به سایت آذین لوله *لوله بازکنی بازار تهران* خوش آمدید


لوله بازکنی در بازار تهران یکی دیگر از مناطق تحت پوشش در لوله بازکنی جنوب تهران است.

شرکت خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان است. اگر مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب دارید کافیست با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید، تا نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام شود.  ارائه خدمات با رعایت نکات بهداشتی و بدون آسیب و خرابی، بدون کثیف کای در محیط است.

09127906021

02155145044


لیست خدمات مجموعه آذین لوله


لوله بازکنی جنوب تهران

ممکن است بارها مشاهده کرده باشید که لوله فاضلاب مسدود شده باشد. آب به سختی تخلیه میشود. در این موقع نیاز دارید که با لوله بازکنی تماس بگیرید، تا مسیر لوله مورد نظرتان را باز کنند.

لوله بازکنی بازار تهران
ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر جنوب تهران

ممکن است از خودتان بپرسید که چرا این اتفاق می افتد؟

لوله ها معمولا وظیفه عبور آب و مواد زائد به داخل فاضلاب یا شبکه فاضلاب را دارند. اگر در لوله های فاضلاب مواد غیر از آب وارد شود، این مواد اضافی به مرور زمان در پیچ لوله ها انباشته میشود، راه عبور آب و بقیه مواد را میبندد.

همانطور که در بالا ذکر شد، معمولا گرفتگی در لوله های فاضلاب به دلیل جمع شدن چربی و تجمع بیش از حد مواد زائد داخل لوله است. برای جلوگیری از گرفتگی لوله میتوانید از ورود مواد زائد به داخل لوله جلوگیری کنید.

میتوانید برای حل مشکلات خود با آذین لوله تماس بگیرید.

0912-7906021

021-55145044


لوله‌ بازکنی بازار تهران و علائم گرفتگی لوله های فاضلاب 

گرفتگی لوله در سطح شهر به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال: در گرفتگی لوله حمام میتواند مو ،اشیاء از دست خارج شده، و یا باقی مانده از مصالح مانند: سیمان، گچ و… میتواند باعث گرفتگی لوله شود.

لوله بازکنی بازار تهران
برخی از گرفتگی هایی که می تواند در هر لوله ای رخ بدهد

برای این گرفتگی ها میتوان از تجهیزات دیگری برای رفع آن استفاده کرد. فنر لوله بازکنی بهترین گزینه برای این کار پیشنهاد میشود.

گرفتگی لوله ها را از چند طریق میتوان متوجه شد. اولین علامت آن بوی بد فاضلاب است. اگر در هنگام ریختن آب در سینک ظرفشویی متوجه بوی بدفاضلاب میشوید، احتمالا چربی لوله را گرفته و باید هر چه سریعتر فکری به حال آن بکنید.

تخلیه نشدن سریع سینک ظرفشویی علامت دیگر گرفتگی لوله هاست. اگر در هنگام شستشو آب از زیر سینک یا لباسشویی بیرون میزند نیز نشانه گرفتگی هاست.


تخلیه چاه در بازار تهران

گرفتگی لوله فاضلاب جزء مسائلی است که ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی اتفاق بیفتد. پر شدن چاه، بسته به عوامل مختلف، در زمانهای مختلفی، اتفاق می افتد. در چاه هایی که در قسمت های کوهستانی شهر باشند دارای کشش آب کمتری هستند و همین امر باعث پر شدن پیاپی چاه در چند سال میشود.

زمانی که چاه فاضلاب پر می شود نیاز به تخلیه دارد که این کار با استفاده از ماشین های مخصوص مثل تانکر تخلیه چاه یا پمپ لجن کش و مکنده و یا ساکشن انجام میگیرد تا علاوه بر استفاده مجدد از چاه خطراتی مانند تخریب یا ریزش را کاهش می دهد.

اکثرا پس از اتمام کار اگر توسط لوله بازکن حرفه ای ک با تجربه مشخص شود که چاه نیاز لایروبی یا تخلیه دارد این کار با تایید مشتری انجام می شود.


چه زمانی به تخلیه چاه فاضلاب نیاز داریم؟

اگر تخلیه چاه در زمان مناسبی انجام نشود علاوه بر نشت امکان ریزش و یا ریزش قسمتی از ساختمان وجود دارد. این خطر در شهرهای بزرگی مانند تهران بسیار زیاد اتفاق می افتد. علاوه بر خسارات مالی خسارات جانی را به دنبال دارد.

تخلیه کردن چاه فاضلاب از انواع فضولات و لجن

اگر زمان زیادی از تخلیه گذشته است یا چاه قدیمی است موضوع را یکی از شرکت های تخلیه چاه در میان بگذارید و سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که کار با کیفیتی را ارائه می دهد.

سرویسکاران شرکت آذین لوله با بازدید از محل به راحتی پر بودن و یا نبودن چاه فاضلاب را تشخیص می دهند تا شما را از خطرات احتمالی نجات بدهند. برای اطلاع از قمیت تخلیه چاه، لوله بازکنی و…می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

این کار به این دلیل است که تمامی روش های تخلیه چاه با هم متفاوت هستند و هر کدام قیمت خود را دارند. پس از پرسیدن چند سوال از شما تایین می شود که چاه شما با کدام روش تخلیه خواهد شد و هزینه را به شما عزیزان اعلام می نمایند.

سرویسکاران شرکت آذین لوله در تمامی نقاط تهران مستقر هستند و بلافاصله پس از تماس شما عزیزان برای ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام می شوند. کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و درخواست سرویسکار کنید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


روش های لوله بازکنی بازار تهران

قبل از این که سرویسکار شروع به باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب کند ابتدا باید نوع گرفتگی و سپس محل لوله مشخص بشود. تا گرفتگی ها به روش درستی بر طرف شوند و با گذشت زمان مشکلاتی مانند سوراخ شدن لوله ها اتفاق نیافتد. عمده ترین روش های مورد استفاده در شرکت لوله بازکنی شامل:

فنر لوله بازکنی برقی

یکی از موثر ترین و پر کاربرد ترین روش ها جهت رفع گرفتگی لوله ها از جمله گرفتگی های سخت با مواد سخت استفاده از فنر برقی است. فنر برقی از یک موتور و یک فنر تشکیل شده است که موتور آن به صورت مته دار است و به سر آن وصل می شود.

دستگاه تراکم هوا

مکانیزم این دستگاه بدین شکل است که با پمپاژ داخل دستگاه هوا جمع می شود و مقدار هوایی که داخل دستگاه فشرده شده است توسط یک دست نمایش داده می شود. وقتی که فشار هوا کافی باشد سریعا در لوله رها شده تا مواد اضافی درون آن را در مسیر حرکت دهد. در استفاده از این روش باید نهایت دقت را داشته باشید و حتما آن را به یک شرکت لوله بازکنی بسپارید.

تلمبه دستی

تلمبه دستی شامل یک قطعه پلاستیکی نیم دایره است که به عنوان یک تلمبه و یک دسته عمل می کند. این دستگاه اکثرا در تمامی خانه ها یافت می شود و افراد در صورت مواجهه با تخلیه کند آب از سینک از این ابزار استفاده می کنند.

لوله بازکنی بازار تهران بدون تعطیلی


لوله بازکنی بازار تهران به صورت شبانه روزی

این مجموعه تمامی تلاش خود را می کند تا در شرایط سخت گرفتگی ها و وضعیت آشفته ای که در ساختمان به وجود می آید را در هر ساعت از شبانه روزی و بدون تعطیلی اراده بدهد. همچنین تمامی اقدامات جهت رفع گرفتگی ها در کمترین زمان ممکن و به سرعت انجام می شود تا در حد ممکن سرویسکاران کمترین زمان را در منزل و یا در محل کار شما سپری نمایند. به همین جهت تمامی سرویسکاران به موتور مجهز بوده تا در ساعات پر ترافیک برای حضور در محل تاخیری نداشته باشند.


لوله بازکنی بازار تهران در چند مرحله

برای تعیین وقت و زمان بازدید از محل مورد نظر برای لوله بازکنی با ما تماس بگیرید. آدرس خود را از طریق تماس ثبت نمایید .سرویسکاران این مجموعه نزدیکی به محل با شما عزیزان تماس میگیرند.

برای تعیین مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب چند سوال از شما پرسیده می شود. سپس محل گرفتگی لوله فاضلاب بررسی می شود و سپس با روش مورد نظر گرفتگی بر طرف می شود.


درآوردن اشیاء از چاه فاضلاب و توالت کاملا تضمینی در سراسر تهران

درآورد اشیاء از چاه فاضلاب از جمله مشکلات رایجی است که افراد زیادی در طور روز با آن رو به رو می شوند. این اجسام در برخی مواقع امکان دارد بسیار ارزشمند باشند و مانند افتادن گوشی داخل چاه و… که بسیار رایج می باشند.

لوله بازکنی بازار تهران
افتادن گوشی داخل چاه فاضلاب

حل این مشکل شاید در نگاه اول بسیار کار آسانی باشد، ولی بدون تجهیزات و تجربه می تواند مشکلات بزرگتری را نیز به همره داشته باشند.

مجموعه آذین لوله، دارای دستگاه های پیشرفته و بروز است که سرویسکاران با استفاده از آن ها انواع مشکلات فاضلابی پیش آمده در فاضلاب را بصورت تضمینی و با بهترین کیفیت رفع می‌کنند.

جهت دریافت خدمات کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *