به سایت آذین لوله *لوله بازکنی امین حضور* خوش آمدید 


لوله بازکنی امین حضور و چاه بازکنی در امین حضور به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی ارائه داده می شود.

برای درخواست خدمات کافیست با ما تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمتر از نیم‌ساعت به محل اعزام می شود.

☎️09127906021☎️

☎️02133337550☎️


لیست خدمات شرکت آذین لوله 


گرفتگی های ایجاد شده در لوله های فاضلاب 

اکثر موارد راه آب ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته میشود و آب به خوبی حرکت نمیکند. این اشکال معمولا در منازل قدیمی بیشتر به چشم میخورد. گرفتگی لوله های اصلی فاضلاب اغلب نادرست است. در بیشتر موارد ما شاهد گرفتگی لوله های انشعابی فاضلاب هستیم. یکی از مهمترین دلایل گرفتگی لوله ،خود لوله است.

اگر سیستم لوله کشی به درستی اجرا نشده باشد، سایز و شیب لوله به اندازه ای نیست که بتواند مواد را جابجا کند، گرفتگی لوله اجتناب ناپذیر است. دلیل مهم دیگر مسدود شدن خطوط فاضلاب، این است که به تدریج با گذشت لوله از جای خود تغییر مسیر میدهد.

لوله بازکنی امین حضور:میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

☎️09127906021☎️

☎️02133337550☎️


لوله بازکنی امین حضور

متداول ترین نوع ماده ای که باعث مسدود شدن یک کانال فاضلاب میشود، چربی است. اگر چربی ها یا روغن ها را در مخزن سینک طرفشویی بریزید، در نهایت سرد و سفت میشوند. حتی اگر آب گرم و داغ را بعد از آن در فاضلاب بریزید، زدودن چربی دیگر هیچ اثری ندارد.

لوله بازکنی امین حضور
ریختن روغن و چربی داخل لوله های فاضلاب

انواع دیگر مواردی که اغلب باعث گرفتگی میشوند شامل مواد، دستمال کاغذی، محصولات بهداشتی و… هستند. هرگز نباید هیچ چیزی به غیر از مایعات را به پایین فاضلاب خود بفرستید. در زمان ساخت و ساز ممکن است به دلیل عدم توجه، گچ و سیمان به داخل فاضلاب وارد شوند.

لوله بازکنی امین حضور
وجود رسوب و سیمان و گچ داخل لوله های فاضلاب

این موضوع بسیار جدی است، زیرا سیستم فاضلاب به سرعت دچار گرفتگی میشود. امکان برطرف کردن مشکل در آینده نیز دشوار میشود. به همین دلیل، مهم است که در زمان ساخت و ساز، ورودی همه لوله های فاضلاب بسته باشند.


تخلیه چاه امین حضور

دلیل پرشدن چاه فاضلاب علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد میشوند. پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب جزء مسائلی است که ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی اتفاق بیفتد.

پرشدن چاه، بسته به عوامل مختلفی در زمانهای مختلفی اتفاق می افتد. مثلا در چاه هایی که در قسمت های کوهستانی شهر باشند (سنگی باشند) دارای کشش آب کمتری هستند.

لوله بازکنی امین حضور
تخلیه کردن چاه فاضلاب با استفاده از پمپ لجن کش و…

همین امر باعث پر شدن پیاپی چاه در چند سال میشود. ولی چاه هایی که دارای کشش بالایی هستند. از جنس شنی، شاید پس از 20 یا 25 سال پر شوند.


لوله بازکنی و چاه بازکنی در امین حضور بصورت فوری و ارزانتر از همه جا

در لوله بازکنی امین حضور بلافاصله پس از تماس شما عزیزان نزدیکترین سرویسکار جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به محل اعزام می شود.

دستگاه هایی که استفاده می کنیم بسیار دقیق و پیشرفته هستند و نیروهایی که به محل اعزام می کنیم و با استفاده از فنر های بلند و تجهیزات بروز و پیشرفته که به همراه دارد، این امر موجب می شود تا زمان کاهش پیدا کند و در نتیجه هزینه ی کمی را نیز پرداخت کنید. 

به این نکته توجه داشته باشید که تحت هیچ شرایطی رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را به افرادی که تجربه ندارند و غیر حرفه ای هستند نسپارید.

ارائه خدمات لوله بازکنی توسط سرویسکاران حرفه ای در مجموعه آذین لوله 

چرا که امکان دارد علاوه بر هزینه خدمات لوله بازکنی، جهت ترمیم لوله های شکسته شده نیز هزینه پرداخت کنید‌ به همین دلیل توصیه ما به شما این است که مشکل به وجود آمده را، به افرادی که تجربه کمی در این زمینه دارند، نسپارید.

سرویسکاران مجموعه آذین لوله، با استفاده از دستگاه های پیشرفته و با تجربه و با سابقه ای چندین ساله، از نزدیکترین شعبه به محل اعزام می شوند.

استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در امین حضور 

مواردی که نشان می دهد شما عزیزان نیاز فوری به استفاده از خدمات شرکت لوله بازکنی و چاه بازکنی، مجموعه آذین لوله با تجربه زیادی در این حوزه دارید:

هر کدام از مواردی که در بالا ذکر شده است، نشان می دها که ایرادی در سیستم های لوله کشی و یا گرفتگی این سیستم است و نیاز است که هر چه زودتر برطرف شوند.

ارائه خدمات بصورت 24 ساعته در سراسر تهران

جهت برقراری ارتباط با پشتیبانی و مدیریت مجموعه لوله بازکنی آذین لوله در تهران، با شماره های زیر تماس بگیرید.

☎️09127906021☎️

☎️02133337550☎️

پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام می شود و مشکلات فاضلابی پیش آمده را بصورت تضمینی و با بهترین کیفیت رفع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *