به سایت آذین لوله *لوله بازکنی امیریه* خوش آمدید


لوله بازکنی امیریه و چاه بازکنی در امیریه از جمله خدمات پردرخواست ما در جنوب تهران است.

از جمله مشکلاتی که برای همه ما در منزل پیش می آید،گرفتگی لوله های فاضلاب و… میباشد. اگر به لوله بازکنی امیریه نیاز دارید با تجهیزات کامل در خدمت شما هستیم.

☎️09127906021☎️

☎️02155145044☎️


تماس با مجموعه آذین لوله 

شما میتوانید به صورت مستقیم با شماره های ما تماس بگیرید.

شرکت آذین لوله بعد از تماس شما عزیزان سرویسکار را اعزام میکند، تا در عرض کمتر از چند دقیقه مشکل را برایتان بصورت اساسی و ریشه ای حل کند.

لوله بازکنی امیریه
ارائه خدمات شبانه روزی و ارزان و فوری

سرویسکاران لوله بازکن ما در کمتر از نیم ساعت درب منازل شما همشهریان محترم حاضر میشود. مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را رفع خواهند نمود.

میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی امیریه:لوله بازکنی جنوب تهران

0912-7906021

021-55145044


تخلیه چاه و لوله بازکنی امیریه

علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به دلیل جامدات و چربی های فراوانی است که از طریق لوله فاضلاب وارد چاه فاضلاب میشوند.

 

گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی و… باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب میشود. این بستر ضدآب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را میپوشاند. باعث جلوگیری از نفوذ آب در چاه میشود.

لوله بازکنی امیریه
شبانه روزی و فوری در جنوب تهران

این عواملی که عنوان کردیم باعث سرریز شدن چاه میشود. عوامل نشان دهنده ی پرشدن چاه فاضلاب، بوی بد فاضلاب در محیط خانه و ساختمان، بالا زدن آب توالت، وجود حشرات موذی مثل سوسک و… است.


علائم گرفتگی لوله های فاضلاب 

همه ما با علائم هشدار دهنده آشنا هستیم:

اینها همه نشانه هایی هستند که به شما میگویند قرار است به همین زودی ها. با گرفتگی لوله فاضلاب روبه رو شوید. همچنین به لوله بازکنی فوری نیاز داشته باشید لازم است با علائم گرفتگی لوله فاضلاب آشنا باشید.

نشانه گرفتگی لوله فاضلاب


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


مزیت استفاده از خدمات لوله بازکنی فوری در امیریه


از شایع ترین علل بوی بد در فاضلاب چیست؟

یکی از شایع ترین علل بوی گند و زننده در لوله های فاضلاب، انسداد کامل و یا جزئی لوله های فاضلاب به دلیل برخی از فضولات است.

لوله بازکنی امیریه
ارائه انواع خدمات در سراسر تهران

حتی اگر بسیار دقیق باشید تا جلوی مخارج آپارتمان خود را نگیرید امکان دارد به دلیل رفتار ناخوآگاهانه و… همسایگان خود در معرض بوی گند و زننده فاضلاب قرار بگیرید. از جمله از رفتار ناخودآگاهانه همسایگان می توان به انداختن اجسام داخل لوله های فاضلاب اشاره نمود.

پر شدن چاه فاضلاب و نشت کردن آن

پر شدن چاه فاضلاب از جمله مسائلی است که می تواند منجرب بدی بد در ساختمان بشود. نشتی چاه فاضلاب نیز امکان دارد به دلیل اشکال در چاه فاضلاب و یا مرغوب نبودن اطراف زمین رخ بدهد.

در این مواقع شرایط آب و فاضلاب به نقاط دیگری نفوذ کرده و در نهایت موجب ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی در محیط ساختمان می شود.

چاه فاضلاب فرسوده

چاه های فاضلابی که کهنه و فرسوده هستند در ساختمان های بسیار قدیمی مشاهده می شوند. علاوه بر ایجاد بوی گند و زننده فاضلابی، مشکلات دیگری مانند رسوب لجن بر دیواره های فاضلاب.

همین امر می تواند موجب پر شدن مکرر مخزن چاه فاضلاب شود. جهت رفع این نوع مشکل به وجود آمده، تخلیه چاه فاضلاب راه حل معقولی به نظر نمی رسد. ت صیه می شود از سرویس لایروبی چاه فاضلابی استفاده کنید.

شترگلویی خشک و بدون داشتن ذره ای آب

علت وجود آب در شترگلویی، جلوگیری از ورود گاز های سپتیک و در نهایت پیشگیری از انتشار بوی گند و زننده فاضلابی در ساختمان است.

لوله بازکنی امیریه
شترگلویی خشک و ایجاد بوی بد در محیط 

آب در شترگلویی، گاز های فاضلابی را در خود حل می کند و در نهایت مانع از انتشار گاز ها به محیط خانه می شود. مهندسی غلط و همچنین وجود مشکل در سیستم لوله کشی ساختمان، امکان دارد موجب خشک شدن آب در شترگلویی بشود.

و در نتیجه موجب انتشار گاز های سپتیک به محیط بشود.

انتشار گاز های سپتیک

فضولات چاه های فاضلابی از باکتری های بی هوازی تجزیه می شوند و این تجزیه توسط باکتری ها موجب انتشار گاز هایی با نام های متان، نیتروژن، آمونیاک اسید، دی اکسید کربن، سولفید هیدروژن می شود.

لوله بازکنی امیریه
ایجاد گازهای سپتیک و انتشار در محیط

اگر گاز های بالا، غلظت کمی داشته باشند، علت بوی گند و زننده در ساختمان خواهند بود. ولی اگر غلظت این گاز ها بالا برود، می تواند موجب آسیب به دستگاه تنفسی بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *