به سایت آذین لوله *لوله بازکنی اشرفی اصفهانی* خوش آمدید 


لوله بازکنی اشرفی اصفهانی از جمله خدماتی است که توسط سرویسکاران حرفه ای و مجرب شرکت آذین لوله ارائه داده می شود.

برای اینکه بتوانید از خدمات ما استفاده کنید، با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید. پس از تماس شما عزیزان سرویسکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل اعزام می شود.

☎️09127906021☎️

☎️02144324020☎️


لیست خدمات مجموعه آذین لوله 


گرفتگی لوله های فاضلاب

لوله فاضلاب مهمترین بخش از ساختمان ها هستند. گاهی دچار گرفتگی میشوند. برای اهالی منزل دردسر ساز میشوند. مهمترین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب افتادن اشیاء یا پارچه، دستمال کاغذی و…است.

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی
ریختن پوست میوه ها و… و ایجاد گرفتگی و بوی بد فاضلابی

با افتادن این چیزها در  راه عبور آب را کم کم میبندد. آب به کندی میرود و یا بالا میزند. دلیل دیگر که باعث گرفتگی لوله ها میشوند، رسوب بندی لوله هاست.

رسوب بندی لوله ها در خانه های قدیمی بیشتر رخ میدهد. چون در لوله کشی خانه های قدیمی از لوله آهنی استفاده شده است. لوله های آهنی نسبت به لوله های جدید پلاستیکی بیشتر در معرض رسوب قرار میگیرند. رسوب مانند سیمان به لوله میچسبد و قطر لوله را کم میکند.

اگر مشکل گرفتگی، بوی بد فاضلاب، تخلیه چاه و… دارید، میتوانید با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی غرب تهران

☎️09127906021☎️

☎️02144324020☎️


استفاده از دستگاه فنربرقی در لوله بازکنی اشرفی اصفهانی

روش های گوناگون همچنین ابزار آلات مختلف برای باز کردن لوله وجود دارد. بهترین روش بازکردن لوله دستگاه فنرزنی است. نحوه ی بازکردن لوله توسط فنر اینگونه است، دستگاه فنرزنی لوله فنر را با سرعت زیاد درون لوله میپرخاند.

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی
استفاده از دستگاه پیشرفته و بروز فنر برقی

وقتی فنر درون لوله میپرخد، چیزی که باعث گرفتگی شده را به دور خود میپیچد. در نتیجه باعث باز شدن لوله میشود.


علت گرفتگی لوله فاضلاب اشرفی اصفهانی چیست؟

یکی از مهمترین علت گرفتگی لوله، خود لوله است. متداول ترین نوع ماده ای که باعث مسدود شدن لوله میشود، چربی است.

اگر چربی یا روغن را در مخزن سینک ظرفشویی بریزید، سرد و سفت میشوند. حتی اگر آب گرم و داغ را پس از آن در فاضلاب بریزید، دیگر هیچ اثری ندارد.


تخلیه چاه اشرفی اصفهانی

معمولا چاه از جنس خاک معمولی میباشد. برای اینکه چاه ساختمان کشش بیشتری داشته باشد و آب بیشتری را در خاک نفوذ دهد، باید پس از تخلیه، لایروبی چاه انجام شود. تا لایه ی دیواره ی چاه کنده شده، آب راحت تر به زمین نفوذ کند.

در زمین های غیرماسه ای عدم کشش و مکش آب در خاک وجود دارد. بخاطر کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری چاه اصلی در زمان مشخص پر میشود. در زمین های شنی خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین خاکی میباشد.


لوله بازکنی و تخلیه چاه در اشرفی اصفهانی یکی دیگر از خدمات شرکت آذین لوله است که در غرب تهران ارائه می دهد. برای استفاده از خدمات 24 ساعته و فوری با ما تماس بگیرید. 

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی
ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی

سرویسکاران این مجموعه در غرب تهران بسیار با تجربه و حرفه ای هستند و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بروز هر نوع گرفتگی که داخل لوله های فاضلاب رخ داده باشد را برطرف می کنند.

کافیست جهت استفاده از خدمات، با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا سرویسکار در کمتر از نیم ساعت به محل اعزام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *