدمت ما عزیزان است.

خدمات دیگری که در لوله بازکنی تهرانپارس ارائه داده می شود:

  • لوله بازکنی
  • تخلیه چاه
  • حفر چاه
  • لایروبی چاه
  • باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی
  • رفع نم و رطوبت
  • رفع بوی نامطبوع
  • در آوردن اشیاء قیمتی
  • چاه بازکنی
  • لوله کشی
  • نشت یابی

لوله بازکنی تهرانپارس و حومه

خیابان تیر انداز، پروین و امیری طائمه، خیابان دکتر جشنواره، حجربن عدی، 196 غربی و شرقی، خیابان رشید، خیابان بهار، و سایر مناطق نزدیک تهرانپارس.

محله تهرانپارس

تهرانپارس بخش بزرگی از شمال شرق تهران است و محله محبوب که به 4 میدان اصلی منتهی می شود. از همسایه های محلی این منطقه میتوان به بزرگراه باقری از غرب و از شمال به بزرگراه بابایی و از جنوب به بزرگراه رسالت اشاره نمود.  بلافاصله پس از تماس شما عزیزان و دریافت آدرس پستی سرویسکار خود را در کمتر از 30 دقیقه به محل رسانده و مشکل را رفع می کند. شرکت آذین لوله تمامی مناطق 4 را تحت پوشش خود قرار داده است. شما عزیزان در هر نقطه از این منطقه که ساکن هستید میتوانید از خدمات تاسیساتی بصورت 24 ساعته بهره مند بشوید.

لوله بازکنی تهرانپارس با دستگاه بروز

خدمات لوله بازکنی تهرانپارس با دستگاه های بروز و سرویسکاران حرفه ای و با تجربه انجام میگیرد. برای بازکردن انواع گرفتگی ها به صورت شبانه روزی میتوانید با کلیک روی شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. این خدمات که تحت نظر شرق تهران است، گرفتگی لوله ها که هر چیزی میتواند باشد، با استفاده از دستگاه پیشرفته باز شده تحویل شما عزیزان میدهیم. از آنجا که گرفتگی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد، به همین دلیل لوله بازکن های با تجربه در محل حاضر می شوند. سرویسکاران آذین لوله توانایی تشخیص علت و محل گرفتگی را دارند.

لوله بازکنی تهرانپارس فوری

لوله بازکنی تهرانپارس با اولین تماس

آذین لوله با تمرکز بر خدمات سریع و حرفه ای و با ارائه بهترین و ماهر ترین سرویسکاران ادعا داریم که خدمات را در سراسر تهران در کمتر از 30 دقیقه اعزام می نماییم. هدف اصلی ما رضایت شما عزیزان است و این فقط بر پایه اعتماد مشتریان به دست آمده است و همین اعتماد فقط با خدمات حرفه ای و با رضایت مشتریان گرامی به دست آورده است. از زمان تماس شما عزیزان تا رسیدن سرویسکار به آدرس داده شده  فقط  کمتر از 30 دقیقه است. تمامی سرویسکاران در مناطق 22 گانه تهران مستقر بوده و به همین دلیل پس از تماس خود را سریعا به محل می رسانند.

لوله بازکنی تهرانپارس شبانه روزیز

تشخیص علت گرفتگی لوله های فاضلاب تهرانپارس

یکی از نکات بسیار مهمی که بعد از به وجود آمدن مشکل گرفتگی لوله باید توجه کنید این است که سریعا تلاش کنید تا متوجه علل گرفتگی شوید. ا گر بتواند علل گرفتگی لوله های فاضلاب را پیدا کنید و متوجه آن بشوید پس از تماس شما در تهرانپارس میتوانید اطلاعاتی راجب گرفتگی ها بدهید و از این طریق به او کمک کنید تا فرایند باز کردن لوله های ساختمان شما را در مدت زمانی کم و کار را با سرعت بیشتری انجام می دهد. ما بصورت شبانه روزی در سراسر تهران فعالیت میکنیم.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه تهرانپارس با رعایت نکات بهداشتی

لوله بازکنی تهرانپارس جزو مواردی است که در نکات زیادی را شامل می شود. زیرا درون چاه های فاضلاب مخصوصا چاه های فاضلاب انواع ویروس ها و میکروب ها و باکتری های گوناگونی یافت می شود که در صورت شیوع آن ها به محیط خانه و…عوارض غیر قابل جبرانی را برای سلامت شما عزیزان در پی خواهد داشت و سلامت افراد را تهدید می کند. پس بهتر است که هنگام انجام خدمات نکات بهداشتی را رعایت کرد. سرویسکاران آذین لوله در هنگام ارائه خدمات تمامی نکات بهداشتی را رعایت می کنند.

هزینه لوله بازکنی تهرانپارس

برای این که از هزینه دقیق لوله بازکنی مطلع شوید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و جزئیات گرفتگی لوله خود را شرح دهید تا هزینه دقیق را به اطلاع شما عزیزان برسانند. گرفتگی لوله های فاضلاب یکی از معضلاتی است که آسایش افراد را در خانه و یا محیط کار مختل می کند. در چنین مواقعی نیاز هست تا یک سرویسکار ماهر و کاربلد را پیدا کنید. اما دقت داشته باشید که از یک شرکت معتبر درخواست خدمات کنید. همچنین هزینه لوله بازکنی به عوامل متعددی بستگی دارد. عوامل مانند محل گرفتگی و شدت گرفتگی و تعداد  فنر استفاده شده و …

لوله بازکنی تهرانپارس 24 ساعته

تمامی سرویسکاران شرکت آذین لوله از میان بهترین فنی کاران تهران انتخاب شده اند تا خدماتی لایق شما عزیزان را ارائه بدهند. سرویسکاران موظف هستند تمامی مراحل رفع گرفتگی را با نهایت کثیف کاری انجام بدهند. شرکت آذین لوله در تمامی ساعات شبانه روزی و بدون تعطیلی در حال ارائه خدمات هستند و فقط کافیست که برای رفع مشکلات خود با ما تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را از طریق تماس ثبت نمایید و در کمتر از 30 دقیقه سرویسکار در محل حاضر می شود.

خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران

لوله در تهران توسط شرکت آذین لوله در تمامی منطق تهران با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان انجام می شود. این شرکت دارای نیروهای فنی و با بیش از چندین سال سابقه در این نوع حوزه هستند. این خدمات با بهترین دستگاه های رفع گرفتگی انجام می شود. لوله بازکنی در تهران کاملا فوری و سریع و بصورت شبانه روزی است. شما عزیزان در هر کجای تهران که ساکن هستید اعم از شمال و غرب و شرق و جنوب که باشید  میتوانید با شماره سیار شرکت آذین لوله تماس بگیرید و در خواست خدمات خود را ثبت کنید تا سرویسکار در محل کمتر 30 دقیقه حاضر بشود.

لوله بازکنی تهرانپارس شبانه روزی

با تحت پوشش قرار دادن تمامی مناطق تهران توانسته ایم که خدمات خود را بصورت شبانه روزی و فوری و ارزان در کمتر از 30 دقیقه انجام بدهیم. تمامی این خدمات زیر نظر شرکت آذین لوله می باشد و به همین دلیل سرویسکاران این شرکت موظف هستند تا هزینه را طبق قوانین از مشتریان دریافت کنند. علاوه بر شرکت آذین لوله در تمامی ساعات شبانه روزی و در تعطیلات رسمی در حال فعالیت در مناطق 22 گانه تهران می باشد و در ساعات پایانی نیز قیمت هیچ تغییری نمی کند و هزینه همان قدری است که در روز به مشتریان ارائه می دهیم.

 

تخلیه چاه تهرانپارس بدون خرابی

در اکثر مواقع مشخص نبودن دهانه  و ورودی چاه فاضلاب باعث می شود تا فرایند تخلیه با مشکلاتی مواجه بشود. نبود تجهیزات و همچنین افراد حرفه ای در این زمینه در بسیاری از مواقع موجب می شود که نه تنها منجر به کثیفی زیاد می شود بلکه هزینه های احتمالی را افزایش می دهد. این شرکت با به کار بردن دستگاه ها و تجهیزات حرفه ای و افراد متخصص در این زمینه تخلیه چاه  بدون خرابی را از جمله خدمات خود قرار داده است. علاوه بر این پس از اتمام خدمات چاه فاضلاب را مانند روز اول نو کرده و به شما تحویل می دهند.

لوله بازکنی تهرانپارس با امن ترین روش ها

یکی از مهمترین نکاتی که باید مد نظر قرار داد مسائل ایمنی است. این مسئله مخصوصا در لوله های فاضلاب قدیمی از اهمیت بالایی برخوردار است. چون به مرور زمان ممکن است لوله های فاضلاب بپوسند. خدمات آذین لوله علاوه بر استفاده از وسایل و تجهیزات حرفه ای نیروهای متخصص را برای این منظور در مجموعه خود قرار داده است.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

چه عواملی موجب گرفتگی لوله های فاضلاب در تهرانپارس چیست؟

عواملی که در گرفتگی لوله های فاضلاب در ساختمان های قدیمی و جدید نقش دارد، اکثرا با هم تقریبا یکسان هستند و فقط در در یک یا دو مورد تفاوت دارند. علت اصلی گرفتگی لوله های فاضلاب عبارتند از:

  • انداختن دستمال کاغذی در توالت موجب گرفتگی لوله ها و چاهک دستشویی می شود
  • افتادن هر نوع شیء درون لوله های فاضلاب موجب انسداد راه آب می شود
  • موی بلند که اغلب در لوله های فاضلاب حمام مشاهده می شود
  • رسوب و جرم جداره لوله ها که بر اثر چربی و و یا پسماند مواد غذایی که با گذشت زمان دچار گرفتگی می شود
  • روغن و چربی انباشته شده درون لوله های آشپزخانه

تنها تفاوتی که در گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان های جدید و قدیمی می باشد ریختن سیمان و ماسه و قیر و موادی شبیه به این ها است که می تواند به دلیل تعمیرات ساختمان و یا نوساز بودن آن ها باشد که تنها دستگاه و روشی که قادر است آن را برطرف کند، دستگاه فنر برقی است.

لوله بازکنی تهرانپارس
بدون تعطیلی

گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند به دلایل زیر نیز رخ دهد:

  • قدمت زیاد چاه فاضلاب: بالا بودن عمر حفر چاه فاضلاب که با گذشت زمان موجب فرسایش و ریزش آن می شود. در این صورت اگر امکان تخلیه باشد باید انجام شود ولی در غیر این صورت بهتر است چاه دیگری حفر بشود.
  • مهندسی نادرست: در صورتی که ظرفیت چاه فاضلاب یک ساختمان با میزان افرادی که در آن ساکن هستند، یکسان نباشد، به وجود آمدن چنین مشکلات طبیعی است و تنها روشی که می تواند شما را از این مشکلات نجات بدهد، حفر چاه جدید است.
  • عدم تخلیه کردن چاه فاضلاب در سال های قبل: چاه فاضلاب بهتر است هر سال یک بار تخلیه شود تا از مشکلاتی که در آینده به وجود خواهد آورد، جلوگیری کند.
آیا می توانیم برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از محلول های شیمیایی و اسیدی استفاده نماییم؟

یکی از مهم ترین دلیلی که افراد را به سمت این مواد می کشاند،، مشکلات فاضلابی است. برای اکثر افراد این محلول ها بسیار موثر هستند چون که بعد از ریختن این محلول ها درون لوله های فاضلاب، گرفتگی لوله ها بر طرف می شوند و بعد از گذشت چند روز و یا چند ساعت اثرات خود را بر محیط نشان می دهد.

قطعا در جواب این سوال می توان گفت خیر. چرا که شما را با خطراتی مواجه می کند و این خطرات می تواند خطرات جبران ناپذیری باشد:

  • داشتن خاصیت خورندگی که موجب پوسیده شدن و سوراخ شدن اتصالات لوله کشی فاضلاب می شود
  • انتشار گازهای سمی و کشنده
  • می تواند به دستگاه تنفسی کودکان آسیب بزند
  • در صورت تماس با بدن امکان دارد پوست را بسوزاند
  • ایجاد مسمومیت
  • آسیب به چشم 

با توجه به خطرات زیادی که این محلول ها دارد، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که به هیچ عنوان استفاده نکنید چرا که می تواند آسیب های جانی وارد کند. برای دریافت خدمات لوله بازکنی در تهرانپارس می توانید همین حالا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و درخواست خود را برای انجام خدمات قبت کنید. به محض دریافت شما عزیزان و مشکل شرح داده شده، سرویسکار از نزدیکترین شعبه به آدرس داده شده اعزام می شود.

روش های باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب در تهرانپارس

گرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد در هر مکانی از منزل رخ دهد و یک اتفاق طبیعی است و هر شخصی امکان دارد با این اتفاق رو به رو شود. برخی از این مشکلات با استفاده از روش های خانگی و بدون نیاز به محلول شیمیایی رفع می شوند ولی در اکثر مواقع گرفتگی لوله های فاضلاب به قدری زیاد است که نیاز است تا به افراد فنی در این زمینه سپرده شود. اگر گرفتگی با استفاده از مواد غیر شیمیایی و با روش های خانگی رفع نشد حتما به سراغ کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمایید. ار آنجایی که برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب به اقدام فوری نیاز دارند تا شما عزیزان افرادی را پیدا کنید که در نزدیکی محل سکونت شما ساکن هستند.

شرکت آذین لوله با توجه به این موضوع سرویسکاران زیادی را در سراسر تهرانپارس مستقر کرده است تا بلافاصله پس از تماس شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند و مشکلات پیش آمده را برطرف نمایند. همچنین شمال عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی از این خدمات با بهترین کیفیت و ارزانتر از همه جا بهره مند شوید.

لوله بازکنی و تخلیه چاه فوری و شبانه روزی در تهرانپارس

شرکت آذین لوله یکی از بهترین و موفق ترین شرکت ها در امر خدمات خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهرانپارس است که یکی از ویژگی های مهم این مجموعه این است که ارزان و به صرفه است و آماده ارائه لوله بازکنی و تخلیه چاه ارزان هستیم. 

مشتریان عزیز می توانند با تماس با شرکت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه آذین لوله از خدمات تضمینی و با بالاترین کیفیت رو به رو شوند. سرویسکاران با استفاده از بهترین دستگاه لوله بازکنی و با انتخاب بهترین فنر و ارائه تضمینی ترین روش مشکلات فاضلابی شما عزیزان را برطرف می کنند و شما تا طولانی مدت دیگر با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو نخواهید شد، البته می توانید با استفاده از توری دیگر با گرفتگی لوله ها مواجه نشوید.

زمانی که شما عزیزان با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید، نیاز به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی دارید. علاوه بر اینکه سرویسکاران مجرب و حرفه ای را به محل اعزام می کنیم، هزینه های لوله بازکنی را نیز ارزانتر از همه جا ارائه می دهیم.

جهت دریافت خدمات لوله بازکنی کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.

علت بوی گند و زننده فاضلابی چیست؟

جمع شدن بوی گند و زننده فاضلاب در محیط خانه می تواند یک مشکل جدی باشد. گاز سپتیک و یا فاضلاب به اصطلاح برای ترکیب مواد شیمیایی مضر هستند که محصول پسماند های فاسد در حال پوسیده شدن هستند. 

اگر بوی تخم مرغ فاسد یا ماهی مانده در چاه فاضلاب را در خانه استشمام کردید به اینا معناست که مشکل بوی گند و زننده فاضلاب را دارید. تمامی این نوع گاز های مشکل جدی نیستند و بیشتر آن ها با رعایت چند نکته قابل رفع هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *