به سایت آذین لوله *لوله بازکنی میدان امام حسین* خوش آمدید✔


لوله بازکنی میدان امام حسین از جمله خدماتی که تحت پوشش لوله بازکنی شرق تهران است.

لوله بازکنی و‌چاه بازکنی در این منطقه به صورت شبانه روزی و با بهترین کیفیت ارائه داده می شود. جهت استفاده از خدمات کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.

☎️09127906021☎️

☎️02133337550☎️


استفاده از مواد شیمیایی و آسیب به لوله های فاضلاب 

هنگامی به لوله بازکنی نیاز دارید که بامشکلاتی نظیر لوله یا سینک و… مواجه شوید. ممکن است به جای مراجعه به متخصصان لوله بازکنی، بخواهید با پودرها و و اسیدهای لوله بازکنی مشکلتان را رفع کنید.

لوله بازکنی امام حسین
استفاده از اسید  و محلول شیمیایی

توصيه میکنیم بخاطر امکان بروز خطر و آسیب این روشها، از خدمات تخصصی لوله بازکنی کمک بگیرید. گرفتگی لوله ها را از چند طریق میتوان متوجه شد. اولین علامت آن بوی بد فاضلاب است.

اگر در هنگام ریختن آب در سینک ظرفشویی متوجه بوی بد فاضلاب میشوید. احتمالا چربی لوله را گرفته است. باید هر چه سریعتر فکری به حال آن بکنید. تخله نشدن سریع سینک ظرفشویی علامت دیگر گرفتگی لوله هاست.

میتوانید برای حل مشکلات خود باماتماس بگیرید.

0912-7906021

021-77553860

آذین لوله: شبانه روزی، بدون تعطیلی (حتی در ایام تعطیل)


لوله بازکنی امام حسین

انتشار بوی بد فاضلاب در فضای خانه و ساختمان بیشتر ناشی از نبود شترگلو، یا ایجاد مشکل در شترگلوی لوله فاضلاب است. پر شدن و گیر کردن شترگلو یا همان سیفون، بوی بد فاضلاب را به فضای خانه منتشر میکند. گرفتگی لوله های فاضلاب اغلب نادر است.

لوله بازکنی امام حسین
گرفتگی شترگلویی لوله های فاضلاب

در بیشتر موارد ما شاهد گرفتگی لوله های انشعابی فاضلاب هستیم. یکی از مهم ترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب، خود لوله است. اگر سیستم لوله کشی به درستی اجرا نشده باشد و سایز و شیب لوله به اندازه ای نباشد که نتواند مواد را جا به جا کند، گرفتگی لوله اجتناب ناپذیر است.


تخلیه چاه در میدان امام حسین

یکی از علل ساده و اولیه زود پر شدن چاه فاضلاب، مصرف زیاد آب در ساختمان است. زمانی که چاه فاضلاب پر میشود بنا به نوع کاربری آن پس از پر شدن چاه فاضلاب به طور مداوم بوی فاضلاب از کاسه توالت و شبکه فاضلاب ساختمان متصل به چاه به مشام خواهد رسید.

اما خروج بوی بد فاضلاب را به تنهایی نمیتوانیم دلیل پر شدن چاه قرار دهیم. اگر به وضعیت چاه رسیدگی نشود و چاه به حال خود رها شود، هر زمانی ممکن است سر ریز شود. حتی این امکان وجود دارد که چاه فاضلاب در نیمه شب پر شود و سر ریز شود.

لوله بازکنی امام حسین
پر شدن چاه و سر ریز شدن در ساعات پایانی شب

اگر در نیمه شب چاه فاضلاب پر شود باید به سرعت آن را تخلیه کرد، تا کمترین صدمه به ساختمان وارد شود.


علت بوی بد فاضلاب در خانه و ساختمان

بوی گند و زننده فاضلابی یکی از مواردی است که اگر شدید باشد، قبل از اینکه شما بتوانید آن را از خانه دور کنید، شما را از خانه بیرون می کند. بوی بد فاضلابی از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند و این مشکل ممکن است آرامش افراد را سلب نماید.

این بو می تواند در صورت انتشار گاز های فاضلابی رخ بدهد. این گاز ها در اثر گرفتگی جداره لوله ها و یا پسماند مواد غذایی و چربی و غیره منتشر بشود.

انتشار بوی گند و زننده فاضلابی در محیط خانه 

یکی از مواردی که در داخل خانه بسیار ناخوشایند است، بوی گند و زننده فاضلاب است. نشان می دهد گاز های سمی سولفید هیدروژن به داخل خانه نفوذ کرده است. بوی بد فاضلابی که ناشی از گاز های سولفید هیدروژن است، در هنگام تجزیه، مواد آلی تولید می شوند.

و در سطوح پایین تری، بویی شبیه به تخم مرغ گندیده دارند. بوی گند و زننده فاضلاب اگر دائمی باشند، می توانند آشپزخانه و توالت و یا هر جای دیگری را آلوده کنند. حتی موجب آلودگی محیط زیست نیز می شوند.

استفاده از خدمات لوله بازکنی امام حسین 

جهت رفع بوی گند و زننده با استفاده از دستگاه های پیشرفته، مخصوص لوله بازکنی و کارشناسان ماهر انجام می شود.

لوله بازکنی امام حسین
استفاده از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی بصورت شبانه روزی

سرویسکاران اول باید محل انتشار بوی بد فاضلابی را تشخیص بدهند و سپس با استفاده از دستگاه، فنر های رسوب تراشی، منشأ بوی گند و زننده را نیز از بین می برند. رفع بوی گند فاضلابی، بصورت کاملا بهداشتی و بدون تخریب انجام می گردد. کافیست جهت استفاده از خدمات با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

☎️09127907021☎️

☎️02133337550☎️

رفع بوی گند و زننده فاضلابی در سراسر تهران توسط لوله بازکن های فعال که دارای تجربه زیادی و ابزار های بروز هستند، انجام می گردد. در صورت مواجه با بوی بد فاضلابی کافیست بصورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید تا در کمتر از نیم ساعت سرویسکار به محل اعزام بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *