به سایت آذین لوله *لوله بازکنی افسریه* خوش آمدید


لوله بازکنی افسریه از جمله خدمات فنی مورد نیاز در جنوب تهران می باشد. از آنجایی که گرفتگی لوله های فاضلاب ممکن است در هر ساعات از شبانه روز اتفاق بیفتد.

رفع گرفتگی و حل این مشکل بادی در اولویت قرار بگیرد تا از انتشار بوی نامطبوع لوله ها جلوگیری بشود. بنابراین ما تلاش کرده ایم تا لوله بازکنی را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی به سراسر جنوب تهران ارائه بدهیم.

پس جای نگرانی نیست و در هر لحظه از شبانه روز با گرفتگی لوله های فاضلاب و ….مواجه شدید کافیست با شماره های درون سایت تماس بگیرید.

پس از شرح مشکل و دریافت آدرس پستی،لوله بازکن به محل اعزام می شود و مشکل پیش آمده را رفع می کند.

میتوانید برای حل مشکلات خود باما تماس بگیرید

0912-7906021

021-33337550

021-55145044

<متخصصین لوله بازکنی به صورت 24 ساعتِ 7 روز هفته آماده خدمت رسانی، بدون تعطیلی>


استفاده از خدمات مجموعه آذین لوله

 لوله بازکنی، از جمله مشکلاتی که برای همه ما پیش می آید گرفتگی لوله های فاضلاب و… می باشد.برای برطرف کردن این مشکلات دستگاه های لوله بازکن وجود دارد اما تهیه و نگهداری آن مقرون به صرفه ای نیست بنابراین بهترین کار تماس با آذین لوله می باشد.

این دستگاه قادر است تا تمامی گرفتگی ها را باز کند.این دستگاه از موتور و فنر درست شده است و موتور نیروی محرکه ی دستگاه است و فنر موجب رفع گرفتگی ها می شود.

به این صورت که وقتی موتور روشن شد فنر به داخل لوله های فاضلاب حرکت میکند و هر نوع گرفتگی که باشد رفع می سازد.


فواید استفاده از دستگاه فنر زن برقی

اگر مشکلی با گرفتگی لوله های فاضلاب برایتان پیش آمد با شرکت آذین لوله تماس بگیرید. این شرکت به سرعت مشکلتان را برطرف می سازد.

مجموعه آذین لوله در هر ساعت از شبانه روز و در کوتاه ترین زمان ممکن با نیروهای متخصص و مجرب و با دستگاه های بروز و پیشرفته ای به صورت تضمینی و با قیمت منصفانه ای مشکل گرفتگی شما را بر طرف می کنند.

لوله بازکنی افسریه
رفع گرفتگی های لوله های فاضلاب با دستگاه های پیشرفته

با توجه به اینکه گرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد در هر لحظه از شبانه روز اتفاق افتد، مجموعه آذین لوله سرویسکاران خود را در سراسر جنوب تهران مستقر کرده است تا خدمات خود را بدون تعطیلی و به صورت شبانه روزی با بهترین کیفیت ارائه بدهد.

لوله بازکنی با ضمانت کیفیت انجام می شود. هر قسمت از منزل شما مثل کفشوی ها،حمام و… دچار گرفتگی شد، سریعا توسط سرویسکاران این مجموعه با دستگاه های بروز رفع می شود و لوله باز شده را تحویل شما عزیزان می دهد.

لوله بازکنی مشیریه
ارایه خدمات با بهترین کیفیت در سراسر جنوب تهران
علائم گرفتگی لوله ها

گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان میتواند دلایل بسیاری داشته باشد که در صورت اطلاع از هریک از آنها میتوانید با پیشگیری از ورود این مواد به لوله ها از گرفتگی آنها جلوگیری کنید.

0912-7906021


استفاده از تجهیزات بروز در لوله بازکنی افسریه

مجموعه آذین لوله با انجام فنر زنی لوله های گرفته شده منزلتان را در کمترین زمان ممکن رفع می نماید و همچنین با استفاده از دستگاه فنر برقی لوله هایی که دچار گرفتگی سختی شده اند را فورا باز می نماید.

لوله بازکنی افسریه
رفع سخت ترین گرفتگی‌های به وجود آمده داخل لوله های فاضلاب

این دستگاه در دسته کامل ترین دستگاه های لوله بازکنی قرار میگیرد که به محض تماس با مجموعه آذین لوله میتوانید از بابت این تجهیزات آسوده خاطر باشید.

اصلی ترین دلیلی که  شما را بابت اعتماد به لوله بازکنی آذین لوله خاطر جمع میکند انصاف در هزینه است. با انتخاب این مجموعه بعنوان متخصص در این رابطه یکبار برای همیشه مشکلات فاضلاب خود را برطرف نمایید.

لوله بازکنی افسریه
رفع تمامی گرفتگی ها با بهترین کیفیت و بصورت کامل

این مجموعه با در اختیار داشتن تکنسین های با تجربه و استفاده از تجهیزات بروز در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل کثیف کاری اقدام به رفع گرفتگی لوله های فاضلاب می کنند.


تخلیه چاه و لوله بازکنی افسریه

علت اصلی پر شدن چاه به خاطر جامداتی است که از طریق لوله های فاضلاب وارد چاه میشوند. تخلیه چاه تهران باعث جلوگیری از فرسوده شدن چاه و خطرات جانب آن میگردد، این خطرات بسیار جدی هستند و در صورت عدم رعایت و بی توجهی به این امر باعث بروز حوادث جبران ناپذیر به ساختمان میشود.

لوله بازکنی افسریه
تخلیه کردن چاه از تمامی فضولات با استفاده از دستگاه بروز

زمانی که چاه فاضلاب پر می شود نیاز به تخلیه دارد و اینکار با استفاده از ماشین های مخصوص انجام می شود تا علاوه بر استفاده مجدد از چاه فاضلاب دیگر خطراتی مثل تخریب و یا ریزش وجود نداشته باشد.


زمان مناسب برای تخلیه چاه

زمان تخلیه چاه فاضلاب یکی از موارد بسیار مهمی است که ما همیشه آن را به مشتریان خود اخطار می دهیم چرا که اگر چاه فاضلاب پر شد و در زمان درستی اگر تخلیه نشود علاوه بر نشت امکان ریزش چاه و همچنین ریزش قسمتی از ساختمان نیز احتمال دارد.

این خطرات علاوه بر ضرر های مالی،خسارات جانی نیز بدنبال دارد. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر زمان زیادی از تخلیه قبلی چاه ساختمان شما گذشته و یا چاه فاضلاب قدیمی است، موضوع را با یکی از شرکت های تخلیه چاهی در میان بگذارید و سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که خدمات خود را با بهترین کیفیت انجام می دهند.


ارائه خدمات در تمامی مناطق تهران

مجموعه آذین لوله تمامی مناطق شرق، غرب، جنوب و شمال تهران را تحت پوشش تمامی خدمات خود قرار داده است.

اینکار موجب شده است تا پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در نزدیکترین موقعیت نسبت به آدرس پستی اعزام می شود و به این ترتیت سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و خدمات مورد نظر را ارائه می دهد.

لوله بازکنی افسریه
اعزام فوری سرویسکار در‌ کمترین زمان به محل

پس از رسیدن سرویسکار به محل مورد نظر و پس از بازدید از لوله های گرفته شده،روشی درست و اصولی را جهت رفع گرفتگی ها به صورت تضمینی انتخاب میکند و با توجه به فنرهای مختلفی که برای انواع لوله های فاضلاب وجود دارد، با انتخاب یک فنر، مشکل را به درستی رفع می کند.

<درصورت عدم توجه به پر شدن چاه فاضلاب ساختمان، زمین اطراف چاه دچار نشست می شود که خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد>


خدمات لوله بازکنی افسریه


ما را در اینستاگرام دنبال کنید.


رفع بوی گند و زننده فاضلاب سینک و آشپزخانه

بهتر است با رعایت برخی از نکات ساده مانند نریختن پسماند مواد غذایی داخل سینک ظرفشویی و همچنین از گرفتگی لوله های فاضلاب پیشگیری کنید. ولی گاهی اوقات انتشار بوی بد فاضلابی در قسمت آشپزخانه اجتناب پذیر است.

گاهی به دلیل فرسودگی لوله های آشپزخانه موجب انتشار بوی بد در آشپزخانه می شود و گاهی نیز به دلیل پر شدن چاه اصلی است.

ابتدا از علت اصلی بوی گند و زننده فاضلاب مطمئن بشوید و سپس راهکاری مناسب جهت رفع بوی بد آشپزخانه در پیش داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *