به سایت آذین لوله *لوله بازکنی الهیه* خوش آمدید.


لوله بازکنی الهیه یکی از مواردی است در هر ساختمانی در طول سال به آن نیاز پیدا میکنید. اولین واکنشی که پس از گرفتگی توالت و فاضلاب برای همه پیش می آید.

لوله بازکنی الهیه جزو آن مواردی است که در کنار دقت زیاد، باید تمامی موارد بهداشتی را مد نظر داشت. درون چاه ها انواع ویروسها و میکروبها و باکتری های گوناگون زندگی میکند.

در صورت شیوع آن به محیط خانه، عوارض غیرقابل جبرانی برای سلامت شما درپی خواهد داشت.

در برخی از ساختمان ها، عوامل که از گرفتگی های لوله جلوگیری کند، ملاحضه نمی گردد. احتمال گرفتگی بیشتر از حالت عادی هست. اگر لوله کشی ساختمان استاندارد نباشد، باز هم احتمال گرفتگی بالا است.

در هر لحظه از شبانه روز امکان گرفتگی لوله ها وجود دارد. میتوانید برای حل مشکلات خود با ما تماس بگیرید.

0912-7906021


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


فنر زنی لوله های فاضلاب آشپزخانه

گرفتگی لوله فاضلاب یک اتفاق عادی در دنیای آب و فاضلاب به حساب می آید و روزانه تعداد زیادی لوله در همین الهیه دچار انسداد می شود. گرفتگی لوله اتفاقی است که برای همه افراد ساکن تهران می افتد.

این مشکل تنها به دست سرویسکاران و متخصصان لوله بازکنی حل میشود. این مشکل وقتی حساس میشود، یک گرفتگی ساده کل ساختمان را دچار مشکل کند.

لوله بازکنی الهیه
فوری

یعنی یک گرفتگی ساده توسط یکی از واحدها ایجاد میشود. این گرفتگی با ورود به لوله های اصلی فاضلاب ساختمان باعث ایجاد گرفتگی کل سیستم فاضلاب ساختمان میشود.

با نصب لوله های فاضلاب و پیشرفت برخی امکانات گرفتگی لوله ها نیز در مکان های مختلف خانه ها ایجاد شدند. درگیر کردن افراد با گرفتگی های ایجاد شده در لوله ها، بخصوص در حساس ترین مکان (آشپزخانه) و رفع آن یکی از دغدغه های امروزی افراد به شمار می آید.

در همین راستا فنر زنی لوله های فاضلاب توسط شرکت های لوله بازکنی زیادی در شهرهای مختلف فعالیت خود را آغاز کرده تا بتواند نیاز مردم را برطرف نمایند.

فنر زنی لوله های فاضلاب با استفاده از تجهیزات بروز

لوله های فاضلاب توالت، آشپزخانه و… از جمله مکان هایی است که همیشه در معرض گرفتگی توسط چربی، اشیاء خارجی(سفت و محکم)، تفاله مواد غذایی، انداختن دستمال کاغذی و… قرار میگیرد. در صورتی که گرفتگی در لوله ها ایجاد شد، افراد به دنبال روش های خانگی برای برطرف کردن گرفتگی می گردند.

لوله بازکنی الهیه
ارزانتر از همه جا

این روشها می تواند استفاده از محلول های شیمیایی، تلمبه دستی و… باشد که در برخی موارد شدت گرفتگی در حدی است که حتی این روش ها نمی تواند آنها را برطرف کند. در این مواقع فنر زنی لوله های فاضلاب، بهترین راه حل برای برطرف کردن این مشکلات است.

فنر زنی لوله های فاضلاب در واقع یکی از روشهای باز کردن لوله و فاضلاب است که در میان شرکت های لوله بازکنی مورد استفاده قرار میگیرد و همینطور فنر از جمله مطمئن ترین و بهترین روش برای رفع گرفتگی لوله ها است.


لوله بازکنی الهیه بدون تعطیلی

همانطور که میدانید گاهی گرفتگی ها به دلایل مختلف و در زمان های مختلف اتفاق می افتند که گاهی ممکن است با گذشت زمان با نمایان کردن نشانه هایی از گرفتگی، شما متوجه گرفتگی لوله های فاضلاب می شوید.

گاهی امکان دارد این مشکلات در هر ساعت از شبانه روز اتفاق بیفتد و نتوان آنها را به درستی و در زمان معینی برطرف کرد.

لوله بازکنی الهیه
شبانه روزی

در این مواقع شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت آذین لوله، مشکلات فاضلابی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تیم حرفه ای را به محل مورد نظر اعزام نمایند.

در نتیجه شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته از خدمات ارزان و تضمینی شرکت آذین لوله بهره مند شوید.


هزینه لوله بازکنی الهیه

یکی از متداول ترین روش های لوله بازکنی استفاده از فنر مخصوص است. فنر زنی فاضلاب معمولا با دستگاه لوله بازکنی با فنر انجام می شود و گاهی اوقات عامل گرفتگی با یکبار فنر زنی رفع می شود.

اما در برخی از موارد ممکن است که گرفتگی با یک بار فنر زدن رفع نشود. در این مواقع قیمت فنر زنی لوله های فاضلاب به تعداد دفعات فنر زنی محاسبه میشود.

لوله بازکنی الهیه
بدون تعطیلی

اگر لوله های فاضلاب ساختمان بیش از یک مورد گرفتگی داشته باشد هزینه هر کدام جداگانه حساب می شود. در بعضی از موارد بخصوص در آپارتمان ها امکان دارد عامل گرفتگی چاه در عمق بیشتر باشد و با فنر زدن لوله های فاضلاب رفع نشود.

زیرا برای فنر زدن چاه در عمق بیشتری باید از فنر با ضخامت و طول بیشتری استفاده بشود. فنر زدن چاه ها با فنر طویل تر نیازمند کار و زمان بیشتری است و دستمزد سرویسکار به نسبت کار اضافی بیشتر می شود و به علت قیمت فنر زدن چاه در همچین مواردی بیشتر از موارد معمول است.


لوله بازکنی الهیه

الهیه یکی از محله های شمال تهران و منطقه شمیران است. الهیه از شمال به تجریش و از غرب به خیابان ولیعصر و محمودیه و از جنوب به امانیه و از شرق به خیابان شریعتی و قیطریه محدود می شود.

این منطقه در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. در هر لحظه از شبانه روز که با گرفتگی لوله های فاضلاب رو به رو شدید کافیست با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و پس از ثبت آدرس پستی سرویسکار در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می شود و گرفتگی لوله های فاضلاب را رفع می نماید.

ارائه خدمات شبانه روزی با توجه به سختی کار بطور معمول چند درصد بیشتر از نرخ لوله بازکنی در روز می باشد. امکان دارد در حین انجام کار لوله بازکنی مشکلاتی پیش آید که کار و وقت زیادی را می طلبد که هزینه لوله بازکن را افزایش می  دهد.


تخلیه چاه الهیه

اگر ساختمان قدیمی است، لازم است هرچند وقت یکبار برای بازدید از این چاه اقدام نمایید. هنگام بازدید میزان فاضلاب در چاه، نشتی و…را بررسی کنید. زود تخلیه کردن این چاه میتواند از هزینه های اضافی جلوگیری کند.

تخلیه چاه فاضلاب از آن دسته کارهایی است که علاوه بر دقت بالا رعایت تمامی نکات بهداشتی را شامل می شود. اگر چه ظاهر تخلیه بسیار ساده به نظر می رسد ولی آگاهی تکنسین در امور بهداشتی و حرفه ای بودن آنها در مورد کار بسیار پر اهمیت می باشد.

این عملیات با استفاده از تانکر های 6000 و 8000 و 12000لیتری انجام می شود. تخلیه چاه با تانکر که به وسیله مکنده ساکشن یا پمپ لجن کش و لایروبی آن به وسیله نیروی انسانی که به داخل انباره حفر چه فرستاده می شود تا بتوانند مواد جامد درون چاه را به بیرون انتقال بدهند.

پر شدن چاه فاضلاب یکی از بدترین اتفاقاتی است که امکان دارد برای هر خانه ای اتفاق افتد. پر شدن ناگهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد نماید و هزینه ناگهانی و بالای تخلیه چاه و بازسازی آن می تواند برای برخی از افراد مشکل ساز باشد.

دلیل پر شدن چاه فاضلاب 

عامل اصلی پر شدن چاه فاضلاب بالا زدن آب از کفشور های هم سطح با چاه و حمام و دستشویی و بالا زدن فضولات از سرویس بهداشتی و کف صابون از حمام شناسایی می شود. البته در این موارد احتمال گرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد.

یکی از عوامل خطرناک پس از پر شدن چاه فاضلاب که اگر سریعا اقدام به تخلیه آن نکنید احتمال ریزش بدنه چاه و میله و در مواقع بسیار خطرناک احتمال ریزش طوقه و درب چاه می باشد که بسیار خطرناک و مرگ آفرین است.

هزینه تخلیه چاه الهیه

هزینه تخلیه چاه به ازای هر سرویسی که انجام می شود و هزینه آن به علت اینکه چاه های فاضلاب نشان نمی دهد که چه میزان فضولات جامد در آن وجود دارد. به همین دلیل به صورت سرویسی، هزینه اعلام می شود. مکان چاه نیز بر روی قیمت آن تاثیر دارد.

بخصوص در هنگام لایروبی نسبت به کارگر اضافی که به همراه خود می برند قیمت افزایش می یابد و همچنین در تعیین هزینه تخلیه نسبت به متراژ شیلنگ ها و بازدید از محل قیمت به اطلاع شما عزیزان داده می شود.

شرکت آذین لوله در تمامی مناطق تهران در حال فعالیت است و میتوانید همین حالا تماس بگیرید و از تکنسین های شرکت لوله بازکنی ما مشاوره دریافت کنید. در اسرع وقت و با هزینه ای مناسب در خدمت شما عزیزان هستیم.

پس از تماس شما عزیزان نیروهای این شرکت در حداقل زمان در محل شما حاضر می شوند و سریعا برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب اقدام می نمایند و با توجه به تجربه و مهارت سرویسکار، کار را در حداقل زمن ممکن انجام می دهد.


یکی از مشکلات و معضلات امروزه مربوط به گرفتگی لوله های فاضلاب است که از دیرباز برای برطرف کردن آن روش های متعددی وجود دارد. در گذشته از محلول های شیمیایی جهت بازکردن گرفتگی ها استفاده می شد که در بیشتر موارد به لوله های فاضلاب آسیب میرساند.

اما امروزه با روش های نوین در زمینه لوله بازکنی وجود دارد که از میان آنها میتوان دستگاه به دستگاه ژنراتور برقی که یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها است اشاره کرد.


روش های لوله بازکنی در الهیه

لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ابتدا باید نوع گرفتگی و شدت گرفتگی لوله ها را بررسی کند و سپس با تجهیزاتی که دارد گرفتگی را بر طرف کند.

فنر برقی

در لوله بازکنی الهیه برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از فنر برقی استفاده می کنند. این دستگاه بروز و پیشرفته است و باید توسط افراد با سابقه در این زمینه مورد استفاده قرار بگیرید.

از این ابزار برای باز کردن گرفتگی لوله های پارکینگ، بالکن، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام و… استفاده می شود. سرویسکاران این مجموعه بدون آسیب به محیط اطراف و با حداقل کثیف کاری خدمات خود را ارائه می دهند.

استفاده از دستگاه پمپ هوا

از این نوع دستگاه برای رفع گرفتگی لوله های سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد البته برای گرفتگی های سخت از این دستگاه می کنند. این نوع دستگاه با پمپاژ کردن هوای پراکنده شده درون لوله، بخشی از گرفتگی را به بیرون از لوله هدایت می کند.

دستگاه تراکم هوا

زمانی این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد که فضولات و مواد زائد درون لوله های فاضلاب انباشته شده باشند. استفاده از این دستگاه به وسیله تلمبه زدن هوا درون لوله ها است و مقدار فشار دستگاه لوله بازکنی توسط یک عقربه که روی دستگاه متصل شده است، مشخص می شود.

آیا لوله بازکنی با فنر برقی بهتر است یا دستگاه پمپ و تراکم هوا

در حال حاضر شرکت های زیادی برای برطرف کردن گرفتگی لوله ها در انواع لوله ها از دستگاه هایی مثل فنر برقی یا همان ژنراتور و یا دستگاه تراکم و پمپ هوا استفاده می کنند. 

دستگاه هایی که در بالا نام برده شده است یکی از بهترین دستگاه های موجود در این زمینه است و هر کدام کاربرد های زیادی را دارد. فنر برقی با ایجاد حرکاتی مخصوص باعث می شود هر چیزی که درون لوله ها موجب گرفتگی شده است را بر طرف می کنند و این دستگاه به دلیل قدرت زیادی که دارد به راحتی می تواند در انواع چاه ها نفوذ کند.

دستگاه تراکم و پمپ هوا هوایی که درون خود را ذخیره می کند با قدرت زیادی به درون لوله مورد نظر پمپاژ می کند که پس از چندین بار تکرار تمامی موادی که درون لوله ها هستند را از لوله ها خارج می کنند.

از این دستگاه ها با توجه به مشکلی که درون لوله ها به وجود آمده است مورد استفاده قرار میگیرد. ولی بهترین و تضمینی ترین روشی که برای لوله بازکنی اکثر شرکت ها ارائه می دهند، دستگاه فنر برقی است.

چون این دستگاه نه کثیفی زیادی را به همراه دارد و نه به لوله های فاضلاب آسیبی می رساند، و همچنین این دستگاه کیفیت زیادی نسبت به سایر دستگاه ها دارد و هزینه کمتری را می طلبد.

فواید استفاده از دستگاه فنر برقی

ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در الهیه

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در الهیه آماده سرویسدهی به عزیزانی است که در منطقه 1 ساکن هستند و با انسداد لوله های فاضلاب رو به رو شدند. در این خدمات یک سرویسکار حرفه ای با استفاده از دستگاه فنر برقی برای انجام کار به محل مورد نظر اعزام می شود.

علت گرفتگی لوله های فاضلاب هر چیزی که باشد سرویسکاران مجموعه آذین لوله بطور کامل و به صورت تضمینی آن را بر طرف می کنند. ضمانت در ارائه خدمات موجب شده است تا خیالتان از بابت باز شدن لوله های فاضلاب راحت باشد.

اگر به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه نیاز دارید همین حالا جهت اعزام سرویسکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا فورا سرویسکار به محل اعزام بشود.


لوله بازکنی در الهیه در کم ترین زمان ممکن

اگر با ما تماس گرفتید پس خیالتان آسوده باشد، زیرا بعد از تماس شما عزیزان سرویسکار که از نزدیکترین شعبه به محل اعزام شده است در 20 دقیقه خود را به آدرس دریافت شده می رساند.

تمامی سرویسکارانی که در سراسر تهران مستقر شده اند تجربه زیادی در این زمینه دارند و زمانی که به محل اعزام می شود پس از تشخیص علت گرفتگی اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه فنر برقی می کند.

سرویسکار با استفاده از این دستگاه هیچ آسیبی به لوله ها نمی رساند و با بهترین کیفیت و به طور کاملی گرفتگی لوله را باز می کند. برای هر گرفتگی از فنر های جداگانه ای استفاده می کنند. اولویت ما جلب رضایت مشتری می باشد.


چرا باید به شرکت آذین لوله اعتماد کنیم؟

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


خدمات شبانه روزی و ارزان در الهیه تهران

شرکت لوله بازکنی آذین لوله سرویسکاران متخصصی را در این زمینه دارد که از سابقه زیادی برخوردارند و با تمامی تلاش خود سعی کرده اند تا خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه بدهند.

امروزه هم با دقت برای رعایت کردن نکات بهداشتی در هنگام ارائه کار جلوگیری از کثیف کاری زیاد، سرویسکاران خودشان را موظف به رعایت تمامی این نکات بهداشتی در حین ارائه خدمات می دانند تا بتوانند از آلودگی زیاد در محیط جلوگیری کنند. تمامی نکات بهداشتی در شرکت لوله بازکنی فوری و ارزان در الهیه به طور کاملی ارائه داده می شود.

شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. از خدمات با کیفیت و شبانه روزی و ارزان ما بهره مند بشوید.

نکته مهم در شرکت آذین لوله این است که خدمات ما با قیمت پایین از سایر شرکت های لوله بازکنی ارائه می دهیم. توجه داشته باشید که خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه یکی از خدمات تخصصی است که باید توسط افراد با سابقه ارائه شود و در صورت بروز مشکل دیگری حتما با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

برای برقراری ارتباط با ما، روی شماره ها ضربه بزنید و سپس تماس بگیرید تا نزدیکترین سرویسکار به محل اعزام شود.


لوله بازکنی ارزان در الهیه

تمامی افراد برای دریافت خدمات لوله بازکنی به دنبال ارزانترین شرکت هستند که خدمات لوله بازکنی از این مسئله برخوردار نیست. افراد بعد از تماس با شماره های لوله بازکنی اولین سوالی که مطرح می کنند، هزینه خدمات است.

ولی باید حتما حواستان به کیفیت کار نیز باشد. هزینه پایین دلیلی برای ارائه خدمات با کیفیت پایین نیست و رفع مسدودیت لوله اگر به درستی انجام نشود، بعد از مدت کوتاهی دوباره برای دریافت خدمات باید اقدام کنید و در نهایت مجبور می شوید تا هزینه های زیادی را پرداخت کنید.

افراد زیادی دیده شده است تا افراد سودجو در این زمینه با ارائه خدمات با هزینه ارزان گرفتگی لوله های فاضلاب را به درستی رفع نمی کنند و یا سرویسکارانی که تجربه زیادی در این زمینه ندارند به محل اعزام می کنند و در نهایت این امر موجب می شود تا لوله های فاضلاب سوراخ و یا شکسته شوند.

لوله بازکنی الهیه
نمونه ای از شکستگی لوله ها در اثر رفع گرفتگی لوله ها توسط افراد بی تجربه

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت تضمینی

آذین لوله شرکتی نوین در زمینه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و… است که با سال ها سابقه، آماده اعزام سرویسکار در سراسر مناطق تهران است.

شما عزیزان در هر کجای الهیه که ساکن هستید با ما تماس بگیرید. چرا که تمامی مناطق تهران تحت پوشش خدمات لوله بازکنی 24 ساعته و بدون تعطیلی آذین لوله است که توسط سرویسکاران با تجربه ارائه داده می شود.

سرویسکاری که به محل اعزام می شود، دارای چندین سال سابقه در این زمینه است و با استفاده از تضمینی ترین روش و با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته اقدام به باز کردن کامل گرفتگی لوله های فاضلاب می کنند.

در هر لحظه از شبانه روز با گرفتگی لوله ها مواجه شدید بدون هیچ نگرانی با ما تماس بگیرید تا نزدکترین سرویسکار در کمتر از 20 دقیقه به محل اعزام می شود.


🔴 خدمات لوله بازکنی الهیه در مجموعه آذین لوله، با بهترین کیفیت ارائه داده می شود🔴


چه نکاتی را رعایت کنیم تا چاه فاضلاب دچار گرفتگی نشود؟

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل متفاوتی را به همراه دارد. اگر برخی از نکات بسیار ساده را رعایت کنید می توانید اطلاعات گرفتگی های متعدد لوله های فاضلاب جلوگیری کنید. همچنین نیازی به خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی نداشته باشید. این نکات عبارتند از:

با استفاده از یک توری می توانید لوله های فاضلاب را از گرفتگی های مکرر خلاص کنید.

زمانی که با هر کدام از این گرفتگی ها رو به رو شدید، حتما از یک شرکت لوله بازکنی استفاده کنید.

مواردی که در بالا گفته شد، تنها علت گرفتگی لوله های فاضلاب نیست که از ورود اشیاء به داخل لوله های فاضلاب بتوانید جلوگیری کنید. چرا که موارد دیگری مانند کم بودن شیب لوله های فاضلاب، وجود مصالح ساختمانی، اشکال در لوله کشی، وجود رسوب و جرم و… می تواند موجب گرفتگی لوله های فاضلاب بشود.


چرا باید برای خدمات لوله بازکنی، شرکت آذین لوله را انتخاب کنیم؟

شرکت آذین لوله برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب به مشتریان خود تضمین و کیفیت کار را نیز می دهد. سرویسکاران این مجموعه تا حد زیادی کارهایی را جهت رفع کامل گرفتگی لوله های فاضلاب انجام می دهند.

دستگاه هایی که سرویسکاران ما برای لوله بازکنی در الهیه استفا ه می کنند، پیشرفته و بروز هستند و قدرت بالایی را به همراه دارند. این دستگاه ها به دلیل تجربه زیاد سرویسکاران موجب شده است تا کیفیت کار نیز افزایش پیدا کند. برخی از ویژگی های بسیار مهم شرکت آذین لوله عبارتند از:


ارائه خدمات لوله بازکنی با روش اصولی

لوله بازکنی در شمال تهران یکی از مهمترین خدمات شرکت آذین لوله است. لوله بازکنی و چاه بازکنی اگر به شیوه ی درستی انجام نشود، موجب ایجاد مشکلاتی در ساختمان ها می شود.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب الهیه در شمال تهران با استفاده از دستگاه های بروز و پیشرفته ای تلاش کرده است تا رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.


علت پیچیدن بوی بد فاضلاب در محیط خانه چیست؟

اگر در خانه خود با مشکل بوی بد فاضلابی رو به رو شدید،احتمالا اولین مکانی که به ذهنتان خطور می کند، مشکل از آنجا شروع شده است، توالت است که یکی از منطقی ترین مکان نیز به نظر می رسد.

با این وجود در برخی از مواقع نیز پس از تمیز کردن سرویس بهداشتی و یا حمام و… و بعد وز اسپری های خوشبو ونند هوا نیز بوی گند و زننده فاضلابی را از بین نمی برد و همچنان در محیط در حال انتشار است.

بوی بد فاضلابی برای دستگاه تنفسی افراد بسیار خطرناک است. جهت دریافت خدمات کافیست با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

4 پاسخ

    1. هر خانه ای نیاز به دفع پسماندها دارد.این چاه پس از گذشت زمان پر می شود.تمامی فضولات و لجنی که درون چاه وجود دارد لایه ای محکم را ایجاد می کنند و مانع نفوذ آب به انتهای چاه فاضلاب می شوند.اگر چاه فاضلاب تخلیه نشود خطرات زیادی را شامل می شود.پس بهتر است جهت تخلیه، تماس بگیرید.🙏

  1. جمع شدن موادی مثل مو،دستمال کاغذی،درب قوطی شامپو و…،این مواد در صورت زیاد بودن و ای جمع شدن با مرور زمان باعث می شود لایه ای محکم را کنند و مانع نفوذ آب به انتهای چاه فاضلاب شوند🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *